komentarze
  • 39. pz0
    • 2008-03-11 10:18:29
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ale te nieszczęsne ''opary'' w Q3 nie zawsze się sprawdzają. Kubica wystartował do Q3 na oparach i wypadł nieźle, ale za to w wyścigu musiał zrobić szybko tankowanie i był daleko. Nie pamiętam teraz w którym GP to było. W każdym razie nie opłaciło się.

  • 40. pz0
    • 2008-03-11 10:20:50
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Wydaje mi się że na ten sezon BMW szykuje się do jeżdżenia z dużą ilością paliwa, bo w ich przypadku jednak ta strategia się sprawdza (np. w Chinach).

  • 41. Pa_jonk
    • 2008-03-11 11:00:21
    • *.generacja.pl

    Czy bedzie sie zatem w nowym sezonie oplacalo w Q3 walczyc o PP ? Wiadomo mniej paliwa a co za tym idzie wczesniejsza wizyta w pit stopie.Teraz dopiero zobaczymy ktora z ekip pod wzgledem taktyki jest naj :)

  • 42. kura1987r
    • 2008-03-11 11:03:53
    • *.chello.pl

    wyobrażcie sobie taki sam finisz sezonu jak przed rokiem. Kimi walczy z Hamiltonem. Kwalifikacje. i kovalainen kasuje bryke Kimiego. a ten nie moze wyjechac do wyscigu... bo nie ma T-cara heeh co za przepisy

  • 43. atomic
    • 2008-03-11 11:28:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0: dlatego napisałem "tylko najaszybsze ferrari i mcl" tak jeżdzili w poprzednich sezonach i myśle że oni nic nie zmienią

  • 44. luke12
    • 2008-03-11 11:34:42
    • *.ae.krakow.pl

    Standardowa Jednostka Centralna (ECU) zostanie zapewne wyposażona w system Windows Vista :))) Będzie wiele atrakcji...

  • 45. Leeloo
    • 2008-03-11 11:38:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    myśle że nawet Q3 w Australii może nam nie powiedzieć kto jest naprawde mocny, wszystko okaże się w niedzielnym wyścigu, w piątek BMW przetestuje długie przejazdy na alberts park także nie spodziewajmy się nic szczególnego, dane posłużą pewnie do przeprowadzenia symulacji wyścigu w specjalnym programie komputerowym !! i przeanalizowanie różnych opcji taktyki aby wybrać optymalną ilość paliwa na Q3

  • 46. conrad30
    • 2008-03-11 12:19:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no macie racje!!!!!!! Jesli to bedzie nowy produkt microsoft to mam nadzieje ze nie bedzie sie pytal kierowcy przy kazdym nacisnieciu pedalu gazu czy "napewno chcesz to zrobic?" a potem "ale czy jestes pewny?" a nastepnie "czy wiesz ze silnik moze byc zagrozony?""moze chcesz przeslac informacje o bledach do firmy microsoft?"MIALEM TA NIEPRZYJEMNOSC KORZYSTANIA PREZ MIESIAC Z GIGA NOWOCZESNEJ VISTY"

  • 47. arek.jan
    • 2008-03-11 12:28:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert nie wypowiada się radośnie o nowym bolidzie i to mnie martwi że prawda będzie okrutna, mam jednak nadzieję ze w Australii będzie podium.

  • 48. walerus
    • 2008-03-11 12:42:45
    • *.klingspor.pl

    myslicie o oparach a o oponach to kto pomyśli?? przecież przy tych ograniczeniach opnony będą się szybciej zużywać - więc wskazane będzie jeździć na 2 zrównoważone pit stopy lub czasem na 3 - tak aby opony były w optymalnym stanie - nie liczmy więc na dalece skrajne strategie w wyścigach.....

  • 49. renault f1
    • 2008-03-11 12:45:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    T-car Paliwo podczas kwalifikacji ciekawe jak to bedzie przebiegało na żywo :-)

  • 50. Supek
    • 2008-03-11 13:09:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Walerus ma racje...brak TC to szybsza degradacja opon , zwlaszcza tylnych ...to wprowadza kolejne zamieszanie...

  • 51. quick B
    • 2008-03-11 13:30:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten zakaz dotankowania po Q3 to ciekawe rozwiazanie. Więc bolidy będą jeżdzic w Q3 zatankowane pod korek.

  • 52. atomic
    • 2008-03-11 13:32:51
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale podobno bridgestone wziął pod uwagę brak tc przy produkcji mieszanki na opony???

  • 53. Peti
    • 2008-03-11 13:43:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Leeloo, dokładnie o tym samym pisałem kilka dni temu. Dopiero w niedzielę okaże się kto jest naprawdę szybki bo kwalifikacje mogą nie oddać srategii jakie zespoły obrały na wyścig. A z tym brakiem tankowania w Q3 to może wyjść na dobre co niektórym, bo zakładając że będą częstsze wizyty na pitst to kierowcy, którzy bardziej zużywają opony nie stracą tyle do tych łagodnych. Może się okazać, że będziemy często oglądali Roberta w człówce Q3 bo biorąc pod uwagę jego agresywny styl jazdy Mario może obierać mu taktykę trochę inną niż Nickowi, a szczególnie na tych torach gdzie pobyty w pitstopach zajmują najmniej czasu.(?)

  • 54. F1Masta
    • 2008-03-11 13:50:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gorzej jak ta Vista sie zetnie w bolidzie heh

  • 55. lukas248f1
    • 2008-03-11 15:09:46
    • *.umcs.lublin.pl

    niepokoi mnie to ECU, jak to wymyślił McLaren i Microsoft to myślę że mogą być problemy

  • 56. walerus
    • 2008-03-11 15:10:15
    • *.klingspor.pl

    nie po korek tylko na 1,3 wyścigu tak żeby było 2 dwa pitki - 1 pitek to średnio pół wyścigu - więc będą mieli nalane tak z 2/3 baku na mój guścior +/- 1 kółko - by dwóch kierowców nie przyjeżdzało na raz na pitka.......

  • 57. tomek1994
    • 2008-03-11 15:15:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale namieszali... niektóre zniesienia przepisów były moim zdaniem niepotrzebne

  • 58. PrisOnN
    • 2008-03-11 16:00:40
    • *.ols.vectranet.pl

    Większośc zmian pozytywnie wpłynie na cały wyścig, jednak są i takie, które troche mi sie nie podobają...Myśle, że te ograniczenia związane ze skrzynią są zbyt surowe, brak T-cara spowoduje ostrożną jazde podczas treningów, kirowcy nie będą ryzykować...Jeszcze troche mnie niepokoją te ECU od Mac'ów...śmierdzi faforyzacją :p No ale dzięki zmianom w kwalifikacjach, w szczególności Q3 będzie dużo ciekawiej, zakaz tankowania po Q3 - bardzo dobry pomysł, mam tylko nadzieje, że Ferrari i McLareny nie wyjadą przez to na tylko jedno okrążenie :D

  • 59. Peti
    • 2008-03-11 17:32:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czegoś tu nie rozumiem: art. 29.1
    29.1 (…)
    b)nie można dodawać, ani usuwać paliwa z jakiegokolwiek bolidu dopuszczonego do Q3 – od początku Q3 do startu wyścigu. Czyli wszyscy inni, którzy nie wejdą do Q3 mogą się nabić pod korek czy nie? I kiedy będą się tankować najlepsi w czsie Q2 czy między Q2 a Q3. Jak to rozebrać?

  • 60. Marti
    • 2008-03-11 17:49:52
    • *.160.25.2

    Zakaz kontroli trakcji->jak najbardziej za. Silnik->dobra decyzja. ECU->tak, lecz nie wyprodukowane przez McLarena. Kokpit->oczywiście, że dobra decyzja. Biopaliwo->zdecydowanie za. Testy->dobra decyzja. Zakaz T-car->powinni zostawić. Skrzynia biegów->uważam, że przesadzają z 4-ma weekendami, mogli zarządzić 2 weekendy GP. Kwalifikacje->zdecydowanie lepiej niż w 2007.

  • 61. pz0
    • 2008-03-11 17:54:10
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ci co nie jeżdżą w Q3 leją ile im pasuje. Ci z Q3 tankują się między Q2 i Q3. W ubiegłym sezonie było tak, że paliwo wypalone w Q3 było po kwalifikacjach uzupełniane do poziomu sprzed Q3. W tym roku nie będzie tego uzupełnienia paliwa sprzed Q3 i to jest ta jedyna zmiana dotycząca paliwa.

  • 62. Peti
    • 2008-03-11 17:56:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0,dzięki, teraz prawie wszystko jasne.Pzdr

  • 63. PrzemeQ
    • 2008-03-11 18:19:06
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [...kura1987r...] słuszna uwaga, zmiany ogólnie dobre, tylko to T-car i ten nieszczęsny ECU od "mackdonalda". Właśnie leciał na Polsat sport program o przygotowaniach do sezonu 2008 i Rober nie specjalnie wypowiadał się o nowym bolidzie. Mówił że jest to krok naprzód ale nie taki jakiego się spodziewali. W tunelu i w symulacjach komputerowych wypadał znacznie lepiej i że są trochę zawiedzeni...

  • 64. Leeloo
    • 2008-03-11 20:19:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PrzemeQ ale ten wywiad był robiony na grubo przed zakonczeniem testów.

  • 65. Z.Stardust
    • 2008-03-11 20:54:36
    • *.infonetsc.pl

    ECU form microsoft & maclaren oraz zabrany t-car nie podobają mi się ale na resztę zmian chętnie popatrzę. Może nie będzie tak źle. Pozdrawiam fanów F1

  • 66. PieroPL
    • 2008-03-11 23:21:10
    • *.chello.pl

    Moim zdaniem najistotniejsze zmiany, które zauważymy od razu to:
    - paliwo i Q3
    - brak kontroli trakcji (każdy deszczowy wyścig szczególnie)

    Będzie DUŻO więcej zmian w czołówce, zmiany liderów, taktyka będzie bardzo ważna, nie będzie 2 opcji do wyboru ale w zasadzie nieskończenie wiele i każdy litr paliwa może mieć kolosalne znaczenie.

    Moim zdaniem będzie ciekawiej, a brak T-Cara - zmienią to jeszcze w 1 połowie sezonu ;-)

  • 67. PrzemeQ
    • 2008-03-12 08:14:19
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [...PieroPL...] "brak T-Cara - zmienią to jeszcze w 1 połowie sezonu ;-)" pod warunkiem ze któryś mclaren się rozbije, zmiana przepisów będzie w trybie natychmiastowym.

  • 68. lewusFIA
    • 2008-03-12 18:28:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jak rozbije Hamilton, to mu i tak pozwolą skorzystać z drugiego, zawsze jakieś wytłumaczenie lub lukę w przepisach znajdą albo je zmienią w trybie natychmiastowym.

  • 69. lewusFIA
    • 2008-03-12 18:30:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sorry PrzemeQ za powtórkę o tych przepisach


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo