komentarze
  • 1. Ecclestone
    • 2019-07-12 21:41:11
    • *.158.202.9

    Moim zdaniem to miałoby sens, ale niestety jest to mało prawdopodobne ze względu na silny opór zespołów.

  • 2. WDrake
    • 2019-07-12 21:55:15
    • *.158.103.154

    Nic to nie zmieni, monotonie powtórzę, nakazać 2 zmian opon i zwiększyć ich wytrzymałość tak by cały czas mogli naciskać i jechać na 100%. To najwięcej zmieni

  • 3. Amnes
    • 2019-07-12 22:27:57
    • *.158.102.195

    Jedna zmiana opon nic nie daje. Co da druga? Wszyscy zjada po kolei i tyle.

  • 4. elin
    • 2019-07-12 22:45:55
    • *.158.102.165

    Jak najbardziej jestem za powrotem tankowania, ale bez podawania przed wyścigiem z jaką ilością paliwa startują kierowcy ( jak to miało miejsce swego czasu ).
    Zwiększy to możliwości zespołów w planowaniu strategii, a dodatkowo już samo tankowanie uatrakcyjni wyścigi.

  • 5. Ecclestone
    • 2019-07-12 22:54:08
    • *.158.203.6

    A ja jestem za tym, żeby piękna Pani Elin wypowiadała się częściej :)

  • 6. Mariusz_Ce
    • 2019-07-12 22:56:55
    • *.158.103.28

    @4 Mądrej dobrze poczytać. Zgadzam się w 100%

  • 7. kruszon
    • 2019-07-12 23:14:39
    • *.158.103.28

    Przy limicie paliwa, to nic, lub niewiele się zmieni. Może jedynie trochę start do wyścigu. Później stratedzy sobie wszystko szybko wyliczą. Jak zniosą limity, przy powrocie tankowania, może być ciekawiej.

  • 8. Del_Piero
    • 2019-07-12 23:34:41
    • *.158.102.129

    F1 za czasów tankowania była według mnie znacznie nudniejsza, więc nie chcę powrotu tankowań. To nie uatrakcyjni wyścigów. Jedyne co może to zrobić to to, by Ferrari i Red Bull wzięły się w garść i zaatakowały Mercedesa, bo tylko ich na to stać.

  • 9. Sasilton
    • 2019-07-12 23:59:35
    • *.158.103.112

    Już to gdzieś pisałem. W treningach jest okres, gdzie kierowcy przez 15minut kręcą kilka szybkich okrążeń z rzedu i wtedy czołowi kierowcy popełniają najwięcej błędów. Lewis dzisiaj wyleciał chyba 3 razy.

    Gdyby było tankowanie, to własnie taka jazda by była, bo nie byłoby oszczędzania paliwa i opon, a oszczędzanie nie miałoby sensu.

  • 10. TomPo
    • 2019-07-13 01:04:51
    • *.158.102.33

    Predzej obowiazkowe 2 pit-stopy i opony, ktore wytrzymaja caly stint na 100% cisniecia.
    Do tego wbrew eco-hipokrytom powiekszyc zbiorniki paliwa i zwiekszyc ilosc jednostek na sezon.

  • 11. bandyta
    • 2019-07-13 01:41:50
    • *.158.103.112

    no nareszcie sie obudzili. Najwiekszym problemem jest właśnie paliwo ,jego limit. To przez oszczedzanie paliwa zespoły zauważyły że jadac określonym, slamazarnym tempem trafia sie w to okno pracy opon i na miekkich oponach można było przejechac nawet 2/3 wyścigu. Tak to sie zaczeło w 2014. A potem Pirelli robiła coraz to miekksze i mniej wytrzymałe opony i g...o to dawało,tempo było jeszcze wolniejsze,bo i tak trzeba było pojechac na 1 pitstop.Gdy powróci tankowanie i zniosa limit to skończy sie to szaleńcze oszczedzanie opon -2 pitstopy to bedzie norma ,może nawet 3.Szczytem absurdu była DSQ Magnusena za to że walcząc o wyższą pozycje przekroczył limit paliwa - to sie pytam czy to jest wyścig? Albo ze 2 wyścigi temu rozmowa Leclerca z inzynierem-Charles możesz przyspieszyć? -Mogę ale tego nie zrobie bo zniszczę opony. Pytam sie kolejny raz-czy to jest wyścig bez paliwa i opon? To jak maja sie ścigać?

  • 12. hrmpf
    • 2019-07-13 10:11:05
    • *.68.182.183

    W dzisiejszych czasach to prędzej wprowadzą możliwość ładowania baterii w pit lane podczas wyścigu.

  • 13. elin
    • 2019-07-13 10:34:16
    • *.158.103.28

    Panie @ Ecclestone, wydaje mi się, że ja tutaj rzadko nie piszę , więc to raczej niech Pan wypowiada się częściej... żeby była okazja podyskutować ;-).


    @ 6. Mariusz_Ce
    Dziękuję.

  • 14. PiotrasLc
    • 2019-07-13 10:50:59
    • *.158.102.165

    Wielokrotnie to powtarzałem aby przywrócić tankowanie, znieść limity przepływu paliwa, zlikwidować DRS . Przywrócić opony które pozwalają cały czas ostro cisnąć w wyścigu.

  • 15. giovanni paolo
    • 2019-07-13 11:12:24
    • *.158.102.33

    kolejna głośna zmiana, ale jakże durna

  • 16. saint77
    • 2019-07-13 11:17:29
    • *.158.202.9

    Coś wreszcie drgnęło w mózgach leśnych dziadków.
    Jeszcze tylko powrót V10 2.4l oraz swobodny wybór dostawcy opon i może coś z tego będzie.

  • 17. Adik3d
    • 2019-07-13 12:31:09
    • *.158.103.28

    Witajcie! Kolejny temat o podobnym tonie zmian. Fakt jest taki, że przy ciągłym podnoszeniu wagi bolidu niedługo dojdą do 1T. A tory są za wąskie takie tak wielkie bolidy...
    Wg mnie przedewszystkim trzeba nad tym popracować by je zmniejszyć i odchudzić.
    Najciekawsze wyścigi były przede wszystkim przed grzebaniu przy oponach. Jak zespoły miały tutaj wolność się działo. Czasem opona nie wytrzymała, a fala krytyki spadła na producenta, a nie zespół, który przesadził z kombinowaniem...
    Samo tankowanie bez innych zmian nie zrobią dużej różnicy.

  • 18. StaryCap
    • 2019-07-13 15:58:51
    • *.158.103.52

    Jak wróci tankowanie, to może ten sport jeszcze nie umarł....

  • 19. adamo4242
    • 2019-07-13 16:47:51
    • *.158.62.146

    Zlikwidowac wiekszosc pokretel i przyciskow na kierownicy i pozwolic kierowcom sie scigac . Przywrocic wolnossace silniki chocby V8 i dac radosc kibicom. Tankowanie ? Jestem jak najbardziej za tankowaniem ktore dodatkowo zwieksza mozliwosc wyboru roznych strategii.

  • 20. hubos21
    • 2019-07-14 08:13:15
    • *.158.102.195

    Tankowanie czy wymuszone pitstopy to znowu są układanki strategiczne mądrych głów przy komputerach, ja bym wrócił do tego co było krótko praktykowane, czyli ograniczyć komunikację radiową, teraz patrzą w telemetrię i mówią, w którym zakręcie ma jechać inaczej czy gdzie zmieniać balans hamulców jak ustawiać dyferencjał jaki tryb pracy itp.

  • 21. mordziaty
    • 2019-07-14 10:39:14
    • *.101.104.232

    Czy w F1 chodzi o walkę w boksach ? większość z was jest za tankowaniem zmianą opon itp, nie o to chodzi, walka powinna być na torze a nie w boksach.

  • 22. TomPo
    • 2019-07-14 11:46:56
    • *.158.103.154

    @21
    obowiazkowe 2 pit-stopy (i wytrzymalsze opony) sprawilyby, ze kierowcy mogliby cisnac, a nie jak teraz dbac o opony. Do tego okno temperatur powinno byc wieksze.
    Wieksze zbiorniki paliwa sprawilyby, ze nie musieliby oszczedzac go jak teraz.
    Po prostu obecna F1 to oszczedzanie i zarzadzanie zamiast scigania.

  • 23. hubos21
    • 2019-07-14 12:27:04
    • *.158.102.195

    @22
    Paliwo bardziej ograniczają limity niż wielości zbiorników a co za różnica ile pitstopów będzie jak wszyscy zjadą na niego tak samo, wszystko w strategii będzie uwzględnione

  • 24. marekko
    • 2019-07-15 06:13:25
    • *.158.103.112

    @22- a czy nie lepiej byłoby dać wolną rękę ekipom w doborze opon, przecież to oni wiedzą na czym najlepiej auto jedzie, a nie firma oponiarska, żadnych takich pierdół jak obowiązkowe dwa rodzaje opon, no i tankowanie, było by DUŻO ciekawiej, tak mi się wydaje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo