DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
18.11.2019 12:03
0
"... a Lewis Hamilton na praktycznie okrążenie przed metą..." - do poprawki No cóż nie było kota wiesz myszy poharcowały =)
Przejdź do wpisu Hamilton: to był świetny wyścig mimo rozczarowującego zakończenia
31.10.2019 17:32
0
Samo zdjecie wygląda jak "resorak" =)
Przejdź do wpisu Regulamin na sezon 2021 został jednogłośnie zatwierdzony
09.10.2019 11:35
0
@1 dobre pytanie, ale sama odpowiedź juz nie jest tak jednoznaczna. Jesli bolidy będą zachowywać docisk beda mogły jechać bliżej siebie w zakrętach i taka jest idea poprawienia widowiska. Na prostych zbyt duzy docisk w pewnym momencie przeszkada uzyskiwać wyzsze prędkości i DRS to "rozwiązuje" dlatego łatwiej wyprzedzają. Oni tak mówią, że F1 powinna korzystać z najnowszych rozwiązań, ale jednak nad tym gdzie mogą kontrolować to boja się wprowadzać jak np aktywne zawieszenie. Ciekawe ile wolności dostaną inżynierowie w 2021
Przejdź do wpisu FIA proponuje aktywną aerodynamikę na sezon 2021
25.09.2019 00:18
0
@10 Jeśli jest tak jak mówisz to wszystkie zespoły satelickie tez na tym skorzystają, bo czemuby nie wprowadzać i testować na większej liczbie bolidów. @2 Bolidy mogą być wolniejsze, bo znów nie było redukcji wagi... Tak z innej beczki 2m przednie skrzydło to potwór w Monako znów będzie bardzo dużo miejsca by jechać obok siebie =)
Przejdź do wpisu F1 wprowadzi futurystyczne przednie skrzydła w 2021 roku
17.09.2019 17:20
0
Prawdą jest, że Bernie budował potęgę F1, ale do pewnego momentu... W końcu ostatecznie się jej pozbył. Może widział dalej już wtedy? Sama ilość wyścigów nie jest aż takiem dużym problemem choć sam nie zawsze mam czas oglądać wyścig w Nd a potem ciężko już do niego wrócić przez dostępność informacji. Ale nadal znajduje w tym sporcie coś dla siebie =) i każdy ma prawo poswiecic tyle ile czasu chce i może.
Przejdź do wpisu Ecclestone: dodawanie kolejnych wyścigów nie ma ekonomicznego sensu
09.09.2019 08:17
0
Fakt to było dobre sciganie, ale nadal pokazuje jak się traci docisk za poprzesnim bolidem nawet z DRSem Hamilton miał problem podjąć dobrą próbę ataku. Może bardziej szanował swoją pozycje i pkt. Mnie zastanawia czy te steropianowe ścieżki na szykanach są odpowiednio karające. Bo miałem wrażenie, że niektórzy kierowcy nawet jak przestezelili szykane i tak nie stracili na tym za dużo. Co myślicie?
Przejdź do wpisu FIA tłumaczy Hamiltonowi dlaczego Leclerc nie dostał kary
06.09.2019 09:41
0
@2 Czasem każdy lubi pogadać z kimś na swoim poziomie ;-) W którymś z poprzednich sezonów Mercedes też miał problem ze sprzeglem i wymagało to przeczekania sezonu by naprawić błąd. Tutaj może być podobnie.
Przejdź do wpisu Verstappen: ciężko jest rozwiązać problem kiepskich startów
22.08.2019 14:47
0
Ciekawe czy będzie korelacja tych 5-10% z tunelu na torze. Może być niezły fail jeśli dane FIA się nie pokryją...
Przejdź do wpisu Auto na sezon 2021 zostało sprawdzone w tunelu aerodynamicznym
24.07.2019 11:37
0
@4 Liczę w podsumowaniu sezonu na Twoje podsumowanie teorii spiskowych =D Może stworzą 2 klasy jak w WRC od 2021 i będziemy ekscytować bardziej klasą 2 niż najlepszymi ;>
Przejdź do wpisu Marko: Mercedes rozwiązał już problemy z chłodzeniem W10
17.07.2019 18:37
0
@7 Zespoły po poprzednim sezonie (zwłaszcza mniejszych wpływach) musiały zauważyć, że tendencja wciąż jest spadkowa i trzeba iść na jakieś kompromisy wyrownania stawki... W książkach Browna, Elvisa jest trochę opisane o całej tej zabawie.
Przejdź do wpisu Efekt przyziemny jest coraz bliżej powrotu do Formuły 1
17.07.2019 13:11
0
W końcu wszystkie zmiany w jednym wątku. Teraz można porównać. Jeśli standaryzacja pracy w pitlane przy pitstopach idzie tak daleko będzie walka na tym polu tez i faktycznie 2 zjazdy na wyścig wprowadzić. Nie wiem jak plabują zejść z wagi bolidu, ale jestem za. "Może szejkowie otworzą szyflady dla bardziej wydajnych baterii." Myślę, że tankowanie jeszcze teraz nie wejdzie jeśli efekt ograniczenia strugi brudnego powietrza będzie tak skutecznie ograniczony. Jest jakas nadzieja...
Przejdź do wpisu Efekt przyziemny jest coraz bliżej powrotu do Formuły 1
13.07.2019 12:31
0
Witajcie! Kolejny temat o podobnym tonie zmian. Fakt jest taki, że przy ciągłym podnoszeniu wagi bolidu niedługo dojdą do 1T. A tory są za wąskie takie tak wielkie bolidy... Wg mnie przedewszystkim trzeba nad tym popracować by je zmniejszyć i odchudzić. Najciekawsze wyścigi były przede wszystkim przed grzebaniu przy oponach. Jak zespoły miały tutaj wolność się działo. Czasem opona nie wytrzymała, a fala krytyki spadła na producenta, a nie zespół, który przesadził z kombinowaniem... Samo tankowanie bez innych zmian nie zrobią dużej różnicy.
Przejdź do wpisu Todt apeluje o przeanalizowanie możliwości powrotu do tankowania w F1