Adik3d
Ostatnia aktywność
avatar
Adik3d

18.11.2019 12:03

0

"... a Lewis Hamilton na praktycznie okrążenie przed metą..." - do poprawki No cóż nie było kota wiesz myszy poharcowały =)

avatar
Adik3d

31.10.2019 17:32

0

Samo zdjecie wygląda jak "resorak" =)

avatar
Adik3d

09.10.2019 11:35

0

@1 dobre pytanie, ale sama odpowiedź juz nie jest tak jednoznaczna. Jesli bolidy będą zachowywać docisk beda mogły jechać bliżej siebie w zakrętach i taka jest idea poprawienia widowiska. Na prostych zbyt duzy docisk w pewnym momencie przeszkada uzyskiwać wyzsze prędkości i DRS to "rozwiązuje" dlatego łatwiej wyprzedzają. Oni tak mówią, że F1 powinna korzystać z najnowszych rozwiązań, ale jednak nad tym gdzie mogą kontrolować to boja się wprowadzać jak np aktywne zawieszenie. Ciekawe ile wolności dostaną inżynierowie w 2021

avatar
Adik3d

25.09.2019 00:18

0

@10 Jeśli jest tak jak mówisz to wszystkie zespoły satelickie tez na tym skorzystają, bo czemuby nie wprowadzać i testować na większej liczbie bolidów. @2 Bolidy mogą być wolniejsze, bo znów nie było redukcji wagi... Tak z innej beczki 2m przednie skrzydło to potwór w Monako znów będzie bardzo dużo miejsca by jechać obok siebie =)

avatar
Adik3d

17.09.2019 17:20

0

Prawdą jest, że Bernie budował potęgę F1, ale do pewnego momentu... W końcu ostatecznie się jej pozbył. Może widział dalej już wtedy? Sama ilość wyścigów nie jest aż takiem dużym problemem choć sam nie zawsze mam czas oglądać wyścig w Nd a potem ciężko już do niego wrócić przez dostępność informacji. Ale nadal znajduje w tym sporcie coś dla siebie =) i każdy ma prawo poswiecic tyle ile czasu chce i może.

avatar
Adik3d

09.09.2019 08:17

0

Fakt to było dobre sciganie, ale nadal pokazuje jak się traci docisk za poprzesnim bolidem nawet z DRSem Hamilton miał problem podjąć dobrą próbę ataku. Może bardziej szanował swoją pozycje i pkt. Mnie zastanawia czy te steropianowe ścieżki na szykanach są odpowiednio karające. Bo miałem wrażenie, że niektórzy kierowcy nawet jak przestezelili szykane i tak nie stracili na tym za dużo. Co myślicie?

avatar
Adik3d

06.09.2019 09:41

0

@2 Czasem każdy lubi pogadać z kimś na swoim poziomie ;-) W którymś z poprzednich sezonów Mercedes też miał problem ze sprzeglem i wymagało to przeczekania sezonu by naprawić błąd. Tutaj może być podobnie.

avatar
Adik3d

22.08.2019 14:47

0

Ciekawe czy będzie korelacja tych 5-10% z tunelu na torze. Może być niezły fail jeśli dane FIA się nie pokryją...

avatar
Adik3d

24.07.2019 11:37

0

@4 Liczę w podsumowaniu sezonu na Twoje podsumowanie teorii spiskowych =D Może stworzą 2 klasy jak w WRC od 2021 i będziemy ekscytować bardziej klasą 2 niż najlepszymi ;>

avatar
Adik3d

17.07.2019 18:37

0

@7 Zespoły po poprzednim sezonie (zwłaszcza mniejszych wpływach) musiały zauważyć, że tendencja wciąż jest spadkowa i trzeba iść na jakieś kompromisy wyrownania stawki... W książkach Browna, Elvisa jest trochę opisane o całej tej zabawie.

avatar
Adik3d

17.07.2019 13:11

0

W końcu wszystkie zmiany w jednym wątku. Teraz można porównać. Jeśli standaryzacja pracy w pitlane przy pitstopach idzie tak daleko będzie walka na tym polu tez i faktycznie 2 zjazdy na wyścig wprowadzić. Nie wiem jak plabują zejść z wagi bolidu, ale jestem za. "Może szejkowie otworzą szyflady dla bardziej wydajnych baterii." Myślę, że tankowanie jeszcze teraz nie wejdzie jeśli efekt ograniczenia strugi brudnego powietrza będzie tak skutecznie ograniczony. Jest jakas nadzieja...

avatar
Adik3d

13.07.2019 12:31

0

Witajcie! Kolejny temat o podobnym tonie zmian. Fakt jest taki, że przy ciągłym podnoszeniu wagi bolidu niedługo dojdą do 1T. A tory są za wąskie takie tak wielkie bolidy... Wg mnie przedewszystkim trzeba nad tym popracować by je zmniejszyć i odchudzić. Najciekawsze wyścigi były przede wszystkim przed grzebaniu przy oponach. Jak zespoły miały tutaj wolność się działo. Czasem opona nie wytrzymała, a fala krytyki spadła na producenta, a nie zespół, który przesadził z kombinowaniem... Samo tankowanie bez innych zmian nie zrobią dużej różnicy.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu