marekko
Ostatnia aktywność
avatar
marekko

14.03.2020 10:26

0

@-26 daj mu spokój, jest po ciężkim dyżurze, może nosił pacjentów na plecach, albo jeszcze coś cięższego.

avatar
marekko

16.02.2020 15:18

0

@8 -godność to ma człowiek, a śmieć to zawsze śmieć.

avatar
marekko

31.01.2020 20:51

0

@2 i bardzo dobrze, bo F1 to wyścigi małych stajni jak McLaren, Williams, Tyrrell, Lotus, Ligier itp ścigających się z pasji i chęci rywalizacji a nie wielkich koncernów chcących zrobić sobie reklamę i jak im nie wyjdzie to zwijają majdan, przez 40 lat nie było w F1 Mercedesa i radzili sobie bez niego świetnie, tak że jak odejdą nikt po nich płakał nie będzie, niestety to koncerny doprowadziły tą serię do dna i nie widać nadziei żeby ta seria się kiedyś odrodziła, piszę to jako fan F1

avatar
marekko

28.01.2020 21:53

0

@11- najpierw miech powiedzą skąd wezmą tą czystą energię elektryczną, bo na razie te ekologiczne matoły zauważają że pojazdy nie emitują w czasie jazdy zanieczyszczeń, ale nie chcą zauważyć że elektrownie wytwarzają miliony ton zanieczyszczeń, zanim te pustaki czyściutko się przejadą.

avatar
marekko

25.01.2020 14:56

0

@17- widzę że nie kumasz o co biega, mnie też by nie przeszkadzała mnogość ustawień, tylko bez piepszenia do ucha , to przestaw tak, a to tak, a Hamilton nie jest w te klocki tak dobry bez anioła stróża, tak uważam/

avatar
marekko

25.01.2020 08:22

0

Ale Senna prowadził bolid sam, cała informacja to tablica z jego pozycją i czasami, a Hamilton na okrągło dostaje wskazówki co ma robić, to duża różnica, ja chciałbym żeby kierowcy skoro już podobno tacy geniusze sami decydowali i wiedzieli co się dzieje z nimi i ich bolidami w czasie wyścigu.

avatar
marekko

23.01.2020 09:59

0

Bez urazy, ale większość tutejszych znawców f1, kieruje się w ocenach, swoimi sympatiami, albo antypatiami, do Hamiltona, Vettela, Ferrari itd. Od dawna wiadomo że procentowo o mistrzostwie decyduje 60-70% bolid a reszta to kierowca, dopiero przy porównywalnych bolidach przewagę robi zawodnik, więc facet w ma rację, w Mercu wielu kierowców zostało by mistrzem, bo ich głównym rywalem był partner z zespołu, tak jak kiedyś w Red Bullu, czy wcześniej w Williamsie.

avatar
marekko

07.01.2020 18:45

0

A co miał zrobić Max? Ferrari i Merc zakontraktowane , bez możliwości zmiany na tę chwilę, ale co będzie za rok nie wie nikt, tak że kontrakt do 2023 nic nie znaczy, Russel w Mercu jak by miał być, to już by był, a na razie się chyba nie zanosi, że by się dostał.

avatar
marekko

22.09.2019 14:10

0

Niestety ta seria już dogorywa, to nie ma nic wspólnego z rywalizacją, to takie rozpaczliwe podtrzymywanie trupa, szkoda tego sport zaczął umierać kiedy zaczęto wdrażać technologie z "masowej" motoryzacji do sportu, a zawsze było na odwrotnie.( hybrydy, oszczędzanie paliwa, teraz 18"opony)

avatar
marekko

22.09.2019 13:15

0

@12- myślę, że sam swobodny dobór opon zrobiłby już spory "ruch na torze", jedni są dobrzy na miękkich inni na pośrednich, itd, bo zespoły wiedzą jak bolidy się najlepiej prowadzą, jedni mieliby np. 2 inni 3 pitstopy, ale musieliby reagować, tankowanie też by dużo zamieszało.

avatar
marekko

22.09.2019 09:48

0

@16- ale Max może zacząć się frustrować, bo gdyby Charles miał średnie wyniki, to byłaby szansa przejścia do czerwonych, a tak oni go raczej nie wezmą, w Mercu na razie też go nie będą chcieli, zostaje RBR, a to już piąty sezon i "oczekiwanych" wyników nie ma, w tym roku o Mistrzu raczej już zapomniał a i wicemistrzostwo jest niepewne, robi się ciekawie.

avatar
marekko

16.09.2019 19:16

0

F1 to już od dawna jest jedna wielka farsa, a nie najlepsza seria wyścigowa, firma oponiarska wybiera opony na jakich mają się ,ścigać, inne barany ustalają na jakich mają ruszać, FIA zmniejszając koszty, wprowadziła limity na podzespoły, i za awarię karze kierowców, a ci muszą oszczędzać paliwo, przy tym pełną kontrolę nad mocą silników, mają inżynierowie w boksach, ciekawe co jeszcze wymyślą te stare dziady, a tak standaryzację podzespołów, dzięki to był chyba mój ostatni sezon z f1.

avatar
marekko

08.09.2019 19:40

0

Z tym karaniem Vettela i Strolla to bym się zastanowił, FIA strzela sobie w kolano, bo najpierw w imię bezpieczeństwa coraz bardziej zabudowuje kokpit, a potem nakłada kary na zawodników którzy moim zdaniem nie mieli szans zobaczenia sytuacji z boku, to co mieli odpiąć pasy wstać i rozejrzeć się do o koła, moim zdaniem należało by halo i boczne osłony na wysokości głowy zastąpić czymś przeźroczystym, były takie propozycje przed wprowadzeniem tego koszmarnego halo

avatar
marekko

07.09.2019 07:18

0

A do czego im Hulk, czyżby w Haasie sobie założyli że ich kierowcy już nigdy nie staną na podium? ;-))

avatar
marekko

06.08.2019 11:31

0

To ekipa Mercedesa ograła RBR, a nie Levis Maxa, panowie z RBR mieli ciut przydługą chwilę zawahania po ostatnim pitstopie Levisa, a potem było już za późno na jakikolwiek ruch.

avatar
marekko

29.07.2019 07:33

0

@124- 100% racja, nie można popełniać błędów bezkarnie.

avatar
marekko

15.07.2019 06:13

0

@22- a czy nie lepiej byłoby dać wolną rękę ekipom w doborze opon, przecież to oni wiedzą na czym najlepiej auto jedzie, a nie firma oponiarska, żadnych takich pierdół jak obowiązkowe dwa rodzaje opon, no i tankowanie, było by DUŻO ciekawiej, tak mi się wydaje

avatar
marekko

22.06.2019 17:13

0

@19 to oświeć wszystkich jak zamawiasz opony, to co podajesz średnicę zewnętrzną i szerokość, każdy normalny człowiek powie że potrzebuje np; oponę 18"R 234/45 i ewentualnie indeks prędkości oczywiście letnia albo zimowa, a ty się pocisz ze swoimi mądrościami.

avatar
marekko

21.06.2019 18:18

0

@9; 10 w nazewnictwie rozmiaru opon podaje się średnicę osadzenia opony w calach jej szerokość w mm i profil czyli stosunek jej wysokości do jej szerokości w %, nikogo nie interesuje jej średnica zewnętrzna, więc jak najbardziej nazwa jest prawidłowa opony 18 calowe, bo na 18 calowe felgi

avatar
marekko

14.06.2019 17:56

0

Może jest też kategoria "Najgorszy kierowca"

avatar
marekko

31.05.2019 18:51

0

W dobrym aucie pokazać się na podium, to żadna sztuka, pokazać się w kiepskim aucie, to jest SZTUKA.

avatar
marekko

17.03.2019 12:15

0

Jako fan Ferrari, to ŻENUJĄCE !!!!

avatar
marekko

17.03.2019 12:11

0

Nigdy nie byłem fanem Red Bula, ale jeż dawno pisałem że Honda największy producent silników, w końcu dopnie swego i zbuduje dobry motor, to było kwestią czasu , może im jeszcze ciut brakuje do Mercedesa ale chyba szybciej go dorwą, niż Ferrari któremu wiecznie czegoś brakuje, chociaż jestem ich fanem

avatar
marekko

16.03.2019 09:42

0

@4- to zatankuj gaz ma LO 110 będziesz jeszcze bardziej zaskoczony ;-)

avatar
marekko

07.03.2019 13:58

0

@8- ciebie też przerasta zrozumienie prostego tekstu, tekst jest o VW, a przygłupy z pretensjami do Ferrari, tylko dlatego że Kempa nie miał innej fotki Domenicaliego, jesteście ograniczeni umysłowo czy co, był szefem Ferrari , a teraz jest szefem Lamborghini, a to dwa różne światy,

avatar
marekko

07.03.2019 06:22

0

@2. - @6- a potraficie przeczytać zdanie ze zrozumieniem, wypowiada się, nie jako szef Ferrari , tylko jako jeden z dyrektorów koncernu VW

avatar
marekko

01.03.2019 18:23

0

@1 -żal mi ciebie kolego, może psycholog albo psychiatra by ci się przydał ?

avatar
marekko

17.02.2019 14:01

0

I tego nie mogę zrozumieć, jak można nie zdążyć, a za 24 godz. będą gotowi ?

avatar
marekko

14.02.2019 18:21

0

@23-24 do trzech razy sztuka, ładny bolid

avatar
marekko

07.02.2019 15:22

0

@19 czytaj ze zrozumieniem, to zeszłoroczne auto z nowym skrzydłem i w nowym malowaniu, a tegoroczny wyjedzie 18.02 w Barcelonie.

avatar
marekko

31.01.2019 16:02

0

Dziwne, że tak późno.

avatar
marekko

23.01.2019 17:37

0

@1-Pomarańczowy to firmowy kolor McLarena, jak czerwony Ferrari, czy srebrny Mercedesa, a żółty Renaulta, wrócili do swoich korzeni.

avatar
marekko

22.01.2019 09:43

0

@1 - medialny owszem, a czy sportowy to zobaczymy, na razie to samonapędzające się koło, wszyscy się kręcą bo może będzie można zarobić, niestety to smutne , bo tatusiowe pupilki w większości bazują na kapitale swoich ojców a nie własnym talencie,

avatar
marekko

18.01.2019 17:19

0

@1- czy ci się podoba , czy nie, pomarańczowy to firmowy kolor McLarena, jak czerwony , Ferrari

avatar
marekko

15.01.2019 06:25

0

Hulkenberg to bardziej taki ,Massa, Barrichiello, Bottas, w dobrym aucie pojedzie poprawnie i nic więcej, nie jestem fanem Ricciardo, ale według mnie to klasa wyżej, zobaczymy około kwietnia,

avatar
marekko

14.12.2018 17:03

0

@6- i nie ma w boksie przygłupiego ojca!

avatar
marekko

12.12.2018 17:07

0

W przyrodzie gdy spotkają się dwa samce alfa, to toczą walkę na śmierć, a Bottas to taki an-alfa-beta, proszę pana Toto Wilka

avatar
marekko

08.12.2018 06:18

0

Na jego miejscu to nie wybaczył bym sobie większości sezonów

avatar
marekko

03.12.2018 21:15

0

@11-kierowców Haasa nie da się zmotywować, bo Magnussen to niska półka stanów mocno średnich, a Grosjean odkąd jest w F1 niczego się nie nauczył. Honda w końcu zrobi konkurencyjny silnik, może nawet szybciej niż Renault.

avatar
marekko

25.11.2018 19:09

0

@30- bez Halo wydostał by się bez problemu, i nie mów że to nie czasy Laudy bo nie jesteś w stanie zagwarantować że w przewróconym bolidzie nie dojdzie do pożaru, przykład Kubicy chociażby, klatka bezpieczeństwa ,przegrody ogniowe, a blacha przeszła jak przez masło akurat w tym miejscu gdzie wydawało by się to nie możliwe. a co by było z Massą gdyby np. w tedy było Halo a sprężyna po obiciu się od niego trafiła go w wizjer, możemy sobie gdybać, dla mnie to chore, ci ludzie dostają wielką kasę bo ryzykują życiem, a jak się boją to jest wiele innych "bezpiecznych" wyścigów, nie da się zabezpieczyć czegoś w 100%, Schumacher jeździł tyle lat, a na nartach praktycznie przy prędkości pieszego prawie postradał życie, i odwrotnie Maria De Villota pojechała chyba pierwszy raz i skończyło się tragicznie, ale tak wygląda życie kolego.

avatar
marekko

25.11.2018 16:20

0

Dwie ważne rzeczy z dzisiejszego wyścig;, po awarii Kimiego, Bottas nie wygrał i nie wskoczył na 3 miejsce w generalce, i bardzo dobrze bo uważam że nie zasłużył; dwa wypadek Hulka i brak możliwości wydostania się zawodnika z bolidu przez HALO, niestety jak poucza nas historia to kwestia czasu jak ten idiotyczny system doprowadzi do tragedii, niestety wszystkiego nie można przewidzieć, jak chcą 100% bezpieczeństwa, zostaje tylko eF1

avatar
marekko

22.11.2018 19:30

0

@8- no no, tym bardziej że ukończył znany na całym świecie wydział konstrukcji samochodów wyścigowych, na moskiewskim uniwersytecie, chyba.

avatar
marekko

22.11.2018 06:44

0

@107- ale na świecie 3/4 ludności nie słyszało o twoim Bogu, mają w głębokim poważaniu twoich świętych z Jezusem na czele, i nie muszą ci mówić po co żyją, może on akurat wierzy w Harrego Pottera, taka sama dobra bajka jak Biblia

avatar
marekko

21.11.2018 18:02

0

O czym ten gość mówi, mistrz wyprzedzania, paru wybitniejszych widziałem.

avatar
marekko

08.11.2018 18:22

0

No, i ja też

avatar
marekko

14.10.2018 17:47

0

No nie moge sie śmiać, bo mi sie zajady robią

avatar
marekko

12.10.2018 16:36

0

@22-Ojciec Markelovwa siedzi więc, raczej nie wchodzi w grę, sponsorzy Sirotkina mają sankcje, a poza tym myślą o "całkowicie Rosyjskim" teamie, podobno.

avatar
marekko

11.10.2018 16:36

0

@2 w kogo niby zainwestowali , w Hulka albo Sainza, to mniej więcej ta sama półka co Grosejean

avatar
marekko

09.10.2018 19:18

0

@7- weź wydrukuj sobie swój komentarz, stań przed lustrem i go sobie przeczytaj.

avatar
marekko

09.10.2018 19:10

0

@3- z takich krajów jak Wietnam, zostały jeszcze Pakistan, Indie, Bangladesz, Etiopia, Nigeria, tylko co oni mają wspólnego z rozwojem motoryzacji i wyścigami F1

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu