komentarze
  • 6. turismo
    • 2018-06-30 19:08:10
    • *.va-router.com.pl

    Nie ma znaczenia że zrobił to nieumyślnie. To było bardzo niebezpieczne, zasłużona kara. A historia nie powinna mieć tutaj znaczenia, to że komuś się upiekło i nie dostał kary, to nie znaczy że za takie akcje nie powinno się dostać przesunięcia.

  • 7. marcelo9205
    • 2018-06-30 19:21:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton... Silverstone... Grosjean ... parodia jakaś. Co nie zmienia faktu, że na tak krótkim torze przewaga Mercedesa jest duża, jak widać znowu odjechali innym.

  • 8. turismo
    • 2018-06-30 19:22:36
    • *.va-router.com.pl

    Poza tym chyba wszyscy zapominacie że na każdym torze są inni sędziowie, wiec całe gadki o poprzednich decyzjach i braku konsekwencji możecie zakończyć. Po prostu podejmują je inni ludzie.

  • 9. iceneon
    • 2018-06-30 19:22:45
    • Blokada
    • *.public.t-mobile.at

    @6 Nic dodać nic ująć. Na jojczenie psychofanów nie ma co zwracać uwagi. Jutro jak Sebuś fuksem wygra to będą piać z zachwytu, a jak przegra to będą szukać winy wszędzie tylko nie u niego.

  • 10. Vendeur
    • 2018-06-30 19:24:38
    • *.dynamic.chello.pl

    @3. tysu - zdejmij klapki z oczu fanboyu... Nieumyślnie jechał jak traktorem linią wyścigową??? Mógł nie widzieć, ale skoro podjął decyzję o żółwim tempie, to nie miał prawa zajmować linii wyścigowej. Koniec i kropka. Kara słuszna.

    A w poprzednim wyścigu nie dostał odpowiedniej kary. Swoim manewrem nie tylko sobie zawalił wyścig, ale w tym wszystkim wyprzedził Bottasa. Brak decyzji o konieczności oddania pozycji był debilizmem ze strony sędziów. Dlatego właśnie oliwa sprawiedliwa.

    @5. budyb - następny... Biedny Vettel, jak dziecko, trzeba mu tłumaczyć podstawy zachowania podczas kwalifikacji i przez radio powiedzieć, że nie powinien zajmować linii wyścigowej. Nikogo nie musiał widzieć, po prostu nie miał prawa tam być, prawie stojąc w miejscu...

  • 11. berni
    • 2018-06-30 19:29:56
    • *.162.146.194

    Gdzie tu konekwentnosc decyzji sedziow, szczegolnie w kontekscie wplywu incydentu na wynik koncowy? Kto z 3-4 samochodow blokujacych vettela w kwalifikacjach do gp kanady dostal kare?

  • 12. berni
    • 2018-06-30 19:36:46
    • *.162.146.194

    @10. O, sfrustrowany profesor ortografii sie odezwal. Zawsze wykorzystac okazje zeby naskoczyc na vettela. W kanadzie nikt nie mial prawa byc na linii vettela. W chinach verstappen dostal kare mniejsza niz szkody wyrzadzone vettelowi. Pieprzenie 'oliwa sprawiedliwa'. Dobranoc!

  • 13. rbej1977
    • 2018-06-30 19:42:26
    • Blokada
    • *.dynamic.chello.pl

    Gdyby Kubica był na miejscu Vettela, to byłoby oburzenie narodowe za taką karę nałożoną na niego a że karę dostał Vettel to jest to sprawiedliwe i uzasadnione...Żałosne.....

  • 14. Vendeur
    • 2018-06-30 19:42:55
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 12. berni - akurat nic na temat ortografii nie pisałem, ale widząc post takiego analfabety jak Ty, nie pozostaje mi nie zareagować... Nie chodziłeś do podstawówki nawet, że nie znasz podstawowych zasad pisowni?

  • 15. turismo
    • 2018-06-30 19:46:40
    • *.va-router.com.pl

    @13

    Chyba sobie kpisz. To mógłby być bardzo poważny wypadek gdyby się zderzyli. Kara oczywista, nie jeździ się z taką prędkością po linii wyścigowej. To nie jest tak że kara jest niesprawiedliwa, tylko wszyscy nie lubią Vettela i mówią że sprawiedliwa.

    Kara jest zasłużona i kropka.

  • 16. Sasilton
    • 2018-06-30 19:49:18
    • *.unknown.vectranet.pl

    Niektórzy to już totalnie odlecieli. Sainz musiał się ratować wyjazdem po za tor.
    Gdyby tylko mu zepsuł to okrążenie, to może by się uratował, ale tak nie było w tym przypadku.

  • 17. rbej1977
    • 2018-06-30 19:49:18
    • Blokada
    • *.dynamic.chello.pl

    @15

    To gdzie kara dla Hamiltona za blokowanie Groszka na Silverstone??.

  • 18. MattiM
    • 2018-06-30 19:55:16
    • *.ksi-system.net

    Szkoda, że Sainz nie rąbnął w Vettela, bo może wtedy by się Niemiec nauczył jeździć. Już w podobny sposób doprowadził do kolizji ze Strollem.

  • 19. devious
    • 2018-06-30 19:58:19
    • *.centertel.pl

    Wow, jednak jestem zaskoczony - po ub. roku i incydencie Ham-Gro oraz indycencie Vet-Ham, gdzie sędziowie powiedzieli wprost, że nie chcą ingerować w wyniki mistrzostw (czytaj: są równi i równiejsi, więc jak walczysz o mistrza to nie dostaniesz kary, którą dostałby każdy inny) oraz bardzo łagodnej karze dla Vettela w poprzednim wyścigu (5s mając bolid o 1s/okr. szybszy od większości stawki to żadna kara, kiedyś za takie taranowanie rywali było 10s stop & go czyli de facto jakieś 30-35s w plecy i to już jest odczuwalna kara) - tym razem faktycznie ktoś ukarał Vettela. Szok i niedowierzanie :)

    A jeżeli ktoś twierdzi, że kara jest niesłuszna lub zbyt surowa to cóż, jest po prostu niespełna rozumu.

    Fajnie, że czasami - rzadko - takie święte krowy jak Vettel też dostaną jakąś karę. Przynajmniej nie są bezkarni, a też zawsze uatrakcyjnia to wyścigi ;)

  • 20. devious
    • 2018-06-30 20:04:04
    • *.centertel.pl

    @17 rbej1977

    Stostujesz debilną logikę. To, że w ub. roku Hamilton nie dostał ewidentnie mu się należacej kary nie oznacza, że Vettel też ma takiej teraz nie dostać.

    To podobnie jak PISowcy obecnie się tłumaczą "No to co, że kradniemy - za PO jeszcze bardziej kradli!" - to jest jak mówiłem debilne tłumaczenie debila, nadające się co najwyżej dla debila.

    Sędziowie wtedy dali dupy bo wcześniej też łagodnie potraktowali Vettela w Baku - zgodnie z wytycznymi, by nie "ingerować w mistrzostwa" - więc jak powiedzieli A to musieli powiedzieć B. To było żenujące... Niestety Vettela i Hamiltona od dawna traktuje się w F1 jak święte krowy - doszlo nawet do tego, że Vettel może wyzywać głównego sędziego tj. Charliego i włos mu z głowy nie spadnie... Wyobraźcie sobie w piłce nożnej jakby jakiś piłkarz zaczął wyzywać sędziego... Z miejsca byłaby czerwona kartka :)

  • 21. weres
    • 2018-06-30 20:10:55
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    Vettel powinien zostać surowiej ukarany we Francji, te plus 3 pozycje w Austrii trochę z d..., ale i tak bez tej kary Vettel największe szanse miał na 3 miejsce i ta kara niczego nie zmieniła wciąż największe szanse ma na 3 miejsce, za to za niska kara we Francji zmieniła sporo....

  • 22. TomPo
    • 2018-06-30 20:53:55
    • *.dynamic.chello.pl

    Jakos musieli naprawic swoj blad za ostatni wyscig i smieszne 5s karty.
    Groch, Crashstappen i VET niedaleko siebie w pierwszym zakrecie.... moze byc ciekawie ;)

  • 23. Fanvettel
    • 2018-06-30 21:30:48
    • *.230.122.84

    Kara niezasluzona ................ I tyle w temacie.

  • 24. Soto
    • 2018-06-30 22:25:27
    • *.146.166.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @23
    Gdyby to Hamilton dostał tą karę to byś na pewno napisał, że w pełni zasłużona.

  • 25. Artur fan
    • 2018-06-30 22:27:08
    • *.sokola.pl

    nie znam się SĄ TUTAJ MĄDRZEJSI ale z vet-elem zaczyna robić się coś dziwnego tak jak rok temu ktoś kiedyś powiedział że FERRARI to jedna wielka polityka a presja na VET jest ogromna tylko dziwi mnie jedno dlaczego trzymają RAI przecież on tam wrócił i od 2014 i nic wielkiego nie pokazał

  • 26. TomPo
    • 2018-06-30 22:28:15
    • *.dynamic.chello.pl

    @3
    Oczywiscie... powinni mu dac pol okrazenia przewagi na starcie, w nagrode za slepote.

  • 27. TomPo
    • 2018-06-30 22:30:46
    • *.dynamic.chello.pl

    mialo byc @23 a nie @3
    @25 - nic dziwnego sie nie dzieje, gosc od zawsze ma problemy z presja i ciesnieniem.
    Jak idzie wszystko dobrze, bo ma bolid typu RBR sprzed paru lat to idzie dobrze, ale jak zaczynaja sie problemy i trzeba wykazac sie prawdziwym mistrzostwem, to gosc zaczyna durniec na torze.
    Presja jezdzenia dla zespolu, ktory od dekady nawet kaleson nie wygral, a "im sie nalezy" tez nie ulatwia.

  • 28. ryan27
    • 2018-06-30 22:37:47
    • *.dynamic.mm.pl

    Jak się czyta te komentarze to ręce opadają :-)

    Skoro za takie incydenty należy się kara, to kara została przyznana słusznie i nie ma co polemizować w tym temacie - bo niby na jakiej podstawie?
    To że w podobnej sytuacji np Hamilton nie został ukarany w innym wyjściu oznacza, że tam sędziowie postąpili niesłusznie i kara powinna być taka sama.

    Jak niektórzy z was na podstawie tych dwóch incydentów wysuwają wniosek, że skoro Ham nie dostał kary to Vettel też nie powinien?

    Idąc dalej takim tokiem rozumowania, to jak się sędzia pomyli i np uniewinni pedofila to z automatu wszystkie akty pedofilskie w przyszłości mają być z urzędu dozwolone? WTF?

  • 29. Vendeur
    • 2018-06-30 22:49:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Niestety, 75% społeczeństwa to debile, czego przykład mamy tutaj w komentarzach. Szkoda czasu na tłumaczenie im czegokolwiek, bo i tak nie dotrze.

  • 30. budyb
    • 2018-07-01 00:06:52
    • *.dynamic.chello.pl

    @29 no tak, bo jak ktoś się nie zgadza z twoim zdaniem, to jest debilem... Sędziowie dali surowszą karę, pod wpływem krytyki z poprzedniego wyścigu gdzie kara była zbyt łagodna. Ale nie zmienia to faktu, że są niekonsekwentni w swoich decyzjach. Największy błąd popełnił zespół, który nie ostrzegł Vettela przed zbliżającym się samochodem.

  • 31. MicCal
    • 2018-07-01 09:40:32
    • *.static.tvk.wroc.pl

    @28
    Tu już nawet nie chodzi o zasadę, ale raczej o tą analizę sędziów, którzy rzekomo widzieli analogiczne kary we "wszystkich" przypadkach blokowania w sezonie 2016. Jak ktoś inny zresztą słusznie zauważył, w Kanadzie Vettel w drugiej części czasówki nie mógł wykręcić swojego szybkiego kółka, bo na linii wyścigowej trzech czy czterech zawodników robiło sobie slalom, rozgrzewając opony... czy ktoś z nich został wtedy ukarany?
    I dajcie spokój z tą niewspółmiernością kary we Francji - owszem, za takie numery powinna być większa kara, ale taka już utrwaliła się praktyka wśród sędziów - nie pamiętam, by kiedyś sytuacja uderzonego kierowcy miała wpływ na jej wysokość. Analogiczna sytuacja miała miejsce w Chinach, i czy w kolejnym wyścigu ktoś uważniej przyglądał się Verstappenowi? Wręcz przeciwnie, został znowu potraktowany łagodnie za kolizję w Baku.

  • 32. rbej1977
    • 2018-07-01 11:06:33
    • Blokada
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 31

    Oczywiście że masz rację ale nie wytłumaczysz tego hejterom Vettela, którzy nienawidzą go tylko dlatego że jest Niemcem i osiągnął w F1 kilkadziesiąt razy więcej niż Kubica.

  • 33. fifo
    • 2018-07-01 11:26:52
    • *.centertel.pl

    Ja nie wiem o co wy się wszyscy kłócicie? Sytuacja wygląda tak:
    1. VET popełnił błąd jadąc powoli linią wyścigową i za to dostał zasłużoną karę.
    2. Sędziowie "popełnili błąd" uzasadniając: Having reviewed all alleged impeding incidents since the beginning of 2018, the penalty of a drop of three positions is consistent with all other similar incidents.
    Tego zdania po prostu nie powinni umieszczać w uzasadnieniu.

  • 34. jogi2
    • 2018-07-01 12:19:43
    • *.piekary.net

    Zepsuć komuś okrążenie to chyba różni się od stworzenia bardzo niebezpiecznej sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu ?...i za to mu się należało ...Nawet jak nie dostał z boksu powiadomienia to chyba urwał się z choinki aby jechać tak wolno linią wyścigową w trakcie kwalifikacji tym bardzie ,że miał świadomość jazdy za sobą innych bolidów

  • 35. nonam3k
    • 2018-07-01 14:08:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Co za debilne komentarze , vettel robil sonie miejsce na okrazenie pomiarowe , zespol dal d...py ze go nie poinformowal o zblizajacym sie bolidzie renault i to zespol powinien dostac kare a nie kierowca . Mistrza wybiera zespol sedziowski widze.

  • 36. Vendeur
    • 2018-07-02 00:09:57
    • *.dynamic.chello.pl

    @30. budyb - widocznie należysz też do tej grupy, skoro nie rozumiesz problemu. Fakt, że większość społeczeństwa to debile jest potwierdzony naukowo. A jeśli ktoś uważa, że Vettel miał prawo "stać" na wyścigowej linii, to inaczej go nazwać niestety nie można. Rozumiesz, czy to zbyt trudne?

    35. nonam3k - następny geniusz... Tak, Vettel robił sobie miejsce na okrążenie pomiarowe tuż po prostej startowej... Czy Ty w ogóle myślisz czasami?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo