2018-06-29 GP Austrii - #1 trening 11:00 - 12:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton Mercedes 1:04.839 39
2 V.Bottas Mercedes 1:04.966 39
3 M.Verstappen Red Bull 1:05.072 42
4 S.Vettel Ferrari 1:05.180 29
5 D.Ricciardo Red Bull 1:05.483 22
6 K.Raikkonen Ferrari 1:05.776 31
7 R.Grosjean Haas 1:06.028 31
8 E.Ocon Force India 1:06.055 40
9 C.Leclerc Sauber 1:06.215 31
10 P.Gasly Toro Rosso 1:06.394 36
11 M.Ericsson Sauber 1:06.400 32
12 K.Magnussen Haas 1:06.404 23
13 C.Sainz Renault 1:06.427 29
14 S.Perez Force India 1:06.455 42
15 N.Hulkenberg Renault 1:06.479 35
16 L.Stroll Williams 1:06.567 32
17 F.Alonso McLaren 1:06.612 30
18 S.Vandoorne McLaren 1:06.698 30
19 B.Hartley Toro Rosso 1:06.871 45
20 R.Kubica Williams 1:07.424 38

komentarze
  • 7. jogi2
    • 2018-06-29 13:00:59
    • *.centertel.pl

    @3
    Nie zaczną ,bo każdy zorientowany to wie

  • 8. rbej1977
    • 2018-06-29 13:03:11
    • Blokada
    • *.dynamic.chello.pl

    Zaślepienie psychofanów Kubicy nie zna granic ani końca.

    Kubica szybszy od Strolla o 1.3s w jego pierwszym treningu. "Testowali to samo. MIAZGA. KUBICA IS THE BEST". Stroll szybszy teraz od Kubicy o 0,85s. "Testowali zupełnie co innego. Nie można porównywać ich czasów"

    To jest bardziej żałosne niż ostatnie 10 minut meczu Polska-Japonia.....

  • 9. ds1976
    • 2018-06-29 13:08:47
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    To teraz będzie 1000 teorii co do set-upu samochodu RK, zwłaszcza, że Stroll na tych samych oponach zdecydowanie szybszy! Jest pole by popuścić wodze fantazji!!!

  • 10. tomasss
    • 2018-06-29 13:09:44
    • *.emea.ibm.com

    0.8 sek na najkrotszym torze no niezle.. w Spa stracilby pewnie ok. 2 sek

  • 11. grzesiopl
    • 2018-06-29 13:15:36
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Specjalnie dali Robertowi takie zadania żeby nie miał lepszego czasu a potem nie było komentarzy iż jest najszybszy z drużyny.

  • 12. tysu
    • 2018-06-29 13:19:17
    • *.is.net.pl

    Tutaj nie trzeba głosić żadnych teorii, tylko posłuchać Roberta.
    W wywiadzie mówił, że będzie jechał ze starym silnikiem i dodatkowo skręconym.
    Natomiast sam Ted Kravitz mówił, że czasów nie ma co porównywać, bo Kubica ma w ogóle inny plan do wykonania.

    Prawdziwe tempo każdego kierowcy to można porównywać w kwalifikacjach, a nie treningu.

  • 13. hakkenacja
    • 2018-06-29 13:20:13
    • *.bialnet.pl

    8. O to to. Po prostu większość kibiców Roberta to hipokryci. Jak pojedzie szybko to peany, jaki to on nie jest szybki. A jak pojedzie wolniej to setki wymówek

  • 14. Kondiash
    • 2018-06-29 13:20:41
    • *.lss.net.pl

    Według Gazzetta dello Sport, Charles Leclerc podpisał 2-letni kontrakt z Ferrari. Za pierwszy sezon ma dostać 2 miliony euro, za drugi 3 miliony. Ogłoszenie kontraktu ma nastąpić pomiędzy Spa, a Monzą

  • 15. tomasss
    • 2018-06-29 13:21:16
    • *.emea.ibm.com

    @11 tak..kazali mu wolno jechac aby sprawdzic jak auto bedzie sie spisywac w trakcie jazdy za samochodem bezpieczenstwa ;D

  • 16. ds1976
    • 2018-06-29 13:21:32
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Zabawnie pisze ten chudzina Sokół: "Kubica zaliczył prawie 40 okr. czasy ? niezależnie czy szybszy, czy wolniejszy od kogokolwiek ? nie mają znaczenia"

    Gdyby był szybszy od Strolla to byłoby trąbienie, że najszybszy kierowca Williams siedzi na ławce! I alerty spływałyby do Williams z całego wyścigowego świata. Teraz czasy są oczywiście bez znaczenia...

    Ech...Znów wyjdzie, że nie jestem patriotą.

  • 17. grzesiek1870
    • 2018-06-29 13:21:54
    • *.adsl.inetia.pl

    @12 ale co Ty będziesz się wypowiadał jak tutaj jest siedlisko trolli, którzy czekają na jakiekolwiek potknięcie i będą pisać "Hahahahaha i co psychofani Kubicy" albo "najgorszy!!!!!1111111" itp, przykłady masz na górze.

  • 18. tomasss
    • 2018-06-29 13:28:53
    • *.emea.ibm.com

    nigdy czasy nie są bez znaczenia...zawsze zespol musi miec jakis punkt odniesienia tak czy nie?? nie twierdze, ze Kubica na tym treningu byl rzeczywiscie "slabszy" od Strolla bo mogli miec faktycznie inne zadania ale gdy kierowca zajmuje ostatnie miejsce i traci pol sekundy do najblizszego kierowcy w tabeli to chyba to o czyms swiadczy? czy dalej bedziecie twierdzic, ze nie ma powodow do niepokoju?:)

  • 19. Fanvettel
    • 2018-06-29 13:44:53
    • *.230.122.84

    Wiem ze to dopiero 1 trening ale Sauber wysoko .

  • 20. Vendeur
    • 2018-06-29 13:49:07
    • *.dynamic.chello.pl

    @18. tomasss - nie, o niczym to nie świadczy...

    Nie wierzę ilu idiotów tutaj, którzy co rusz przy każdej okazji pojawienia się Kubicy na torze, muszą pieprzyć od rzeczy. Zarówno w jedną jak i drugą stronę. Czy naprawdę się z małpami na mózgi pozamienialiście? Nie poznamy tempa Roberta, dopóki nie pojedzie w kwalifikacjach i wyścigu. Jak głupim można być, aby tego nie rozumieć?

  • 21. hakkenacja
    • 2018-06-29 14:10:40
    • *.bialnet.pl

    20. Jeśli Robertowi nie pozwolą pojechać kółka kwalifikacyjnego na treningu to chyba nigdy nie poznamy jego tempa. Wątpię, że dostanie angaż na sezon 20119, jeśli nie będzie jakiejś katastrofy.

  • 22. kombajn2
    • 2018-06-29 14:17:15
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    Muszę przyznać ze z rozbawieniem czytałem pierwsze z 10 komentarzy ogłaszających światu że zaraz się zacznie trolling fanów Kubicy. No i co panowie? Jakoś się nie zaczął za to wy wyszliście delikatnie mówiąc na oszołomów.

  • 23. RoyalFlesh F1
    • 2018-06-29 14:18:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja nie wiem czy tu są ludzie nie myślący. To czy Kubica jest szybszy od kogoś weryfikują tylko kwalifikacje i wyścig na przestrzeni całego sezonu. A jak wiadomo nie od dziś to niemożliwe.

    Jeżeli jest opcja żeby wrócił do stawki życzę mu miejsce w Maclarenie albo Ferrari. A nie w jakimś gniocie lepszym nie znacznie od Williamsa. W Ferrari mógłby coś wygrać, z Vettelem na pewno nie. A w Maclarenie byłby dobrze traktowany.

  • 24. hakkenacja
    • 2018-06-29 14:26:16
    • *.bialnet.pl

    Albo w Haasie za Grosjeana ewentualnie. Giovinazzi jakoś mnie nie przekonuje.

  • 25. Szaakal
    • 2018-06-29 14:55:10
    • *.icpnet.pl

    6. Tetracampeon, a tam głupoty gadasz, przecież McL ma najlepszy bolid, tylko silnik Hondy jest okropny.
    A nie, to rok temu było...

  • 26. Kondiash
    • 2018-06-29 15:13:17
    • *.lss.net.pl

    @24 Może Trump mu załatwi miejsce??? Nie ma szans Albo Groszek , albo junior Ferrari , więc nie róbcie sobie nadzieji

  • 27. belzebub
    • 2018-06-29 16:33:35
    • *.centertel.pl

    Hmmm, a czy podczas treningu jest zabronione robić czasów kwalifikacyjnych? Chyba od tego też są treningi, pośród sprawdzania różnych ustawień, sprawdza się mniej więcej tempo kwalifikacyjne. Oczywiście najlepsze zespoły nie odkrywają podczas nich prawdziwych możliwości, ale zespoły z końca stawki nie muszą przecież tego robić.
    Bolid Williamsa jest najgorszy od kiedy pamiętam. Jest to dno dna i kilometr mułu. Dzisiejsze czasy RK tylko potwierdzają z kolei, że nie jest żadnym cudotwórcą i nawet jakby jeździł jako etatowy kierowca to i tak zaliczał by dół tabeli.
    Jak widać nawet psychofani RK, którzy na początku roku twierdzili że spokojnie mógłby walczyć w czołówce, ze swoimi przesadnie optymistycznymi wizjami gdzieś się pochowali.

  • 28. hakkenacja
    • 2018-06-29 16:34:17
    • *.play-internet.pl

    26. Jeśli o mnie chodzi to nawet nie chcę, żeby wracał. Już dosyć inwalidów przewinęło się przez F1. I daruj sobie te polityczne aluzje, mam lewicowe poglądy.

  • 29. Kondiash
    • 2018-06-29 16:49:35
    • *.lss.net.pl

    @28 Mi chodziło tylko o to , że Kubice wciskają do Haasa czyli do Ferrari jr. Wiem , że to z Trumpem głupie porównanie , ale musiałem jakoś zaradzić gównoburzy :)

  • 30. hakkenacja
    • 2018-06-29 17:12:30
    • *.play-internet.pl

    29. Uffff, uspokoiłeś mnie. Ale i tak widziałbym tam bardziej Raikonnena, gdyby nie zakończył kariery. Giovinazzi mi jakoś nie zaimponował w Sauberze.

  • 31. Kondiash
    • 2018-06-29 17:16:02
    • *.lss.net.pl

    @30 Rozbijał auta z prędkością Maldonado :)

  • 32. Spargus
    • 2018-06-29 23:43:18
    • *.toya.net.pl

    @27 tak, wiadomo, że tempo kwalifikacyjne sprawdza się w piątek w pierwszym treningu. Znów próbujesz prowokować i dobrze wiesz, że to co piszesz, to bzdura

  • 33. belzebub
    • 2018-06-30 01:39:46
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @32, a Ty z kolei pracujesz w Williamsie czy innym zespole F1 i wiesz z góry który jaki ma plan? Proszę, proszę... :)

  • 34. ferrus
    • 2018-06-30 08:50:28
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Porównując Kubice do Strolla i Sirotkina jest co najmniej głupie.... to jest zupełnie inna skala talentu, żadne testy czy pojedyńcze testy raz na 2-3 miesiące nie oddadzą prawdziwego tempa Roberta tak jakby to było w wyścigu, inny poziom koncentracji , motywacji..... Pewnie podobnie RK by lał swego partnera zespołowego jak ma to miejsce w Sauberze pomiędzy Leclerciem a Ericcsonem.

  • 35. grzesiek1870
    • 2018-06-30 09:02:42
    • *.adsl.inetia.pl

    Jest i belzebub... ;)

  • 36. Spargus
    • 2018-06-30 12:56:21
    • *.toya.net.pl

    @33 nie trzeba pracować w żadnym zespole, żeby wiedzieć, że sprawdzanie tempa wyścigowego w pierwszym treningu nie ma sensu ze względu na to, że warunki w sobotę zawsze są inne. I ja to wiem, i Ty też to wiesz :V

  • 37. Spargus
    • 2018-06-30 12:56:53
    • *.toya.net.pl

    @36 miało być tempa kwalifikacyjnego oczywiście.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo