2018-04-14 GP Chin - Kwalifikacje 08:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | |
---|---|---|---|---|
1 | S.Vettel | Ferrari | 1:31.095 | |
2 | K.Raikkonen | Ferrari | 1:31.182 | |
3 | V.Bottas | Mercedes | 1:31.625 | |
4 | L.Hamilton | Mercedes | 1:31.675 | |
5 | M.Verstappen | Red Bull | 1:31.796 | |
6 | D.Ricciardo | Red Bull | 1:31.948 | |
7 | N.Hulkenberg | Renault | 1:32.532 | |
8 | S.Perez | Force India | 1:32.758 | |
9 | C.Sainz | Renault | 1:32.819 | |
10 | R.Grosjean | Haas | 1:32.855 | |
11 | K.Magnussen | Haas | 1:32.986 | |
12 | E.Ocon | Force India | 1:33.057 | |
13 | F.Alonso | McLaren | 1:33.232 | |
14 | S.Vandoorne | McLaren | 1:33.505 | |
15 | B.Hartley | Toro Rosso | 1:33.795 | |
16 | S.Sirotkin | Williams | 1:34.062 | |
17 | P.Gasly | Toro Rosso | 1:34.101 | |
18 | L.Stroll | Williams | 1:34.285 | |
19 | C.Leclerc | Sauber | 1:34.454 | |
20 | M.Ericsson | Sauber | 1:34.914 |
Ferrari przerwało świetną passę Mercedesa w Chinach
Zespół Ferrari na torze pod Szanghajem zdołał pokonać ekipę Mercedesa w walce o pole position przed wyścigiem o GP Chin. Zwycięstwo to jest o tyle ważne, iż przez ostatnie sześć lat niemiecka ekipa nie miała tutaj sobie równych podczas kwalifikacji.Trzecia część czasówki tradycyjnie przez czołówkę została podzielona na dwa przejazdy, podczas których wszyscy, za wyjątkiem Romaina Grosjeana, korzystali z opon ultramiękkich.
Po pierwszym przejeździe kierowcy Ferrari znaleźli się przed zawodnikami Mercedesa, wyprzedzając ich o niespełna pół sekundy. Zajmujący kolejne miejsca w tabeli wyników kierowcy Red Bulla do Kimiego Raikkonena stracili już 0,6 i 0,7 sekundy.
Mający rozwiać wszelkie wątpliwości co do szybkości bolidu Mercedesa, decydujący przejazd potwierdził jedynie, że niemiecki zespół przez zimę stracił nieco swojej przewagi.
Valtteri Bottas, który jako pierwszy przekraczał linię mety nie zdołał poprawić swojego czasu, utrzymując trzecie miejsce za kierowcami Ferrari. Lewis Hamilton do tego stopnia był niezadowolony ze swojej jazdy, że zupełnie poddał drugi przejazd, kończąc czasówkę, na teoretycznie sprzyjającym mu torze, z czwartym wynikiem.
Prawdziwy bój o pole position stoczyli za to kierowcy Ferrari. Kimi Raikkonen nieznacznie poprawił swój czas, ale gdy na metę wjechał Sebastian Vettel okazało się, że jest on szybszy od Fina o 0,087 sekundy.
Ferrari w Chinach zdołało więc przełamać trwającą od sześciu lat passę zdobywania pole position na tym torze przez Mercedesa, podkręcając emocje na świetny sezon wśród kibiców.
Za Ferrari i Mercedesem tradycyjnie znaleźli się kierowcy Red Bulla- Verstappen przed Ricciardo, który może być zadowolony, że po porannej awarii silnika zdołał w ogóle wyjechać na tor w trakcie kwalifikacji.
Tytuł best of the rest tym razem przypadł w udziale Nico Hulkenbergowi, który również świetnie rozpoczyna sezon w barwach Renault. Niemiec wyprzedził Sergio Pereza i swojego kolegę z zespołu, Carlosa Sainza.
Czołową dziesiątkę zamykał Romain Grosjean z Haasa.
Przebieg Q1 i Q2
Zespół Ferrari wyśmienicie rozpoczął sesję kwalifikacyjną do GP Chin. Sebastian Vettel już w pierwszym przejeździe zbliżył się do granicy 1 minuty i 32 sekund, wyprzedzając Kimigo Raikkonena i Valtteriego Bottasa.Lewis Hamtilon tym razem był dopiero szósty, dając się jeszcze wyprzedzić Maksowi Verstappenwi i Romainowi Grosjeanowi.
Walkę z czasem do samego końca toczył za to zespół Red Bulla i Daniel Ricciardo. W bolidzie Australijczyka w trzecim treningu doszło do awarii jednostki napędowej, a jego auto udało się poskładać dopiero na trzy minuty przed zakończeniem Q1. Zawodnik Red Bulla z 14 czasem awansował do Q2.
Jako że do Chin firma Pirelli dostarczyła opony ultramiękkie oraz miękkie bez pośredniej mieszanki supermiękkiej, kierowcy Mercedesa i Ferrari w Q2 od razu wyjechali na tor na żółtych oponach, podczas gdy reszta stawki próbowała awansować do Q3 na oponach ultramiękkich.
Kierowcy Ferrari po pierwszym przejeździe w Q2 wydawali się mieć miażdżącą przewagę nad Mercedesem, ale pod sam koniec sesji, gdy Hamilton i Bottas podjęli drugą próbę pokonania toru na miękkim ogumieniu, przejęli oni inicjatywę.
Lewis Hamilton jako pierwszy zszedł w ten weekend poniżej 1 minuty i 32 sekund, wyprzedzając o 0,149 sekundy Valtteriego Bottasa.
Do Q3 nie przeszli: Hartley, Ocon, Magnusen oraz obaj kierowcy McLarena.
Wrzuć wyższy bieg! Oglądaj wyścigi Formula 1? wyłącznie w ELEVEN SPORTS
Zdjęcia:
komentarze
1. sylwekdm
I tak miało być :)
2. przesio
Ferrari rozjedzie w tym sezonie Mercedesa :)
Kolory jak za dawnych lat dają zwycięstwa jak dawniej :)
3. hubos21
Czyli potwierdza się do co było w Australii i Bahrajnie, Ferrari szybsze na prostych, nawet HAM z otwartym DRSem nie mógł dojść Vettela
4. sylwekdm
Poproszę o kodzik :)
5. Amnes
Alonso do ferrari!
6. roko
Sebastian pocisnął ostro a Kimi nie niemniej, natomiast Lewis jakby ukrywał strategię na jutro (choć wydaje się być jak ostatnio na 1 pitstop), bo wątpliwe żeby się przestraszył Ferrari. Coś tu jest knute?!
Reszta niestety była tłem, bliższym jak Red Bulle i dalszym jak pozostałe "wózki".
Ponieważ pozycje na starcie nie mają ostatnio żadnego odzwierciedlenia do tego jak się później układa kolejność na mecie, pisanie tu jakichś sążnistych wywodów, zdecydowanie mija sie z celem.
Merc chyba jakieś wnioski z ostatnich dwóch lekcji wyciągnął, więc wyścig jutrzejszy może być ciekawy, zwłaszcza w jego środkowej i końcowej sekwencji.
7. fifo
@5. Amnes
A za kogo?
8. Przemek1985
Zapowiada się świetny sezon... Mam nadzieję ze Ferrari się spieprzy roboty na resztę sezonu i będzie ostra walka między nimi a Mercedesem...
9. GTR
Pozostaje mi się cieszyć :) Forza Ferrari! Od początku weekendu widać było, że wymiatają i SF71H klei.
10. Sasilton
Ni z gruchy Ferrari nagle stało się nr.1.
Tor w Chinach miał należeć do Mercedesa, ale jak nawet tu przegrywają, to średnio widzę resztę sezonu.
Nawet jak Ferrari zamierza przejechać sezon na 4 silnikach, to tak będą mieli już bezpieczną przewagę nad Mercedesem.
W wyścigu Lewis pewnie straci pozycję, albo dwie na rzecz RB, nie zdziwię się jak VER dorwie Bottasa na pierwszych okrążeniach.
Ferrari sobie odjedzie, zrobi 8 sekund przewagi i tyle.
11. rbej1977
Uwielbiam jak znienawidzony przez Polaków Vettel po raz kolejny wygrywa. Teraz czekam na komentarze jakim jest farciarzem i cieniasem.
12. fifo
@10. Sasilton
"W wyścigu Lewis pewnie straci pozycję, albo dwie na rzecz RB"
Nie sądzę. HAM w Chinach wygrywał 5 razy... (VET tylko raz). Zobaczymy.
13. GTR
@6 roko
Bo pierwsza linia nic nie daje. Same problemy. Popatrz pan. A nie bierzesz pod uwagę tego, że im dalsze linie tym ryzyko kolizji większe? Nie sądzę, aby Mercedes odwalił taką strategię.
14. Rick
@10
"W wyścigu Lewis pewnie straci pozycję, albo dwie na rzecz RB".
Mocno naciągana teoria. Nic nie wskazuje na to, żeby RB było szybsze od Merca.
15. kempa007
4. sylwekdm już był na FB
16. jack22
Nudzi mnie juz ta dominacja Ferrari. Psują całą radość z oglądania F1.
17. Sasilton
14. Rick
Chodzi mi o sam start, później pewnie nadrobi.
RB mają Ultra softy, wiec będą miały lepszy start
18. marekko
Gorąco czy zimno Ferrari w tym roku wydaje się być szybkie.
19. roko
@13 - Ja tylko piszę tak, że póki co pozycje na starcie i na mecie to zupełnie coś innego.
Jeśli i jutro tak się stanie, będzie to znaczyło że warto robić dobre przygotowane strategie na wyścig a nie rozrywkowe tryby pracy silników, jeśli jednak wróci "stare" czyli PP = 1 miejsce na mecie, wówczas już po kwalifikacjcach będzie można wybierać zwycięzców :) :) :)
20. RoyalFlesh F1
Mercedes przegrywał na prostych.
21. Fanvettel
Forza Ferrari !!! Brawo Seb !!!
Licze ze jutro Seb wygra drugi będzie Kimi a trzeci Daniel lub Max .
22. berni
jest super, nareszcie wyglada na koniec wieloletniej dominacji mercedesa...
duza przewaga ferrari, na torze gdzie zawsze krolowal mercedes i hamilton...
a po testach wszyscy mowili, ze mercedes z przodu, redbull blisko, a scuderia dopiero za nimi.
toto wolff na poczatku sezonu mowil, ze ich nowy bolid roznioslby zeszloroczny, a tu praktycznie bez poprawy ich czasow zeszlorocznych i to chyba na lepszych oponach. tej gadki o formie zespolow, to mozna w ogole nie sluchac. przestali spalac olej i koniec dominacji...
mclaren z silnikiem renault daleko ze redbullem i nawet za stajnia fabryczna renault - tragedia. sztuczki robia z podciaganiem, zeby alonso zyskal 0,1 sek i nic to nie daje. 4 lata w nowym miejscu i 1,5 sek za czolowka i mowia, ze nie mozna oczekiwac zbyt duzo od razu...
23. KilaN
Gro w 10... no no no... ciekawe komu zawali wyścig tym razem
24. mcjs
Kimi jest bardzo mocny, ale Sebastian wyszarpał PP. Brawo obaj kierowcy, brawo Ferrari!
Przestrzegam przed lekceważeniem Mercedesa. Mają swoje problemy, ale i olbrzymi potencjał. Jutro się jeszcze wiele może zmienić.
25. fifo
Jeśli VET wygra w Chinach, to STATYSTYCZNIE ma już mistrzostwo ;), bo o ile się nie mylę to jeszcze nigdy w historii F1 nie zdarzyło się, aby kierowca który wygrał 3 pierwsze wyścigi nie został mistrzem.
26. Jen
Seb zmienił fryzurę i od razu zaczął rozdawać karty na torze:)
Zobaczymy co będzie jutro.
Verstappen startuje jutro blisko Hamiltona. Do tego będzie miał ultra miękkie opony. To może być bardzo ciekawy start. I znowu toru będzie mało.
27. ds1976
Go Dan Go!!! E.... to tylko kwalifikacje :-)
28. Cadanowa
Merc ma skrecony silnik na 50% a Ferrari jeździ pewnie na pełnej mocy. Merc po Australii za dużo pokazali wyciek z skrzynii biegów teraz oszczędzają silnik a części są istotne tylko 3 jednostki tym bardziej w Australii i Bahrajn byli szybci, tu jest różnica nagle merc stracił tyle nie chce mi się wierzyć mają skręcone silniki odkreca pod koniec sezonu albo 2 części
29. michalde
VES i RIC wykonali dużo kółek mniej od BOTa i HAMa. Wiadomo, że byli wolniejsi, bo jechali na większym paliwie. Gdyby VESowi i RICowi udało się przejechać nieco więcej rund to pewnie byłoby P3 i P4.
Różnica między RAIem a HAMem oczywista - przejechali tyle samo okrążeń, to wiadomo, kto był szybszy. VET pewnie nie odda pozycji Kimiemu, aczkolwiek gdyby tak się stało to bym się nie zdziwił. Większy prawdopodobieństwo stawiam, że Seb obroni pierwsze miejsce.
HUL się prawdopodobnie zadomowił na swoim siódmym miejscu - ciągle widzę go tylko na tej pozycji.
Generalnie kwalifikacje wypadły tak jak w Bahrajnie - nic dodać, nic ująć.
30. Janusz f1
@16 mnię nudziła dominacja merca. Ferka jest szybsza w kwalach, a merc miał lepsze długie przejazdy, a więc jest równo. Drugi raz z rzędu pierwszy rząd dla ferrari i znowu ham gorszy od bot czyli seb i kimi muszą teraz nie popełniać błędów i będzie git. FORZA FERRARI!
31. fifo
@ 29. michalde
"VET pewnie nie odda pozycji Kimiemu, aczkolwiek gdyby tak się stało to bym się nie zdziwił."
A ja bym się bardzo zdziwił gdyby team pozwolił RAI na walkę z VET biorąc pod uwagę, że VET ma 50p, RAI 15p, a w sezonie zapowiada się trudna walka z Mercedesami.
32. berni
@ 28: tak, tak, a najpewniej beda sie chcieli tak dobrze maskowac, ze odkreca te silniki dopiero w 2019...
@ 24: Mercedesa nigdy nie mozna lekcewazyc, ale sama roznica w tempie nie pozwala patrzec przez nich superoptymistycznie na jutrzejszy wyscig: na prostych ferrari jest szybsze, w zakretach ich nie wyprzedza, kimi stanowi bufor dla vettela, z tylu sa szalone redbulle na szybszych oponach przy starcie, gdzie zawsze jest zamieszanie. szansa mercedesa jest raczej tylko w startegii i w roznicy w zuzyciu opon...
33. Cadanowa
@25 Po 3 wyścigach już o mistrzostwie myślisz mamy 21 wyścigów zobaczysz 2 czesc jak ferrari będzie tak jeździć na rozkreconym silniku to zaś im części zabraknie, to już nie jest f1 tylko oszczędzanie części, merc jest szybszy ale oszczędzają silniki nagle tyle tracą głośno było od tym trybie imprezowym według mnie teraz ukrywają potencjał, jutro jest wyścig może spaść deszcze może być różnie nie zawsze jak się startuje z 1 pola trzeba wygrać.
34. saint77
Williams jednak progres zanotował, P16 to już coś:) Te 20 milionów od Putina przyspieszyło bolid o tą sekundę. Tracą do liderów tylko 3 sekundy, więc jeszcze 60mln skołują i zaczną wygrywać.
A co do Mercedesa - mit przewagi sekundowej jak widać prysł, po 3 pierwszych sesjach kwalifikacyjnych jednak widać, że sekundy nie mają a Chiny, gdzie silnik jednak ma spore znaczenie na długich prostych - nie jest już elementem przewagi Mercedesa. Widać to zresztą po Williamsie, jak trzymali ogon stawki tak trzymają i silnik Mercedesa nie pomaga.
35. hubos21
Akurat po minach Totka i Laudy nie było widać, żeby to była strategia, Alonso do Ferrari nigdy nie wróci tak samo jak nikt z czołówki już go nie weźmie. Najbardziej cieszy start Lewisa koło Maxa :D
36. Heytham1
Biorąc pod uwage to jak Vettel mówi że jeszcze do końca nie dogadał się z samochodem a mimo to wygrywa, zapowiada się świetny sezon dla Ferrari które moim zdaniem od początku sezonu ma lepszy bolid od Mercedesa. Oczywiście im dalej w sezon tym to wszystko może się zmienić bo na pewno Mercedes w jakiś sposób zareaguje na to wszystko, dostarczy poprawki i swoje osiągi...różnica pomiędzy tymi dwoma ekipami jest nie duża ale liczę na to że Ferrari nie odpuści i będzie lepsze bądź na równi z Mercedesem do samego końca a o mistrzostwie zadecydują detale, dzięki czemu będziemy mieli emocje do samego końca.
37. rafcio12
Ferrari poczuło krew i mam nadzieję że nie odpuści brawo Seb i Kimi
38. kiwiknick
Najlepiej by było jak miszrzowstwo rostrzygnęło się w ostatnim wyścigu .
39. kiwiknick
Mistrzostwo miało być ;)
40. Rick
@29 mochalde
"VET pewnie nie odda pozycji Kimiemu, aczkolwiek gdyby tak się stało to bym się nie zdziwił"
VET walczy w Chinach o tytuł mistrza świata.
Jak zauważył fifo (@25) "w historii F1 nie zdarzyło się, aby kierowca który wygrał 3 pierwsze wyścigi nie został mistrzem".
W historii F1 było 7 sezonów gdy jeden kierowca wygrywał trzy pierwsze GrandPrix i zawsze zdobywał mistrzostwo świata w danym roku. (91, 92, 94, 96, 00, 04, 16).
Także bardzo sie zdziwię jak VET odda pozycję ;)
Także dziękuję @25 za zwrócenie uwagi na ten fakt. Dobrze wiedzieć że jutro możemy poznać MŚ ;)
A tak serio to mimo że to "tylko statystyka" to jednak jesli VET wygra na 3ech różnych torach, nie ważne szczęśliwe czy nie to możemy spodziewać sie zmisny dominacji Merca na dominację Ferrari...
To nie byłaby dobra wiadomość.
(Dominacja jednego zespołu,jaki ti by nie był zespół).
@11 rbej1977
"znienawidzony przez Polaków Vettel".
Trochę popłynąłeś z tymi ogólnianiem.
Myślę że większości Polaków Vettel nie obchodzi, jeśli w ogóle wiedzą że istnieje ;)
41. Mind
No i gdzie jest ten geniusz, człowiek maszyna i jak tam go nazwano. Nie ma fury, nie ma jazdy. Toro Rosso jak myślałem jednokrotny strzał, a tyle było zachwytu.
Brawo dla Ferrari, Vettel idzie po majstra.
42. Spider_LP640
Niemiec i jego okrzyki znowu góra koszmar powraca ????
43. marcelo9205
Ferrari z Mercedesem jutro na jeden pot stop ? Hamilton wzial na weekend tylko jeden komplet opon posrednich.
44. marekko
@28- o mistrzostwo walczysz tu i teraz, od początku do końca sezonu, a może Merc powinien wystartować w drugiej części sezonu? Następny który pisze, aby coś napisać.
45. gen_jaruzelski
Wynika z tego wszystkiego jedna bardzo ważna rzecz-Kimi jest równie szybki jak Vettel, i gdyby nie wyjątkowy pech Fina Ferrari miałoby problem.
46. Cadanowa
@44 ciekawe że lepiej na początku mistrzostw lepiej oszczędzać a zaś pokazać a nie od razu, masz na wszystko limity, ciekawe że nagle są szybci od merca kiedy się zrobiło głośno o trybie imprezowym to merc jakby tak cichutko się schował, mamy 18 rund mistrzostwa są długie a nie po 2 że Vettel mistrzem, moze jutro wygra jakimś cudem chyba że pokaże w końcu tempo wyścigu
47. StaryCap
Brawo czerwoni. :) Choć wolał bym, aby Kimi wygrał kwalifikacje. Fin potrzebuje punktów, w zeszłym wyścigu nie z jego winy było "0". Tak czy owak, mam nadzieję, że wreszcie skończy się dominacja Mercedesa. Miałem nie kupować kanału "eleven", ale po takim początku sezonu, biorę od razu. :)
48. KolczastyKaktus
46. Cadanowa
Głupoty piszesz. Każdy wyścig to wyścig o zwycięstwo a nie o to by oszczędzić bolid. W Mercedesie musieliby pracować idioci aby myśleć w sposób, który przedstawiłeś, a z tego co mi wiadomo pracują tam wielokrotni mistrzowie świata żądni sukcesów. Poza tym skąd Mercedes może wiedzieć jak się potoczą dalsze losy mistrzostw? Ty im to powiedziałeś i jesteś pewny, że Ferrari się popsuje? A co jeśli jeszcze mają rezerwy i podkręcą tempo? Wtedy rozdziabierz usta i powiesz im, że są za słabi bo ukrywają coś czego nie mają. Poza tym z tego co wiem to Mercedes miał nadprogramową awarię a nie Ferrari no ale taki geniusz jak Ty tego już nie widzi. W swoim życiu też czekasz zawsze na lepszą okazję zamiast brać byka za rogi?
49. marekko
@46- pisz dużo tych swoich myśli analitycznych, wreszcie Cię dostrzegą, czeka Cie wielka przyszłość jako analityk. może w RBR albo Ferrari, a tak na poważnie co wiesz o trwałości silników i podzespołów Merca I Ferrari, albo wydajności aerodynamicznej podwozi, ZERO a zaczynasz bredzić o skręcaniu mocy i czatowaniu aż inni się posypią.
50. orto
Kurczę ! Mamy normalnie wysyp jasnowidzów !!!!!!!!!!! Chyba coś jest w powietrzu po tych nalotach na Syrię ?? :-)
51. Cadanowa
@48 No dobra powiedz mi czemu nie jeżdżą na maksymalnych obrotach silnika slucham bardzooo no slucham
52. Jero
Nie rozumiem tej radości. Owszem super, że koniec dominacji Mercedesa, ale przeradza się to w dominację Ferrari. Co do dominacji w zeszłym roku bym nie przesadzał, bo w mistrzostwach było bardzo blisko, w tym roku może być Seb i długo długo nic, bo na Kimiego niestety nie postawią
53. marekko
A skąd wiesz na ile procent jeżdżą, każda konstrukcja ma swoje limity, każdy zespół wie jak skalkulować max moc z max trwałością, ale nie pisz bzdur o połowie mocy, bo się ośmieszasz
54. Cadanowa
@53 Ty się osmieszasz jak coś masz to powiedz mi to twarz a kibicowanie hitlerowskiemu Vettelowi to przesada Niemiec będzie zawsze Niemcem
55. KolczastyKaktus
51. Cadanowa
Z tego samego powodu co pozostali producenci. Widocznie wykres mocy przebiega tak a nie inaczej i nie opłaca się wskakiwać z obrotami do końca. Zobacz sobie na zwykłe silniki przy jakich obrotach mają maksymalną moc. Podpowiem Ci tyle, że jeżeli jest to np. przy 5.5tys obr/min to to, że dasz mu gazu na 7tys obr/min to wcale nie znaczy, że jedziesz szybciej.
56. hubos21
Żaden silnik przecież nie trzyma mocy do limitera, nawet turbo. NIe ma żadnej dominacji narazie, Panowie ostudźcie się trochę dwa wyścigi wygrane Ferrari, na końcu sezonu będzie wiadomo, tak samo jak tryb imprezowy to jakaś brednia HAM po długim weekendzie
57. rbej1977
"kibicowanie hitlerowskiemu Vettelowi to przesada Niemiec będzie zawsze Niemcem"
@54
Jesteś debilem i idiotą. Niestety takich żałosnych zer jak Ty, jest w naszym kraju dużo więcej.....Stąd ta nienawiść do Vettela i Sirotkina.
58. nonam3k
Piekny sezon sie zaczyna :) Ludzie gdybyscie byli na miejscu vettela tez byscie sie cieszyli i na radiu wydzierali pyska. Normalna reakcja człowieka.
59. Cadanowa
@ 57 sam jesteś zerem które nic nie osiaglo w życiu i nie osiągnie rodzice Ci płacą za neta i taki z Ciebie figo fago dziecko Neostrady znudzilo Ci sie oddychanie prostym noskiem ;) pozdro dla rodziców że kupuja takiemu dziecku neta
60. Cadanowa
@ 55 są limity ale merc może się trochę przestraszył tej awarii pamiętaj w Malezji co wybuchł silnik mieli zaś tryb bardziej mniej agresywny a tak piękny sezon się zapowiada części będą ważne jutro 8 usiąść i obejrzeć wyścig fajnie byłoby jakby ktoś zaskoczył jakiś Redbull albo mclaren
61. Brzoza2
Cadanowa czy dobrze rozumiem że nienawidzisz Niemca we włoskim aucie a lubisz niemieckie auto z ciemnoskórym Anglikiem na pokładzie ?!
62. Heniek007
Prawda z tym Bay-Pass w układzie wydechowym Ferrari?
63. l1m1ted11
@61 i już się nie odezwie xD
64. Cadanowa
@61 sam jezdze niemieckim autem :P @ 63 odezwe sie:P
65. Cadanowa
@61 cała siedziba jest w Anglii Merca
66. S3baQ
Brawo Max. Vettel -haha haha haha haha.
67. Cadanowa
Red bull ale wyczuł ;) ale wyścig emocje brawo max
68. SvenDD
@Cadanowa
Co nie zmienia faktu, że to niemiecki zespół.
69. S3baQ
Cadanova, zgadzam sie z tobą w 100%. Tez gestapowskiego hitlersyna nie znoszę, a jeżdże niemiecką furą. Schumachera tez nie trawiłem.
70. rbej1977
Widzę że ludzkich ZER jest tutaj już dwóch. Cadanowa i S3baQ. A moderacja jak zwykle daje radę i dopuszcza takie zachowanie.....
71. Cadanowa
rbej Ty najwiekszy . Meerc zrobil blad nie sciagajac Hamiltona mogli zaryzkowac i go sciagnac tak jak, to zrobilo Red Bull kapitalny wyscig
72. S3baQ
@70 rbej1977
ty to jesteś nawet mniej niż zero. Mniej niż Ziobro....
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz