gen_jaruzelski
Ostatnia aktywność
avatar
gen_jaruzelski

11.01.2025 13:19

0

Manik999: a to jest akurat prawda, Lewis dołączył do największych sław tego sportu, kolejny pewnie będzie Verstappen któremu też nie można odmówić talentu. Myślę, że Lewisowi nie chodzi o profity tylko szuka motywacji, wyzwania, odmiany to naturalne u takich "zabójców".

avatar
gen_jaruzelski

05.01.2025 10:59

0

Róznie to może być, jeśli Ferrari zbuduje - jak to niektórzy mówią - "samograja" to Lewis ale i Charles będą kandydatami do tytułu - i tu może być największy problem. Przykro to mówić ale w zespołach z dominującym bolidem zawsze najlepiej sprawdza się podział na drajwera nr1 i nr2.

avatar
gen_jaruzelski

08.12.2024 21:02

0

Norris nie miał łatwo, szczególnie biorąc pod uwagę początek wyścigu Oscara. Ten wyścig - za całym szacunkiem dla innych - można określić dwoma słowami - Lando udźwignął!

avatar
gen_jaruzelski

23.11.2024 10:38

0

Piszę to bez złośliwości - co to znaczy "samograja"?

avatar
gen_jaruzelski

03.11.2024 21:07

0

Oczywiście można snuć teorie spiskowe co do wypuszczenia SC czy czerwonej flagi, ale jednego ani FIA ani pech czy szczęście nie są w stanie zrobić - nauczyć Verstappena jazdy. Popatrzmy obiektywnie - nawet jeśli miał szczęście - a oczywiście, że miał to jego jazda w deszczu to najwyższy kunszt. Lando też na początku całkiem ładnie trzymał się Russela ale jednak te manewry Maxa to inny poziom, widać było, że jest pewny siebie. Lewis wydaje mi się poza problemami z bolidem zgubił gdzieś motywacje i może to spowodowało jego decyzje o nowym wyzwaniu. Mi szkoda trochę Lando - to też świetny zawodnik ale płaci jeszcze frycowe.

avatar
gen_jaruzelski

15.09.2024 18:01

0

Powiedzmy sobie szczerze Piastri w tym wyścigu - i mam nadzieje, że dalej też tak będzie - pokazał jak dobrym jest już kierowcą, który potrafi zrobić użytek z dobrego bolidu. Widać to było nie tylko po odważnym, bardzo odważnym ataku na Leclerka ale także po agresywnej ale w pełni czystej obronie przez kilkanaście kolejnych kółek. Gratulacje.

avatar
gen_jaruzelski

01.09.2024 21:37

0

Kluczowe pytanie powinniśmy sobie zadać - co się dzieje za kulisami, że McLaren nie chce dać wygrać Lando tytułu???!!! O ile Węgry można jakoś tam tłumaczyć i o ile dzisiaj zwycięstwo Leclerka też można wytłumaczyć - zaryzykowali i się udało - ale dlaczego McLaren nie zamienił miejsc Lando i Oscara to już jest jawny przekręt. Przecież widzą, że RedBull jest w czarnej doopie, przecież widzą, że RB jest czwartą siłą w stawce. O co chodzi ???!!!

avatar
gen_jaruzelski

28.07.2024 14:28

0

Max jest jeszcze młody więc po prostu jest ostry i pewnie nieco samolubny. Moim zdaniem - patrząc na np. na Lewisa - z biegiem lat to się zmieni na lepsze.

avatar
gen_jaruzelski

21.07.2024 21:19

0

Uważam, że Max i Lewis to jedni z najlepszych kierowców w stawce. Może rzucę trochę inne światło ale myślę, że w ocenie tego manewru należy wziąć pod uwagę dwie okoliczności: - komentarz Lewisa który określił to jako incydent wyścigowy, - HAM "omijał" marudera w momencie gdy atakował go VER, i może sama kolizja była incydentem jak to określił Lewis, ale gdzie Max ma głowę??!! Przecież walczą o pozycję, gaz w podłodze obydwoje a tuż przed zakrętem jest bolid do dublowania, więc ryzyko kolizji jest co najmniej podwójne! To nie był ostatni zakręt wyścigu, można było spróbować na następnym okrążeniu. Wg mnie Max co najmniej nie zachował zimnej krwi a co do legalności manewru też jest wątpliwa.

avatar
gen_jaruzelski

21.07.2024 18:23

0

@20. Właśnie to jest mega dziwne. Jak jeszcze kilka lat kilka razy podwinie się VER noga to NOR miał szansę powalczyć o mistrza. Jak dla mnie jest coś o czymś nie wiemy - albo to było czymś uzasadnione albo po prostu "polityka", a ta zawsze jest zła w każdym sporcie.

avatar
gen_jaruzelski

21.07.2024 18:21

0

@21. Właśnie to jest mega dziwne. Jak jeszcze kilka lat kilka razy podwinie się VER noga to NOR miał szansę powalczyć o mistrza. Jak dla mnie jest coś o czymś nie wiemy - albo to było czymś uzasadnione albo po prostu "polityka", a ta zawsze jest zła w każdym sporcie.

avatar
gen_jaruzelski

30.06.2024 18:17

0

Verstappen jest ostry, wszyscy o tym wiedzą i dlatego trudno nie zgodzić się z przedmówcą, że Lando troszkę zabierał się do jego wyprzedzenia jakby wyprzedzał marudera czy innego Bottasa! Mógł sobie to wiele lepiej przygotować, mógł trochę pomyśleć w której strefie DRS, mógł trochę pomyśleć jak i wtedy moim zdaniem nie dałby szans Verstappenowi na kontre. Potwierdził to nawet w komentarzu po sprincie. Pit stop wybił Maxa z rytmu. Co do zachowanie Verstappena przy obronie - pewnie racja, że przekraczał przepisy, ale to już powinni ocenić sędziowie bardzo obiektywnie.

avatar
gen_jaruzelski

30.06.2024 18:14

0

Verstappen jest ostry, wszyscy o tym wiedzą i dlatego trudno nie zgodzić się z przedmówcą, że Lando troszkę zabierał się do jego wyprzedzenia jakby wyprzedzał marudera czy innego Bottasa! Mógł sobie to wiele lepiej przygotować, mógł trochę pomyśleć w której strefie DRS, mógł trochę pomyśleć jak i wtedy moim zdaniem nie dałby szans Verstappenowi na kontre. Pit stop wybił Maxa z rytmu. Co do zachowanie Verstappena przy obronie - pewnie racja, że przekraczał przepisy, ale to już powinni ocenić sędziowie bardzo obiektywnie.

avatar
gen_jaruzelski

27.06.2024 22:50

0

Nie siedzę zbyt w niższych seriach, czy ktoś ma może wiedzę czy Lance coś osiągnął w jakimś GP2, F2, F3 czy kartingu? Superlicencje musi mieć więc pewnie coś tam musiał wyjeździć.

avatar
gen_jaruzelski

09.06.2024 13:38

0

Co jak co, ale jeśli nie coś nie tak z bolidem to trudno się nie zgodzić z Marko - różnica zbyt duża, Perez potrafi jeździć.

avatar
gen_jaruzelski

24.03.2024 19:16

0

Ściganie w sportach motorowych opiera się wg kanonu "wzajemne zaufanie" i najważniejszym punktem tego wzajemnego zaufania jest: - nie wolno! nie wolno! i jeszcze raz nie wolno! robić brake testu w celu utrudnienia jazdy - a nawet życia - przeciwnikowi za sobą. Nie ma nic ważniejszego. Block passy, weavingi na prostej to jest małe piwko, ale celowe brake testy są i chyba każdy się zgodzi, że powinny być surowo karane! Nie przesądzam winy Fernando i chce wierzyć, że spowodowały to jakieś problemy których nie wiemy. Jeśli jednak tak nie jest kara jest i tak za mało surowa.

avatar
gen_jaruzelski

06.11.2023 08:28

0

Cytując klasyka: trzech jest tylko "pułkowników" w Formule 1 - Verstappen w RB, Alonso w AM i Hamilton w Mercedesie. :)

avatar
gen_jaruzelski

27.08.2023 21:20

0

cześć, mnie zastanawia jedna rzecz - a mianowicie to co powiedział Toto Wolff w ostatnich dniach o osiągach bolidów Pereza i Verstappena, i dzisiaj zostało to jeszcze bardziej uwidocznione. Mam na myśli "podcięcie" Maxa przez Checo. Przy zmianie slicków na przejściówki zanim VER powyprzedzał kierowców którzy wcześniej zjechali po przejściówki i znalazł się za PER to przecież miał ~13 sekund straty do Checo i co się dzieje..... W ciągu 3 lub 4 okrążeń Max odrabia 8-9 sekund!!!! Aż takim fatalnym driverem jest Perez ? No dobra może inaczej - aż takim fatalnym driverem w deszczu jest Perez?? Co sądzicie ?

avatar
gen_jaruzelski

18.11.2022 23:21

0

Coś tam sobie pewnie wytłumaczyli, ale na pewno Perez będzie miał o to ciche pretensje jeszcze bardzo długo. Ktoś napisał, że nie wiemy co tam zaszło... OK może i tak, ale to jest jego partner zespołowy który pomagał mu jak mógł i po tylu latach startów powinien Verstappen trochę dojrzeć i narazie chociaż tak odwdzięczyć się za poprzedni sezon. Zagrał niestety poniżej pasa :/

avatar
gen_jaruzelski

09.09.2022 16:12

0

To tylko trening... ale ciekawe rozdanie :)

avatar
gen_jaruzelski

07.09.2022 20:04

0

Raczej Lewis też ma benzynę (i prąd) we krwi, ale teraz już wie co to jest RedBull, co to jest Verstappen, na zawsze już to będzie miał z tyłu głowy, dodatkowo bolid Mercedesa ustępuje RB. Nic odkrywczego nie powiem, ale jeśli Hamilton znowu dostanie dobre narzędzie to będzie walka "na noże" z Verstappanem. I obyśmy się tego doczekali.

avatar
gen_jaruzelski

05.09.2022 22:07

0

Super komentarz, dużo ciekawych informacji :) dzięki.

avatar
gen_jaruzelski

07.04.2022 23:18

0

Oczywiście, że Hamilton znalazł się we właściwym miejscu o właściwej porze, miał przez lata bezkonkurencyjny bolid, ale znalazł się w Mercedesie właśnie nie kto inny tylko on. Nie został wybrany losowo, został zwerbowany na podstawie tego jaki pokazywał talent wcześniej, m. in. walka z Alonso. Wykorzystał narzędzie które podstawił mu Mercedes i tyle. Jest 7-krotnym mistrzem świata i nikt mu tego nie odbierze. Jest takim samym "torowym zabójcą" jakim był Alonso czy jakim jest teraz Verstappen - czyli jest wielkim kierowcą, ale jak wszyscy wiemy do efektywnej pracy trzeba mieć dobry sprzęt.

avatar
gen_jaruzelski

16.12.2021 21:36

0

Myślę, że za kilka dni ochłonie ale jak patrzę na reakcje Hamiltona po tym wszystkim co się stało w Abu Dhabi to jest mi go zwyczajnie żal. Zastanawia mnie też jego zachowanie na torze - on nie wykonał żadnego manewru obronnego przed atakiem Maxa, a przecież spokojnie mógł pilnować wewnętrznej. Po wyścigu i teraz w wywiadach zachowuje się z klasą, co kilkanaście miesięcy temu byłoby nie do pomyślenia. Mercedes, Toto, Lewis pogratulowali Maxowi i całemu Redbullowi zwycięstwa - nie zanegowali tego ani na chwilę. Okoliczności są wiadomo baaardzo kontrowersyjne. Mają winnego - Masi, a nie RedBulla więc trzeba oddać im, że mają klasę. Prawdziwi fani Maxa też muszą przyznać, że chcieli "innego" zwycięstwa. Liczę, że Hamilton zostanie. Liczę, że Alonso dostanie dobry bolid. Liczę, że McLaren i Ferrari dołączą do ścisłej walki. Odliczam dni pewnie jak wszyscy do marca 2022. Do "zobaczenia" :)

avatar
gen_jaruzelski

12.12.2021 17:09

0

Jak to powiedział Kuklinowski - jest tylko dwóch kierowców w F1: Verstappen w RB i Hamilton w Mercedesie. Z różnych ważnych i mniej ważnych powodów reszta to tło - w szczególności Bottas i Perez. Verstappen zagrał dzisiaj ostro, można powiedzieć va banque ale musiał tak zagrać. Obydwaj budzą skrajne emocje, ale są to kierowcy z krwi i kości, to im oddać trzeba. Pech i szczęście to też element tego sportu, więc którykolwiek z nich zdobył tytuł to jest wszystko OK.

avatar
gen_jaruzelski

21.11.2021 20:38

0

W Brazylii prędkości Mercedesa były poza zasięgiem kogokolwiek, ok! Wiadomo nowy silnik ale czy to aby napewno zasługa tylko silnika?? Zastanawiam się co się działo w Meksyku czy w Baku gdzie przecież są długie proste i Mercedes raczej był słabszy od Red Bulli?? Dlaczego teraz nagle zwyżka formy?? Czyżby Mercedes czymś przechytrzył Adriana Neweya?? Czy może bawili się ze wszystkimi - oczywiście głównie z RB - w kotka i myszkę ??

avatar
gen_jaruzelski

13.11.2021 18:55

0

@66. ryan27 Zgadza się dzisiaj F1 to tylko technologia, kto siadł w tym najlepszym bolidzie ma tytuł 95%, nie odejmuje Hamiltonowi bo to świetny kierowca a dowodem na to była walka z Goliatem jakim był Fernando Alonso. @47. CzerwonyByk Bardzo słuszne spostrzeżenie - ciekawe czy to celowe zagranie czy po prostu ktoś się pomylił. Jednak jak w wielu innych kwestiach prawdy się nie dowiemy.

avatar
gen_jaruzelski

13.11.2021 18:43

0

Każdy z nas przed komentowaniem powinien przejrzeć regulamin FIA, a nie ujadać na sędziów - czemu dla holendra tylko "taka kara". Po raz kolejny zaznaczę, że trzeba być obiektywnym - kłopotu sędziom narobił sam Max, bo chyba każdy się zgodzi, że jeśli chodzi o ukaranie Lewisa to nie było innej opcji - złamali regulamin, mało tego to "oszustwo" najpewniej dało bolidowi Hamiltona przewagę! O to tu chodzi. Gdyby Verstappen nie wąchał bolidu Mercedesa myślę, że wczoraj mielibyśmy werdykt. Nie da się porównywać bezpośrednio obu kar. Nie wiem jakie są przepisy odnośnie parc farme ale jeśli dostał 50k EUR to oznacza, że taka była kara opisana przepisami. I tak na koniec - wielka szkoda, że tak się stało - szkoda mi Hamiltona tak po ludzku, on nie zawinił. To nie koniec walki o tytuł, ale będzie zdecydowanie trudniej, bo jeśli nie wydarzy się jakaś awaria Verstappenowi - czego nikomu nie życzę - to ten weekend mają przegrany sromotnie.

avatar
gen_jaruzelski

27.10.2021 20:48

0

Moim zdaniem Hill ma trochę racji ale jest przy tym zupełnie nieobiektywny. Owszem na Verstappenie jest presja i Max dobrze o tym wie, jednak jak na razie dość dobrze sobie radzi. Ale Damon zapomniał o jednym - Lewis też jest pod wielką presją - ma szanse na pobicie najważniejszego rekordu Schumachera! Nie może być pewnym, że za rok czy dwa mu się to uda, więc też musi czuć oddech Verstappena na plecach.

avatar
gen_jaruzelski

22.10.2021 22:56

0

Wiemy, że... nic nie wiemy, taka bardzo luźna logika podpowiada jednak, że faktycznie obawiają się Bottasa i robią mu pod górkę ????

avatar
gen_jaruzelski

26.09.2021 20:36

0

Ja wiem, że to niewiele by pomogło ale Sainz też udawał, że broni się przed Hamiltonem. Tak szczerze zastanawiam się czym to jest spowodowane. O ile Bottasa można jakoś usprawiedliwić tym, że już mu to wisi, o tyle uważam, że Sainz walczył o wysoką pozycje w wyścigu. Wszystkie ciepłe kluchy akurat takich manewrów powinny się uczyć od Alonso.

avatar
gen_jaruzelski

12.09.2021 21:48

0

Rodacy... Moim zdaniem na karę dla Maxa złożyła się dokładna analiza kolizji, ale również zachowanie Maxa zaraz po wypadku. Na szacunek i pokore musi być czas, szczególnie w takich sytuacjach. Holender ledwie popatrzył na Lewisa i poszedł pretensjonalnie w swoją stronę. Nawet nie musiał za nic przepraszać bo jak wiemy jest innego zdania niż sędziowie, ale mógł po ludzku podejść poklepać po kasku, zapytać czy wszystko OK...

avatar
gen_jaruzelski

03.09.2021 12:44

0

Cały Kimi..

avatar
gen_jaruzelski

04.07.2021 19:17

0

Witajcie, ja wiem, że wielu się zastanawia, ale już nawet nikt nie pyta: co się dzieje z Ferrari?? Tak, dzisiaj na tle innych wyścigów niezły wynik, ale czy oni w normalnych kiedykolwiek włączą się do walki o zwycięstwa czy tytuły??

avatar
gen_jaruzelski

04.07.2021 19:16

0

Witajcie, ja wiem, że wielu się zastanawia, ale już nawet nikt nie pyta: co się dzieje, że Ferrari. Tak dzisiaj na tle innych wyścigów niezły wynik, ale czy oni w normalnych kiedykolwiek włączą się do walki o zwycięstwa czy tytuły??

avatar
gen_jaruzelski

15.11.2018 01:00

0

Ilona: brawo! Nie kibicuje Verstappenowi, ale pomyślmy czemu nie dostał gorszej kary za zachowanie w boksach? Bo jego zachowanie w afekcie jest w pełni zrozumiałe nawet dla sędziów! Wiadomo jest protokół i on jasno określa co można a co już jest przekroczeniem granicy, bo to nie jest ring wolny ale ludzie jak można pierdzielić takie głupoty, że Verstappen ponosi tu jakąkolwiek winę w kolizji?! Jeśli ponosi to dlaczego Ocon dostaje punkty karne i karę S&G? Wiadomo, że Maxiu nie jest krystaliczny - przeciwnie - wielokrotnie był karany i słusznie zresztą, ale każdą sytuacje trzeba oceniać "tu i teraz" a nie "że, też zepsuł wielokrotnie komuś wyścig więc należy mu się". Nikogo nie obrażam ale gdyby sędziowie myśleli tak jak to myślą niektóre tutejsze "tęgie mózgi" to karę dostałby Verstappen nie za to, że przyczynił się do kolizji tylko za to, że przecież on miesiąc temu też w kogoś wjechał więc jego wina. No idiotyzm totalny.

avatar
gen_jaruzelski

27.10.2018 19:05

0

Zgadza się, poprzednicy trafnie to ocenili, szczególnie komentarz kolegi TomPo jest znamienny. Popatrzmy co się dzieje w MotoGP i odnieśmy to do poprawności politycznej w zespołach F1 - do Mercedesa (Repsol Honda) w miejsce Bottasa (Pedrosy) przychodzi Alonso (Lorenzo). I to będzie piękna walka i urozmaicenie dla kibiców szkoda, że tylko MotoGP!! Formuła 1 w znaczeniu emocji, nieprzewidywalności upada i to jest tragedia dla nas kibiców. Alonso - wiadomo nie każdy go lubił - ale Alonso to harpagan! Fajny jest materiał podsumowujący Alonso w McLarenie z Hamiltonem (trzy spacje): ht tps:// tiny.pl/ gzvg4

avatar
gen_jaruzelski

24.10.2018 21:40

0

Trafiłeś w samo sedno :)

Przejdź do wpisu Lauda wyszedł ze szpitala

avatar
gen_jaruzelski

04.09.2018 09:31

0

@155: bardzo słusznie zaważył to komentujący!!! Wszyscy trąbią, że Ferrari jest bardzo szybkie na prostej a Monza pokazała, że nie ma w tym krzty racji. Patrzcie na speedtrapy - ani w treningach ani w kwalifikacjach Sebastiana i Kimiego nie było w TOP5 zawodników osiągających prędkości maksymalne a Mercedes zawsze w czołówce. Spa było szybkim torem ale jednak nie tak szybkim jak Monza i dlatego Vettel nie miał większych problemów. I moim zdaniem to jest przyczyna słabej dyspozycji Ferrari w tym wyścigu.

avatar
gen_jaruzelski

17.06.2018 20:04

0

Tak jak już zostało napisane, jeśli jakiś wyścig miałby wypaść z kalendarza to GP Belgii na torze Spa powinno być brane pod uwagę jako ostatnie. Osobiście uważam, że ten tor jest ikoną Formuły 1.

avatar
gen_jaruzelski

17.06.2018 19:55

0

sliwa007: zgadza się masz zupełną rację z Mercedesem i Ferrari. Nawet o tej analogii nie pomyślałem pewnie dlatego, że w powyższym przypadku prym wiodą zespoły fabryczne, a w przypadku Renaulta zespół fabryczny jest daleko w tyle za swoim klientem. Ale fakt inne czynniki które podałeś też pewnie mają znaczenie.

avatar
gen_jaruzelski

17.06.2018 18:33

0

To jak się zachowuje RedBull względem swoich partnerów to inna para kaloszy, ale mnie dziwi fakt tak drastycznej różnicy w osiągach pomiędzy RBR a innymi zespołami zasilanymi jednostkami Renaulta. Ktoś napisał o innej aerodynamice, ok, ale to by kurde oznaczało, że projektanci zespołu fabrycznego Renault oraz McLarena nie nadają się do niczego. Mozna jeszcze uznać, że kierowcy robią różnice, zgadza się, lecz Hulkenberg, Sainz czy Alonso też nie wypadli sroce spod ogona.

avatar
gen_jaruzelski

16.06.2018 12:01

0

ino dlaczego taki RedBull dubluje ekipę fabryczną dostawcy silników oraz McLarena :)

avatar
gen_jaruzelski

09.06.2018 21:58

0

Cóż... ja tylko podsumuje kwalifikacje jeśli chodzi o kierowców RedBulla. Niestety obiektywnie trzeba przyznać, że Ricciardo jest wolniejszy od Verstappena, a tabela w świadczy o tym, że Ricciardo jest mądrzejszy od Verstappena. Kimiego bym nie skreślał, uważam, że oboje jeżdżą bardzo blisko siebie. Dzisiaj Kimi nie zachował zimnej krwi.

avatar
gen_jaruzelski

14.04.2018 12:29

0

Wynika z tego wszystkiego jedna bardzo ważna rzecz-Kimi jest równie szybki jak Vettel, i gdyby nie wyjątkowy pech Fina Ferrari miałoby problem.

avatar
gen_jaruzelski

16.09.2017 19:22

0

Wiem, że tor to specyficzny ale jeśli Honda odpali to Fernando chyba powinien faktycznie ten leżak na stałe rozłożyć w domu. :)

avatar
gen_jaruzelski

30.07.2017 18:40

0

Witajcie. Nie jestem kibicem Hamiltona, ba, nawet go nie lubiłem, z uwagi na jego dawny charakter, bardziej w tej walce kibicuje Niemcowi chociaż to też nie jest mój ulubiony kierowca. Jednak dzisiaj wielkie wyrazy uznania należą się Lewisowi za to co zrobił w ostatnim zakręcie. Tak się zachowują tylko wielcy zawodnicy i powiem więcej - jeśli Lewis przegra mistrzostwa bo braknie mu punktu lub dwóch powinien otrzymać wielki Puchar Fair Play. I uważam także, że mimo wszystko Sebastian powinien przepuścić Kimiego bo istniało wielkie ryzyko, że przegrają wszystko, ale znowu z drugiej strony Lewis miałby łatwiej dopaść Sebastiana niż Kimiego i kto wie czy widok dyfuzora Vettela nie podziałałby na Hamiltona jak płachta na byka za Azerbejdżan :) Także Maurizio miał naprawdę ból głowy. I bardzo słusznie Kimi wygrał w głosowaniu na kierowcę dnia - gdyby nie Kimi to Sebastian skończyłby na 4-5 miejscu. Reasumując mimo braku wyprzedzania bardzo ciekawy wyścig. Gratulacje dla wszystkich kierowców.

avatar
gen_jaruzelski

09.07.2017 01:04

0

@11 - Każdy z nas lub większość jest Polakiem i bądźmy z tego dumni, że nasz rodak Robert Kubica nie był tylko tłem w tej elitarnej społeczności jak wielu innych kierowców ale niestety trzeba się z zgodzić z Twoim komentarzem. Ja ze swej strony bardzo bym chciał aby Robert się ścigał z najlepszymi i dawał nam tyle radości jak wtedy kiedy wygrywał GP Kanady, jak wtedy gdy w Singapurze wyprzedzał swoich konkurentów, jak wtedy kiedy znowu w Kanadzie miał wielkie szczęście gdzie czuwało nad nim nie jeden a kilkunastu Aniołów Stróżów. Chcieć bym chciał oglądać Roberta ale jednocześnie jestem tak bardzo na niego zły, że tak się potoczyły sprawy trochę jednak na własne życzenie Roberta i czasami chce się na to wszystko napisać jak Belzebub - że już za późno, że inne bolidy, że już nie ten refleks, że szkoda sobie robić nadzieje, ale to jest tylko taka otoczka "nie zapeszania" bo jakby Robert wrócił to wszyscy bylibyśmy szczęśliwi, nawet taki Belzebub :) Tego życzę nam wszystkim i samemu Robertowi!

avatar
gen_jaruzelski

29.06.2017 23:21

0

Piszecie, że Lewis zachował zimną krew... A ja jednak sądzę, że on też doskonale wiedział, że postąpił jednak trochę niesportowo i dlatego po uderzeniu Vettela w jego bolid ledwie rękę wystawił. Jeśli uważałby, że jest bez winy w tym zdarzeniu to wiecie jakie epitety by szły pod adresem Vettela?! Po prostu to on pierwszy bał się jak to zostanie zinterpretowane przez sędziów i dlatego nie skakał do Vettela.

avatar
gen_jaruzelski

25.06.2017 20:40

0

Komentarz 84 w pełni oddaje to co się wydarzyło w tym zdarzeniu. Emocje emocjami ale wyhamujmy troszkę byle nie tak jak Lewis :) O ile dla Vettela wydawać by się mogło, dyskwalifikacja powinna być pewna, tak mając na uwadze przepisy i szeroko rozumiane bezpieczeństwo na torze to Lewis również ewidentnie stworzył niebezpieczną sytuacje i kara mu się należy. Koledzy nie rzadko nam widzieć jak stawka jest spowalniana do granic przez lidera wyścigu który ma prawo dyktować tempo, ale tu Lewis odpuścił gaz zaraz za zakrętem gdzie drugi zawodnik nic nie widzi!!! To nie jest to samo co odpuszczenie gazu na otwartym torze lub na prostej gdzie poprzedzający zawodnik jest doskonale widoczny. Jest kilku widzę trzeźwo myślących wśród komentujących.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu