komentarze
  • 1. champ21
    • 2017-09-22 11:14:34
    • *.strzyzowski.net

    Jednym słowem: Porażka

  • 2. bbrbutch
    • 2017-09-22 12:03:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Będzie więcej walki strategicznej,ogólnie to naprawdę porażka.Zamiast rozwijać systemy będą je ograniczać,żeby się nie psuły.

  • 3. grzesiek1870
    • 2017-09-22 12:09:25
    • *.a2mobile.pl

    Tam rządzą zlewciałe półmózgi czy co?

  • 4. Jameson
    • 2017-09-22 12:49:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Chcą oszczędzić pieniądze, a wywalą całe mnóstwo na rozwój niezawodności. Porażka również według mnie. W przyszłym roku takie np. saubery jeszcze pewnie bedą startować z pierwszej linii.

  • 5. Amator
    • 2017-09-22 13:00:20
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    I jak oni chcą obniżyć koszty, jak w ciągu kilku lat przez przepisy koszt samego silnika wzrósł o 500%

  • 6. Mariusz_Ce
    • 2017-09-22 13:08:07
    • *.centertel.pl

    Beton, klika, komuna... Taki PZPN do niedawna. Honda wali gacie w tym momencie, reszta producentów też pewnie cała w skowronkach. Tak się zabija ducha zdrowej rywalizacji na torze.

  • 7. belzebub
    • 2017-09-22 13:29:12
    • *.centertel.pl

    Tak to jest jak takie decyzje podejmują ludzie oderwani całkowicie od rzeczywistości... leśne dziadki siedzące za długo na zajmowanych stanowiskach. Dla mnie to jest idiotyzm, a efektem jest zabijanie ducha sportu, bo dojdzie do tego że kierowcy będą zmuszeni jechać na niepełnej mocy silnika, żeby tylko go oszczędzać.

  • 8. bbrbutch
    • 2017-09-22 15:14:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Tak mnie teraz naszło,że może FIA dąży do tego,żeby mistrzostwa rozgrywać na PlayStation,wtedy koszta zejdą do zakupy PS4,gry i ewentualnie dobrej kierownicy.Może na tym te decyzje się opierają.

  • 9. bbrbutch
    • 2017-09-22 15:15:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    ;)

  • 10. Heytham1
    • 2017-09-22 16:58:05
    • *.centertel.pl

    Jeżeli dalej z roku na rok będą zmniejszać liczbę możliwych wymian podzespołów to w końcu dojdzie do tego że zespół nie będzie mógł wcale ich używać...a bolid będą pchać po torze mechanicy albo kierowcą zamontują pedały jak w rowerze i bolidy będą napędzane siłą mięśni...

  • 11. Jen
    • 2017-09-22 17:36:43
    • *.play-internet.pl

    Proponuję w ogóle zakazać wymieniać jakiekolwiek podzespoły oraz silniki. Mozna bedzie wtedy tez zlikwidowac punktacje kierowców. Wygra mistrza ten, kto w ogole dojedzie do mety w Abu Dhabi .

  • 12. belzebub
    • 2017-09-22 20:20:14
    • *.centertel.pl

    @11 Albo jeszcze lepiej dać każdemu po 1 silniku i majstra dostaje ten, który najdłużej na nim pojeździ. :) W sumie jest to możliwe, nie przekraczać 7 - 8 tys obrotów. ;)

  • 13. belzebub
    • 2017-09-22 20:25:35
    • *.centertel.pl

    Sytuacja mi przypomina coraz bardziej wyżyłowane normy poziomu spalin Euro. Wiadomo im nowsza norma tym silniki są coraz mniej wytrzymałe. Ja myślę, że FIA dąży do tego, żeby producentom nie opłacało się w ogóle produkować jednostek spalinowych i przejście na elektryczne, wtedy F1 zostanie połączona z Formułą E i wtedy ekolodzy będą uszczęśliwieni i koszta będą niższe. :)

  • 14. hubos21
    • 2017-09-22 23:26:18
    • *.8.182.156

    Dziadku Bernie wróć :D

  • 15. sylwek1106
    • 2017-09-23 09:38:10
    • *.centertel.pl

    Będą jaja, a nie wyścigi. Cyrk F1... Jak w połowie sezonu zaczną się kary, to chyba tylko występy Kubicy (jeśli takie będą) utrzymają mnie przy telewizorze.

  • 16. silvestre1
    • 2017-09-23 18:51:56
    • *.dynamic.chello.pl

    Przecież obecnie tzw. "taktyka " to nic innego jak analiza strategii i możliwości konkurencji. Praktycznie cała stawka czyli wszystkie teamy dysponują kierowcami z super licencją, inaczej - same orły. Ponieważ ideologia "bezpieczeństwo ponad wszystko" wyzwoliła tą formułę ze ścigania zawodników na torze to mamy wyścig urzędników bardziej lub mniej związanych ze sportem. Ci ludzie mają problem z zawiązaniem własnych butów ale mają władzę i w myśl ich postanowień realizuje się polityczna poprawność. Niestety Ecclestone - "człowiek orkiestra" tej formuły i jego idea idą w zapomnienie ale ja pamiętam wyścigi, pamiętam zawodników, znam ich życiorysy , itd... jedni wiedzą więcej, inni mniej ale to jest forum wymiany swoich odczuć i emocji. Obecnie "widowisko''znaczy coś innego od tych które pamiętam... I co Wy na to?

  • 17. TrueF1
    • 2017-09-26 08:15:44
    • *.centertel.pl

    Przecież tu nie chodzi o żadne obniżenia kosztów, dobrze przecież każdy normalnie myślący człowiek, widzi, że one stale rosną. Wraz z erą dzisiejszych V6, każdy producent podzespołów widzi w tym biznes, i smarują łapę tym którzy tam siedzą przy okrągłym stole.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo