komentarze
  • 1. Magicgarage
    • 2017-04-30 10:13:22
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Chyba im Honda będzie dopłacać do tych silników

  • 2. Kryniczanin
    • 2017-04-30 10:20:35
    • *.play-internet.pl

    Dobry ruch Saubera.

    - Silniki pewnie za free lub prawie free,
    - Ich pozycja w stawce bez zmian,
    - Pozbycie się Wehrleina w zamian za juniora Hondy.

  • 3. bartexar
    • 2017-04-30 10:32:54
    • *.166.255.244


    "Nie możemy doczekać się współpracy z Hondą, która zakłada pełną sukcesów przyszłość- zarówno ze strategicznego, jak i technologicznego punktu widzenia."

    No to powodzenia xd

  • 4. Mat5
    • 2017-04-30 10:58:39
    • *.centertel.pl

    Czyli układ stawki się nie zmieni.Przynajmniej nie tylko McLaren będzie miał wcześnie kary za wymianę silnika.

  • 5. TomPo
    • 2017-04-30 11:20:00
    • *.dynamic.chello.pl

    To było do przewidzenia, teraz czekam na ciag dalszy, czyli info ze McL bedzie mial silniki od Renault.
    Taki zespol (i jego sponsorzy) nie moze sobie dluzej pozwolic na bycie posmiewiskiem :/

  • 6. michal39533
    • 2017-04-30 11:24:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    silnik Renault to dobre rozwiązanie do czasu aż zespół fabryczny złapie formę potem zacznie się dziać to samo co u Mercedesa

  • 7. Heytham1
    • 2017-04-30 11:27:41
    • *.centertel.pl

    "Umowa ta stanowi milowy krok, na który oczekujemy" - milowy krok ale w tył...

  • 8. vanD
    • 2017-04-30 11:37:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    You cannot finish last if you don't finish ;)

  • 9. XandrasPL
    • 2017-04-30 12:49:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @2 ale teraz na silnikach Ferrari też Wehrlein jest dalej pod opieką Mercedesa i jeździ lepiej niż jakiś bogaty typek z Caterhama, już za Eriksona mogą wziąść Maldonado bo da więcej kasy a i jeździ lepiej ...

  • 10. bendyz
    • 2017-04-30 13:04:14
    • *.lukman.pl

    @XandrasPL Maldonado to już nic nie sypnie, Wenezuela teraz to bankrut jest.

    Ciekawe czy Honda nie przymierza się do powrotu jako team fabryczny. Dla Saubera to byłby spory plus. Taka Honda-Sauber na wzór BMW-Sauber z przed lat.
    A McLaren to chyba jednak powinien spierniczać czym prędzej. Jeśli silniki tak czy siak mają się mniej więcej wyrównać, to równie dobrze mogą się już teraz zaopatrywać gdzieś indziej i przynajmniej dojeżdżać w punktach bo to żal patrzeć na team z taką historią. A z obecnej sytuacji można wywnioskować że przynajmniej 2 lata jeszcze będą mocno w tyle za Mercedesem, Ferrari i Renault, bo ci przecież też się rozwijają.

  • 11. orto
    • 2017-04-30 13:08:26
    • *.play-internet.pl

    Super!! A Honda od 3 lat zakłada pełną sukcesów przyszłość. Fajnie! Będą dwa teamy, które zakładają pełną sukcesów przyszłość. :-)

  • 12. Spargus
    • 2017-04-30 13:21:58
    • *.toya.net.pl

    @10 Ale jak Mcl zmieni dostawcę silników, to się wyda, że podwozie też jest do dupy :(

  • 13. belzebub
    • 2017-04-30 17:38:35
    • *.centertel.pl

    W przypadku Saubera to żadna korzyść, bo i tak pozostaną na końcu stawki. Hondę po prostu przerosły nowoczesne jednostki. Niech tylko Mclaren zostawi te szroty i zmieni na inne jednostki. Żal dzisiaj było patrzeć na Alonso, który nawet nie wystartował. Uważam, że powinny być jakieś obostrzenia dla producentów jednostek. Jeśli nie są w stanie wyprodukować konkurencyjnej jednostki przez powiedzmy trzy lata, powinno się jego usunąć ze stawki. Czekam na nowe silniki, może dołączą inni niezależni producenci.

  • 14. saint77
    • 2017-04-30 17:42:46
    • *.centertel.pl

    Nie mogą się doczekać współpracy z Hondą. Masohiści czy jak
    ?

  • 15. murzynu
    • 2017-05-01 12:03:32
    • *.89-11-172.nextgentel.com

    Cytat z A. Kwaśniewskiego : Sabo nie idźcie tą drogą

  • 16. Quar
    • 2017-05-01 17:37:45
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Dla Saubera to sukces bo pewnie parę milionów $ będą do przodu , a pozycja i tak się nie zmieni.
    Pytanie co zrobi Mcl, bo cytując Smolenia, tak źle a tak niedobrze.
    Zostać z Hondą nie mogą bo im Alonso ucieknie i nie mogą sobie dalej na wtopę pozwolić , ale co innego nie wezmą to są kilka lat w plecy i zaczynają od zera jako klient.

  • 17. veterynarz
    • 2017-05-02 13:48:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Harakiri, czy jak? Nie mogę się doczekać jak cztery auta zgasną na okrążeniu formującym.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo