Harmonogram GP Holandii 
29.08
PIĄTEK
30.08
SOBOTA
31.08
NIEDZIELA
Wyniki
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:10.278 | 35 |
S
|
|
| 2 | McLaren | 1:10.570 | 32 |
S
|
|
| 3 | Aston Martin | 1:10.779 | 25 |
S
|
|
| 4 | Aston Martin | 1:10.841 | 25 |
S
|
|
| 5 | Williams | 1:11.171 | 33 |
S
|
|
| 6 | Red Bull | 1:11.218 | 24 |
S
|
|
| 7 | Mercedes | 1:11.386 | 29 |
S
|
|
| 8 | Williams | 1:11.458 | 33 |
S
|
|
| 9 | Sauber | 1:11.509 | 30 |
S
|
|
| 10 | Alpine | 1:11.613 | 30 |
S
|
|
| 11 | Racing Bulls | 1:11.753 | 29 |
S
|
|
| 12 | Racing Bulls | 1:11.772 | 30 |
S
|
|
| 13 | Sauber | 1:11.875 | 30 |
S
|
|
| 14 | Ferrari | 1:11.951 | 32 |
S
|
|
| 15 | Ferrari | 1:11.960 | 28 |
S
|
|
| 16 | Red Bull | 1:12.126 | 24 |
S
|
|
| 17 | Haas | 1:12.144 | 29 |
S
|
|
| 18 | Alpine | 1:12.276 | 27 |
S
|
|
| 19 | Haas | 1:12.564 | 30 |
S
|
|
| 20 | Mercedes | 1:14.275 | 6 |
M
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:09.890 | 28 |
S
|
|
| 2 | Aston Martin | 1:09.977 | 19 |
S
|
|
| 3 | McLaren | 1:09.979 | 28 |
S
|
|
| 4 | Mercedes | 1:10.274 | 25 |
S
|
|
| 5 | Red Bull | 1:10.478 | 23 |
S
|
|
| 6 | Ferrari | 1:10.738 | 22 |
S
|
|
| 7 | Red Bull | 1:10.795 | 26 |
S
|
|
| 8 | Ferrari | 1:10.834 | 22 |
S
|
|
| 9 | Alpine | 1:10.957 | 26 |
S
|
|
| 10 | Sauber | 1:11.080 | 25 |
S
|
|
| 11 | Haas | 1:11.113 | 26 |
S
|
|
| 12 | Mercedes | 1:11.185 | 21 |
S
|
|
| 13 | Sauber | 1:11.320 | 25 |
S
|
|
| 14 | Racing Bulls | 1:11.339 | 25 |
S
|
|
| 15 | Haas | 1:11.361 | 23 |
S
|
|
| 16 | Williams | 1:11.682 | 30 |
H
|
|
| 17 | Williams | 1:11.756 | 16 |
H
|
|
| 18 | Aston Martin | 1:11.975 | 7 |
M
|
|
| 19 | Alpine | 1:12.122 | 28 |
M
|
|
| 20 | Racing Bulls | -:--.--- | 1 |
H
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:08.972 | 15 |
S
|
|
| 2 | McLaren | 1:09.214 | 15 |
S
|
|
| 3 | Mercedes | 1:09.858 | 16 |
S
|
|
| 4 | Williams | 1:09.913 | 22 |
S
|
|
| 5 | Red Bull | 1:09.925 | 20 |
S
|
|
| 6 | Ferrari | 1:09.938 | 22 |
S
|
|
| 7 | Williams | 1:10.099 | 22 |
S
|
|
| 8 | Aston Martin | 1:10.103 | 24 |
S
|
|
| 9 | Racing Bulls | 1:10.166 | 21 |
S
|
|
| 10 | Aston Martin | 1:10.232 | 20 |
S
|
|
| 11 | Racing Bulls | 1:10.300 | 16 |
S
|
|
| 12 | Red Bull | 1:10.349 | 18 |
S
|
|
| 13 | Sauber | 1:10.361 | 21 |
S
|
|
| 14 | Ferrari | 1:10.373 | 20 |
S
|
|
| 15 | Haas | 1:10.595 | 19 |
S
|
|
| 16 | Sauber | 1:10.599 | 24 |
S
|
|
| 17 | Mercedes | 1:10.697 | 31 |
S
|
|
| 18 | Haas | 1:10.801 | 18 |
S
|
|
| 19 | Alpine | 1:10.963 | 24 |
S
|
|
| 20 | Alpine | 1:11.054 | 21 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:09.338 |
S
|
|
| 2 | McLaren | 1:09.469 |
S
|
|
| 3 | Mercedes | 1:09.676 |
S
|
|
| 4 | Red Bull | 1:09.696 |
S
|
|
| 5 | Racing Bulls | 1:09.779 |
S
|
|
| 6 | Williams | 1:09.792 |
S
|
|
| 7 | Mercedes | 1:09.845 |
S
|
|
| 8 | Alpine | 1:09.894 |
S
|
|
| 9 | Ferrari | 1:09.900 |
S
|
|
| 10 | Ferrari | 1:09.906 |
S
|
|
| 11 | Aston Martin | 1:09.950 |
S
|
|
| 12 | Red Bull | 1:09.954 |
S
|
|
| 13 | Racing Bulls | 1:09.966 |
S
|
|
| 14 | Williams | 1:09.980 |
S
|
|
| 15 | Sauber | 1:10.037 |
S
|
|
| 16 | Alpine | 1:10.104 |
S
|
|
| 17 | Sauber | 1:10.195 |
S
|
|
| 18 | Haas | 1:10.197 |
S
|
|
| 19 | Haas | 1:10.262 |
S
|
|
| 20 | Aston Martin | -:--.--- |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:08.874 |
S
|
|
| 2 | McLaren | 1:08.964 |
S
|
|
| 3 | Red Bull | 1:09.122 |
S
|
|
| 4 | Ferrari | 1:09.261 |
S
|
|
| 5 | Ferrari | 1:09.304 |
S
|
|
| 6 | Mercedes | 1:09.313 |
S
|
|
| 7 | Aston Martin | 1:09.366 |
S
|
|
| 8 | Racing Bulls | 1:09.383 |
S
|
|
| 9 | Racing Bulls | 1:09.439 |
S
|
|
| 10 | Williams | 1:09.472 |
S
|
|
| 11 | Mercedes | 1:09.493 |
S
|
|
| 12 | Red Bull | 1:09.622 |
S
|
|
| 13 | Sauber | 1:09.622 |
S
|
|
| 14 | Alpine | 1:09.637 |
S
|
|
| 15 | Williams | 1:09.652 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:08.662 |
S
|
|
| 2 | McLaren | 1:08.674 |
S
|
|
| 3 | Red Bull | 1:08.925 |
S
|
|
| 4 | Racing Bulls | 1:09.208 |
S
|
|
| 5 | Mercedes | 1:09.255 |
S
|
|
| 6 | Ferrari | 1:09.340 |
S
|
|
| 7 | Ferrari | 1:09.390 |
S
|
|
| 8 | Racing Bulls | 1:09.500 |
S
|
|
| 9 | Williams | 1:09.505 |
S
|
|
| 10 | Aston Martin | 1:09.630 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń |
|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:08.662 | 18 | |
| 2 | McLaren | 1:08.674 | 18 | |
| 3 | Red Bull | 1:08.925 | 18 | |
| 4 | Racing Bulls | 1:09.208 | 18 | |
| 5 | Mercedes | 1:09.255 | 18 | |
| 6 | Ferrari | 1:09.340 | 22 | |
| 7 | Ferrari | 1:09.390 | 21 | |
| 8 | Racing Bulls | 1:09.500 | 18 | |
| 9 | Williams | 1:09.505 | 18 | |
| 10 | Aston Martin | 1:09.630 | 17 | |
| 11 | Mercedes | 1:09.493 | 12 | |
| 12 | Red Bull | 1:09.622 | 15 | |
| 13 | Sauber | 1:09.622 | 12 | |
| 14 | Alpine | 1:09.637 | 15 | |
| 15 | Williams | 1:09.652 | 12 | |
| 16 | Alpine | 1:10.104 | 9 | |
| 17 | Sauber | 1:10.195 | 9 | |
| 18 | Haas | 1:10.197 | 9 | |
| 19 | Haas | 1:10.262 | 9 | |
| 20 | Aston Martin | -:--.--- | 2 |
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Punkty |
|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:38:29.849 | 25 | |
| 2 | Red Bull | +1.271 | 18 | |
| 3 | Racing Bulls | +3.233 | 15 | |
| 4 | Mercedes | +5.654 | 12 | |
| 5 | Williams | +6.327 | 10 | |
| 6 | Haas | +9.044 | 8 | |
| 7 | Aston Martin | +9.497 | 6 | |
| 8 | Aston Martin | +11.709 | 4 | |
| 9 | Red Bull | +13.597 | 2 | |
| 10 | Haas | +14.063 | 1 | |
| 11 | Alpine | +14.511 | ||
| 12 | Racing Bulls | +17.063 | ||
| 13 | Williams | +17.376 | ||
| 14 | Sauber | +19.725 | ||
| 15 | Sauber | +21.565 | ||
| 16 | Mercedes | +22.029 | ||
| 17 | Alpine | +23.629 | ||
| 18 | McLaren | +8 okr. | ||
| 19 | Ferrari | DNF | ||
| 20 | Ferrari | DNF |
DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata
