WIADOMOŚCI

BMW Sauber nie powtórzy sukcesu zespołu Brawn GP
BMW Sauber nie powtórzy sukcesu zespołu Brawn GP
Powracający do Formuły 1 po siedmiu latach przerwy Pedro de la Rosa, mimo z pewnej perspektywy imponujących wyników osiąganych w czasie przedsezonowych testów, nie sądzi, aby jego zespół mógł powtórzyć zeszłoroczny sukces teamu Rossa Brawna.
baner_rbr_v3.jpg
„Myślę, że istotnym faktem jest to, że regulamin techniczny został ściśle określony, więc nie będziemy mieli do czynienia z podwójnymi dyfuzorami, czy czymś podobnym. Wszyscy wiedzą czego oczekiwać w kwestii aerodynamiki, więc nie sądzę, że będziemy świadkami jakichkolwiek cudów”.

„Zespoły które więcej pracują i które mają więcej środków będą dominowały” - stwierdzał powracający do Formuły 1 Hiszpan. „Osobiście chcę zdobywać punkty. Nie dam się zwariować, moim celem jest zdobywanie solidnej ich liczby".

„Nie będziemy kolejnym Brawnem – ten zespół wykorzystał regulamin w pewnej kwestii lepiej niż ktokolwiek inny. Teraz wszyscy znają regulamin bardzo dobrze, nie wydaje mi się więc, żebyśmy znów zobaczyli zespół pokroju Brawn GP. To zdaje się być jasne”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

55 KOMENTARZY
avatar
paw_ko

03.03.2010 17:28

0

kurde, "punkty" są policzalne: "liczby" a nie "ilości" :/ Polska języka trudna języka, ale bez przesadyzmu...


avatar
gembam

03.03.2010 17:37

0

O cudach, a w zasadzie ich braku to on mówi z punktu widzenia kierowcy (użytkownika). A są naświecie rzeczy o których nie śniło się filozofom (czytaj: specom od aerodynamiki). Moim skromnym zdaniem coś się będzie działo, mam na myśli temat dyfuzorów....


avatar
f1andrewf1

03.03.2010 17:40

0

Renault i Mercedes podobno szykują jakieś mega dyfuzory. Ile w tym prawdy przekonamy się już nie długo. Jednak moim zdaniem w tym sezonie nikt nie wymyśli czegoś tak innowacyjnego jak w zeszłym roku Brawn GP, co nie oznacza, że będzie nudno;) Mówię Wam, że będzie bardzo ciekawie, ojjj będzie się działo:D


avatar
gembam

03.03.2010 17:42

0

Usunięty


avatar
BMWbmw

03.03.2010 17:50

0

4. gembam było to tu na stronie..


avatar
gembam

03.03.2010 17:51

0

Przeglądałem publikacje o dyfuzorach. To jest jakieś pruskie gadanie. Ale jasno wynika z tego, że w temacie dyfuzora jest wszystko możliwe. A walczyć chłopcy muszą bo im ucięli 5 cm w pionie...


avatar
gembam

03.03.2010 17:53

0

BMWbmw, dzięki musiałem przeoczyć. Wszystko przez te nerwy przed 14 marca


avatar
August

03.03.2010 17:58

0

a bmw nadal jest w nazwie i sobie reklamę robią


avatar
Pewlo

03.03.2010 18:00

0

4. gembam pewnie to ten przejazd 1:19,114.


avatar
gembam

03.03.2010 18:05

0

Jest w nazwie to i kaska leci... Niemcy nie dają nic za darmo. A przy okazji, mam parę ciuchów z BMW Sauber, ale to teraz chyba nie wypada założyć, chyba, że do prac pod wozem (nie BMW). Przy okazji mam pytanie do fanów Roberta i nie tylko. Czy miłośnicy F1 w Polsce odwrotnie jak kibice piłkarscy, tolerują barwy konkurencji ? Czy dorośliśmy do akceptacji odmiennych poglądów w Naszym Sporcie ?


avatar
gembam

03.03.2010 18:06

0

Pewlo, to nie o Jerez chodziło a o Walencję ! Tamto było w Jerez...


avatar
murmunder

03.03.2010 18:07

0

4. gembam Wiesz co smiało napisze ze sie interesuje F1 od 2006roku. przez ten czas, odwiedzałem wiele stron internetowych poświęconych F1. I to źródło które podałeś to najgorsza strona w sieci o F1. Tam nawet nie potrafią napisać artykułu bez błędu w pisowni. Ostatnio jak szukałem informacji na temat sponsoringu Petrova przez putina zajrzałem i na tę strona, i znalazłem artykuł w tytule ,, Putin wpira Renault" i przeczytałem jeszcze jeden w którym Button dokonuje porównania sił i wymienia cztery zespoły, wiadomo jakie na kandydatów do zwycięś. A WP dokoptowało odrazu swoją teorie i tytuł ,,Butto nie wieży w zwycięstwa Renault". Dzieki temu mogą jeszcze zrobić jakies 10 artykułów typu ,,Button nie wierzy w zwycięstwa Force Indie lub Williams itp". Tamten portal jes idiotyczny i nie ma treści godnej uwagi.


avatar
Dagmara_W

03.03.2010 18:07

0

po kazdym sezonie dodaja nowe zasady do regulaminu.. jak bylo z wylawianiem w 2007r hamiltona z pobocza i jechal dalej to w 2008 pomoc z zwnatrz byla zabroniona.. tak zrobili z dyfuzorami.. mysle ze stawka teraz bedzie bardziej wyrownana. moze nowe teay beda trochu odstawiac na poczatku sezonu ale po to sie zyskuje doswiadeczenie zeby go ptoem wykorzystac


avatar
gembam

03.03.2010 18:13

0

Cholera ja jestem tak głodny informacji, że cztałbym cokolwiek byle o F1


avatar
gembam

03.03.2010 18:15

0

W kwestii nowych rozwiązań. Bolidy w tym roku strasznie się różnią, to nie są drobiazgi np. długość. Więc ktoś musi iść lepszą drogą, byleby nasi...


avatar
murmunder

03.03.2010 18:37

0

Tego sie nigdy nie dowiemy ale z niepotwierdzonych źródeł wiem ze bak Reanult jest najmniejszy w stawce, chyba około 150kg ( tak sie chyba oznacza paliwo w F1) i chyba jeden z najkrótszych bolidów, co chyba ma małe znaczenie bo liczy się rozstaw osi. Swoją drogą czy ktoś wie co to jest pomiędzy przednimi kołami u Renault (zaraz przy wewnętrznej stronie), trudno wogóle to dostrzec, w wygląda jakby było odpowiedzialne za temperature opon, lub a może i też za element dyfuzora.


avatar
gembam

03.03.2010 18:39

0

murmunder, puść link gdzie to widać to pogdybamy...


avatar
lefthandy

03.03.2010 18:45

0

Mysle ze Pedro pokazal tutaj ze bmw bedzie pod koniec stawki


avatar
gembam

03.03.2010 19:01

0

Nie będzie, mimo problemów, zaniechali rozwoju bolidu 2009 i działali na 2010. W zeszłym roku zabił ich KERS. To było czasochłonne rozwiązanie nie dające nic w zamian. Jak zrozumieli swój błąd dali siana i poszli do nowego kalendarza, a Robuś się mordował. Przecież Sauber nie kupiłby logo i nie eksperymentował z nowym autem. I to BMW w nazwie, to (za przeproszeniem) spuścizna BMW więc nie będzie na końcu. Nie kocham ich za osrywanie Kubicy, ale wyłączając 2009, szli w dobrym kierunku. To KERS był ślepą uliczką.i ich gwoździem do trumny. Gdyby nie to wierzę, że 2009 byliby wysoko, oj wysoko. Więc teraz stawiałbym ich na poziomie 2008, tak myślę. Oby nie byli wyżej bo zabraknie nam miejsca na Renię w czołówce.


avatar
Kojag

03.03.2010 19:01

0

1. Z niedawnych informacji wynika, że to czego tak ciężko uczono w szkołach, zostało zmienione. Podobno teraz obydwie formy są poprawne...niestety


avatar
lefthandy

03.03.2010 19:07

0

19 gemban mysle ze bedzie pod koniec nie na koncu i pisze tak bo po jego wypowiedzi moza wyciagnac wnioski ze tylko liczy sie kasa, a mysle ze po odejsciu bmw to ie maja tyle kasy co np renault.a to ze w zeszlym sezonie przegrali przez kers to sprawa oczywista


avatar
gembam

03.03.2010 19:10

0

Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że bolid na 2010 rok to Sauber zrobił pomiędzy grudniem a styczniem ?


avatar
gembam

03.03.2010 19:18

0

Lub budował go od podstaw. BMW nie błądziło na koniec sezonu w KERSach tylko budowało podwaliny pod zwycięstwo w 2010 dopuki nie zakręcono kurka z kasą. Słowo nie kocham ich, ale nie wolno nie doceniać takiej potęgi technologicznej.


avatar
Gosu

03.03.2010 19:18

0

Osobiście uważam, że to będzie największy rywal "naszej Reni".


avatar
lefthandy

03.03.2010 19:19

0

22 gembam nie wiem czy to piszesz do mnie bo nie ma zadnego odnosnika ale jesli do mnie to czy ja cos takiego napisalem?a od kiedy bmw zaczelo tworzyc bolid na 2010 rok i od kiedy zaczely to robic inne zespoly to ja niewiem .mozemy jedynie przypuszczac


avatar
lefthandy

03.03.2010 19:23

0

24 Gosu mysle ze kubica z swoim zespolem bedzie walczyl o przebicie sie do czolowki


avatar
gembam

03.03.2010 19:28

0

lefthandy , napisałeś: "mysle ze bedzie pod koniec nie na koncu i pisze tak bo po jego wypowiedzi moza wyciagnac wnioski ze tylko liczy sie kasa". Zgadzam się, że kasa rządzi, ale na debiut w sezonie idzie kasa w roku poprzednim, wtedy się projektuje i bada, a rozwój w trakcie sezonu to już inna para kaloszy. I tu się zgadzam mogą się zapadać. Ale obawiam się, czy nie namieszają na początku. Na dobre dla nas to, że kierowców mają... no takich nie z pierwszego szeregu, żeby chłopakom nie przypinać jakiś lewych łatek. W F1 nie ma słabych kierowców poza "kochanym" przez polaków samurajem.


avatar
gembam

03.03.2010 19:31

0

Gosu, i tu masz moim zdaniem rację, polewaj... :-)


avatar
cyk

03.03.2010 19:33

0

Po raz kolejny powtórzę: Sauber powinnien zacząć mocno ale nie utrzymają tempa rozwoju. Doszły mnie głosy że mają też spory problem z kasą, ten sezon jeszcze jakoś dzadzą rade ale na nastepny potrzebne jest mocne wsparcie sponsorów


avatar
gembam

03.03.2010 19:36

0

I tak cyk w 4 linijkach podsumował polemikę...


avatar
lechu55

03.03.2010 19:37

0

Mysle ze Sauber błysnie w kliku wyscigach albo bęzie typem Williams 2009 - nawygrywa sesjii treningowych i czasem cos tam w wyscigu osiągnie a nuz otrze sie o podium


avatar
gembam

03.03.2010 19:39

0

Po udanych kwalifikacjach potrzeba fahowca na pokładzie, żeby były wyniki, a tu jakoś niezbyt optymistycznie.


avatar
gembam

03.03.2010 19:40

0

Ale będzie się działo i to z nimi w roli głównej...


avatar
lefthandy

03.03.2010 19:41

0

27.gembamja nie twierdze ze kasa rzadzi i czy tak jest naprawde tylko pisalem o tym ze to mozna wyczytac z wypowiedzi Pedro.szczerze.to mysle ze bmw nie bedzie blyszczalo nawet na poczatku sezonu,ale reki nie dm sobie odciac:).a zkierowcami to sie zgodze i musle ze takiego kierowcy jak kubica to malo jest i niewiem czy wogole hehe,pozdowienia


avatar
gembam

03.03.2010 19:44

0

lefthandy, nie podlizuj się fanom. Jest paru mocnych gości w stawce, ale nasz tylko jeden !!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu