WIADOMOŚCI

Hulkenberg chce pokonać Ricciardo w Renault
Hulkenberg chce pokonać Ricciardo w Renault
David Coulthard uważa, że zaangażowanie Daniela Ricciardo jest jasnym sygnałem ambicji zespołu Renault, który wkrótce chce powrócić do zwycięstw na troch Formuły 1.
baner_rbr_v3.jpg
Od czasu ogłoszenia sensacyjnego transferu do Enstone Daniela Ricciardo bardziej prześladuje pech związany z awaryjnością bolidu, głównie związaną z układem napędowym Renault.

Ekipa z Enstone mimo to nie może doczekać się współpracy z zawsze uśmiechniętym Australijczykiem.

"Nowy kierowca, nowa motywacja, nowe sposoby myślenia, nowe doświadczenia" mówił Alan Permane z Renault dla Auto Motor und Sport. "To nie znaczy, że nie lubiliśmy Carlosa [Sainza]. Ale świeży powiew wiatru zawsze jest dobry."

Nic Hulkenberg również pozytywnie zapatruje się na współpracę z nowym kolegą i chce go pokonać na torze.

"Daniel wygrał kilka Grand Prix. Jest szybki i zmotywowany" mówił Niemiec. "Mam pracę domową do odrobienia. Musze być szybki i prezentować równe osiągi."

"Pod tym względem zawsze pokonywałem swoich kolegów zespołowych "dodawał Hulkenberg.

Niemiecki zawodnik uważa jednak, że Renault również ma sporo pracy, gdyż Mercedes i Ferrari obecnie dysponują "znacznie większą mocą podczas kwalifikacji" i w tym roku czołowe ekipy zdołały jeszcze powiększyć przewagę w tym zakresie.
>
"Oni zrozumieli coś czego my jeszcze nie wiemy. Musimy rozwiązać tę zagadkę" mówił Niemiec.

David Coulthard uważa jednak, że francuski producent zmierza w dobrym kierunku i stale się poprawia.

"To prawdziwy zespół fabryczny, który mocno inwestuje" mówił dla holenderskiego magazynu Formule 1. "Podpisanie kontraktu z Danielem to prawdziwy list intencyjny pokazujący czego oni chcą."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

22 KOMENTARZY
avatar
TomPo

19.11.2018 09:19

0

Jest szansa ze wsrod papierow w teczce Butkowskiego, byly rowniez te dotyczace trybu kwalifikacyjnego. Pokonanie Ric... no z tym moze byc ciezko.


avatar
ds1976

19.11.2018 10:06

0

HUL dotychczas robił to z olimpijskim spokojem, dokona tego i teraz. Tym razem kierowca zrobi różnicę (straszono go ponoć wielkim talentem Sainzem). Australijczyk nie będzie miał już bolidu z fantastycznym dociskiem i wróci tam gdzie jego miejsce - do rywalizacji na poziomie Vergne-Ricciardo w czasach STR.


avatar
TomPo

19.11.2018 11:02

0

@2 Idac tym tokiem myslenia, to gdzie powinien isc Vettel po tym jak przegrywal z Webberem i Ricardo? Do Williamsa czy do McL ?


avatar
TomPo

19.11.2018 11:03

0

No i gdzie powinien isc Max po tym jak przegrywal z Ricardo? Marrusia team? xD


avatar
ds1976

19.11.2018 11:18

0

@3 z Webberem? :-) Przecież to taka sama sierota jak RIC! Idąc Twoim tokiem rozumowania gdzie powinien iść RIC po klapsach jakie otrzymał od Vergne i Kvyata? A Vettel ma 4 tytuły na koncie, RIC z kolei ma karierę z górki, więc na tych 7 wygranych GP się skończy. Co dalej? Zapewne Formuła E!


avatar
orto

19.11.2018 11:38

0

Chłopak z dużą fantazją i nie mniejszym przekonaniem o swej wartości jako ścigant :-)


avatar
TomPo

19.11.2018 12:01

0

@5 czyli przyznajesz racje, skoro Webber to taka sama sierota jak Ric, a Webber wygrywal z Vettelem, a Ric z Maxem i Vettelem, to i Max i Vettel powinni isc do Formuly E - ciesze sie ze sie zgadzamy xD Razem z Vergne i Kwiatem - wszyscy do Formuly E. W F1 niech zostanie Lewis, Fernando, RK i tym podobni - popieram.


avatar
PiotrFanF1

19.11.2018 12:07

0

prawda jest taka że gdyby Ricciardo jeździł w szczytowych latach red bulla to Sebciu nie zdobyłby ani jednego tytułu, trzymam kciuki za Daniela, ma charyzmę, talent i nie płacze jak wspomniany wcześniej Vettel czy Verstappen


avatar
Yachu

19.11.2018 12:17

0

Nico!!! Wstawaj, zesr...ś się !!! Y


avatar
Heytham1

19.11.2018 14:35

0

Chcieć to nie znaczy móc...nie ma opcji by pokonał Ricciardo. Dostawał ostro w dupe od Pereza. Teraz wygrywa z Sainzem to już myśli że pokona wszystkich. Ale Carlos jest słabym kierowcą więc nie ma się czym szczycić. W ogóle myślę że gdyby Renault miało lepszych kierowców to w tym sezonie byłaby szansa na podium.


avatar
Orlo

19.11.2018 15:06

0

@Heytham1 Z tym podium, to Ty serio? Jest przynajmniej 6 bolidów szybszych od nich w każdym GP...


avatar
Heytham1

19.11.2018 16:14

0

@11 Jestem przekonany że Ci kierowcy nie pokazują pełnego potencjału samochodu Renault


avatar
Raptor202

19.11.2018 16:48

0

@12 Tu nawet skład Hamilton-Ricciardo czy tam Hamilton-Verstappen nic by nie pomógł, skoro ten bolid jest o sekundę wolniejszy od trzeciego i regularnie jest dublowany w wyścigach. Chyba że w Baku, skoro Perezowi się udało, ale to podium Pereza tak odzwierciedla możliwości tych bolidów, jak i podium Strolla na tym samym torze rok wcześniej. Co do Hulka, to dobry zawodnik, niedoceniony w szczególności wśród czołowych zespołów, jednak myślę, że do Ricciardo mu jednak nieco brakuje. Daniel to obecnie jeden z czterech najlepszych (od przyszłego sezonu jeden z trzech, chyba że Leclerc namiesza), natomiast Nico to jednak półka niżej.


avatar
Miki42

19.11.2018 20:01

0

Oni obaj guzik umieją tylko w gębie mocni są miało by Renault dobrego kierowce to postawili na nieudaczników i dla nich sezon 2019 będzie znowu spisany na straty


avatar
berko

19.11.2018 21:38

0

Coś się Hulkowi pomieszało bo nie zawsze wygrywal wewnętrzną rywalizację. 2010: BAR 10, HUL 14 2015: PER 9, HUL 10 2016: PER 7, HUL 9


avatar
XandiOfficial

19.11.2018 21:59

0

Nie zawsze wygrywał czyli na pewno już nie wygra ... fuck logic


avatar
Raptor202

19.11.2018 22:04

0

@14 Aż jestem ciekaw, o jakim dobrym kierowcy ty mówisz.


avatar
berko

19.11.2018 22:45

0

@16. XandiOfficial Czytasz artykuł zanim coś napiszesz, czy tylko komentarze? "Mam pracę domową do odrobienia. Musze być szybki i prezentować równe osiągi." "Pod tym względem zawsze pokonywałem swoich kolegów zespołowych "dodawał Hulkenberg. " Czytanie nie boli.


avatar
XandiOfficial

19.11.2018 23:44

0

Czyli jak "nie odrabiał pracy domowej" to przegrywał. Taa. Zapewne miał spore braki w 2010 roku po sezonie hmmm? a no właśnie to był jego debiutancki sezon.


avatar
Notomekno

20.11.2018 01:31

0

Jeśli chce mieć kiedykolwiek szansę na mistrza świata, to w następnym sezonie musi pokonać Riccardo.


avatar
berko

20.11.2018 13:40

0

@19. XandiOfficial Za to 2015 i 2016 nie był...


avatar
XandiOfficial

20.11.2018 17:45

0

@21 no masz racje. Jednak gdyby zrobić analizę to patrząc tak: 2015: Perez (1 nieukończony wyścig) Hulk (6 nieukończonych) Gdyby liczyć ukończone wyścig przez ich obu gdy przynajmniej jeden z nich zdobył punkty lub obydwaj to w 2015 wychodzi 7-4 na korzyść Nico. Stracił do Pereza w 2015 20 punktów (58) - (78) i to jedno super podium Checo w Rosji. (nie wiem ile nieukończonych np. było z winy kierowcy czy z awarii) 2016: Perez (0 nieukończonych wyścigów) Hulk (5 nieukończonych) Ta sama śpiewka czyli gdyby liczyć wyścigi w których obaj ukończyli i przynajmniej jeden zdobył punkty lub obydwaj wychodzi na 8-6 na korzyść Pereza. Perez zdobył dwa trzecie miejsca genialne i tutaj w dwóch tych wyścigach zdobył 20 punktów więcej od Niemca bo on też punktował wtedy. (Był lepszy oczywiście) Hulk 72 punkty przy aż 101 Meksykanina. Kończąc. Hulk w 2015 po mimo sporej liczby nie ukończonych wyścigów ma lepszy bilans ale mniej punktów. W 2016 też nie wiadomo jak było by gdyby ukończył wszystkie wyścigi a Perez miał genialne 2 podia. Hulk wciąż bez. Czy był gorszy? Wcale nie i nie był wolniejszy. Przegrał tylko w klasyfikacji bo na końcu liczymy punkty i nie smucimy o awariach. Nie bili się o mistrza więc to porównywanie też było lekko bez sensu. Tocząc walki o punkty za pozycje (6-10) czyli 8 - 1 pkt a 25-10 to jest różnica. Gdyby walczyli wyżej to sezon 2015 wyszedłby raczej na plus dla Niemca ale było i koniec. Hulk dobry kierowca podsumowując. żart: Hulk > Max (pole position) ;D


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu