WIADOMOŚCI

Marussia Virgin Racing przedstawia MVR-02
Marussia Virgin Racing przedstawia MVR-02
Zespół Marussia Virgin Racing opublikował zdjęcia bolidu, który Timo Glock i Jerome d'Ambrosio poprowadzą podczas tegorocznych mistrzostw. MVR-02, bo takie oznaczenie nosi samochód, został zaprezentowany w Londynie w budynku stacji telewizyjnej BBC.
baner_rbr_v3.jpg
W minionym sezonie ekipa należąca do Richarda Bransona została sklasyfikowana na ostatniej pozycji wśród konstruktorów – tym razem ambicje zespołu sięgają jednak znacznie wyżej.

Jednym z wyrazów rewolucyjnych zmian są znaczne roszady w kadrze zarządzającej związane z dołączeniem do zespołu Timo Glocka i Jerome d'Ambrosio tytularnego sponsora z Rosji – firmy Marussia.

Nick Wirth odpowiedzialny za nową konstrukcję zespołu pozostał przy systemie obliczeniowej mechaniki płynów (CFD) – MVR-02 będzie więc drugą maszyną zaprojektowaną w pełni przy użyciu komputera.

Dziś oficjalne potwierdzenie znalazła informacja o zmianie licencji na rosyjską, co oznacza, że jeśli spełni się mało prawdopodobny scenariusz w którym zwycięstwo odnosi jeden z kierowców MVR, podczas dekoracji czołowej trójki przyjdzie nam usłyszeć rosyjski hymn.

„To niezwykły dzień dla każdego w zespole. Moment na który wszyscy ciężko pracowaliśmy” - mówił Timo Glock. „To, że mogę tu być podczas drugiej prezentacji nowego samochodu jest czymś wyjątkowym. Wszyscy z niecierpliwością czekają na rozpoczęcie naszego drugiego sezonu w Formule 1. Konieczność tak długiego oczekiwania na MVR-02 sprawia, że nie mogę doczekać się poprowadzenia go podczas testów w Jerez. Ciekawym wyzwaniem będzie kontynuowanie poszukiwań przyczepności z nowymi oponami Pirelli. Naprawdę nie mogę doczekać się pokonania pierwszych kilometrów i przygotowań do pozytywnego sezonu”.

„Nie mógłbym być bardziej podekscytowany” - pierwszy dzień z nowym bolidem komentował Jerome D’Ambrosio. „W końcu zobaczyłem ten fantastyczny bolid Formuły 1, którym będę się ścigał. To naprawdę wyjątkowy dzień, a ja nie mogę doczekać się pierwszych jazd, które odbędą się już w tym tygodniu. Zespół spisał się naprawdę świetnie – teraz musimy mocno naciskać aby zrozumieć jak pracuje nowy samochód. Osobiście zrobiłem naprawdę wiele aby przygotować się pod względem fizycznym oraz psychicznym i jestem przygotowany na rozpoczęcie ścigania. Naprawdę nie mogę doczekać się pierwszych przejazdów MVR-02”.

Nowy MVR-02
Galeria

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

21 KOMENTARZY
avatar
wobz

07.02.2011 12:29

0

Usunięty


avatar
GoQu

07.02.2011 12:34

0

Chyba hymnu nie usłyszymy rosyjskiego ;)


avatar
nekos

07.02.2011 12:34

0

jakis taki nijaki ten bolid


avatar
essien15

07.02.2011 12:46

0

Trzeba poczekać na dokładniejsze zdjęcia. Ale rzeczywiście nie prezentuje się jakoś fajnie, taki szarak, przeciętniak


avatar
Robert_14

07.02.2011 12:47

0

Też mi się wydaję, że długo się nie dowiemy jak brzmi rosyjski hymn. No chyba, że Petrov coś wymyśli :D


avatar
maru242

07.02.2011 12:47

0

zeszłoroczny wizualnie prezętował się dużo lepiej


avatar
Oskar9

07.02.2011 12:47

0

czyżby jedyny niski nos??


avatar
Oskar9

07.02.2011 12:55

0

Mam pytanie odnośnie opon. Otóż opony starczają na bardzo krótko więc jeśli ktoś w kwalifikacjach wykręci super czas to bardzo zużyje opony więc będzie musiał wcześniej zjechać a ten który w kwalifikacjach oszczędził opony będzie miał je w lepszym stanie na początku wyścigu jak myślicie co bardziej się opłaca??


avatar
mistrz15

07.02.2011 12:56

0

Przód bardzo wysoko umieszczony


avatar
ArekPL87

07.02.2011 13:02

0

A mi się podoba wizualnie "coś ma w sobie".


avatar
Pietrzej

07.02.2011 13:11

0

uparli się na CFD, może za kilka sezonów to coś przyniesie ale bez tunelu dzisiaj ani rusz. Nie wróżę im sukcesów.


avatar
mlq

07.02.2011 13:13

0

Co ma? Marusie


avatar
ArekPL87

07.02.2011 13:26

0

12 czy wszytskim musi sie pobobac LRGP ?


avatar
Mad89

07.02.2011 14:34

0

mi też się nie podoba i moim skromnym zdaniem wygląda "przestarzale"


avatar
pjc

07.02.2011 14:45

0

Wizualnie wygląda podobnie do VR01. To co od razu rzuca się w oczy to inny nos.


avatar
theadzik

07.02.2011 15:07

0

@Oskar9 - a to dobre pytanie, moze FIA sie ogarnie i zdejmie ten przepis


avatar
Vysogota

07.02.2011 15:08

0

Wyeksponowana podłoga, coś ala Mclaren i Toro Rosso


avatar
david9

07.02.2011 15:27

0

Na kolana nie rzuca moim zdaniem och głowny rywal czyli Team Lotus zbudował dużo łądniejszy boli i prawdopodobnie również szybszy no ale nie ma narazie co przesadzać. Powodzenia Marussia


avatar
frog

07.02.2011 18:11

0

Pamiętacie jak w zeszłym sezonie wszyscy trąbili, jakiż to piękny jest VR_01? Pamiętacie? Ależ się zachwycali. Jest dzisiaj. I powiedzcie mi, co zostało z tej zeszłorocznej piękności? Nic! Mimo iż to prawie to samo, bolid już nie przypomina tego ładnego z zeszłej prezentacji. Nie wiem,


avatar
paweł25

07.02.2011 20:42

0

zgodzę się z moim przedmówcą, że bolid nie jest już taki ładny jak w poprzednim sezonie, ale nie chcialbym poruszac tego tematu - przeczytalem wypowiedzi Timo Glocka i Jerome D'Ambrosio i trochę im zazdroszcze że oni sobie pojeżdżą i będą mieli przyjemnosc jazdy na testach i w GP Bahrajnu (otwarciu sezonu) a nasz biedny Robert chyba raczej nie :(


avatar
legolego79

08.02.2011 13:50

0

Ciekawy pomysł na wydech. Na oficjalnej stronie jest zblizenie. Rury są bardzo długi i kończą się tuż przy dyfuzorze. Spaliny uderzają bezpośrednio na górną powierzchnię dyfuzora. Ciekawy jestem czy to zgodne z przepisami i czy daje duże korzyści


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu