DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
01.03.2017 15:26
0
Skoro FIA i zespoły chcą uprościč przepisy to czemu nie znieść zakazu stosowania aktywnego zawieszenia. W cywilnych samochodach rozwiązanie znane od lat np. Xiantia. Dla mniejszych ekip też byłoby to dobre rozwiązanie ponieważ opracowanie aktywnego zawieszenia byłoby tańsze niż "aktywne zawieszenie" omijając w przepisy. Szkoda że tak wiele rozwiązań jest w F1 zakazanych. Chodzi mi głównie o mechanikę, ponieważ areo w cywilnych samochodach nie jest aż tak znaczące.
Przejdź do wpisu FIA rozpoczęła kontrolę systemów zawieszeń
01.03.2017 05:59
0
Skoro FIA i zespoły chcą uprościč przepisy to czemu nie znieść zakazu stosowania aktywnego zawieszenia. W cywilnych samochodach rozwiązanie znane od lat np. Xiantia. Dla mniejszych ekip też byłoby to dobre rozwiązanie ponieważ opracowanie aktywnego zawieszenia byłoby tańsze niż "aktywne zawieszenie" omijając w przepisy. Szkoda że tak wiele rozwiązań jest w F1 zakazanych. Chodzi mi głównie o mechanikę, ponieważ areo w cywilnych samochodach nie jest aż tak znaczące.
Przejdź do wpisu FIA ostrzega zespoły w kwestii zawieszenia bolidów
08.11.2016 06:25
0
W Austrii na ostatnich dwóch zakrętach problem wyjeżdżania poza tor został rozwiązany. Kto się nie zmieści połamie zawieszenie na progach. Kara jak za pułapkę żwirową (odpadnięcie z wyścigu) bez kamieni na torze. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu FIA nie chce powrotu do pułapek żwirowych
05.04.2016 20:55
0
@ 4. wariat133 Hass zapowiedział, że nie będą mocno rozwijać tegorocznego auta skupiając się głównie na bolidzie 2017. Dlatego tak jak podejrzewasz będą spadać w stawce w czasie mistrzostw.
Przejdź do wpisu Pirelli zdradza dobór opon na Grand Prix Chin
15.07.2015 08:31
0
25Tflopów? toż to śmiesznie mało na zespół o wielomilionowym budżecie jedna karta graficzna ma około 5 Tflop. Nic dziwnego że się nie zgodzili.
Przejdź do wpisu FIA szuka rozwiązania dla wdrożenia ograniczeń budżetowych
25.06.2015 14:42
0
Jestem przeciwny. Moim zdaniem przepisy powinny być tak luźne jak się tylko da. Chcesz zamontować wolno ssące V12 nie ma problemu, doładowaną rzędową 6, proszę bardzo, dodatkowy wiatraczek uruchamiany na prostej wcelu zwiększenia szybkości maksymalnej, nie ma problemu. Osie 2,3,4 jak wolisz. To byłby poligon nawych technologii, a nie jak że wszystkie auta są prawie takie same.
Przejdź do wpisu FIA ureguluje kwestie związane z kosztem silników F1
20.06.2015 11:09
0
@2. ekwador15 @3. Jacko Niekoniecznie musiała to być wina Raikkonena, mogło być tak że przy tych konkretnych warunkach, w jego bolidzie, brzy jego sposobie jazdy itd., itp. doszło do błędu w sterowaniu silnika, lub np. MGU-K, które prowadziło do nagłego wzrostu momentu obrotowego. Nie wiemy co się stało, jak mówią że to była awaria to możemy tylko uwierzyć (lub nie) na słowo.
Przejdź do wpisu Raikkonen: Ferrari zmieniło mapowanie silnika po Kanadzie
24.05.2015 08:55
0
Moim zdaniem powinno być ograniczenie dla consumers cars np. nowy zespół wchodzący w świat F1 jak np. Marrusia mogłyby kupić podwozie od dużej ekipy przez np. 3 lata. Po tym czasie już zdążą skopiować i rozwinąć podwozie umożliwiając walkę w środku stawki od samego początku i kontynuowanie walki w dalszych sezonach.
Przejdź do wpisu Wolff: dostaliśmy już trzy zapytania dotyczące customer cars
21.05.2015 21:16
0
@4 bolidy jeżdżą tak szybko że zagięli czasoprzestrzeń :D
Przejdź do wpisu Galeria zdjęć z piątkowych treningów przed GP Monako
21.05.2015 20:04
0
piątkowych?:D
Przejdź do wpisu Galeria zdjęć z piątkowych treningów przed GP Monako
28.04.2015 17:20
0
Bez sensu po co jakiś zespół nie będący konstruktorem silników np Red Bull miałby płacić dużo więcej za silnik o tej samej mocy. Poza zmniejszeniem masy paliwa dochodzą cięższe akumulatory, skomplikowany system dystrybucji energii itp. Jak już to V8 musiałoby być wolniejsze od V6, ale to powodowałoby powstanie dwóch serii wyścigowych
Przejdź do wpisu Force India proponuje powrót do silników V8 dla małych ekip
17.02.2015 09:26
0
Trochę demotywujące. Naprawiasz 1 problem, 2 kolejne się pojawiają, a najlepsze że w fabryce pewnie działało. Cóż życie. Mam nadzieję że do Australii pech ich opuści.
Przejdź do wpisu McLaren powrócił na tor, ale dalej ma problemy
06.02.2015 17:14
0
Szersze opony jak najbardziej. Wyższa siła docisku już nie, ponieważ znowu będą narzekać, że nie mógł wyprzedzać ponieważ jechał w "brudnym" powietrzu, a tak przyczepność mechaniczna pozostaje nawet podczas jazdy za innym bolidem.
Przejdź do wpisu F1 coraz bliżej ratyfikacji zmian poprawiających widowisko
05.02.2015 18:01
0
@2magic942 Podobno w Abu Dhabi mieli inne problemy. Myślę że testy w 2014 były przydatne inaczej dopiero w lutym odkryliby wady fabryczne.
Przejdź do wpisu Honda: poprawki V6 będą gotowe na testy pod Barceloną
23.01.2015 15:11
0
Wydaje mi się że Team Lotus (Caterham) też pierwszy bolid konstruował we współpracy z Dallarą i jakoś nie byli przesadnie szybcy.
Przejdź do wpisu Dallara rozpoczęła już prace nad bolidem Haasa
03.01.2015 10:01
0
@1 Zapomniałeś, że Mercedes także może wprowadzać zmiany. Fakt, że czym bliżej maksymalnych osiągów silnika będzie coraz trudniej go udoskonalać, ale mnie cieszy, że będą rywalizować na polu silników.
Przejdź do wpisu FIA przyznaje się do błędu i pozwala na rozwój V6
17.12.2014 17:25
0
@Skoczek130 to swoją drogą. Marzeniem byłoby radykalne zniesienie przepisów np. maksymalna pojemność 1.6l, 8 jednostek na sezon. Czyli kompletna dowolność. Silniki typu R,V, VR, W, B. Może typowe hybrydy z napędem elektrycznym na 4 koła gdzie silnik wytwarzałby tylko prąd? Wtedy konstruktorzy/producenci mogliby wykorzystać lepiej sport do rozwoju.
Przejdź do wpisu Mercedes zastanawia się nad kompromisem w sprawie V6?
17.12.2014 17:17
0
@ 3. mmmis: Poprawiłeś mi humor na wieczór. :D Raikkonen jest uparty i nie czasami publicznie sprzeciwia się inżynierom, Nie jestem pewny czy Horner tego chce.
Przejdź do wpisu Horner: Kwiat ma podobne podejście do F1 co Raikkonen
16.12.2014 17:54
0
Moim zdaniem powinni odblokować/poluzować przepływ paliwa oraz dostosować do zwiększonego zużycia zbiorniki. Gdyby silnikki kręciły się do 15 000 obr/min to dźwięk byłby inny niż obecnie.
Przejdź do wpisu Mercedes zastanawia się nad kompromisem w sprawie V6?
12.12.2014 14:35
0
Mnie się marzy, aby każdy zespół mógł wybrać silnik jaki chce. Nie ważne czy atmosferyczna V czy doładowana rzędówka. Może Tylne koła skrętne jeśli wola takie zróżnicowanie daje szansę rozwoju, a tak to nic się nie dzieje w zakresie technologi.
Przejdź do wpisu Bernie nie przestaje marzyć o powrocie do silników V8
07.03.2014 20:25
0
Malowanie bomba +silniki Mercedesa może w tym sezonie wrócą do formy:) P.S. Czy orientuje się ktoś na jakim kanale można będzie oglądać F1 na platformie Polsatu??
Przejdź do wpisu Williams zaprezentował nowe barwy Martini Racing
10.02.2014 17:48
0
są może jakieś zdjęcia z tych "dni filmowych"??
Przejdź do wpisu Lotus w pełni wykorzystał dni filmowe w Jerez
17.01.2014 14:56
0
Ciekawi mnie czym jest to spowodowane. Lotus to jeden z 5 najlepszych zespołów w stawce. W poprzednim sezonie pokonali McLarena, od czasu do czasu nawiązując walkę z RBR. Dodatkowo uważam że Ferrari, Mercedes i Lotus mieli bolidy o bardzo zbliżonych osiągach, a i tak nie mogą znaleźć sponsorów i ratują się Maldonado :/
Przejdź do wpisu Lotus i Quantum jeszcze negocjują
16.01.2014 15:03
0
@1 inżynierowie Pirelli odtańczą rytualny taniec deszczu :D
Przejdź do wpisu Pirelli dogadało się z FIA
15.01.2014 17:46
0
obecnie wygrywa F166 Turbo
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza datę prezentacji nowego bolidu
27.06.2013 16:52
0
Szkoda że odchodzi do Le Mans. Tak apropo możecie polecić jakąś ciekawą stronę o Le Mans??
Przejdź do wpisu Webber potwierdza zakończenie kariery F1
21.06.2013 17:24
0
@devious Co się tak spinasz :D Ja mam swoje zdanie Ty masz swoje. Od tego jest forum by się wymieniać opiniami. Możliwe że nie będzie źle, a samochodom "cywilnym" coś tam skapnie z nowych technologi F1. Jeśli chodzi o dźwięk silnika to i ta najbardziej podobają mi się stare "bulgoczące" V8 5.8l na przykład z Mustanga. Takie silniki są nieracjonalne z ekonomicznego i ekologicznego punktu widzenia ale czy sport motorowy musi być ekologiczny??
Przejdź do wpisu Renault w Paryżu pokazało nowy silnik V6 turbo
21.06.2013 15:45
0
@5 Już w przyszłym roku... http://www .youtube .com/watch? feature= player_embedded&v= 8MPearYsHwY <-5spacji będziemy słyszeli świst turbosprężarek i gdzieś tam w tle silnika:/
Przejdź do wpisu Renault w Paryżu pokazało nowy silnik V6 turbo
15.06.2013 08:34
0
@1. vincent_vega I tak go nie lubię :P poza tym co Twój komentarz ma wspólnego z artykułem?? Będziesz pod każdym newsem pisał "WELTMEISTER"?? To się robi nudne i śmierdzi spamem. Testy na torze pozwolą zespołom na weryfikacje danych z tunelu oraz są bardziej miarodajne (chyba że pada). Moim zdaniem powrót testów pomorze zespołom popracować nad oponami/areo i czym tam będą chcieli. Pomoże takim zespołom jak McLaren który wydaje się że nie ogarnia przedniego zawieszenia typu pull-road. Myślę że obecnie uczą się tego zawieszenia jak Ferrari w zeszłym roku aby na 2014 być gotowym do walki.
Przejdź do wpisu Jak kosztowny będzie powrót testów?
10.06.2013 07:39
0
Smutna wiadomość gość miał strasznego pecha:-(
Przejdź do wpisu Podczas GP Kanady doszło do śmiertelnego wypadku
03.06.2013 15:45
0
@1. fanAlonso=pziom Dokładnie tak nie wiem w ogóle dlaczego zamrażają rozwój silników jak już bardzo chcą ograniczyć koszty to niech ustawią limit na $ a nie na pracę. Jeżeli ktoś nie może rozwijać swojego produktu tylko przez 5 lat sprzedaje to samo to tak naprawdę się cofa.
Przejdź do wpisu FIA zamrozi także rozwój silników V6
26.05.2013 16:52
0
Perez dziś szalał jak żyd po pustym sklepie masakra. Gratulacje dla Rosberga szkoda mi Hamiltona że stracił aż 2 pozycje na SC no i RAI którego Peraz którego nie mógł wyprzedzić więc go staranował
Przejdź do wpisu Rosberg sięga po zwycięstwo w Monte Carlo
24.04.2013 21:55
0
@6 Dzięki Ci Panie za Twe hojne dary :)
Przejdź do wpisu F1 będzie testować w Katarze?
23.04.2013 23:49
0
Cześć wie ktoś może gdzie można poczytać analizy np. nowego przedniego skrzydła zespołu X i że zespół Y przywiózł na to GP ulepszony wydech który powoduje takie i takie zmiany? Z góry dzięki.
Przejdź do wpisu F1 będzie testować w Katarze?
14.04.2013 16:03
0
@9 Gdzieś się tam tyrkał do mety. :D Robił sztuczny tłok na torze itp. ;)
Przejdź do wpisu Raikkonen: liczyliśmy na coś innego
14.02.2013 09:05
0
Jeśli przewidywaliby problemy to nie stosowaliby tego rozwiązania. Ciekaw jestem czym różni się ich system chłodzenia od innych że wystarczą takie małe wloty powietrza.
Przejdź do wpisu Sauber: nie przewidujemy problemów z chłodzeniem
08.02.2013 19:53
0
@2 no i jeszcze ten pomysł... :) ("...mamy niezły pomysł na dalsze poprawki") nie mogę się jeż doczekać :D
Przejdź do wpisu Raikkonen zadowolony z postępów
07.02.2013 16:56
0
Moim zdaniem powinno to wyglądać w ten sposób: Zespół X chce dołączyć do rywalizacji i kupuję jako podstawę ubiegłoroczny bolid zamiast budować własny. Następnie kupiony przez nich bolid rozwijają we własnym zakresie aby w nastębnym sezonie zbudować jego "ewolucję".W ten sposób 2 lata mamy zespół z własnym całkiem szybkim bolidem zbudowanym na solidnych podstawach zamiast męczącej się Marussi, która jest w rozwoju bolidu 10 lat za największymi zespołami.
Przejdź do wpisu Ecclestone zaprosił na spotkanie mniejsze zespoły?
07.02.2013 09:43
0
Czyli że Lotus ani duży ani mały xD
Przejdź do wpisu Ecclestone zaprosił na spotkanie mniejsze zespoły?
24.12.2012 16:12
0
Życzę nam wszystkim walki o tytuł do ostatniego zakrętu w przyszłym roku oraz Wesołych Świąt.
Przejdź do wpisu Wesołych Świąt
17.11.2012 07:02
0
Świat według Kiepskich i Szklana pułapka dzięki Ci polsacie właśnie na to czekałem. A tak na serio jak można było to zrobić? Proponuje nie nabijac oglądalności w ten weekend szklanej pułapce i Kiepskim wtedy może zobaczą ze jest wielu fanów F1 i nikogo nie interesują inne programy w czasie wyścigu.
Przejdź do wpisu Ważne przypomnienie dotyczące transmisji TV
04.11.2012 19:14
0
@2 Dokładnie SC całą przewagę wykasował
Przejdź do wpisu Kimi szykuje się na imprezę
04.11.2012 19:13
0
@8 W pełni popieram dawno tylu kierowców nie odpadło daltego też wynik nie jest szokiem chodź na popierze wygląda super awans o 21 pozycji
Przejdź do wpisu Vettel: dzisiaj Ferrari i Fernando mieli swoją sznasę
03.11.2012 19:17
0
Może jestem wredy ale ucieszyłem się gdy Vettel otarł się o bandę i trzymałem kciuki o "zruszenie" ustawień samochodu. :D Co do Kary było by ciekawiej gdyby wystartował za Alonso :)
Przejdź do wpisu Vettelowi grozi kara, Perez z reprymendą
20.10.2012 10:29
0
Zawodnik 2 wyprzedzi na prostej startowej zawodnika 1. Następnie zawodnik 1 wyprzedzi między 3 i 4 ponieważ zawodnik 2 nie zdąży odjechać. Nie lubię takiego rozwiązania stref DRS :(
Przejdź do wpisu FIA rozszerza strefy DRS w Indiach
19.09.2012 22:31
0
@32. beret Skoro jest tak źle to co tu jeszcze robisz?? :P Jedź tam gdzie spełnisz te wymagania i napisz gdzie to jest może przyjadę kiedyś zobaczyć ten idealny świat. :D
Przejdź do wpisu Kubica chwali Lotusa
18.09.2012 18:59
0
@14 :D
Przejdź do wpisu Kubica chwali Lotusa
17.09.2012 15:14
0
Byle nie było za późno na włączenie się do walki.
Przejdź do wpisu Lotus sprawdzi wydajniejsze tylne skrzydło
14.09.2012 20:28
0
@3 W pełni popieram. Można jeszcze dać alternator do naprawy przeważnie jest gwarancja na naprawioną część.
Przejdź do wpisu Awaria alternatora także na testach Pirelli
11.09.2012 20:19
0
@sliwa007 nie zgodzę się z tobą ferrari w 2010 też miało problemy z niezawodnością swoich jednostek. "Jak twierdzi Auto Motor und Sport, ekipa z Maranello zidentyfikowała przyczynę awaryjności jednostek - w tym dwóch doświadczonych ostatnio przez "człowieka, co o silniki nie martwi się wcale", Fernando Alono - to zawory pneumatyczne. Podaje się do wiadomości, że zbyt duża ilość powietrza ulatnia się z silników w trakcie wyścigu, a - wraz z wprowadzeniem zakazu dotankowywania - serwisanci 'nie mają czasu', aby uzupełnić stratę podczas [pojedynczego] pit-stopu." Co jakiś czas któryś zespół ma problemy pomimo zakazu kombinują jak mogą aby udoskonalić sprzęt nie zawsze się uda i mamy awarie;)
Przejdź do wpisu Renault próbuje diagnozować problemy z alternatorami