Oskar9
Ostatnia aktywność
avatar
Oskar9

01.03.2017 15:26

0

Skoro FIA i zespoły chcą uprościč przepisy to czemu nie znieść zakazu stosowania aktywnego zawieszenia. W cywilnych samochodach rozwiązanie znane od lat np. Xiantia. Dla mniejszych ekip też byłoby to dobre rozwiązanie ponieważ opracowanie aktywnego zawieszenia byłoby tańsze niż "aktywne zawieszenie" omijając w przepisy. Szkoda że tak wiele rozwiązań jest w F1 zakazanych. Chodzi mi głównie o mechanikę, ponieważ areo w cywilnych samochodach nie jest aż tak znaczące.

avatar
Oskar9

01.03.2017 05:59

0

Skoro FIA i zespoły chcą uprościč przepisy to czemu nie znieść zakazu stosowania aktywnego zawieszenia. W cywilnych samochodach rozwiązanie znane od lat np. Xiantia. Dla mniejszych ekip też byłoby to dobre rozwiązanie ponieważ opracowanie aktywnego zawieszenia byłoby tańsze niż "aktywne zawieszenie" omijając w przepisy. Szkoda że tak wiele rozwiązań jest w F1 zakazanych. Chodzi mi głównie o mechanikę, ponieważ areo w cywilnych samochodach nie jest aż tak znaczące.

avatar
Oskar9

08.11.2016 06:25

0

W Austrii na ostatnich dwóch zakrętach problem wyjeżdżania poza tor został rozwiązany. Kto się nie zmieści połamie zawieszenie na progach. Kara jak za pułapkę żwirową (odpadnięcie z wyścigu) bez kamieni na torze. Pozdrawiam

avatar
Oskar9

05.04.2016 20:55

0

@ 4. wariat133 Hass zapowiedział, że nie będą mocno rozwijać tegorocznego auta skupiając się głównie na bolidzie 2017. Dlatego tak jak podejrzewasz będą spadać w stawce w czasie mistrzostw.

avatar
Oskar9

15.07.2015 08:31

0

25Tflopów? toż to śmiesznie mało na zespół o wielomilionowym budżecie jedna karta graficzna ma około 5 Tflop. Nic dziwnego że się nie zgodzili.

avatar
Oskar9

25.06.2015 14:42

0

Jestem przeciwny. Moim zdaniem przepisy powinny być tak luźne jak się tylko da. Chcesz zamontować wolno ssące V12 nie ma problemu, doładowaną rzędową 6, proszę bardzo, dodatkowy wiatraczek uruchamiany na prostej wcelu zwiększenia szybkości maksymalnej, nie ma problemu. Osie 2,3,4 jak wolisz. To byłby poligon nawych technologii, a nie jak że wszystkie auta są prawie takie same.

avatar
Oskar9

20.06.2015 11:09

0

@2. ekwador15 @3. Jacko Niekoniecznie musiała to być wina Raikkonena, mogło być tak że przy tych konkretnych warunkach, w jego bolidzie, brzy jego sposobie jazdy itd., itp. doszło do błędu w sterowaniu silnika, lub np. MGU-K, które prowadziło do nagłego wzrostu momentu obrotowego. Nie wiemy co się stało, jak mówią że to była awaria to możemy tylko uwierzyć (lub nie) na słowo.

avatar
Oskar9

24.05.2015 08:55

0

Moim zdaniem powinno być ograniczenie dla consumers cars np. nowy zespół wchodzący w świat F1 jak np. Marrusia mogłyby kupić podwozie od dużej ekipy przez np. 3 lata. Po tym czasie już zdążą skopiować i rozwinąć podwozie umożliwiając walkę w środku stawki od samego początku i kontynuowanie walki w dalszych sezonach.

avatar
Oskar9

21.05.2015 21:16

0

@4 bolidy jeżdżą tak szybko że zagięli czasoprzestrzeń :D

avatar
Oskar9

21.05.2015 20:04

0

piątkowych?:D

avatar
Oskar9

28.04.2015 17:20

0

Bez sensu po co jakiś zespół nie będący konstruktorem silników np Red Bull miałby płacić dużo więcej za silnik o tej samej mocy. Poza zmniejszeniem masy paliwa dochodzą cięższe akumulatory, skomplikowany system dystrybucji energii itp. Jak już to V8 musiałoby być wolniejsze od V6, ale to powodowałoby powstanie dwóch serii wyścigowych

avatar
Oskar9

17.02.2015 09:26

0

Trochę demotywujące. Naprawiasz 1 problem, 2 kolejne się pojawiają, a najlepsze że w fabryce pewnie działało. Cóż życie. Mam nadzieję że do Australii pech ich opuści.

avatar
Oskar9

06.02.2015 17:14

0

Szersze opony jak najbardziej. Wyższa siła docisku już nie, ponieważ znowu będą narzekać, że nie mógł wyprzedzać ponieważ jechał w "brudnym" powietrzu, a tak przyczepność mechaniczna pozostaje nawet podczas jazdy za innym bolidem.

avatar
Oskar9

05.02.2015 18:01

0

@2magic942 Podobno w Abu Dhabi mieli inne problemy. Myślę że testy w 2014 były przydatne inaczej dopiero w lutym odkryliby wady fabryczne.

avatar
Oskar9

23.01.2015 15:11

0

Wydaje mi się że Team Lotus (Caterham) też pierwszy bolid konstruował we współpracy z Dallarą i jakoś nie byli przesadnie szybcy.

avatar
Oskar9

03.01.2015 10:01

0

@1 Zapomniałeś, że Mercedes także może wprowadzać zmiany. Fakt, że czym bliżej maksymalnych osiągów silnika będzie coraz trudniej go udoskonalać, ale mnie cieszy, że będą rywalizować na polu silników.

avatar
Oskar9

17.12.2014 17:25

0

@Skoczek130 to swoją drogą. Marzeniem byłoby radykalne zniesienie przepisów np. maksymalna pojemność 1.6l, 8 jednostek na sezon. Czyli kompletna dowolność. Silniki typu R,V, VR, W, B. Może typowe hybrydy z napędem elektrycznym na 4 koła gdzie silnik wytwarzałby tylko prąd? Wtedy konstruktorzy/producenci mogliby wykorzystać lepiej sport do rozwoju.

avatar
Oskar9

17.12.2014 17:17

0

@ 3. mmmis: Poprawiłeś mi humor na wieczór. :D Raikkonen jest uparty i nie czasami publicznie sprzeciwia się inżynierom, Nie jestem pewny czy Horner tego chce.

avatar
Oskar9

16.12.2014 17:54

0

Moim zdaniem powinni odblokować/poluzować przepływ paliwa oraz dostosować do zwiększonego zużycia zbiorniki. Gdyby silnikki kręciły się do 15 000 obr/min to dźwięk byłby inny niż obecnie.

avatar
Oskar9

12.12.2014 14:35

0

Mnie się marzy, aby każdy zespół mógł wybrać silnik jaki chce. Nie ważne czy atmosferyczna V czy doładowana rzędówka. Może Tylne koła skrętne jeśli wola takie zróżnicowanie daje szansę rozwoju, a tak to nic się nie dzieje w zakresie technologi.

avatar
Oskar9

07.03.2014 20:25

0

Malowanie bomba +silniki Mercedesa może w tym sezonie wrócą do formy:) P.S. Czy orientuje się ktoś na jakim kanale można będzie oglądać F1 na platformie Polsatu??

avatar
Oskar9

10.02.2014 17:48

0

są może jakieś zdjęcia z tych "dni filmowych"??

avatar
Oskar9

17.01.2014 14:56

0

Ciekawi mnie czym jest to spowodowane. Lotus to jeden z 5 najlepszych zespołów w stawce. W poprzednim sezonie pokonali McLarena, od czasu do czasu nawiązując walkę z RBR. Dodatkowo uważam że Ferrari, Mercedes i Lotus mieli bolidy o bardzo zbliżonych osiągach, a i tak nie mogą znaleźć sponsorów i ratują się Maldonado :/

avatar
Oskar9

16.01.2014 15:03

0

@1 inżynierowie Pirelli odtańczą rytualny taniec deszczu :D

Przejdź do wpisu Pirelli dogadało się z FIA

avatar
Oskar9

15.01.2014 17:46

0

obecnie wygrywa F166 Turbo

avatar
Oskar9

27.06.2013 16:52

0

Szkoda że odchodzi do Le Mans. Tak apropo możecie polecić jakąś ciekawą stronę o Le Mans??

avatar
Oskar9

21.06.2013 17:24

0

@devious Co się tak spinasz :D Ja mam swoje zdanie Ty masz swoje. Od tego jest forum by się wymieniać opiniami. Możliwe że nie będzie źle, a samochodom "cywilnym" coś tam skapnie z nowych technologi F1. Jeśli chodzi o dźwięk silnika to i ta najbardziej podobają mi się stare "bulgoczące" V8 5.8l na przykład z Mustanga. Takie silniki są nieracjonalne z ekonomicznego i ekologicznego punktu widzenia ale czy sport motorowy musi być ekologiczny??

avatar
Oskar9

21.06.2013 15:45

0

@5 Już w przyszłym roku... http://www .youtube .com/watch? feature= player_embedded&v= 8MPearYsHwY <-5spacji będziemy słyszeli świst turbosprężarek i gdzieś tam w tle silnika:/

avatar
Oskar9

15.06.2013 08:34

0

@1. vincent_vega I tak go nie lubię :P poza tym co Twój komentarz ma wspólnego z artykułem?? Będziesz pod każdym newsem pisał "WELTMEISTER"?? To się robi nudne i śmierdzi spamem. Testy na torze pozwolą zespołom na weryfikacje danych z tunelu oraz są bardziej miarodajne (chyba że pada). Moim zdaniem powrót testów pomorze zespołom popracować nad oponami/areo i czym tam będą chcieli. Pomoże takim zespołom jak McLaren który wydaje się że nie ogarnia przedniego zawieszenia typu pull-road. Myślę że obecnie uczą się tego zawieszenia jak Ferrari w zeszłym roku aby na 2014 być gotowym do walki.

avatar
Oskar9

10.06.2013 07:39

0

Smutna wiadomość gość miał strasznego pecha:-(

avatar
Oskar9

03.06.2013 15:45

0

@1. fanAlonso=pziom Dokładnie tak nie wiem w ogóle dlaczego zamrażają rozwój silników jak już bardzo chcą ograniczyć koszty to niech ustawią limit na $ a nie na pracę. Jeżeli ktoś nie może rozwijać swojego produktu tylko przez 5 lat sprzedaje to samo to tak naprawdę się cofa.

avatar
Oskar9

26.05.2013 16:52

0

Perez dziś szalał jak żyd po pustym sklepie masakra. Gratulacje dla Rosberga szkoda mi Hamiltona że stracił aż 2 pozycje na SC no i RAI którego Peraz którego nie mógł wyprzedzić więc go staranował

avatar
Oskar9

24.04.2013 21:55

0

@6 Dzięki Ci Panie za Twe hojne dary :)

avatar
Oskar9

23.04.2013 23:49

0

Cześć wie ktoś może gdzie można poczytać analizy np. nowego przedniego skrzydła zespołu X i że zespół Y przywiózł na to GP ulepszony wydech który powoduje takie i takie zmiany? Z góry dzięki.

avatar
Oskar9

14.04.2013 16:03

0

@9 Gdzieś się tam tyrkał do mety. :D Robił sztuczny tłok na torze itp. ;)

avatar
Oskar9

14.02.2013 09:05

0

Jeśli przewidywaliby problemy to nie stosowaliby tego rozwiązania. Ciekaw jestem czym różni się ich system chłodzenia od innych że wystarczą takie małe wloty powietrza.

avatar
Oskar9

08.02.2013 19:53

0

@2 no i jeszcze ten pomysł... :) ("...mamy niezły pomysł na dalsze poprawki") nie mogę się jeż doczekać :D

avatar
Oskar9

07.02.2013 16:56

0

Moim zdaniem powinno to wyglądać w ten sposób: Zespół X chce dołączyć do rywalizacji i kupuję jako podstawę ubiegłoroczny bolid zamiast budować własny. Następnie kupiony przez nich bolid rozwijają we własnym zakresie aby w nastębnym sezonie zbudować jego "ewolucję".W ten sposób 2 lata mamy zespół z własnym całkiem szybkim bolidem zbudowanym na solidnych podstawach zamiast męczącej się Marussi, która jest w rozwoju bolidu 10 lat za największymi zespołami.

avatar
Oskar9

07.02.2013 09:43

0

Czyli że Lotus ani duży ani mały xD

avatar
Oskar9

24.12.2012 16:12

0

Życzę nam wszystkim walki o tytuł do ostatniego zakrętu w przyszłym roku oraz Wesołych Świąt.

Przejdź do wpisu Wesołych Świąt

avatar
Oskar9

17.11.2012 07:02

0

Świat według Kiepskich i Szklana pułapka dzięki Ci polsacie właśnie na to czekałem. A tak na serio jak można było to zrobić? Proponuje nie nabijac oglądalności w ten weekend szklanej pułapce i Kiepskim wtedy może zobaczą ze jest wielu fanów F1 i nikogo nie interesują inne programy w czasie wyścigu.

avatar
Oskar9

04.11.2012 19:14

0

@2 Dokładnie SC całą przewagę wykasował

Przejdź do wpisu Kimi szykuje się na imprezę

avatar
Oskar9

04.11.2012 19:13

0

@8 W pełni popieram dawno tylu kierowców nie odpadło daltego też wynik nie jest szokiem chodź na popierze wygląda super awans o 21 pozycji

avatar
Oskar9

03.11.2012 19:17

0

Może jestem wredy ale ucieszyłem się gdy Vettel otarł się o bandę i trzymałem kciuki o "zruszenie" ustawień samochodu. :D Co do Kary było by ciekawiej gdyby wystartował za Alonso :)

avatar
Oskar9

20.10.2012 10:29

0

Zawodnik 2 wyprzedzi na prostej startowej zawodnika 1. Następnie zawodnik 1 wyprzedzi między 3 i 4 ponieważ zawodnik 2 nie zdąży odjechać. Nie lubię takiego rozwiązania stref DRS :(

avatar
Oskar9

19.09.2012 22:31

0

@32. beret Skoro jest tak źle to co tu jeszcze robisz?? :P Jedź tam gdzie spełnisz te wymagania i napisz gdzie to jest może przyjadę kiedyś zobaczyć ten idealny świat. :D

Przejdź do wpisu Kubica chwali Lotusa

avatar
Oskar9

18.09.2012 18:59

0

@14 :D

Przejdź do wpisu Kubica chwali Lotusa

avatar
Oskar9

17.09.2012 15:14

0

Byle nie było za późno na włączenie się do walki.

avatar
Oskar9

14.09.2012 20:28

0

@3 W pełni popieram. Można jeszcze dać alternator do naprawy przeważnie jest gwarancja na naprawioną część.

avatar
Oskar9

11.09.2012 20:19

0

@sliwa007 nie zgodzę się z tobą ferrari w 2010 też miało problemy z niezawodnością swoich jednostek. "Jak twierdzi Auto Motor und Sport, ekipa z Maranello zidentyfikowała przyczynę awaryjności jednostek - w tym dwóch doświadczonych ostatnio przez "człowieka, co o silniki nie martwi się wcale", Fernando Alono - to zawory pneumatyczne. Podaje się do wiadomości, że zbyt duża ilość powietrza ulatnia się z silników w trakcie wyścigu, a - wraz z wprowadzeniem zakazu dotankowywania - serwisanci 'nie mają czasu', aby uzupełnić stratę podczas [pojedynczego] pit-stopu." Co jakiś czas któryś zespół ma problemy pomimo zakazu kombinują jak mogą aby udoskonalić sprzęt nie zawsze się uda i mamy awarie;)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu