DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
16.12.2013 10:55
0
nr 2 na pewno jakiś mocny "nr 1" tylko weźmie
Przejdź do wpisu Kierowcy wybierają numery startowe
22.10.2013 13:50
0
dobry tytuł... zdał mature?
Przejdź do wpisu Matematyka tym razem sprzyja Vettelowi
03.09.2013 15:46
0
ciekawe kogo wezmą, dobrze że mamy zapewnionego debiutanta już dziś
Przejdź do wpisu Toro Rosso nie spieszy się z wyborem składu
17.08.2013 21:39
0
To czekamy na spa
Przejdź do wpisu Red Bull podjął decyzję?
17.08.2013 11:51
0
Nie doceniają ludzie Rosberga. Ja jestem zdania, że obaj mają błysk i predyspozycje na mistrza. Trudno o równego dla Hamiltona, ale czy to znaczy że ktoś jest słaby? Wydaje mi się że przez wiele głów, po prostu nie może przejść myśl, że obaj są świetnymi kierowcami. Życie weryfikuje, a Merc ma się świetnie i się bardzo dobrze zapowiada na przyszłość. Po połowie sezonu i poprzednich latach liczę że kiedyś Nico zdobędzie tytuł i będę pierwszym, którego to nie zdziwi.
Przejdź do wpisu Brawn: Schumacher nie miał z Rosbergiem łatwo
16.08.2013 22:58
0
Dzięki Ci Ross, że walczyłeś o jego kontrakty. Podobnie jak on, zawsze wierzyłem w Rosberga. Trochę mu nie idzie ostatnio, ale i tak wygranymi w tym sezonie zdementował słabą dyspozycję Szumiego a najważniejsze, nie boję się tego przyznać, bycie słabszym od Hamiltona i to niewiele słabszym jest szpilą dla tych którzy Hamiltona widzieli wyraźnym nr.1 zanim jeszcze do Merca przybył.
Przejdź do wpisu Brawn: Schumacher nie miał z Rosbergiem łatwo
14.08.2013 19:51
0
mówią głupoty, media powtarzają głupoty a koniec łańcucha pokarmowego czyli komentatorzy i tak się mocno rozpiszą. @3 popieram, nie ma o czym mówić. Wkrótce poznamy drugiego do rbr i wtedy wszystko będzie wałkowane od nowa, tylko z sensem
Przejdź do wpisu Krytycy Vettela nie okazują szacunku Webberowi?
12.08.2013 00:19
0
Co zrobisz, nic nie zrobisz bo co zrobisz jak nic nie zrobisz. McLaren niech coś zdziała w końcu w tym sezonie. Za rok z Hondą i nowymi silnikami będzie znów loteria. Rbr jak zwykle będzie dobry, dalej zobaczymy. Swoją drogą ciekawe na co zdecyduje się Slim: Sauber lipa, McLaren też obniża loty. Jak tak dalej pójdzie to jednego krewniaka będzie tylko popierał, albo opuści F1 i z meksykanami, skądinąd bardzo dobrze rokującymi może być nieciekawie.
Przejdź do wpisu McLaren przewiduje dekadę sukcesów z Hondą
07.08.2013 00:08
0
po co tracę czas na takie nagłówki, gdzie news jest o A1 a nie SPA?
Przejdź do wpisu Wurz: to zawsze był fajny wyścig
02.08.2013 21:16
0
Grosjean i Boullier. Romain jest szybki by być w F1 i wystarczająco dużo, wręcz za dużo błędów popełnia by jego kariera skończyła się jak dolary Petrova. W tak nudnych wyscigach jak na Hungaro jego jazda gdy nie popełnia błędów dodaje smaku w tym często nudnym czubie. Jednak Boullier przy każdej okazji, wzlotu czy upadku robi dobry PR podopiecznemu. Trochę nudno się to czyta, ale kto wie czy dzięki takim występom młody wciąż Francuz nie dostanie gratis jeszcze jednego sezonu. Nie jestem jego wielkim fanem, ale tempo jakie często prezentuje sprawia że chętnie bym go widział dalej w F1, zwłaszcza że jego tłem jest naprawdę ogromnie mocny Raikkonen, a pay-driverzy wdzierają się każdą możliwą szczeliną.
Przejdź do wpisu Boullier: Raikkonen zasługuje na najwyższą ocenę
27.07.2013 09:24
0
@7 można odnieść takie wrażenie, jednak Riciardo staje właśnie przed wielką szansą, której nie mieli Buemi ani Alguersuari. Webber miał swoje plusy, a na pewno od kiedy zdobywają tytuły wielkie zmiany im nie po drodze, przy obecnym układzie, który się sprawdza. Całe szczęście, że nic nie trwa wiecznie i Webber może na torze i jest często niedorajdą, ale przenosiny do stajni Porshe to bardzo mądry ruch, tak samo jak rezygnacja w połowie sezonu.
Przejdź do wpisu Tost: Vergne zostanie w Toro Rosso
26.07.2013 23:05
0
Szkoda mi Vernge że go skreślają. Riciardo ma przebłyski ale dalej mam wrażenie że więcej jaj przy podobnym tempie prezentuje Francuz.
Przejdź do wpisu Tost: Vergne zostanie w Toro Rosso
26.07.2013 19:46
0
szef zespołu a wypowiada formułę "z tego co wiem". Takie rzeczy tylko w Toro Rosso.
Przejdź do wpisu Tost: Vergne zostanie w Toro Rosso
18.07.2013 22:51
0
Str zrobil lepszy czas wiec mial sporo paliwa. Chyba ze Rb jest ciezki do rozgryzienia jak niegdys Ferrari
Przejdź do wpisu Ricciardo: jutro będę przyglądał się czasom Vettela
12.07.2013 17:48
0
Nie wiem czemu tak trudno jest zrozumiec ze w F1 poza kilkoma wyjatkami nie ma slabych kierowcow. Button jest bardzo dobry, zwlaszcza jak wziac pod uwage jego dokonania przed Brawnem o ktorych wielu "madrych" jak widac nie wie. Sa lepsi od niego. To fakt. Tylko ile jeszcze minie czasu zanim niektorzy zrozumieja ze F1 to nie mistrzowie i slabi. Samych mistrzow swiata jezdzi wielu. Bodaj 5 jak dobrze licze. Jenson Button jest dobry. Z. Hamiltonem wygral? Jeden sezon na punkty. Na ogol nie odstawal. Znak rownosci slaby... gratuluje co po niektorym.
Przejdź do wpisu Button nie zostawi McLarena
12.07.2013 00:34
0
Dobrze ze chce zostac. Jako nr.2 w rbr go nawet bralem pod uwage bo jemu to nie przeszkadza we wlasnej jezdzie. Ucial spekulacje i w sumie mnie to cieszy bo w Lotusie Rbr czy Ferrari wolalbym widziec mlodziez lub Raikkonena zwlaszcza ze w ostatnich latach czolowe zespoly nie zmienialy skladu. On jeszcze da o sobie znac jak w spa rok temu chociazby, chyba ze mclaren juz nic w tym sezonie nie wymysli.
Przejdź do wpisu Button nie zostawi McLarena
11.07.2013 19:52
0
Jak by nie patrzec Kimi to jeden z najlepszych kierowcow w stawce. Porownywanie gow stuacji Gp Malezji nie ma przelozenia bo praktycznie mozna byc pewnym ze by mial lepsze tempo od Marka w kazdym wyscigu. Z reszta nie jest taka ciapa jak w.w. Nowy sezon zmiany dobra kasa. Powinien przejsc dla widowiska jak Hamilton
Przejdź do wpisu Lotus dopuszcza pełną zmianę składu?
06.07.2013 16:39
0
Podnosza ten temat kolejny raz i kolejny raz slychac bezradnosc. Ban dla vincenta albo wprowadzcie w kpncu mozliwosc filtr postow uzytkownikow. Taki vincent bylby na pewno popularny. Rosberg jutro ma ciezka probe ale ma szanse w koncu zamknac usta wielu krytukom bo bolid smiga jak marzenie
Przejdź do wpisu Hamilton w kwalifikacjach ograł Red Bulla
06.07.2013 12:47
0
Znowu wydaje sie ze to moze byc jeden z ostatnich dobrych wystepow mercedesa. Jednak: Lowe zacznie mieszac, Hamilton stwierdzi ze hamulce sa ok i ddrs do tego. Oby na goracej nawierzchni tez walczyli.
Przejdź do wpisu Vettel najszybszy przed kwalifikacjami
05.07.2013 10:36
0
Podoba mi się reakcja, na Silverstone. Fia się interesuje, kierowcy w jakiś sposób reagują na sytuację. Dawno nie było tak niebezpiecznego GP. Gdzieś już o tym mówiłem ale każda poprawa opon to ułatwienie Red Bullowi. Najwyżej pierwszy raz przerwę oglądanie, bo Kanada co GP to nie jest walka o wygraną.
Przejdź do wpisu Kierowcy F1 dopuszczają możliwość bojkotu GP
03.07.2013 23:33
0
Kierowcom tez niczego nie brakuje.
Przejdź do wpisu Rosberg: jesteśmy faworytami
03.07.2013 23:32
0
Jesli zmiana tylnych opon sprawi ze znikna problemy z oszczedzaniem to Mercedes na pewno ma szanse zwiekszyc tempo. W monako liczyli sie z nimi. Teraz musza jeszcze bardziej. Maja bardzo dobry bolid. Kierowco
Przejdź do wpisu Rosberg: jesteśmy faworytami
03.07.2013 10:30
0
Dokladnie. W stylu " leave me alone"
Przejdź do wpisu Raikkonen szykuje niespodziankę na Nurburgring
02.07.2013 23:51
0
Powinni zniesc drs i by bylo 2x ciekawiej.przy ograniczeniu paliwa zylowanie silnika na drsie powinna byc mniej oplacalna i moze troche w jakis sposob zachwieje tego zabojce kwalifikacji
Przejdź do wpisu Ferrari dostrzega zagrożenie w ograniczeniu paliwa
01.07.2013 19:17
0
Testy dla Marussi by nie byly zle. Nie dostaja kasy juz ktorys rok jako jedyny zespol i w tym roku sie nie zanosi. Co do tematu to dobrze ze w koncu podejmuje sie jakies kroki. Ostatnie GP bylo ostatnim dzwonkiem. Jest zbyt niebezpiecznie jak nie ma niezbednego minimum jak chodzi o opony. Nie mowiac o tym ze kierowcy jak Hamilton traca swe atuty.
Przejdź do wpisu FIA skłonna poluzować ograniczenia testów F1
01.07.2013 14:55
0
Jesli teraz nic nie stoi na przeszkodzie do bardziej zywotnych opon to pewnie roznice sie powieksza. Mam tylko nadzieje ze Mercedes ktorego lubie bedzie w stanie nawiazac walke z RB. Lub ktokolwiek inny. Taktyczne rozwiazanie ja 1 pit stop jak Lotusa w Australii tez by dodalo pikanterii gdyby znowu sie oplacalo. Niestety era RedBulla wydaje sie nadchodzic wielkimi krokami, bez wzgledu na to jaka guma bedzie na kolach.
Przejdź do wpisu Lotus, Ferrari i Force India zmieniają zdanie
01.07.2013 12:29
0
Każdy śpiewa jak mu pasuje. Nudne robią się te opony. Niech zrobią tak, by było bezpiecznie i przy okazji dużo nie zostało zmienione. RBR i tak sobie poradzi. To trochę pokaz bezradności Neweya, skoro próbuje ugrać coś polemiką.
Przejdź do wpisu Newey atakuje ekipy, które zablokowały zmiany
26.06.2013 14:13
0
Dobrze się dzieje, ale nie popadajmy w huraoptymizm. Jedyny zespół z czołówki który by mógł postawić na Roberta to Lotus, a nie zamieniacie go z Rosbergiem czy Webberem. Kubica jest dobry szybki, ale to jak z każdą pracą, jesteś w grze, masz większe szanse coś ugrać. Kubica, ma przerwę, problemy z poskładaniem się a wy go wsadzacie już do bolidów z najwyższej półki i jeszcze 20 milionów na start byście dali.
Przejdź do wpisu Kubica: bez ścigania testy mnie nie interesują
24.06.2013 13:07
0
równie dobrze mogliby przemilczeć swoje święto
Przejdź do wpisu Williams będzie świętował 600 wyścig F1
23.06.2013 01:44
0
Kierowcy str na dobrą sprawę mają duże szanse, ale jeszcze kilka wyścigów będą musieli przejechać i nie ma co gdybać. Co innego Raikkonen i wielu kierowców którzy się w sezonie ogórkowym jeszcze nie pojawili. Gdy Ferrari było na topie, to Massa był zamieniany przez każdego, teraz będzie to samo. Pewne jest tylko to że chociaż sezon, owy kierowca będzie numerem dwa. Nie zabiera się palmy pierwszeństwa kurze która znosi złote jaja. Vettel to RBR, przynajmniej póki zdobywa tytuły. Równie dobrze dywagacje można skupić na Picu. Marko, udowodnił już że Toro Rosso to tylko kolejna stajnia i wcale im nie zależy na tamtejszych kierowcach. Co prawda jeśli wyrzucą Webbera to wakat będzie bardziej prawdopodobny niż jak to było rok temu z poprzednikami w STR. Mi od początku się podoba wergne. Za miesiąc będziemy dużo mądrzejsi. Webber powinien dla własnego dobra wyjść z bolidu F1 i nie wracać.
Przejdź do wpisu Mark Webber sam podejmie decyzję
14.06.2013 07:18
0
No top 5 to kazdy moze sobie wymyslac. Alo Ham Vet Rai to jednak baza. Zgadzam sie z tym co napisal Zarr. Twarde opony w 2 wyscigach to moze pomoc Mercowi w kolejnych podiach.
Przejdź do wpisu Pirelli podaje mieszanki na kolejne trzy wyścigi
12.06.2013 00:16
0
Ferrari p2 w generalce. Merc p3. Oczywiste ze chca by merc na tym ucierpial. Ja mam nadzieje ze ich mocno nie ukaraja. W kanadzie dalej mieli problem z oponami. Tak w ogole to rok temu dzieki dziurom w podlodze Webber siegnal po zwyciestwo a teraz Merc sie nie popisal... Wazny wyscig w sezonie i jak widac ladnie to wyglada tylko na papierze.
Przejdź do wpisu Ferrari liczy na karę dla rywali
10.06.2013 19:00
0
P.s. ktorys raz slysze Perez w Sauberze byl lepszy. Chyba nie pamietacie koncowki sezonu. Bodaj korei. Perez jeszcze bedzie nas cieszyl swoja walka. Na razie pokazuje pazury a po prostu z Raikkonenem przedobrzyl i nie ma co do tego wracac. Ma swoje racje w tym co zrobil choc to on zepsul wyscig na wlasne zyczenie sobie i nie tylko. W calej tej sytuacji Button powoli zaczyna byc kierowca nr. 2. To swietny kierowca ale musi uzbierac jeszcze pare razy dobre punkty bo Mclaren powoli zacznie stawiac na goscia z plecami, ktory poniekat szczesliwie trafil na slaby sezon mclarena i Buttonemdo konca sezonu raczej nie beda mu kazali sie przejmowac.
Przejdź do wpisu Alonso komplementuje swoich rywali
10.06.2013 18:53
0
Tez uwazam ze sie troche odgryzl Perezowi ale mowcie co chcecie Perez jeszcze nie raz rogi pokarze i raczej bedzie na co popatrzec. Co do Alonso w kanadzie to po wpatrywaniu sie w monitory widac bylo ze mocno go gnebilo dlaczego to on w red bullu nie jezdzi bo pojechal koncertowy wyscig. Co prawda Hamilton byl niczym Bottas vs czolowka w tej rywalizacji bo przez bolid jego tempo bylo duzo slabsze. Alo duzy progres w wyscigu i niezmiennie w walce o majstra jemu kibicuje. Oby za rok dalo sie skuteczniej zapuszkowac rbr na nizszych pozycjach bo marnuja nam sie kierowcy zarabiajacy po 20 milionow. Rosberg troche zle taktycznie. Massa niezle. Za to di resta i vergne swietny wyscig. Jak zwykle szkoda mi Hulkenberga ktory niczym Alonso przesiaduje w nie najlepszych bolidach. Silly season sie rozpoczal i mam nadzieje duzo slyszec o tym kierowcy
Przejdź do wpisu Alonso komplementuje swoich rywali
10.06.2013 18:36
0
Ciezko uwerzyc czytajac sam tytul. Szkoda czlowieka. Pomyslec ze kiedys gineli kierowcy podczas kazdego sezonu. Dobrze ze teraz mozna sie emocjonowac jazda i wsrod zawodnikow nie ma naturalnej selekcji. Zaczeli sprzatac auto jak bylo 4 kolka do konca i pewnie sie spieszyli. Jakis drobny przepis o takich zaparkowanych samochodach na krotko przed meta powinien byc. To nie byla sciana mistrzow tylko wolny 2 zakret.
Przejdź do wpisu Podczas GP Kanady doszło do śmiertelnego wypadku
09.06.2013 00:23
0
jutro będzie powtroka z GP Brazylii, jak Hulkenberga w Williamsie łykali. Przynajmniej na suchym. Jak będzie mokro to może być jak Vettel na Monzy. Jednak w każdych warunkach Williams to słaba maszyna, więc jak w ogóle zdobędą punkty to będzie sukces.
Przejdź do wpisu Doskonała jazda Bottasa
06.06.2013 21:45
0
@3 Grosjean to juz akurat inny rozdzial literacki. On obraca sie w lidze Petrova jak chodzi o wypadki. Co do tematu to Perez przesadzil a teraz prezy muskuly. Normalka
Przejdź do wpisu Perez: w Monako nie zrobiłem nic głupiego
03.06.2013 14:32
0
.@1 wpisz meczyki .pl i szukaj po tansmisjach
Przejdź do wpisu Lopez broni Grosjeana
03.06.2013 12:14
0
ze zaspamuję, z drugiej strony kolejny wirtualny fotel dla Hulka by mnie nie zmartwił ;)
Przejdź do wpisu Lopez broni Grosjeana
03.06.2013 12:13
0
oby był w tym cień prawdy. "Postawiłem" na tego kierowcę że poza szybkością jeszcze wygra, rozwinie się. Zegar tyka. Ostatnio go zjechałem, teraz gdy Lopez się za nim wstawia a nie Bulion się tłumaczy to mi trochę go szkoda. Będziemy się bardziej przyglądać Twoim poczynaniom, Panie Grosjean. Jak na razie to tylko Bahrain był ok, sezon to jednak trochę więcej wyścigów.
Przejdź do wpisu Lopez broni Grosjeana
29.05.2013 19:31
0
maziboss wygląda na to że jesteś niedoinformowany. W monaco jest asfalt drogowy więc od następnego Gp będzie co było
Przejdź do wpisu Pirelli w Kanadzie tylko przetestuje nowe opony
29.05.2013 18:10
0
stylówa, kolega Vincent: _______________-bla bla bla, ale Vettel jest the best. Niedługo nasze dzieci będą uczyć się takiej formy pisemnej w komentarzach. Wszystkim użytkownikom portalu dla własnego samopoczucia proponuję omijać wzrokiem posty kolegi w.
Przejdź do wpisu Pirelli w Kanadzie tylko przetestuje nowe opony
28.05.2013 21:20
0
W tym samym stylu vet zdobyl tytul w 2011. Uciec i wygrac. Tyle tylko ze partnerem nie jest Webber tylko Hamilton.
Przejdź do wpisu Hamilton: nie interesuje mnie skandal
28.05.2013 21:17
0
Ze Rosberg jest dobry to co bardziej kumaci wiedzieli. Teraz zamiast model pisze sie o nim ze niby wygrywa ale nie ma tego czegos. Wszyscy sa najmadrzejsi a malo ktory kierowca w takiej stawce blyszczy jak nie wygrywa bolidem. Mam nadzieje ze jeszcze bedzie mial okazje zaprzeczyc temu co o nim mowia. Siedzi w mocnym bolidzie od paru lat. Rywalizuje z legendami tego sportu. Taki wynik pokazal ze nie odstaje Hamiltona a potrafi nawet byc lepszy. Zdominowl caly weeknd. Zawsze malo. Dla mnie jest bohaterem i wielkim kierowca nawet jesli mu minimalnie brakuje do najlepszych
Przejdź do wpisu Hamilton: nie interesuje mnie skandal
28.05.2013 20:53
0
@3 najlepszym mlodziakiem jest hulkenberg. Szczescia to on nie ma ale to bedzie wielki kierowca jesli w koncu znajdzie angaz w czolowym zespole
Przejdź do wpisu McLaren ma powody do zadowolenia
27.05.2013 12:09
0
Krytyka Buttona troche na wyrost. Placzek? Mi tez sie nie podoba ze marudzi. Nie maja bolidu wiec nie sa w stanie wygrywac. Jak jezdzil z Hamiltonem to nigdy nie slyszalem takiej wypowiedzi w jego kierunku. Button to wielki kierowca mimo wszystko. Wszystkim wypowiadajacym sie o kierowcach jako o slabych bez umiejetnosci pragne przyppmniec ze to nie liga kartingowa i poza pay wybrykami jezdzi tam w wiekszosci smietanka. Alonso slabo pojechal mimo wygranej ostatnio. Czy mozna sie czepic umiejetnosci? 2x pomyslcie zanim napiszecie
Przejdź do wpisu Pełen akcji wyścig McLarena
27.05.2013 12:01
0
Przy kimim majac wiecej czasu zwolnilby i probowal dalej. Wtedy nawet jak by nie dal rady to zebral by pochwaly za miejsce i walecznosc. Incydent z Raikkonenem zaprzepascil jego szanse ale uwazam ze pojechal bardzo dobry wyscig a Ci ktorzy czepiaja sie pozostalych manewrow nie maja racji. Fernando tylko dlatego ze Perez zmiescil sie w torze dostal kare. Inaczej to by bylo zwykle wpychanie sie. W tej sytuacji jednak sedziowie musieli zareagowac. Alonso zostawil miejsce a perez to wykorzystal. Moim zdaniem decyzja sluszna. Brak nakazu przepuszczenia bylby gorszy. Troche bezkarnie i hez kompleksow sobie Perez poczyna w tym badz co badz mocnym zespole. Jednak jemu zespol moze pozwolic na o wiele wiecej niz nieogarowi w Lotusie
Przejdź do wpisu Pełen akcji wyścig McLarena
26.05.2013 19:53
0
Za to Grosjea nic nie idzie do przodu i zaczynam watpic w jego dalsze losy. Na 3 francuzow wypada najslabiej. Bylem wsrod tych co cieszyli sie ze przedluzono z nim kontrakt, wyraznych postepow nie ma a do tego udziela wywiadow jakoby mial powalczyc o wygrana. Na razie porazka sezonu wg mnie. Zoltodziobom trzeba jeszcze dac czas. Bottas bianchi i gutierrez na razie sie ucza. Pozostali raczej nie beda wspoltworzyc przyszlosci tej serii.
Przejdź do wpisu Rosberg sięga po zwycięstwo w Monte Carlo
26.05.2013 19:48
0
Musze sie przyznac, ze nie liczylm na zwyciestwo mercedesa. Jak pojawily sie okolicznosci, ktore sa w monaco to przeszlo mi to przez mysl, ale strzaly bardzo slabo wypadly w ostatnich wyscigach. Jako fan Rosberga jestem mocno zaskoczony i to bardzo pozytywnie. Byc moze to nawet jego ostatnie zwyciestwo chociaz znow chcialbym sie mylic, bo merc koze w koncu stanac na nogi. Zycze im tego. Perez jechal bardzo dobrze i onetow krytyka jest nie na miejscu. Szarzowac miedzy takimi kierowcami to sztuka, a nie tacy kierowcy juz popelniali bledy
Przejdź do wpisu Rosberg sięga po zwycięstwo w Monte Carlo
25.05.2013 15:26
0
Wszystko zalezy od tego jak mercedesy obejda sie z oponami.lcze ze chociaz jeden z nich stanie na podium. Osobiscie licze na Rosberga. Slaby bolid pod wyscig i zmiany w oponach moga im pomoc w dalszej rywalizacji, ale moga tez stracic przegrywac nawet z Force. Bezsprzecznie to Rbr ma szanse zyskac. Dzisiejszy wynik Alonso przyzwoity. Byc moze Ferrari bylo ustawione wybitnie na suche warunki. Wiemy ze nic nie wiemy. Jak pisalem licze na dobry wynik Mercedesa, faworytami jednak mimo wszystko sa kierowcy RedBulla.
Przejdź do wpisu Mercedes znowu zajmuje pierwszy rząd