komentarze
  • 18. strong1
    • 2010-08-17 14:48:37
    • *.3.199.109.static.rdi.pl

    Ma ktoś działający link do transmisji?:):D

  • 19. petrov
    • 2010-08-17 15:56:01
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    1. grzes12 wątpię, że będzie mógł zostać zatrudniony w jakimś zespole, no chyba że tuż przed początkiem sezonu :P Nick w przyszłym sezonie jeździł by na "zimnych" oponach, bo o ile się nie mylę to sezon 2011 bez kocyków na kółka ;]

  • 20. petrov
    • 2010-08-17 15:57:48
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    Szkoda że nie dali mu szansy w mercu, mógłby chociaż raz pojechać za tego kulawego szumahera

  • 21. kuron997
    • 2010-08-17 16:39:17
    • *.play-internet.pl

    Nick zawsze mial problem z rozgrzaniem opon... a Pirelli liczy na jakis cud w jego wykonaniu... a jesli mu bedzie sie udawalo, to sa dwa wyjscia, albo dobrze na tym wyjdzie nowy zespol zatrudniajacy Nicka w 2011 albo Mercedes GP... bo te tajemnice testowe jeden z dwoch zespolow dostanie od niemca w 2011!

  • 22. grzes12
    • 2010-08-17 16:39:49
    • *.146.91.52.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    19 petrov
    Prawdę powiedziawszy to nie mam pojęcia kiedy szybki Nick będzie mógł podpisać kontrakt z nowym zespołem . Myślę że nastąpi to tuż po zakończeniu sezonu , gdy wszyscy przystąpią do testowania opon ... ale faktem jest że w tym momencie wiedzę na temat gum będzie miał większą niż inni ...
    A co do kocyków , to wydaje mi się że jednak zespoły będą z ich korzystać Ale akurat i tak mało mu pomoże ...

  • 23. Ataru
    • 2010-08-17 17:05:50
    • *.chello.pl

    Heidfeld jest jedynym dobrym kierowca, ktory ma czas wolny. Jest dobrym kierowca, deprecjonujac jego talent i umiejetnosci deprecjonujecie tez talent i umiejetnosci Roberta i szkoda, ze tego nie widzicie.

  • 24. V-F1
    • 2010-08-17 19:36:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gratulacje:) nie wiem jak wy ale bym chcial zeby w sezonie 2011 Heidfeld jezsdzil z Robertem w Renault

  • 25. fankaVettela
    • 2010-08-17 20:02:43
    • *.net.stream.pl

    24. V-F1 - zdecydowanie tak. Nick byłby najlepszą opcją dla tego zespołu . Z korzyścią dla Renault , z korzyścią dla Roberta.

  • 26. Ataru
    • 2010-08-17 20:16:09
    • *.chello.pl

    I z najmniejsza korzyscia dla samego Heidfelda, chyba wolalbym jednak by ten utarl komus, kogo sam malo uwielbiam, nosa ;-) Nie wiem, np Massie w Sauberowi.

  • 27. pjc
    • 2010-08-17 20:20:57
    • *.235.6.219

    23.Trudno się z Tobą nie zgodzić.
    Masz rację.
    24 i 25 takie samo zdanie miałem przed obecnym sezonem i nic się nie zmieniło.
    Popieram i pozdrawiam.

  • 28. karlito
    • 2010-08-17 20:24:24
    • *.adsl.inetia.pl

    Nick używał kiepskiego ogumienia jak zasiał po raz trzeci :)) chyba , że nimce szykują jakąś inwazję i potrzebują klaine banditen ;)

  • 29. Ataru
    • 2010-08-17 20:28:27
    • *.chello.pl

    motorsport .nextgen-auto. com/ gallery/index .php ? fID= 216&PHPSESSID =c032061db420462cdea360b04308e233 zdjecia z testow

  • 30. owadd
    • 2010-08-17 20:47:23
    • *.159.162.102

    W sumie nie jest ważne że będzie testował bolidem z 2009 roku. Zawsze go mogą odpowiednio dociążyć, symulując w ten sposób cięższe samochody z tego roku. A zespół który go zatrudni na sezon 2011 (jeśli taki się znajdzie) będzie mieć bardzo cenne źródło informacji.

  • 31. fankaVettela
    • 2010-08-17 20:49:54
    • *.net.stream.pl

    Nie lubicie Nicka? Ja tam go lubię od dawna. Ma w sobie coś ...

    http:// www.youtube.com/ watch?v=TRfCCYIv3EA

  • 32. krzysiek000
    • 2010-08-17 21:19:36
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    No proszę, pierwszy raz się zgadzam z fanką ;)
    Też bardzo lubię Heidfelda i mam nadzieję że wróci.
    A co do jego tańca: http:// www.youtube.com/ watch?v=OSeKlCirw7w&feature=related Tutaj pokazuje swój talent muzyczny, chyba po paru głębszych ;)

  • 33. masabitumiczna
    • 2010-08-17 21:47:49
    • *.net.pulawy.pl

    @ 14. 15. miał problem z temperaturą opon w tamtym bolidzie, każdy bolid przy różnych stylach jazdy kierowców pracuje z oponami inaczej, wtedy HEI - KUB, tak teraz ALO - MAS jeden ma problem z oponami drugi nie

  • 34. fankaVettela
    • 2010-08-17 21:49:41
    • *.net.stream.pl

    32. krzysiek000- Sebastian potrafi ładniej i przede wszystkim ... na trzeźwo.
    http:// www.youtube.com/ watch?v= XMTLhQNEABM&feature=related
    Masz okazję zgodzić się ze mną drugi raz.

  • 35. Siffredi
    • 2010-08-17 22:01:09
    • *.info-service.com.pl

    rózne talenty pewnie prezentuje na filmik Nick, ale zobaczcie co znalazłem na tubie: http:// www.youtube. com/watch?v=FYzY2VJN3_c (2 spacje)
    Każdy z nich ma normalne zycie i pragnienia ^^
    Cienki bolek jestem bo dopiero przed chwilą się dowiedziałem, że... zresztą zobaczcie :)

  • 36. elin
    • 2010-08-17 22:16:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35. Siffredi - ale która para była dla Ciebie zaskoczeniem ? Bo raczej wszystkie te panie, to już są znane ... ;-)

  • 37. modafi
    • 2010-08-17 22:39:34
    • *.153.158.115

    kempa007 nie chcę się czepiać, ale ojcem można zostać tylko raz ;)

  • 38. tremam
    • 2010-08-18 03:30:29
    • *.dyn.cs.washington.edu

    37. modafi - :))

  • 39. URAN
    • 2010-08-18 06:54:36
    • *.chello.pl

    37 - zostać ojcem to nie sztuka. Sztuką jest ojcem być!

  • 40. azrel
    • 2010-08-18 07:37:43
    • *.biproraf.com.pl

    39. URAN - święte słowa

  • 41. Uuk
    • 2010-08-18 10:51:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ostatnio w tv była planeta małp, na tym zdjęciu pan Nick wygląda, jakby z tejże planety pochodził :oD

  • 42. robtusiek
    • 2010-08-18 12:15:20
    • *.tktelekom.pl

    21. kuron997 masz rację kto zatrudni Heidfelda na sezon 2011 posiądzie ogromną wiedze na temat zachowania opon, więc Nick bedzie łakomym kąskiem na rynku transferowym, mam nadzieje że Renault nie prześpi takiej okazji.
    Ostatnio dosyc dużo mówiło sie o odsprzedaniu modelu Toyoty TF110 jakiemuś nowemu zespołowi, a tutaj firma Pirelli testuje TF109 przeciez jakieś dane będą uzyskiwać i nowy nabywca TF110 ma podane jak na tacy prace opon lub nawet i inne dane które moga sie przydać do TF110.

    10. pjc bardzo podobny do Red Bulla, charakterystyczny wysoko uniesiony nos.

  • 43. Ataru
    • 2010-08-18 16:00:06
    • *.chello.pl

    Przesadzacie. Heidfeld jedyne co ma robic to ma jezdzic w kolko przez kilka godzin dziennie, a co zrobia panowie z Pirelli to juz ich rzecz. Oni maja miec po prostu miec kierowce, ktory bedzie umial jezdzic bolidem F1 na tyle szybko, by dogrzewac opony, sami u siebie nie maja takiego czlowieka (choc na pewno niejednego kierowce, czy ekskierowce wyscigowego w szeregach posiadaja), wiec siegaja po kogos "z zewnatrz". Czy to wplynie jakkolwiek na opony tego nie wiem, nie wydaje mi sie. Bardziej wplynal wczesniej Bernie i bodaj glowny szef Pirelli mowiac o tym, ze nie moga one wytrzymywac calego dystansu, bo beda nudy ;-)

    To, co sie teraz odbywa to troche takie pretesty, trzeba pamietac, ze generalnie o tym jak bedzie wygladac opona zadecyduja bardziej wszyscy kierowcy, ktorzy beda miec swoje okazje do przetestowania tych gum. Moze bedzie to mialo jakies znaczenie, ze testuje je dzis Heidfeld, ale jesli nawet to raczej naprawde marginalne. A ten, kto zatrudni Quick Nicka bedzie mial podobna wiedze co i reszta stawki - znikoma na temat efektu finalnego. Taka moja opinia :)

  • 44. roko
    • 2010-08-18 20:19:47
    • *.limes.com.pl

    @43 Ataru - popieram.
    Drodzy forumowicze, Nick Heidfeld jest tylko kierowcą do wykonania określonych przez pracowników Pirelli zadań. Jeśli ma jechać z pełnym gazem, musi jechać z pełnym gazem, jak ma hamować delikatnie to tak musi zrobić , jeśli ostro dohamowywać to ostro itd. Parametry opon będą analizowane zapewne przez kilka komputerów formowych, do tego nakładane będą pewne symulacje programowe itp. Heidfeld zapewne nie będzie miał dostępu do tych danych, bo to będą dane firmy PIRELLI a nie Nicka Heidfelda. On jest tylko woźnicą. Koniec, kropka. Twierdzenie że Heidfeld posiądzie z tego powody wiedzę o oponach jest śmieszne choćby dlatego, że dane o oponach otrzymają wszystkie zespoły wówczas, kiedy znikną "oficerowie łacznikowi" Bridgestone'a z każdego zespołu czyli raptem ok. 4 tygodni po zakończeniu testów. To że coś może powiedzieć o oponach to będą tylko opowieści subiektywne czyli takie jakie i Wy opowiadacie znajomym kiedy Ci chcą kupić opony do swoich samochodów. I zwróćcie uwagę że oceniacie je tylko podczas jazdy z Waszym charakterem jazdy a nie potencjalnego kupca który nawet na pewno, jeździ inaczej niż Wy. Nawet to powtarzane przez Was ciągłe błędy w niedogrzaniu opon ma kapitalne znaczenie bo albo pojazd ma taką konstrukcję że idzie to opornie albo kierowca jest mało do tego uzdolniony. Według Mnie Nick nie posiądzie żadnej wiedzy która powodowałaby jego przewagę nad innymi kierowcami, tym bardziej że podczas testów zimowych wszystkie zespoły będą już jeździły na oponach Pirelli czyli pozostałych 22 kierowców a być może i więcej. Jak dla Mnie sprawa jest zupełnie bez znaczenia a co do Heidfelda to pisałem już wcześniej, to najlepszy z wolnych czyli nie obciążonych startami kierowców z F1. Pozdrawiam wszystkich, życząc odrobiny rozwagi.

  • 45. grzes12
    • 2010-08-19 06:07:39
    • *.147.198.249.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    43 Ataru & 44 roko
    Pozwolę sobie nie zgodzić się z Wami panowie .
    Po pierwsze dla Firmy Pirelli ważniejsze jest aby wyprodukować dobry produkt który ma służyć im jako reklama . Do tego właśnie między innymi potrzebna im jest współpraca z kierowcą który jako pierwszy będzie testować opony, a nie dbanie o to aby NH z testów wyniósł jak najmniej . Dlatego też nie bez przypadku postawiono na Nicka który już jeździł na oponach dwóch firm , aby służył swoją opinią i z nimi współpracował . Dlatego też nie wyobrażam sobie że firma będzie ukrywać przed nim jakiekolwiek dane . To byłoby , takie zachowanie , strzelaniem sobie w kolano ...
    Ze nie wspomnę o tym że już sama jazda na danej oponie ( a tych testów jest sporo w planie ) pozwala powoli dostosowywać swój styl jazdy pod nią . A przeszłość już pokazała jak ważne jest odpowiednie zrozumienie jak poszczególne mieszanki reagują na różnego rodzaju zmiany chociażby w ustawieniach bolidu i jak się zachowują na poszczególnych torach ....

  • 46. conrad30
    • 2010-08-19 09:23:18
    • *.254.134.165

    44. roko -przeczytałem i zapłakałem.A po co Pirelli ma kazać delikatnie hamować albo delikatnie przyspieszać?Jeśli testerem jest człowiek który nie tylko w najgorszym swoim sezonie miał problem z dogrzaniem opon to jego sugestie będą miały wpływ na zmiane mieszanki.Na długich przejazdach np.Hamilton zużyłby je zupełnie inaczej więc nie pisz bzdetów że bedzie tylko woźnicą i że do produkując opony do takiego extremum jak F1 na testach nie jeździ się z gazem w podłodze i tak samo nie hamuje.

  • 47. bestf1.pl
    • 2010-08-19 09:59:12
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 48. conrad30
    • 2010-08-19 11:58:56
    • *.play-internet.pl

    16. Gosu -Nigdy nie pisałem że Nick jest złym kierowcą.Nawet kiedyś wkleiłem linka z fajnym filmikiem w jego obronie. Chodzi mi o fakt że jeździ bardzo płynnie i mało agresywnie,dzięki czemu umie zaoszczędzić opony,lecz za to jego ustawienia są na tyle inne od reszty stawki że w tempie neutralizacyjnym bardzo ciężko mu utrzymać właściwą temperaturę opon.Napewno bolid będzie ustawiany pod nie tylko jego sugestie ale wykres telemetryczny który odzwierciedla jego styl jazdy.Pirelli będzie chciało by jeździł na granicy możliwości tych opon i niejednokrotnie ją przekraczał by poprawić się w najgorszych elementach,więc nie sądzę by styl jazdy kierowcy testowego nie był istotny i pozostawał bez wpływu na rozwój ogumienia w F1.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo