kuron997
Ostatnia aktywność
avatar
kuron997

08.04.2016 11:37

0

Dla mnie bezsensowne posunięcie... F1 nie straciłaby widzów gdyby tą czasówke pociagneli do konca sezonu, byloby duzo niespodzianek zwlaszcza w drugiej czesci sezonu jakby zaczely padac podzespoly silnikow i lepsi odpadali juz w 2czesci czasówki. Juz widac ze oprocz tego ze MB i Ferrari w tym roku tak sa najlepsze ale dalej od 5miejsca juz cos sie ciekawego dzieje w kwalifikacjach :)

avatar
kuron997

20.03.2016 20:01

0

oby Bernie jak najszybciej kite odwalił bo on psuje atmosfere w F1 :/

avatar
kuron997

19.03.2016 22:30

0

aż żal komentować, równie dobrze moga sie zatkac gumą z opon, przelatujacym papierkiem ze snikersa z widowni... wylewanie dziecka z kąpiela

avatar
kuron997

19.03.2016 12:50

0

a ja jestem zdania, że trzeba dać szanse nowej formule kwalifikacji... na razie widać bojazliwosc zespolow co sie stanie... jak zaczna bardziej ryzykowac wyjazdem a nie tylko oszczedzac opony bedzie ciekawiej... zwlaszcza jak komus lepszemu powinie sie noga w 1 lub 2 czesci kwalifikacji :)

avatar
kuron997

19.03.2016 12:16

0

i zaznaczam nie chodzi o ilość wymiennych "wkladów" na wizjerze... tylko system ochrony nanotechnologia...

avatar
kuron997

19.03.2016 12:14

0

Szyby nie mogą parowac, bo jest to system otwarty... nie ma roznicy temperatur zewnatrz i wewnatrz szyby... a problem deszczu juz dawno jest rozwiazany na szybkach kasków kierowców... tyle w temacie..

avatar
kuron997

24.05.2015 19:48

0

Jak dla mnie wina w połowie jest Grosjean, po pierwsze dlatego, że hamowanie zaczał na banke przed naturalnym punktem hamowania, a po drugie zrobił to zjezdzajac na srodek toru... wydaje mi sie ze sedziowie nie sprawdzali telemetrii. Pierwsze ujecie z wypadku widac z bolidu Verstappena i widac ewidentnie ze Grosjean go zaskoczyl tym hamowaniem...

Przejdź do wpisu Sędziowie ukarali Verstappena

avatar
kuron997

05.10.2014 10:49

0

Jak ktoś znajdzie ujęcie z kamer w momencie uderzenia niech daje linka ... mam nadzieje ze Bianchi z tego wyjdzie w pelnym zdrowiu..

avatar
kuron997

14.10.2013 00:43

0

@30 jedyny sensowny komentarz do wyscigu, widac ze kolega oglada ze zrozumieniem i nie od dzis... reszta tylko sie kloci nie majac pojecia co pisze

avatar
kuron997

24.09.2013 11:22

0

buczenie powinni byc za cos zlego wiec ja nie rozumiem kibicow ktorzy bucza... pokazuja tym ze jednak Vettel jest nie do pokonania w tym roku, mimo ze mu nie kibicuje jak Alonso Raikkonenowi lub Hamiltonowi... Ci kibice chyba nie rozumieja sportu na ktory tak chetnie jezdza!

avatar
kuron997

24.09.2013 11:16

0

kara zasłuzona po tym co zobaczylem na powtorce na YT... ale bezsensu ze chca wogole zakazac takiego procederu z powodu tego incydentu bo lubie patrzec na takie podwozki :)

avatar
kuron997

05.07.2013 17:53

0

zgadzam sie w 100%

avatar
kuron997

05.07.2013 16:13

0

@7 RyżyWuj widac po twoich ze wogole nie masz pojecia o mechanice opon, jestes zwyklym krzykaczem ktory usiadl na F1 przed Polsat 2lata temu i p...oli jak dziki... czlowieku, tam oni miedzy soba maja swoje normy, wytyczne itp itd...FIA i zespoly to zatwierdzaja. A ze niektore zespoly przekraczaly katy pochylenia, kladly kola na odwrot gdzie oplot opony jest inny w roznych miejscach itd itd to wina przekraczania norm, Lotus, Force India i inne zespoly nie mialy z tym problemu bo jasno sluchaja wytycznych Pirelli... rownie dobrze moglbys powiedziec ze jesli Mercedes zrobi silnik dla Force India i daje im wytyczne obrotow na odpowiednich biegach a oni hulaj dusza ustawia sobie ponad krytyczny stan i zajada silnik to tez wina Mercedesa? POMYŚL MAKÓWKĄ! jestes zwyklym amatorem ktory bredzi jak Kaczynski!

avatar
kuron997

29.05.2013 10:43

0

Juz od jakiegos czasu nie ma zakazu team orders a TYM BARDZIEJ kazdy kierowca sam od siebie moze PUŚCIĆ kogo chce z wlasnej woli, jest to zapisane nawet w regulaminie FIA... wiec WTF?

avatar
kuron997

13.05.2013 14:49

0

juz zmian opon nie powinno byc, Pirelli dobrze zrobilo, chcieli wiecej atrakcji to maja... poza tym RBR i tak jest liderem wiec i tak szacun ze z takimi problemami maja lidera. Tylko im za latwo ostatnie mistrzostwa przychodzily i az zapomnieli jak trzeba walczyc... chociaz w zeszlym sezonie tez musieli przeciez zakasac rekawy... Tak juz niech zostanie i teraz zespoly beda mogly sie dostosowac do stanu gumy..

avatar
kuron997

07.10.2012 22:20

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Vettel wygrywa GP Japonii

avatar
kuron997

04.09.2012 17:36

0

poprawiam sie... z innej perspektywy, widac ze Maldonado urwal jakies 0,2-0,4sek... ale zobaczcie ile to dalo przewagi :-O

avatar
kuron997

04.09.2012 15:06

0

@21 ale to przepis chory, poniewaz rekordy sa liczone w 0,01s a za falstart uznaja start do 0,1s po strzale... to wlasnie chore przepisy... nie wystartowal wczesniej tak? wiec nie ma falstartu ;D pewnie w F1 jest cos podobnego chociaz regulaminu calego nie czytalem

avatar
kuron997

04.09.2012 15:02

0

na tym filmie jak sobie "poklatkujecie" film to zobaczycie ze Maldonado nie popelnil falstartu... idealnie sie wstrzelil w gasnace swiatla! http: //www.youtube. com/ watch?v =eLUXevZ7Ff0 (usuncie przerwy w adresie)

avatar
kuron997

03.09.2012 12:04

0

jak dla mnie typowy race accident z pewnym , dotkniecie sie oponami i zakleszczenie sie bolidow, tym bardziej na starcie gdzie wiele przeciwnikow sie nie widzi... a pozniej juz brak kontroli nad takim pojazdem a efekt jaki byl kazdy widzial... Kara ZA DUZA... wystarczylo dac kare 5-10miejsc... oczywiscie uwazam ze Hamilton tez nie jest winien, poprostu braklo mu miejsca

avatar
kuron997

26.05.2012 22:45

0

jezeli chodzi o sytuacje Perez vs Maldonado to jest pokazana na YT - http:// www. youtube .com/ watch?v= aKiI7cQ1ojg (usuncie przerwy) a ja tu za bardzo nie widze ewidentnej winy Maldonado... jak juz Pereza ze jedzie wolno prawie srodkiem trasy

avatar
kuron997

29.05.2011 19:23

0

tu dokladny link do oficjalnej strony f1 http ://www. formula1.com/news/ headlines/2011/5/ 12118.html

avatar
kuron997

08.05.2011 18:42

0

mialo byc "piekna walka"

avatar
kuron997

08.05.2011 18:42

0

Najpierw wszyscy placza ze malo sie dzieje, ale jak juz walcza na torze jak prawdziwi faceci i kierowcy wyscigowi (bez zrobienia komus wiekszej krzywdy) to juz placzecie jak dziewczynki, zeby karac albo cokolwiek... Dzis byla piekna wlaka i widac ze sedziowie nomalni i nie spieprzyli atrakcjikarajac za byle co... dokladnie to byly same race accidents... UWIELBIAM jak sie cos dzieje z wyscigu jak w dzisiejszym GP Turcji... a ogladam F1 od 1993r...

avatar
kuron997

19.02.2011 13:18

0

Przeciez z tego co wiem jesli nie odbedzie sie GP Bahrajnu, wyscig ma sie odbyc w Barcelonie

Przejdź do wpisu Horner: ufamy Berniemu

avatar
kuron997

11.10.2010 17:28

0

jak dla mnie ewidentnej winy pietrowa nie ma... obejrzyjcie sobie start jeszcze raz (najlepiej 10x jak sedziowie)... efekt sie zaczyna od slabo startujacego hulkenberga, pietrow startuje super i sie nacina na heidfelda ktory mu zajezdza droge, wtedy pietrov odbijajac w lewo zahacza o przedni spoiler hulkenberga... i papa... efekt domino... A za to co zrobil massa na sile pchajac sie po malym i wbijajac sie luzziemu powinien dostac wieksza kare... decyzja sedziow smieszna...

Przejdź do wpisu Pietrow ukarany

avatar
kuron997

17.08.2010 16:39

0

Nick zawsze mial problem z rozgrzaniem opon... a Pirelli liczy na jakis cud w jego wykonaniu... a jesli mu bedzie sie udawalo, to sa dwa wyjscia, albo dobrze na tym wyjdzie nowy zespol zatrudniajacy Nicka w 2011 albo Mercedes GP... bo te tajemnice testowe jeden z dwoch zespolow dostanie od niemca w 2011!

avatar
kuron997

27.07.2010 15:54

0

a ten atak gdyby doprowadzil Alonso do konca skonczylby sie kraksa jak w przypadku red bulla

Przejdź do wpisu Ferrari ukarane

avatar
kuron997

27.07.2010 15:53

0

w 56 komentarzu napisalem ze nic zlego jest TO... powoli Bernie to potwierdza ze TO musi byc dopuszczone, bo i tak jest to stosowane tylko czasem ukrywane... a poza tym planet-f1.com uważa, "że w zespole Ferrari na punkt za GP Niemiec zasłużył Fernando Alonso, któremu Felipe Massa ustąpił drogi, aby Hiszpan mógł wygrać. "W kwalifikacjach Fernando był lepszy od swojego kolegi z zespołu o pół sekundy, a poza tym to właśnie świetny start Alonso z brudnej strony toru umożliwił Massie awans z trzeciego na pierwsze miejsce na początku wyścigu. Poza tym zachował się bardzo w porządku wobec Brazylijczyka w szóstym zakręcie, gdzie mógł bardziej zdecydowanie go zaatakować"

Przejdź do wpisu Ferrari ukarane

avatar
kuron997

25.07.2010 19:53

0

A moze dzis nikt nie pamieta ze Massa i Alonso juz bardzo niebezpiecznie dzis walczyli w pierwszej polowie wyscigu na 4 (szybkim - prawie 300km/h maja tam) łuku, gdzie tez byli jacys dublowani zawodnicy, wlasnie mi sie wtedy wlos zjezyl ze zaraz sie skonczy tym samym co z red bullem... a jak mclaren powiedzial buttonowi i hamiltonowi ze sie paliwo konczy to nie byl TEAM ORDERS? Jestem za team orders i zeby ten zakaz zniesli bo albo jedzie zespol albo nie... tak samo jest w zuzlu...

Przejdź do wpisu Ferrari ukarane

avatar
kuron997

16.05.2010 20:11

0

18. tivi92 to chyba jestes slepy bo Hamilton wyprzedzil Webbera (wypchnal go) przed linia start/meta. Chodzi o to czy na ostatnim okrazeniu SC nie przejezdza mety to czy po zjezdzie SC do boxow mozna wyprzedzac do linii mety (zaznaczam ze linia wyznaczona przez SC zostala minieta wg.mnie), nie jest to jasny przepis i dlatego wydaje mi sie ze anuluja kare bo schumacher nie popelnil bledu, tylko wykorzystal luke zostawiona przez alonso...

avatar
kuron997

02.02.2010 14:09

0

dajcie jakis link na zywo gdzie mozna dzisiejsze testy obejrzec

avatar
kuron997

07.01.2010 14:54

0

bedzie ciekawie pomalowany :D

avatar
kuron997

15.12.2009 16:22

0

zeby Was wszystkich zadowolic to sie posrac mozna, punktacja zatwierdzona i sie nie podniecajcie.

Przejdź do wpisu Haug o zmianie punkacji

avatar
kuron997

31.10.2009 17:11

0

1.shad2pl nie wiem czy ty ogladasz f1 czy tylko czytasz FAKT? W tym roku nie ma testow w F1 a jedyne przejechane kilometry na torze jakie zrobil KOBAYASHI to zrobil w deszczu lub na wilgotnym torze... te testy i kwalif sa jego pierwszymi na suchym torze i wczesniej nie wiedzial jak Toyota bedzie sie zachowywac...

Przejdź do wpisu Udane kwalifikacje Toyoty

avatar
kuron997

18.10.2009 23:01

0

po 1 dziwi mnie brak kary za spowodowanie wypadku przez Trulliego, bo sama kare za brak "checi opuszczenia" czyli krzyki toru to rozumiem po 2 po co kara 25sek Kovalainenowi? Nic nie dala, nie lepiej 5miejsc do tylu w Abu?

avatar
kuron997

05.10.2009 16:04

0

219 raven89 zgadzam sie w 100%

avatar
kuron997

05.10.2009 16:03

0

213 redlum Jak nie widzisz tu argumentow co do bledow popelnianych przez BMW w weeken, to chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem...

avatar
kuron997

04.10.2009 13:59

0

w williamsie mysla o taktyce w czasie wyscigu (dzis i np.singapur rok temu) a w bmw nie (dzis i tez singapur rok temu).... ta sama taktyka oby dwoch kierowcow na starcie, a jak rozne wyniki...

avatar
kuron997

04.10.2009 13:56

0

175 pit masz troche racji z tym, ale nie wiem czy w BMW biora to pod uwage... 171 chlebak taktyka byla zla dla kubicy, badz co badz ja tez liczylem na wiecej incydentow, ale wtedy trzeba bylo dac na 1pit stop, bo gdyby wypadek zdarzylby sie na jakims 38-40 okrazeniu kubica bylby po pitstopie, wyjezdza SC i reszta kierowcow zjezdza do boxow, kubica konczy na 4/5miejscu, ale gdybac juz nie ma sensu... ps. mlodziki to same nie byly na kwalifikacjach ktore sie rozwalily...glock,kovalainen to juz doswiedczeni kierowcy :)

avatar
kuron997

04.10.2009 13:46

0

170 rafam... niestety by dala zmienna taktyka, Rosberg wlasnie mial zmieniona i sie nie dostal miedzy innych ktorzy mogliby mu przeszkadzac po zjezdzie z PIT... moze nie dorastam ludziom do piet ktorzy pracuja w zespole BMW Sauber ale ja nie biore za to kilkaset tysiecy $$$ a oni tak :/

avatar
kuron997

04.10.2009 12:19

0

sorki mialo byc @163 rafam....

avatar
kuron997

04.10.2009 12:18

0

156 rafam obrazam Cie? O jeja... stwierdzam tylko ze spisz zamiast ogladac i analizowac caly weekend GP F1 Jak Widze twoje wypowiedzi... "Mieli zdeklarowana wage i kur. musieli sie tego trzymac" to padam ze smiechu... Po 1. Jak widac na przykladzie Rosberga mozna zmienic taktyke w wyscigu Po 2. Jak widac po wyniku Alonso mozna bylo wczesniej pomyslec i zatankowac 10kg wiecej paliwa... Przestan sie osmieszac rafam ps. nie obchodzi mnie to czy sie ze mna zgadasz...

avatar
kuron997

04.10.2009 12:02

0

chcialbym aby Kubica zostal w Sauber-Ferrari (bez dr.Thaissena) ale tam nie ma pewnosci startu w 2010 (chociaz mnie dziwi zakup za 80mln $ nie majac pewnosci ze wystartuje) i Lotus moze cos nabroić :)

avatar
kuron997

04.10.2009 11:55

0

Oczywiscie kibicuje poki jezdza, ale niestety tam sa nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich miejscach i do tego dyrekcja BMW, ktora sie poddaje po pierwszym nieudanym sezonie...

avatar
kuron997

04.10.2009 11:52

0

Ogolnie chlopaki stwierdzam ze dajmy sobie spokoj podniecaniem BMW Sauber, to juz historia! Licze na to ze Kubica znajdzie prace w zespole ktory bedzie mial bolid na miano 1-5miejsc w wyscigu... napewno wole Toyote niz Renault, ale marze o RBR lub BGP (bo Ferrari w 2010 odpada)

avatar
kuron997

04.10.2009 11:48

0

chyba zanudzisz sie Niespokojny, bo wyscig nudny jak flaki z olejem :-/

avatar
kuron997

04.10.2009 11:46

0

i ok

Przejdź do wpisu Rosberg bez kary

avatar
kuron997

04.10.2009 11:44

0

144 ris Nie znam... wiec chyba wiemy w czym problem :)

avatar
kuron997

04.10.2009 11:33

0

Nick w singapurze po zrobieniu kupki przed GP zapomnial najesc sie snickersow :P Joke :P

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu