komentarze
  • 8. atomic
    • 2010-01-20 13:37:52
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    poważna firma a pi..... się w tańcu jak czarna mamba.

  • 9. Ugwer
    • 2010-01-20 13:49:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Chętnie zabaczył bym jaka jest różnica porównywalnych bolidach pomiędzy Kubicą a Haidfeldem;)
    troszke może spokornieje i przyzna że niemiec nie kaniecznie musi byc lepszy od polaka.

  • 10. havok22
    • 2010-01-20 13:55:00
    • *.74.lokis.net.pl

    Ja tam uważam że Nick to solidny kierowca. Może nie jest najszybszy ale dobrze blokuje i cos tam zawsze dowiezie. Ma kompleks Kubicy ale kto by nie miał? Przychodzi do zespołu koleś ktory jest młodszy, szybszy i praktycznie na starcie kariery wygrywa wyścig czego Heidfeld przez tyle lat nie zrobił. Każdego by krew zalała. :)

  • 11. walerus
    • 2010-01-20 14:06:35
    • *.klingspor.pl

    to ostatnie pytanie jest kluczowe...

  • 12. sk0k
    • 2010-01-20 14:09:23
    • *.icpnet.pl

    ja mysle ze w koncu wybiora petrova bo chaba ma lepszych sponsorow za plecami niz HEI, tak mi sie wydaje ale moge sie mylic. niekoniecznie ktos kto debiutuje musi byc slaby ( kobayashi i hamilton ) wiec moze warto postawic na rosjanina

  • 13. redux
    • 2010-01-20 14:18:27
    • *.robnet.pl

    Mnie interesuje odpowiedź na jedno pytanie:jeśli Nick jest taki super, solidny, wspaniały, doświadczony, no w ogóle cud, miód i orzeszki to dlaczego nikt go nie chce? IMHO on nie jest niedoceniony - on właśnie taki jest, przeciętny kierowca z przeciętnym dorobkiem. Nikt płakał po nim nie będzie.

  • 14. orinocoPL
    • 2010-01-20 14:21:40
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Mialem nadzieje, ze przyjdzie ktos inny a tu wyglada na to, ze bedzie (prawie) powtórka z rozrywki. Choc w zmienionych okolicznosciach moze faktycznie Nick bedzie bardziej "zespolowy" - w co watpie.

  • 15. Gosu
    • 2010-01-20 14:21:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    HEI to najlepsza opcja jeśli chodzi o kierowców, a nie sponsorów. Gdzieś już Renault przebąkiwało, że wybór drugiego kierowcy uzależniony będzie od sponsora, więc coraz bardzie wątpliwe jest to że Nikuś będzie jeździł z Robertem a szkoda.

  • 16. devious
    • 2010-01-20 14:41:46
    • *.nplay.net.pl

    w zasadzie wybór Renault odbywa się teraz pomiędzy 3ma kierowcami - tak typuję:

    1) opcja "na wynik" - Heidfeld:

    + doświadczony i szybki, będzie mocnym punktem zespołu i dostarczycielem punktów i być może podiów, dobry jako przeciwwaga i punkt odniesienia dla Kubicy (np. podczas testów kierowcy mogą porównywać telemetrię i patrzeć kto gdzie był szybszy i jak to zrobił)

    - nie przyciągnie sponsorów, nie zaakceptuje pozycji drugiego kierowcy, miewa "humorki" = raczej nie będzie budował dobrej atmosfery w zespole, jak na tak doświadczonego kierowcę niekoniecznie będzie potrafił wzkazać kierunek rozwoju bolidu (odwieczna bolączka BMW)

    2) opcja "na kasę" - Piertow:

    + kasa, kasa, kasa! no i jest to młoda strzelba - może okazać się szybki i przebojowy, a zapał debiutanta często działa pozytywnie, nie będzie miał problemu z byciem typowym nr2 co dobrze wpłynie na atmosferę w zespole i "poukłada" wszystko i zmotywuje Kubicę...

    - brak doświadczenia, nigdy nie jeździł bolidem F1, zaabsorbuje dużo energii zespołu by nauczyć się wszystkiego, nie umie rozwijać i ustawiać bolidu, nie wiadomo jaki ma charakter i jak będzie współpracował z zespołem

    3) opcja "awaryjnka" a może "pośrednia?" Sato:

    +doświadczony i szybki, powszechnie lubiany, fighter - ale zaakceptuje bycie nr2, nie będzie narzekał i się dąsał, BYĆ MOŻE PRZYCIĄGNIE JAPOŃSKICH SPONSORÓW? (np. Panasonica?) - to może byc duży plus...

    -nie wiadomo jak z formą, dawno nie jeździł... popełnia błędy, nie jest tak regularny jak Heidfeld, nie jest też młody, nie słynie z dobrego ustawiania i rozwijania bolidu, póki co nie ma sponsorów...


    reasumując - Sato może okazać się czarnym koniem ale tylko jeżeli przyciagnąłby sponsorów ;)

    w innym wypadku zadecyduje zapewne, czy Renault znajdzie sponsorów - jeżeli nie znjdzie to pewnie wybierze Pietrowa, jeżeli będzie ich stać - wezmą Heidfelda...

  • 17. MARIO01
    • 2010-01-20 14:54:20
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    pójdą za kasą, mam nadzieję że nie będzie HEI

  • 18. Renault F1 Team
    • 2010-01-20 14:56:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Witam Wszystkich! Mój pierwszy post na tym forum:)

    Kierowca kierowcą, ale spójrzmy na to, jak Robert jest "wywyższany" przez Renault. Prawdopodobnie rozpocznie testy w Walencji sam i przez 3 dni będzie jeździł, a na następnym testach w Jerez będzie jeździł przez co najmniej 2 dni jeżeli nie będzie jeszcze drugiego kierowcy. Widać, że Renault naprawdę chce rozpocząć tą nową epokę w F1 z Robertem i tyle. Drugi kierowca, kimkolwiek będzie, to będzie jeszcze bardziej "dyskryminowany" niż np. w przypadku Piqueta i Alonso. Robert będzie absolutnym NR 1. Żaden inny zespół tak faworyzować nie będzie. Renault celuje w Tytuł Kierowców, nie konstruktorów. Ja jestem dobrej myśli:)

  • 19. ninja016
    • 2010-01-20 14:57:44
    • *.146.211.215.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    ja to widze tak, ze drugim kierowca bedzie petrow poniewaz przyciagnie za soba inwestorow z rosji i nie tylko:) , a heidfeld bedzie kierowca rezerwowym i pomoze kubicy rozwinac bolid:)

  • 20. ris
    • 2010-01-20 15:09:24
    • *.150.87.74

    Po pierwszych testach ? Zmiękczaja Nicka czy czekają na Pietrova ?

  • 21. Woa-VooDoo
    • 2010-01-20 15:37:38
    • *.interpc.pl

    Liczę że zatrudnią Takumę Sato

  • 22. M@teuka
    • 2010-01-20 15:43:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    hm jesli chca powrócic na szczyt to musza wziasc Heidfelda, Fisichelle, Sato albo Kliena. takie moje zdanie.

  • 23. Arek777
    • 2010-01-20 15:54:58
    • *.centertel.pl

    Petrov bo przyniesie kase dla robrta ^^

  • 24. tt16
    • 2010-01-20 15:55:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Pytanie brzmi czy chcemy ponownie ich ze sobą związać, czy nie."
    Dobre :P

  • 25. siecho
    • 2010-01-20 16:43:21
    • *.146.219.141.ip.abpl.pl

    Stawiam na "RUSA" więcej kasy ,komfortowy spokój , lepszy bolid. A kto wie może u Vitalija drzemie w duszy ostry pazur syberyjskiego Tygrysa ,wszak waleczność to dumna cehca słowian...hmm..a co (-:

  • 26. murmunder
    • 2010-01-20 17:00:24
    • Blokada
    • *.205.76.50

    18. Renault F1 Team
    Też myślę że Renault pujdzie na tytuł kierowców. Ale mam jedno ale jesli tak to Nr 2 tak czy siak też bedzie jakoś te pkt. zdobywać. Nie mozna zdobyć tytułu jednym kierowca bo bolid musi byc na tyle dobry ze nawet słabiak musi nim jakies pkt. zdobywać.

  • 27. Browar
    • 2010-01-20 17:01:00
    • *.echostar.pl

    Wiem, że to tylko pobożne życzenia, ale fajnie by było, gdyby Fisichella trafił do Renault, a Heidfeld n.p. do US F1 ;)

  • 28. mariusz-f1
    • 2010-01-20 17:08:25
    • *.opera-mini.net

    Pytanie brzmi , czy chcemy ich ponownie ze sobą wiązać , czy nie ? Naszym celem jest , przywrócenie spokoju w zespole i poprawa morale załogi ..... Oj Nikoś , faworytem do objęcia fotela nr 2 w Reno , to ty nie jesteś , na bank !

  • 29. qdir
    • 2010-01-20 17:38:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie Heidfeld wcale nie byłby najlepszą opcją w kontekście współpracy z Kubicą. W BMW wychodziło to bardzo średnio, jeśli chodzi o rozwój bolidu, to ci obydwaj kierowcy prezentują odmienne style jazdy, co nie pomaga przy wprowadzaniu ulepszeń. Lepszy IMO byłby Petrov, choć jego angaż może się wiązać z naciskami sponsorów w wewnętrzne sprawy teamu. Może ktoś inny? Tylko kto?

  • 30. ris
    • 2010-01-20 18:17:16
    • *.150.87.74

    Wychodzi na to jednakl, że Boullier traktuje Nicka jako wyjście awaryjne szukają kasy (kierowcy ze sponsorem ) i właśnie dlatego przeciągają całą sprawę ;-))

  • 31. mariusz-f1
    • 2010-01-20 18:47:00
    • *.opera-mini.net

    30.ris - Ale nie tylko o to , chyba Bullierowi chodzi . Może po prostu wiedzą , jakie panowały stosunki w BMW pomiędzy Nickiem a Robertem i nie chcą powtórki z rozrywki ?

  • 32. CIGAM
    • 2010-01-20 18:55:02
    • *.mia.three.co.uk

    ta wypowiedz ma zmiekczyc wolnego nicka przed ewentualnym zakontraktowaniem w przypadku nie znalezienia kierowcy ze sponsorem . Nick musi zrozumiec i przyzwyczaic do przyszlej sytulacji i moze potrzebuje na to duzo czasu. A odpuszczenie mu 1 testow ma upewnic go w tym przekonaniu - bedzie nr 2 i nic wiecej.

  • 33. kumahara
    • 2010-01-20 19:46:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli team brytyjski jest niemiecki to dlaczego by nie słowiański. Każdy kierowca musiał być debiutantem w F1. Więc Pietrow może być, lesze to niż ten karzełkowaty zarozumialec.

  • 34. fabian
    • 2010-01-20 20:10:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że Buillier wzna już zdanie Roberta na temat ewentualnego przejścia Hajcfela do Renault. I zapewne jeśli Renault nie znajdzie kogoś dość dobrego to zatrudni niemca. Choć z drugiej strony duet Robert i Nick mógłby być ciekawy. Przecież hajcfel zawsze się przechwalał, że jest lepszy i zapewne chciałby to udowodnić w nowym zespole.

  • 35. Greee
    • 2010-01-21 09:48:35
    • *.220.106.22

    Pamiętacie jak BROWN znalazł sponsora po testach? Może to samo chce zrobić Renault? Jak pokażą, że są szybcy ktoś się nimi zainteresuje, wtedy kierowca bez kasy. Jeśli nikt nie będzie chętny, kierowca z kasą. Może dlatego czekają z 2 kierowcą do testów?

  • 36. robtusiek
    • 2010-01-21 10:13:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Heidfeld napewno byłby mocnym punktem Renault, tylko zastanawia jedno zdanie Boullier-a :"czy chcemy ponownie ich ze sobą związać, czy nie.", pachnie mi tutaj interwencją Roberta.

  • 37. romekf1
    • 2010-01-21 16:17:50
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    nie lubie slow nicka ale wolał bym jego w zespole niz jakiegoass tam ruska bo chociaz mam pewnosc ze bedzie punktować. tylko zeby robert i nick byli równo traktowani i chciał bym zobaczyc jak robert objezdza nicka ktury tak sie chwalił w niemieckich mediach ze jest przed robertem. rajcowało go to ale to sie skaczy od sezonu 2010. a moim zdaniem renault bedzie miało do dyspozycji szybki bolid taka jest moja opinia

  • 38. zenobi29
    • 2010-01-21 22:32:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WIerzę , że pan Boulier nade wszystko ceni sobie spokój wewnątrz zespołu....Oby ;-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo