komentarze
  • 33. hot dog
    • 2009-07-14 16:01:45
    • *.160.99.162

    11. Budda89 skreslam ich bo nie potrafia zareagowac na to co sie dzieje dookola nich. Skoro Red Bull potrafi odpowiednio zareagowac w ciagu kiku wyscigow to tym bardziej powinien to zrobic team fabryczny. Wg mnie to jest kompromitacja. Zmiana przepisow na sezon 2009 spowodowala to ze wszystcy zaczynaja niejako od zera i jak kto odrobil prace domowa. BMW dostaje ode mnie wielka Pale a najlepiej jeszcze wielka Pałą. Taka kasa takie zapowiedzi takie przechwalania a to co a tu knot jakich malo!!! Ten sezon pokazal kto potrafi projektowac i reagowac na zmiany. BMW nie potrafi. Pol sezonu odchudza bolid dla Kubicy o pol sezony wprowadza Dyfuzor. Tak wiec Albert ma chyba trojana....Poza tym nie porównuj osiagniec sezonow wszesniejszych gdzie tak radykalnych zmian w konstrukcji nie bylo a co za tym idzie BMW moglo przejac osiagniecia techniczne juz wprowadzone co bardzo ulatwia przyspieszenie tempa rozwoju.

  • 34. walerus
    • 2009-07-14 16:13:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    po prostu błądzą po omacku...

  • 35. kumahara
    • 2009-07-14 16:15:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fakt, kompromitacja...

  • 36. jar188
    • 2009-07-14 16:28:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. Ra-v. Ślepy mógł tylko zachwycić się zwycięstwem Roberta w Kanadzie. Tylko dalton Hamilton pozwolił im wygrać, do tego dodać jeszcze przepuszczenie Roberta przez Nicka, kto wie jak potoczyłby się wyścig gdyby nie to, może skończyłby jak Alonso próbując wyprzedzić go na bandzie (nawierzchnia toru była już wtedy kiepska) i mamy obraz marnej wygranej BMW - FUKS.
    Sezon 2008 był dla Robeta i BMW tak naprawdę dobry bo inni nie jeźdzli równo, a Robert zrobił to co potrafi najlepiej gdy ma jakotakie BMW.
    Prawda jes taka, że F1.08 niebył w stanie pokonać McL i Ferrari czy to w deszczowych czy normalnych warunkach w żadnym wyścigu i tylko równa jazda Roberta i nierówna reszty spwodowała , że Kubek miała szanse na majstra.
    Reasumując, suma decyzji podjętych w tamtym sezonie (rezygnacja z walki i nietrafione poprawki od Gp Francji) + decyzje z zimy i tego sezonu = Mario aut, [przynajmniej jak dla mnie. No ale na to nie ma co liczyć. Mam nadzieję tylko , że będzie jeszcze okazja pochwalić go w następnym sezonie.

  • 37. Budda89
    • 2009-07-14 17:16:34
    • *.opera-mini.net

    19.lalek- puknij sie w głowe dzieciaku.
    26,33- mam inne zdanie, ale cóż, nie ma sensu polemizować.
    32.niza- popieram wypowiedź.

  • 38. kumahara
    • 2009-07-14 17:42:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36. jar188, oglądałeś chyba tylko GP Kanady a to, że Kubica był wtedy liderem to już nie pamiętasz i oczywiście pozostałe punkty otrzymał od Lewisa w prezencie. hahaha

  • 39. grzes12
    • 2009-07-14 18:30:43
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Najwyższy czas podjąc męską decyzję tak jak to zrobiło ferrari przyznać się do porażki i zamiast błądzić po omacku całe siły przerzucić na sezon 2010... Tylko czy będzie stać na to szefostwo BMW no cóz poczekamy-zobaczymy ...

  • 40. dziarmol@biss
    • 2009-07-14 19:46:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żeby się przyznać do błędu to trzeba mieć do tego jaja, w BMW jaja mają tylko kierowcy (i to nie wszyscy)

  • 41. URAN
    • 2009-07-14 19:49:22
    • *.chello.pl

    @niza - dobrze i rozsądnie podchodzisz do sprawy. Strzępienie języka nic nie da. Jest jednak faktem, że zespołowi brak dobrego konstruktora i umiejętności szybkiego wprowadzania zmian. Zander nie jest konstruktorem na miarę Newey'a i do tego raczej koniunkturalistą. Świadczy o tym jego wędrowanie z zespołu do zespołu. Speców od aerodynamiki nie ma wielu, więc Theissen ma problem. Nie wierzę, że nie wie co jest grane. Raczej nie ma kim robić tego co powinni. Może powinien postawić na jakiegoś młodego zdolnego? Tylko taka metoda,niestety, nie leży w mentalności Niemców. Reasumując: w tym sezonie prochu raczej nie wymyślą, w następnym, jak będą możliwe testy, to szansa jest. Trzeba sobie uświadomić, że Honda konstruowała bolid 2 lata testując go, a Brawn tylko spił śmietankę. W RB było inaczej. Newey jeszcze raz pokazał co potrafi. Pamiętasz jak Hakkinen i Coulthard dublowali całą stawkę kierowców McLarenami skonstruowanymi przez Newey'a? Czapki z głów przed tym panem! A nam pozostaje tylko liczyć, że będzie lepiej, bo wiele gorzej już być nie może! Pozdrawiam!

  • 42. grzes12
    • 2009-07-14 19:57:32
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    dziarmol A zeby z Robertem jeżdził Hamilton to kto w tym względzie jest lepszy ???

  • 43. leo_
    • 2009-07-14 20:47:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja z kolei uwazam, że Theissen ma trochę racji w kwestii dyfuzorów. Fakt, nie potrafia dostosować odpowiedniego dyfuzora do swojej konstrukcji, albo wręcz zmienić całą konstrukcję. Są mało elastyczni - tez fakt. Ale duzo zależy od regulaminu i jego interpretacji. Uwazam, że gdyby regulamin sprzyjał KERSowi, tak jak sprzyja kontrowersyjnemu dyfuzorowi, sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej. No bo po co takie ograniczenia mocy dla KERSu (w przyszłym roku podobno mógł byc mocniejszy), dlaczego ten upór w wadze minimalnej bolidu?? Gdyby nie te ograniczenia, KERS juz w tym sezonie zdawałby egzamin (chyba nawet dyfuzory nie porawiałyby tak osiągów). Moje zdanie jest takie: duzo jest (było?) polityki dalekiej od idei prawdziwego sportu ( częściowo przynajmniej trzeba się z tym pogodzić) . Po prostu, juz z założenia miały byc w tym roku przetasowania w stawce, a więc są , i to właśnie na skutek zmian regulaminowych (najprościej). Poniekąd to może i słuszna idea, szkoda tylko, że jakoś dziwnym trafem stało się to co się stało, kosztem zespołów fabrycznych (nawet Ferrari nie daje sobie rady), a szczególnie BMW i jeżdżącego w nim Roberta (któremu wszyscy, co normalne, gorąco kibicujemy).

  • 44. leo_
    • 2009-07-14 20:53:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim też zdaniem , kwestie dyfuzorów i KERSu, pięknie wpisują się w tegoroczną walkę FIA z FOTA.

  • 45. fullbzikaaa
    • 2009-07-14 22:55:48
    • *.chello.pl

    25 walerus zgadzam się z Tobą. Konstruktor pilnie potrzebny, bo inaczej zamiast produkować, skup samochodów otworzą.
    " Komu bmw, komu, bo idę do domu?"

  • 46. Iwan.
    • 2009-07-14 23:13:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przed największym wyzwaniem to stoi cierpliwość fanów tego zespołu. :O

  • 47. jar188
    • 2009-07-14 23:34:34
    • *.chello.pl

    38. kumahara, Właśnie oglądając cały sezon 2008 twierdzę,że Robert otrzymał sporo punktów w prezencie od kierowców McL i Ferrari i to jest FAKT (nie wiem czego tu nie rozumiesz????)!!!! Postawmy Roberta w roli kierowcy McL lub Ferrari w sezonie 2008 - majstra zrobiłby wtedy bez problemu.

  • 48. RoninRonin
    • 2009-07-15 00:31:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro przez połowę sezonu nikt w BMW nie moze sie połapać co zrobic by dogrzac te opony tzn ze pracują tam niewłaściwi ludzie. Może niech ktoś zadzwoni do Force India ? A co bedzie w ptzyszłym roku kiedy zabronione bedą nawet koce grzewcze ? Przestaję oglądac F1 dla kubicy, oglądam od dziś dla browna i red bulka. prznajmniej jest sie czym emocjonowac czy red buoe dogonią browna.

  • 49. krulik
    • 2009-07-15 01:21:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bardzo miło o swoich kierowcach powiedział.

  • 50. Budyn_F1
    • 2009-07-15 06:02:17
    • *.chello.pl

    Moze F1.10 bedzie troche lepszy ale chyba NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 51. Qbus81
    • 2009-07-15 06:29:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    "Niestety, nieustanne przybywanie na szczycie nie jest możliwe. Co jakiś czas każdego dotyka obniżka formy" A kiedy oni byli na szczycie, że się tak zapytam?

  • 52. dziarmol@biss
    • 2009-07-15 10:23:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    42. grzes12 - Trudno ocenić.. W ubiegłym sezonie i jeszcze wcześniej wieszałem na nim wszelkie możliwe "psy"za arogancje za "pupilowatość"za to że wchodząc do F1 wszystko i wszyscy sprzyjali mu (sędziowie w 07 ) Ron Dennis przez cały czas, posuwając się nawet do degradacji dwukrotnego mistrza świata do roli pomagiera..Ale jak widzimy 'fortuna" zmienną jest i w tym sezonie kiedy bolid jest przeciętny Lewis staje się bardziej znośny "ludzki". ale Ty nie o to pytałeś :-)) Wydaje mi się że są na podobnym poziomie, obaj głodni zwycięstw obaj agresywni... Ja jednak stawiałbym na Kubicę.. patriotyzm ?? nie sądzę choć może troszeczkę.. :-)) pozdrawiam

  • 53. Budda89
    • 2009-07-15 11:09:12
    • *.opera-mini.net

    48- to premier Wielkiej Brytanii ma swój zespół w F1? WOW!
    Pozytywna stroną tych porażek Bmw jest to, że się nauczą, aby ciągle ulepszać bolid! Nie co 4 tylko co 2 wyścigi! Miejmy nadzieje...

  • 54. kumahara
    • 2009-07-15 11:39:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    47. jar188 ; nikt nikomu punktów w prezencie nie daje w F1 poza oczywiście 'team orders' i punkty dla właśnie Lewisa od Glocka w Brazylii, Kubica wygrał w Kanadzie nie dlatego, że Lewis miał taki kaprys tylko dlatego, że Lewis zachował się jak nieudacznik kasując jeszcze Kimiego zabierając mu pewne punkty. Może napisz komu Lewis skasował punkty, bo dać to on może ... - dopisz sobie resztę !

  • 55. jar188
    • 2009-07-15 12:11:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    54. kumahara ,"dać punkty" to była przenośnia -tak do wiadomości. Gdyby kierowcy McL i Ferrari nie popełniali tylu błędów to Kubek niemiałby szans na walkę o majstra a tak miał okazję zostać nawet przez jakiś czas liderem..

    Generalnie chodzi mi oto ,że F1.08 nie był bolidem który pozwoliłby na wygrywanie (nawet pojedynczego wyścigu) gdyby nie błędy popełniane przez innych (co Robert wykorzystał jeżdżąć bardzo dobrze i regularnie), co za tym idzie- moim zdaniem BMW do tej pory jeżeli osiągneli jakiś tam założony cel to bardziej dzięki innym niż własnej ciężkiej i pracy i twórczemu projektowaniu.
    Ten sezon tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że BMW powyżej pewnej bariery nie jest w stanie przeskoczyć i tylko DUŻE zmiany w zarządzaniu mogą jakoś na ten stan rzeczy wpłynąć.

  • 56. 14797
    • 2009-07-15 12:24:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Ta srata tata to tylko gadanie spieprzyli bolid totalnie ta konstrukcja jest szybsza tylko od Toro Rosso a co do F1.08 to jak tylko Robert wygrał to zaczęli pierdzieć w stołki mogli stworzyc coś w roszaju F1.08B . Przynajmniej nazwa by sie jakoś kojarzyła .Dobrze zemają Kubice bo taki Klien no no. Sezon 2010 to Kubica - Renault Piquet-BMW (może jest na to jakies 5,7%szans).

  • 57. kumahara
    • 2009-07-15 13:10:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    55. jar188 : by skończyć polubownie wymianę zdań proponuję ugodę, że o klasie kierowcy świadczą również jego błędy. Pozdrawiam ;-)

  • 58. kedar9315
    • 2009-07-15 13:59:49
    • *.adsl.inetia.pl

    kazdy zespól może mieć słapszy sezon to normalne

  • 59. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-07-15 15:13:48
    • *.warszawa.supermedia.pl

    "Mamy też inny problem – opony." Fakt, gdyby nie było opon nie byłoby problemów z ciśnieniem, zakładaniem ich lewo na prawo czy zostawianiem zużytych jak w zeszłym roku...

  • 60. Dagmara_W
    • 2009-07-15 15:48:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widac ze sie czegos nauczyli z zeszlego sezonu.. to sie chwali.. moze sie podniosa.. dla kibica kazdy malenki sukces jest juz pelnia szczescia.. oby im sie udalo.. Pozdrawiam

  • 61. Skoczek130
    • 2009-07-15 17:30:16
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    W tej mógłbym powiedzieć, żeby skupili się całkowicie nad nową konstrukcją, no ale patrząc na na to, co miało miejsce przed sezonem, i co jest teraz oraz to, że na 2010 rok zmian nie będzie aż tyle, równorzędne budowanie przyszłego i rozwijanie obecnego bolidu, może mieć mądrym posunięciem. Mam nadzieje, że ekipa bawarskiej stajni zrekompensuje nam ten fatalny sezon, mistrzowskim kolejnym. Oczywiście jeśli Robert postanowi kontynuować z nimi współpracę (a sądzę, że tak nadal będzie). Tak więc powodzenia!!! Trzymam kciuki i Ciebie za słowo Panie doktorze Mario Theissen!!!

  • 62. grzes12
    • 2009-07-15 18:29:35
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    hehehe dziarmol@bis ja tylko do tych "jaj "chciałem podejść z powagą nalezną Hamiltonowi ....
    A co do Hamiltona to zebym był zalogowany rok temu to pewnie też wieszałbym na nim "psy" dokładnie za to o czym ty pisałeś ,chociaż myślę ze jako kierowca jest jednym z lepszych .
    A swoją drogą Denis wbrew pozorów zrobił z niego taką "marionetkę" stworzoną do wygrywania tylko zapomniał o jednym ze jest to młody człowiek który potrzebuje do zycia czegoś więcej A tak powstał "produkt" do wygrywania ,a zamiast mózgu w głowie "kotlet mielony" ...
    pozdrawiam

  • 63. Tox
    • 2009-07-16 17:30:02
    • *.finemedia.pl

    Znowu cisnienia w kolach sa do dupy moze w koncu wywala tego goscia odpowiedzialnego za to? Ile razy mozna popelniac ten sam blad... GRRR BMW w moich oczach stracilo bardzo wiele...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo