komentarze
  • 7. Avellana
    • 2008-10-12 10:23:26
    • *.root.com.pl

    owagg, a według mnie jest wszystko w porządku,bo to Massa był przed Bourdaisem i to właśnie Sebastian w niego walną z tyłu, jakby było inaczej to Felipe by nie zakręciło

  • 8. martakamyk13
    • 2008-10-12 10:24:43
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Nie wiem czy ten incydent zasługuje na kare, Bourdais zasługuje na te punkty....

  • 9. Xellia
    • 2008-10-12 10:25:57
    • *.37.139.132.inquad.biz

    zgadzam się, że kara powinna być, ale czy 25 sekund to nie za dużo??

  • 10. karolVTEC
    • 2008-10-12 10:29:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja już chcieli dać kare to najlepszym wyjściem było by przesunięcie o 5 pozycji na starcie do kolejnego wyścigu... bo za dużo układania wyścigu poza torem.. :/

  • 11. maren
    • 2008-10-12 10:31:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No w takim wypadku chyba innej kary nie można dać. Bo kara o przesunięcie o 5 miejsc na starcie w Chinach troche bezsensu by była według mnie. W mojej opinii to kara zasłużona.

  • 12. niza
    • 2008-10-12 10:41:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no cóż chyba przespałam ten moment, musze go poszukać na necie, jakby ktoś znalazł wcześniej to proszę o linaka

  • 13. Polak477
    • 2008-10-12 10:41:04
    • *.174.25.205

    kara przesunięcia o 5 miejsc nic nie dała by Massie bo i tak Massa nie byłby zagrozony przez Bourdaisa

  • 14. niza
    • 2008-10-12 10:41:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    link*

  • 15. dziarmol@biss
    • 2008-10-12 10:43:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-10-12 10:17:23 yantar- a pamietasz rok temu na tym samym torze Kubica vs Hamilton? i jaki werdykt zapadł ?

  • 16. Fazik83
    • 2008-10-12 10:43:20
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Spoko, że tak się stało. Tym samym Massa ma o ciut większe szanse na zwycięstwo. Swoją drogą operator kamer podczas dzisiejszego GP sie nie popisał...

  • 17. morek150
    • 2008-10-12 10:51:24
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    dziwnie bo zwykle jesli był drobny incydent i decyzja była po wyscigu to była kara cofnięcia w kwalifkacja następnego wyscigu,ale jak w tamty roku fia była z hamiltonem to teraz z ferrari, ta kara dla hamiltona to tez dziwna sprawa ale jak massa miał nie zdobyć punktów to hamilton tez

  • 18. oprezes
    • 2008-10-12 11:07:52
    • *.kalisz.mm.pl

    Glupota... Massa nie byl przed Bourde nawet. Tak tylko wygladalo z tej kamery. Poza tym to byla czysta walka i tyle.

  • 19. TOTTI
    • 2008-10-12 11:11:05
    • *.232.255.155

    Cholera jasna, po co go karali? I teraz 3 pkt za typowanie mniej bo Vettel dojechal na 6-tym a typowalem go na 7-mym.

  • 20. yantar
    • 2008-10-12 11:14:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol pamietam jak to bylo miedzy Ham vs Kub. Ale nie lubie jak sedziowie gmyraja przy kazdym dotknieciu sie bolidow jesli nie ma precyzyjnych przepisow bo wychodza takie kwiatki. Pozniej zawsze sie rodza kontrowersje gdy w incydencie bierze udzial ktos z czolowki punktowej. Gdyby Massa sie nie obrocil stawiam, ze ukreconoby sprawie leb. Szczegolnie, ze pozniej Massa bardzo kontrowersyjnie zaatakowal Webbera na wyjezdzie z pitlane, gdyby ktos sie tam wtedy nieszczesliwie nawinal bylaby masakra.

  • 21. Avellana
    • 2008-10-12 11:16:37
    • *.root.com.pl

    oprezes- skoro nie był prze Bourde to w jaki sposób wytłumaczysz to że Felipe się obrócił? dla mnie sprawa jest jasna Sebastian walną w bok bolidu Massy kiedy ten był już przed nim w przeciwnym wypadku sytuacja nie wyglądałaby tak jak wyglądała

  • 22. leo_
    • 2008-10-12 11:47:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może i słuszna decyzja, a może i nie. Jak dla mnie , to znowu trochę widać, że FIA chce jeszcze bardziej podkręcić napięcie w ostatnich 2 wyściagach poprzez zmniejszenie różnicy punktowej między Massą a Hamiltonem.

  • 23. wojtek_g
    • 2008-10-12 11:53:18
    • *.centertel.pl

    TOTTI : ja mam tak samo - vettel na 7. ;/ i to bedzie dla mnie 6 pkt mniej ...

  • 24. loydzios
    • 2008-10-12 12:45:24
    • *.eranet.pl

    Ja też miałem vetela na 7,ale przynajmniej kubka trafiłem i raikonena:)

  • 25. Cypriano
    • 2008-10-12 12:58:05
    • *.icpnet.pl

    Ciekawe że w taki sam sposób nie ukarali Massy za to jak obrócił Hamiltona!!!

  • 26. Polak477
    • 2008-10-12 13:25:25
    • *.174.25.205

    bo to było na samym początku wyścigu !!!

  • 27. sam-wiesz-kto
    • 2008-10-12 15:23:08
    • *.adsl.inetia.pl

    DOŻYWOTNI ZAKAZ PROBADZENIA BOLIDU F1 DLA MASSY!!!
    dziekuje

  • 28. TOTTI
    • 2008-10-12 16:16:31
    • *.232.255.155

    wojtek_g - No faktycznie, 6 pkt w tyl a nie 3.
    sam-wiesz-kto - Tyle masz do powiedzenia Lordzie Voldemorcie? Massa dzisiaj jechal bardzo nerwowo, co dowodzi ta kolizja z Bourdais, celowe uderzenie w Hamilltona i nie wiem czy przypadkiem nie powinien dostac kare przy wyprzedzeniu Webbera, co by bylo gdyby ktos wyjezdzal ktos akurat z pit lane? Spa'98. Chyba ze to bylo na 2-3 okrazenia przed meta wiec pewnie sobie pomyslal ze nikt juz nie wjedzie raczej do pit lane wiec dopuscil sie tak ryzykownego manewru.

  • 29. Monsterdst
    • 2008-10-12 16:29:59
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    kara powinna być dla Massy
    moim zdaniem to on przedobrzył przy wyprzedzaniu

  • 30. Corvin
    • 2008-10-12 19:30:59
    • *.cable.ubr03.chwo.blueyonder.co.uk

    To sa jaja po prostu ! Bourdais wyjezdzal z pit lane na swoim pasie i to Massa go zepchnal z toru ! FIArrari musi zapewnic Massie mistrza !!!

  • 31. Corvin
    • 2008-10-12 19:38:23
    • *.cable.ubr03.chwo.blueyonder.co.uk

    Totti - popieram poglad !!! Sytuacja z Webberem byla co najmniej podobna jak z Bourdais. Nie wazne czy wyjezdzal z pit lane, byl na torze i nie byl dublowany ! I uderzenie w Hamiltona bylo celowe, co widac po skrecie kol, gdy wyjezdzal z przecietej szykany. Zakret byl w lewo a kola auta Massy byly w prawo. Po prostu chcial zepchnac z toru Hamiltona ! Rozne kurewstwa widzialem w F1, ale to dzisiejsze w wykonaniu Massy to rekord wszech czasow. Massa powinien byc zdyskwalifikowany i do konca sezonu jezdzic bez punktow !!!

  • 32. pz0
    • 2008-10-13 09:32:52
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Mimo że układ FIA-Ferrari nie podoba mi się to jednak decyzja jak najbardziej słuszna. Kara była oczywista, aż dziwi mnie dlaczego rozpatrzenie odłożyli do zakończenia GP. To nie było na początku wyścigu, ale po wyjeździe z ostatniego tankowania Sebastiena, na kilkanaście okrążeń przed metą.

  • 33. z001
    • 2008-10-13 10:15:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jest akcja pt: "tytuł dla Massy" :) Bourdais walczy o życie w f1 a Massa moim zdaniem trochę przesadził to on spychał Sebastiana do prawej!. Gdyby to był incydent pomiędzy Hamiltonem i Kubicą i Hamilton zrobiłby tak jak Bourdais to Kubica dostał by karę.

  • 34. sztoki
    • 2008-10-13 18:23:30
    • *.adsl.alicedsl.de

    Jak zawsze Ferari ma szczescie i jak narazie karani sa wszyscy kierowcy w okolo za wyjatkiem kierowcow ferari.

  • 35. Łuki
    • 2008-10-13 18:55:46
    • *.xdsl.centertel.pl

    Moim zdaniem kara jest słuszna. Jak Massa stukną w Hamiltona to dostał karę przejazdu przez boxy to dlaczego Bourdias małby nie dosta kary. Dziwi mnie tylko to że nie dostał kary w czasie wyścigu tylko po nim

  • 36. Freddie
    • 2008-10-14 00:23:04
    • *.rzeszow.mm.pl

    ludzie ale bourdais wyjezdzal z pit lane i to on powien uwazac na kierowce jadacego na torze

  • 37. lewusFIA
    • 2008-10-14 13:45:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadza się Freddie, to właśnie wyjeżdżający z pit laine musi szczególnie uważać a nawet przepuścić nadjeżdżającego ze względu na dużą różnicę prędkości obu bolidów, przynajmniej jak do tej pory tak się kierowcy zachowywali.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo