2022-07-08 GP Austrii - Kwalifikacje 17:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 M.Verstappen Red Bull 1:04.984
2 C.Leclerc Ferrari 1:05.013
3 C.Sainz Ferrari 1:05.066
4 G.Russell Mercedes 1:05.431
5 E.Ocon Alpine 1:05.726
6 K.Magnussen Haas 1:05.879
7 M.Schumacher Haas 1:06.011
8 F.Alonso Alpine 1:06.103
9 L.Hamilton Mercedes 1:13.151
10 S.Perez Red Bull -:--.--
 
11 P.Gasly AlphaTauri 1:06.160
12 A.Albon Williams 1:06.230
13 V.Bottas Alfa Romeo 1:06.319
14 Y.Tsunoda AlphaTauri 1:06.851
15 L.Norris McLaren 1:25.847
 
16 D.Ricciardo McLaren 1:06.613
17 L.Stroll Aston Martin 1:06.847
18 G.Zhou Alfa Romeo 1:06.901
19 N.Latifi Williams 1:07.003
20 S.Vettel Aston Martin 1:07.083

komentarze
  • 18. MattiM
    • 2022-07-08 19:11:11
    • *.netusinternet.pl

    @16
    Zgadzam się. Cieszę się, że to potwierdzasz.

  • 19. Jordan777
    • 2022-07-08 19:12:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ tak potwierdzam twój idiotyzm

  • 20. Believer
    • 2022-07-08 19:15:06
    • *.

    @12
    Cóż, oglądając filmy nagrane z trybun będących zaraz za bariera w która uderzył Verstappen nie widac, żeby ludzie skakali z radości i otwierali przysłowiowe szampany. Co więcej, gdy zobaczyli, ze jest w stanie samemu opuścić samochód dostał wielkie owacje.

  • 21. Aeromis
    • 2022-07-08 19:16:08
    • *.adsl.inetia.pl

    @Jordan777
    Czyli według ciebie poprzednie Gran Prix na Silverstone trwało niecałe okrążenie, bo to wówczas tak się zachowywali? Człowieku, na yt każdy może sobie obejrzeć powtórkę "Race Highlights | 2021 British Grand Prix", co przed momentem zrobiłem i usłyszeć jak wyją ze szczęścia. Nie kłam.

  • 22. Believer
    • 2022-07-08 19:26:14
    • *.

    @21
    Pomyliłeś osobę, której chciałeś odpisać. Odniosłem się do reakcji bezpośrednio po wypadku. Co ma do tego reszta wyścigu, w którym Hamilton cały czas brał udział? Uważasz, ze cieszyli się z wypadku Maxa zamiast walki o zwycięstwo Hamiltona?

  • 23. Jordan777
    • 2022-07-08 19:28:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @21 tak jak wyli dzisiaj kibole w pomarańczowych koszulkach podczas wypadku Lewisa, nie widziałem i nie słyszałem na żadnym torze.

  • 24. BlahFFF
    • 2022-07-08 19:43:59
    • *.business.static.vectranet.pl

    @7. xandi_F1, zabawne, prawda? Jesli zostanie ukarany, to odebrano szanse Gasly'emu na lepsze miejsce. Jesli nie, to tez dziwne. Kamer na torze jest tyle, ze analiza tego powinna zajac doslownie chwile, a przepisy powinny byc jednoznacznie.

    Swoja droga, co sie stalo z sugestia z poczatku sezony, ze od teraz limity toru wyznacza po prostu tor, i kazdy wyjazd jest traktowany jako ich przekroczenie. Zdaje sie, ze wrocilismy znowu do rozgraniczania tego na roznych torach zamiast trzymac sie jednej i prostej reguly.

  • 25. Dawid-_F1
    • 2022-07-08 19:45:24
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    4. Aeromis

    Nie, Alonso nie dał ciała, miał uszkodzoną podłogę w Q3. Mówili o tym w studiu po kwalifikacjach. Chyba, że sam Alonso gdzieś źle pojechał i podłoga się uszkodziła. Szkoda bo cały weekend był bardzo szybki, ale nic straconego, jutro jest sprint a w niedzielę wyścig :)

  • 26. Midnight
    • 2022-07-08 19:47:27
    • *.208.39.74

    Brawo Max i RBR, oby wygrana jutro w sprincie i pojutrze w wyścigu. Tydzień temu brytole cieszyli się z kłopotów Verstappena, a dzisiaj Pomarańczowa Armia miała ubaw z wypadku Hamiltona. Wszystko zmierza do równowagi.

    Jeszcze słówko do Kempy. @Jordan777 to zbanowany @andi66 z nowym kontem który pluł jadem i nienawiścią w kierunku Verstappena i wchodził Hamiltonowi z wazeliną. Jego hamiltoniarska i antyverstappeniarska propaganda, jako chorego człowieka, przekracza wszelkie granice. On wciąż dostaje piany po przegranej Hamiltona w mistrzostwach w roku 2021, a do tego nie może znieść, że Hamilton bez bolidu szybszego o 2s na okrążeniu jest nikim. Kempa, kiedyś go zbanowałeś. Jeśli możesz, zrób to ponownie.

  • 27. Davien 78
    • 2022-07-08 19:51:37
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Jedyna pociecha to tempo Hama. Myślę że się przebije do przodu. Merc co wyścig szybszy. Rus zaczyna odstawać od Hama? Szkoda że puszkarze dostali przydłużenie elastycznej podłogi na kolejne dwa wyścigi.

  • 28. TomPo
    • 2022-07-08 19:57:18
    • *.99.105.250

    @27
    FIA zajmie sie problemem elastycznej podlogi, jak juz tytuly dla RBR beda rozdane.
    Tak samo jak dzisiejszy wyjazd PER poza tor (poza biala line) czterema kolami, zajma sie po fakcie.

  • 29. Adriannn
    • 2022-07-08 20:13:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Tempo Lewisa przed wypadkiem było imponujące (zważywszy w dodatku na specyfikację toru) - to pokazuje, że nawet jak Mercedesa w końcu dopadł kryzys - to w ich przypadku trwa to dosłownie chwilę. Niesamowite umysły tutaj pracują. Podziw!

  • 30. GTR
    • 2022-07-08 20:29:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    W żadnym bolidzie poza McLarenem nie widziałem tak nerwowego tyłu jak w Mercedesie. Jak nie porpoising to odklejanie ośki. Gdyby rzucić na szalę tak jak dziś chłopaki z Mercedesa rzucili temat, to bolidem Ferrari by wykręcił z sekundę lepszy czas na tym torze. To pokazuje, że Srebrne strzały są w bardzo niekorzystnej sytuacji a W13 to niezły niewypał.

  • 31. Davien 78
    • 2022-07-08 20:38:47
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    30@ Spokojnie. Ten niewypał zaczyna działać. Z 0.8 straty zrobiło się coś z ok 0.3 sek. Nie wierzyłem że można doskoczyć aż tyle do puszkarzy. Nie wydaje mi się że teraz Merc porzuci tę koncepcję. W rękach Hamiltona to może być zabójcza broń pod koniec sezonu. Tym bardziej że w tempie wyścigowym ten samochód jest jeszcze lepszy i mniej zużywa opony. Pożyjemy zobaczymy.

  • 32. mirek8423
    • 2022-07-08 20:45:22
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @26 z ciebie też jest dobry goguś i twierdzisz jesteś obiektywny i tutaj mamy przykład bo piszesz z jednej strony są brytole a z drugiej Pomarańczowa Armia. Człowieku ochłoń trochę. Następnie skarżysz na andi66 że pluł nienawiścią i właził Hamiltonowi z wazeliną a ty teraz włazisz Maksiowi bez hehe. Ciekawy z ciebie gostek.

  • 33. TomPo
    • 2022-07-08 20:45:40
    • *.99.105.250

    @31
    Obawiam sie, ze 0.3 wynika z bardzo krotkiego ale i szybkiego toru, do tego w miare rownego.
    Przy dluzszym torze, z wieksza iloscia zakretow, z wiekszymi wybojami - bedzie dalej 0.6 - 0..8s
    Jasne, progres jest, ale zobacz jakim kosztem. Obydwa bolidy Merca byly kompletnie niestabilne i obydwoje skonczyli w bandach.

  • 34. KK75
    • 2022-07-08 21:17:50
    • *.147.8.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Przepraszam za niezbyt merytoryczny komentarz, ale "obydwoje" czy "oboje" w odniesieniu do dwóch facetów razi równie mocno, jak fanbojstwo/hejterstwo ludzi upośledzonych psychicznie na punkcie "kibicowania" Maxowi czy Lewisowi.
    Jeśli mamy do czynienia z dwoma mężczyznami, to mówimy/piszemy "OBAJ".
    Chyba, że coś mnie ominęło i któryś z kierowców Merca już poczuł się kobietą - wtedy zwracam honor ; -)

  • 35. GTR
    • 2022-07-08 21:25:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @31 Haha nie no zaczyna działać. Jak na załączonym obrazku - dwa bolidy u rzyda z ogromną stratą do czołówki. Nie zaklinajcie już rzeczywistości. Predykcja FOM mówiła o czasie 1.14.9+/-0.2s, a wiadomo, że nie takie prognozy łamano na różnych obiektach w tym roku, więc uważam, że Ferrari i RB nie pojechali dziś na absolutny top możliwości. Także Mercedes ma spory problem z bolidem i zobaczysz, że również ten incydent nie będzie przysparzał psychicznego spokoju po takich akcjach jak dziś. Z tyłu głowy u zawodnika będzie siedziała do końca sezonu wątpliwość, żeby nie skończył znów stresującą odklejką, z której nie da się nic wyratować, więc jazda na maksa bye bye.

  • 36. GTR
    • 2022-07-08 21:31:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    W13 to nieprzewidywalny typ jak blacha w W210.

  • 37. Andrzej369
    • 2022-07-08 21:50:49
    • *.mt.pl

    Zachowanie skrajnych kibiców Verstappena w Austrii i Hamiltona na Silverstone udowadnia, że jedni i drudzy są siebie warci.

    Sędziowie mają masę ujęć do dyspozycji, a pomimo tego nie podjęli decyzji o skasowaniu czasu Pereza na czas - żenada.

    Mercedesy z tempem, ale do Austrii nie wiem czy coś przywieźli, największa różnica względem Silverstone, zakręty. Tor w Austrii składa się z przede wszystkim z 3 prostych, gdzie podskakiwanie na pewno się mocno powinno objawiać, ale można też ustawić bolid pod niższy docisk, co zmniejsza podskakiwanie.

    Haas pomimo braku dużych poprawek w tym sezonie idzie do przodu, faktycznie zrozumieli konstrukcję i są w stanie ją dobrze ustawić? Może też tor im sprzyja?

  • 38. Dziombo
    • 2022-07-08 22:59:12
    • *.122.61.124

    Dzisiejsze kwalifikacje potwierdziły że sędziowie sędziuja pod red bulla , tak samo jak w tamtym roku. Finito

  • 39. Manik999
    • 2022-07-08 23:17:47
    • *.centertel.pl

    To nie są kibice, lecz pseudokibice. Zarówno pseudokibice Maxa, jak i Lewisa, są siebie warci.

  • 40. Aeromis
    • 2022-07-08 23:19:22
    • *.adsl.inetia.pl

    @38. Dziombo
    Blablabla. W zeszłym roku sędziowali pod Merca. A Perez dostał karę, polecam Ci nervosol. Finito.

  • 41. Vendeur
    • 2022-07-09 02:50:15
    • *.97.85.159.ipv4.supernova.orange.pl

    @34. KK75

    Ależ to jest bardzo merytoryczny komentarz. I brawo za niego!

  • 42. Sebco
    • 2022-07-09 05:32:46
    • *.gdansk.vectranet.pl

    I geniusz w bandzie. Cały jego talent też wylądował. Co za radość hamiltonowców :) Widzą sukces nawet w rozbijaniu się. Kibice mają prawo się cieszyć kiedy chcą, mogą buczeć kiedy chcą, wyobraźcie sobie że mogą :) Jak widzę pseudo geniusza hama, kolejny raz jak płacze bo inni są lepsi, to aż się serce raduje. Widać było, że nic mu sie nie stało więc można się cieszyć, że odpadł a nawet trzeba bo tempo coraz lepsze ma bolid mercedesa.

  • 43. Majki 88
    • 2022-07-09 10:27:54
    • *.gigainternet.pl

    @42

    Cieszyć się bo kierowca( bez znaczenia który) rozbija bolid, to nie są żadni kibice. Tydzień temu armia Maxa pisała jak to na silverstone na niego buczeli, ale jak chodzi o Lewisa to jest już ok, można klaskać i skakać z radości bo wpadł w bandy. Zresztą w przypadku Russella było podobnie. Jedni i drudzy są siebie warci. Zresztą o czym ja piszę skoro Max w poprzednim sezonie powiedział, że nie widzi w tym problemu i porównał to do piłki możnej. Wielka szkoda że takie zachowanie rodem z boisk piłkarskich coraz częściej się zdarza w F1 czy tenisie.

  • 44. Jordan777
    • 2022-07-09 11:03:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Haniebne jest, że niektórzy fani wiwatowali wczoraj na wypadek Lewisa w kwalifikacjach. Proszę nigdy nie celebrować potencjalnie niebezpiecznych sytuacji. Miejmy nadzieję, że dzisiaj będzie szacunku i rywalizacja.

  • 45. Power_Driver
    • 2022-07-09 11:10:22
    • *.24.123.103.ipv4.supernova.orange.pl

    @26 Kim był andi66? (jestem tutaj dopiero od maja)

  • 46. Jordan777
    • 2022-07-09 11:29:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @26 nie ma tu bardziej zakompleksionego kibica Maxa od Ciebie. Jesteś żenujący i szkoda na Ciebie czasu.

  • 47. Andrzej369
    • 2022-07-09 11:38:10
    • *.mt.pl

    @45 To był hejter Verstappena/hejter RBR/psychofan Hamiltona/psychofan Mercedesa/troll, w każdym razie toksyczny gość, który nie pisał żadnych merytorycznych komentarzy tylko raczej wyzwiska jak masa innych tutaj.

  • 48. Midnight
    • 2022-07-09 11:42:33
    • *.56.235.248

    Tacy jak @Jordan777/andi66 nie są tu potrzebni


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo