komentarze
  • 1. MikeHill
    • 2022-02-23 13:44:37
    • *.50.125.126

    Już czekam na ciekawe komentarze i analizy. Ja poczekam jednak do pierwszego wyścigu. Nie mniej jednak miło widzieć bolidy w akcji.

  • 2. berko
    • 2022-02-23 14:09:56
    • *.centertel.pl

    Jak dla mnie Ferrari rozwaliło system swoją konstrukcją. Reszta bolidów choć różna, to podobnie skonstruowana, a Ferrari zupełnie inne.

  • 3. Krukkk
    • 2022-02-23 14:21:31
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Robert tyle danych nagromadzil, ze Inzynierowie Alfy zapewne pobiegli do sklepu po dodatkowe nosniki danych, zeby miec gdzie to upakowac.

  • 4. donbalon
    • 2022-02-23 14:27:54
    • *.238.91.140

    @3, chyba po dyskietkę 3.5"

  • 5. Frytek
    • 2022-02-23 14:36:28
    • *.163.153.36.ipv4.supernova.orange.pl

    No to wykrakałem z tym że będą dokręcać śrubki w bolidzie Roberta

  • 6. Pajol
    • 2022-02-23 15:03:46
    • *.netdrive.pl

    Czyżby Farrari największym szczęśliwcem nowych przepisów, a Red Bull największym pechowcem ?

  • 7. I_am_speed
    • 2022-02-23 15:40:47
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6
    Nie ma to jak wyciągać wnioski po pierwszej sesji testów.

  • 8. belzebub
    • 2022-02-23 16:22:14
    • *.centertel.pl

    Uważam, że podawanie czasów podczas testów jest bezsensowne, bo jak mantrę można powtarzać, każdy bolid ma inny program testowy, co innego jest sprawdzane, inną ilość paliwa, itd. Nawet jeśli ktoś kręci szybkie kółka, to i tak niewiadomo na ile ciśnie. Już sam fakt, że czas Leclerca jest o 4 sekundy gorszy od zeszłorocznych testów o czymś mówi. Poza tym, nawet jeśli uwzględnić różne rozwiązania techniczne, to ciężko uwzględnić żeby różnice między czołowymi zespołami z zeszłego sezonu były po kilka sekund... Krótko mówiąc, testy to nie są kwalifikacje.

  • 9. SpookyF1
    • 2022-02-23 16:24:49
    • *.plastcom.pl

    Ja bym brał komentarz 6 jako interpretację rozwiązań technicznych a nie czasów. Gdzieś czytałem, że wydaje się, że Ferrari ma legalniejsze rozwiązania nić RB i może być grubo z banami na rozwiązania techniczne. Zwyciężyć może Ferrari.

  • 10. belzebub
    • 2022-02-23 17:16:45
    • *.centertel.pl

    @9 Dopóki nie będzie jakichś protestów i ewentualnie oficjalnych decyzji ze strony FIA, pozostaje to gdybaniem, kto złożył bolid zgodnie z przepisami, a kto nie.
    Powtarzam oficjalnego stanowiska FIA, a nie gdzieś ktoś coś napisał.
    Tak więc jeszcze za wcześnie, kto zyskał, a kto stracił na nowych przepisach.

  • 11. Pajol
    • 2022-02-23 18:28:14
    • *.netdrive.pl

    @7,@8 Pamiętam jak Brown GP kręcił szybkie kółka, od pierwszego dnia testow i mówiono w ten sam sposób.... Albo że szuka sponsorów, jeszcze wtedy nie mając ani jednego , że gra na pokaz.
    Pamiętam Mercedesa który jeździł szybko, a później te ekipy, chodź ta sama fabryka nie miala litości dla swoich konkurentów.

  • 12. Skoczek130
    • 2022-02-23 19:20:00
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @Pajol - ale przed sezonem 2019 brylowało Ferrari, a Merc mówił o stracie pół sekundy do czerwonych. GP Australii mocno zweryfikował ten stan. ;)

  • 13. jaromlody
    • 2022-02-23 19:51:13
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Alfa Romeo się nie popisało pierwszego dnia testów zrobili przez cały dzień 32 kółka. To najmniej ze wszystkich ekip. Dla porównania Ferrari zrobiło 153.

  • 14. SpookyF1
    • 2022-02-23 19:59:01
    • *.plastcom.pl

    @13
    Alfa Romeo to turbo dzbany.
    Mają kupe siana z Orlenu i od Chińczyków.
    Jeżdżą na podzespołach Ferrari.

    Zaczynają wyglądać jak Williams za panowania Clare. Byle jeździć i czerpać zyski z giełdy. Forma nie istotna. Być w F1 tylko dla zysku, sport i ściganie to pochodna.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo