komentarze
  • 1. Andrzej369
    • 2022-02-14 12:25:01
    • *.mt.pl

    Aerodynamicznie wydaje się być pomiędzy McLarenem a Astonem, tak po szybkiej analizie.

  • 2. eGzid
    • 2022-02-14 12:34:49
    • *.4.60.220.edial.pl

    Po zdjęciach 0,013s na kółku szybszy od McLarena, ale o 0,107s wolniejszy od Astona. Pozdro

  • 3. lucasdriver22
    • 2022-02-14 12:40:36
    • *.play-internet.pl

    Przynajmniej odświeżyli malowanie nie jak Redbull

  • 4. dami14321
    • 2022-02-14 12:44:59
    • *.45.119.114

    calkiem ciekawie wygląda, pokrywy boczne troche przypominaja astona... Ciekawe czy Red Bull pojdzie tez w tą strone

  • 5. xandi_F1
    • 2022-02-14 13:17:50
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    AT zdradza jaką stroną pójdzie RedBull. To zdj daje nadzieję Astonowi, że na butelkę auta te wcale nie muszą być lepsze. Chociaż nie zdziwię się jak Merol będzie identyko jak Aston.

  • 6. mentos11
    • 2022-02-14 13:41:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Widzę że ścierają się tutaj dwie koncepcje butelki oraz dysk ufo :-)
    Która lepsza: dysk ufo czy butelka coca-coli, głosujemy!

  • 7. hubertusss
    • 2022-02-14 14:02:57
    • *.204.52.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Trochę Astona trochę Mcl. Z McL kojarzą się dwa kanały wyprowadzające powietrze z układu chłodzenia na tył w okolicach wydechu. Z Astona na pewno szerokie pokrywy boczne i taka jak by podwójna podłoga. Tył patrząc od góry nie jest taki smukły ale mocno podcięty od dołu.

  • 8. hubertusss
    • 2022-02-14 14:05:08
    • *.204.52.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Podobnie jak w Am te boczne kierownice powietrza trafiającego pod podłogę są bliżej przedniej osi. Co widać z góry i z boku. Ciekawe co pokarzą nowego inni.

  • 9. Adamwitt
    • 2022-02-14 14:28:37
    • *.30.20.254.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Trzeba przyznać że prezentacja zjawiskowa

  • 10. Frytek
    • 2022-02-14 14:34:11
    • *.163.238.14.ipv4.supernova.orange.pl

    Trzeba przyznać że ładne te bolidy. Dobrze że nie zrobili kroku wstecz jak w 2009r. Wtedy bolidy wyglądały jak siekierą ciosane. Teraz to jest krok w przyszłość

  • 11. QuatrusPL
    • 2022-02-14 15:03:56
    • *.play-internet.pl

    Powiem szczerze, że bardzo podoba mi się to malowanie. Mamy więcej białego, dużo też tego granatowego. No rewelacja. Dobrze, że nie przedobrzyli z tym białym jak w 2020, bo wtedy bolid wyglądał jak dla mnie katastrofalnie. W 2021 wyglądał nieco lepiej, dało się na niego patrzeć. A teraz - połączyli te 2 kolory idealnie. Prima Sort.
    Aerodynamicznie też źle to nie wygląda. Są wcięcia w ,,lotkach", ale to, co najbardziej przykłuło moją uwagę, to pokrywa silnika. Bardzo ciekawie to wygląda, dosłownie taka fala. Też te boczne wloty powietrza przyjemne dla oka. Wizualnie wygląda fantastycznie, ale to, co ma w środku, te osiągi są najważniejsze. Czy jest szybki - Przekonamy się podczas sezonu, poczynając od testów.
    Jak na razie wygląda to dobrze.

  • 12. patryko92
    • 2022-02-14 15:21:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wygląda bardzo Smooth, ma podobne rozwiązanie co Aston, z tymi wcięciami nadwozia pod wlotami powietrza. Ciekawy jestem Mclarena bo on takowych nie posiada. Do GP Bahrainu jeszcze wiele się pozmienia :)

  • 13. I_am_speed
    • 2022-02-14 17:17:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Kurcze, co prezentacja to coraz lepsze wrażenie robią te nowe bolidy, no i znowu mamy różnice względem tych co już zaprezentowali. Robi się coraz bardziej interesująco ;)
    Ciekawe czy podobną filozofie zobaczymy w RedBullu.
    A bolid AT, bardzo ładny, schludny, bez jakiegoś szału ale zdecydowanie na plus, osobiście nie jestem fanem kwadratowych/prostokątnych wlotów, do tego wydają się nieproporcjonalnie małe ale wygląda na to że większość idzie właśnie w tym kierunku więc coś musi być na rzeczy.
    Czekam z niecierpliwością na kolejnych!

  • 14. RiskyF1Fan
    • 2022-02-14 18:59:48
    • *.play-internet.pl

    Jak dotąd uważam, że najbardziej pomysłowa prezentacja bolidu! Super malowanie!

  • 15. jan_ka
    • 2022-02-14 19:01:53
    • *.184.48.89.ipv4.supernova.orange.pl

    Ciekawy tył i te owiewji na doie przy przeednich kołach.

  • 16. grzegorz0812
    • 2022-02-14 21:03:10
    • *.perfecteline.pl


    15. jan_ka
    owiewki faktycznie ciekawostka ale na torze dlugo nie przezyja.wylot strumienia z chlodzenia prosto na dolne lotki skrzydla,inaczej jak w maclarenie

  • 17. Andrzej369
    • 2022-02-14 23:22:44
    • *.mt.pl

    @16 Faktycznie - 4 rozwiązania już tu widzę:
    - McLaren - zakończenie sidepodu wcześniej ze strugą skierowaną mniej więcej na 'beam wing' (niestety brak zdjęć na tył),
    - Aston - większość powietrza pewnie wyleci żeberkami, a reszta z tyłu na dyfuzor,
    - wzorzec FIA - całość na dyfuzor
    - AlphaTauri - zdecydowanie skierowane na 'beam wing'

    Pomimo, że przednie i tylne skrzydła są prawie identyczne, to projekty sidepodów są zupełnie różne, a ten obszar będzie dość ważny, bo będzie współgrał z podłogą (efekt przyziemny) i z dyfuzorem oraz jak widać również beam wingiem. Ciekawe jakie rozwiązania pokażą Mercedes, Ferrari i Alpine, Red Bull pewnie będzie podobny z drobniejszymi różnicami...

  • 18. pan37lureta
    • 2022-02-15 14:02:13
    • *.red.o2.cz

    Zeszłoroczne malowanie ładniejsze

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo