patryko92
Ostatnia aktywność
avatar
patryko92

19.02.2025 09:19

0

Ogólnie fajne Show, dobrze się to oglądało, najlepszą robotę zrobił prowadzący.

avatar
patryko92

15.07.2024 08:39

0

Gość jest niesamowity, wyjątkowy. Układ nerwowy ze stali. To jak objechał Pereza i bodajże Sainza w Austrii to czapki z głów. Większość kierowców powinno brać z niego przykład, w szczególności Lando. A to dopiero jego drugi sezon :D

avatar
patryko92

03.07.2024 21:39

0

@12 no to nie czytaj, nikt Ci nie każę :) @11 "Jednak gdyby reszta stawki jeździła, wyprzedzała i broniła się w taki sposób jak Verstappen, to do mety dojeżdżało by kilka bolidów" Ty też robisz z Verstappena bandytę. Moim zdaniem w Austrii to Lando jeździł jak wariat a nie Max. Max to mistrz, udowodnił to już mnóstwo razy. Schumacher czy Senna a nawet Hamilton jeździli podobnie. Mi osobiście podoba się ostra walka na torze i jestem przeciwny karaniu za każdy mały występek bo to psuje widowisko. Rozumiem frustracje ludzi bo Max ma tak dużo fanów jak i anty fanów ale to nie jest obiektywne - w obie strony. Jasne, przytoczyłeś Abu Dhabi, podobna sytuacja, Max się spłakał ale jednak stawka była zupełnie inna, a napięcie które tworzyło się od początku sezonu już przebiło sufit, więc kiepskie porównanie. Myślałem że Lando to poziom Leclerca ale jednak się grubo pomyliłem. Może tempo mają podobne ale jednak wyprzedzać to Charles potrafi, jakoś Max nie wjeżdżał w niego w 2022r kiedy Leclerc go objeżdżał. To była walka Fair, ostra ale czysta.

avatar
patryko92

03.07.2024 15:57

0

@8 Zgadzam się z Tobą, aczkolwiek Lando już przed tą kolizją wyjechał poza tor blokując koła i przestrzeliwując zakręt jak torpeda, gdyby Max w tej sytuacji był Landem to pewnie nie patrzyłby i skręcił w prawo niszcząc sobie i Norrisowi wyścig. To jest ta różnica o której wspominam. Lando jeździ jakby miał przepalone styki. Brakuje mu cierpliwości i szuka wszędzie winnych. Wszyscy antyfani Maxa na czele ze SkySports próbują z niego zrobić najgorszego, a tak naprawdę nic wielkiego nie zrobił, wystawił łokcie bo w poprzednich okrążeniach Lando sam pokazała na jakich zasadach się ścigają. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.

avatar
patryko92

03.07.2024 15:04

0

@4 wpisz sobie na yt "verstappen vs sainz austria" i pierwszy shorts jaki się wyświetla to porównanie identycznej sytuacji z dwóch wyścigów. Zobacz ile miejsca miał Max a co zrobił Lando, to pokazuje różnice klas miedzy nimi.

avatar
patryko92

03.07.2024 14:58

0

@4 Tobie proponuje zobaczyć powtórkę pojedynku Maxa i Carlosa z 2023 na tym samym zakręcie. Carlos zjechał jeszcze bardziej niż Max, ale nic się nie stało bo Max zachował chłodną głowę i uniknął kontaktu. Lando za to chłodnej głowy nie ma, płacze jak dziewczynka przez radio, atakuje jakby to była gra komputerowa. Owszem Max dostał zasłużona kare bo doszło do kontaktu, do którego nie musiało dojść gdyby Lando miał trochę więcej oleju w głowie i potrafił wyprzedzać. "Twarde ściganie nie polega na tym żeby rozwalić rywala." dokładnie, tylko nie wszyscy potrafią się twardo ścigać, Lando próbował kilkukrotnie wjechać w Maxa aż w końcu doszło do kontaktu tylnych kół po czym wjechał w niego ze złości i skończył z niczym, przy okazji rujnując wyścig Maxowi, do spóły z ekipą RB

avatar
patryko92

03.07.2024 10:32

0

Ten weekend udowodnił wszystkim że Lando ma tempo ale wyprzedzać i rywalizować z najlepszymi to on jeszcze nie potrafi. Wielokrotnie pokazał że nie ma chłodnej głowy i to jest jego największa wada, aż się przypomina Sochi 2021r gdzie na własne życzenie przegrał wyścig. W Austrii było podobnie, jego nieprzemyślane, słabe ataki tylko sprowokowały Maxa do ostrej walki, a całej kolizji mogli uniknąć gdyby Lando potrafił zachować chłodną głowę i nie skręcił w bolid jadący obok. W internecie lata filmik z tego samego zakrętu w którym Max wyprzedza Sainza, gdzie Sainz jeszcze bardziej zjeżdża do zewnętrznej, mimo tego Max potrafi pojechać po tarkach i wyprzedzić Carlosa. Mimo że bardzo lubię Lando to w tym momencie zachowuję się jak rozpuszczone dziecko któremu się mocno odkleiło ego. Jego wieczny płacz przez radio jest żenujący. Widać po nim że nie radzi sobie z presją i jest mocno nabuzowany, co przekłada się na bezmyślną jazdę.

avatar
patryko92

01.07.2024 09:01

0

Wystarczy sobie przypomnieć walkę Maxa z Charlesem w 2022r, nie było ani jednej takiej akcji. Chłopaki ścigali się twardo ale Fair. Natomiast Lando nie potrafi wyprzedzać, robi to w stylu Magnussena, atakuje jak amator-albo mnie puścisz albo się rozbijemy. No i się rozbili. Wiec nie dziwie się że Max wystawił łokcie. Lubie ich obu ale widać po Lando że sobie nie radzi z psychą.

avatar
patryko92

12.06.2024 11:42

0

Zak teraz mocny w gębie bo Mclaren wskoczył na przód stawki. Pytanie na jak długo i też mam wrażenie że zamiast patrzeć na swój ogródek to wtyka nos do sąsiada i rozgaduje na prawo i lewo. Słabe 2/10

avatar
patryko92

07.05.2024 15:12

0

a Verstappen twierdzi że gdyby jego matka miała jaja to by była ojcem :) kocham takie gdybanie.... co by było gdyby, w dupie rosły grzyby.... Lando miał najlepsze tempo, myślę że poradziłby sobie z Ferrari bez większego problemu. Drugi najszybszy na torze był Max, więc realnie Carlos mógłby liczyć maksymalnie na podium.

avatar
patryko92

17.04.2024 13:57

0

Ferrari jedyną nadzieją na emocje w walce o wygranie kilku wyścigów w tym sezonie.

avatar
patryko92

16.02.2024 12:53

0

Są wloty powietrza w sidespodach, przypominają te z Mercedesa W14 zanim przeszedł modyfikacje bodajże w Monaco, ale są bardzo schowane i nie widać ich na tych zdjęciach. Dodatkowo pokrywa silnika też wygląda jakby była żywcem zdjęcia z W14 :D Jeżeli okażę się że RB20 znowu zostawi konkurencje za plecami, to będzie niezła beka z Merca xD

avatar
patryko92

06.12.2023 13:04

0

Obawiam się że to początek końca Merca w F1. Już wiadomo że Toto nie będzie na każdym wyścigu w 2024 roku.

avatar
patryko92

07.10.2023 09:25

0

mądrze mówi, polać mu!

avatar
patryko92

07.10.2023 09:25

0

@1. Podejrzewam że właśnie z powodu braku kary dla VER w Singapurze Carlosowi się upiekło :D

avatar
patryko92

22.09.2023 10:16

0

Wszystko wraca do normy...

avatar
patryko92

06.07.2023 11:32

0

Ktoś tu ogląda tylko obrazki zamiast czytać cały artykuł :D

avatar
patryko92

23.05.2023 14:21

0

No i dobry news! Irytowały poprzednie transmisje lokalnej telewizji, Nie ogarniali co sie dzieje na torze.

avatar
patryko92

19.04.2023 14:40

0

Brak szacunku dla 2-krotnego mistrza świata. Przepuścili szanse na zdobycie mistrza w 2007r bo woleli promować młodego Hamiltona. Gdyby postawili na Ferdka, obstawiam że miałby teraz 3 mistrzostwa :)

avatar
patryko92

18.04.2023 14:36

0

No i gdzie ta decyzja? :D

avatar
patryko92

13.04.2023 08:32

0

@5 Akurat w 2021 Red Bull miał słabszy bolid od Mercedesa :)

avatar
patryko92

11.04.2023 15:36

0

@2 Hamilton tak samo :D

avatar
patryko92

07.04.2023 10:24

0

Dla mnie też ta kara to jakiś żart. Można porównać to do piłki nożnej, gdzie Carlos sfaulowałby Alonso na rzut karny ale później okazałoby się że był spalony i karnego nie ma :D Szkoda mi Sainza, liczę że Ferrari już wyczerpało limit pecha na ten sezon i zaczną zdobywać podia :D

avatar
patryko92

18.03.2023 08:13

0

@2 hahaha You Made My Day!

avatar
patryko92

17.03.2023 08:16

0

@3 Zazdroszczę, 3 zakręt jest mega, szczególnie z trybuny, Dużo tam się dzieję. Ja akurat wybrałem 4 zakręt. Też mega fajnie tam jest, nam się trafiło palące Ferrari Carlosa, wywalenie Checo na żwir przez RUS czy piękne wyprzedzanie Maxa przez Leclerca :D

avatar
patryko92

16.03.2023 08:45

0

RB Ring rządzi :) Jeden z najlepszych torów do oglądania na żywo, są miejsca z których widać ponad połowę toru.

avatar
patryko92

03.03.2023 10:25

0

Ja to bym widział Lando zamiast Checo. Wtedy byłaby ciekawa walka o mistrza jak za czasów Hamiltona z Rosbergiem. Wszyscy mają obawy że RB będzie jeździł w innej lidze

avatar
patryko92

02.03.2023 10:05

0

@1 Rozumiem że ludzie nie lubią zmian jak się do czegoś przyzwyczają ale dla mnie to co Viaplay pokazało tylko na testach to już Eleven nie ma podjazdu. Chodzi mi o nowe osoby które relacjonowały to co działo się w Bahrajnie. Pomijając starą ekipę z Eleven którą bardzo lubię to mnóstwo ciekawych rzeczy można było się dowiedzieć od Patryka Sokołowskiego - gość który pracował w mclarenie w dziale areo, czy np młody kierowca Piotr Wiśnicki który opowiadał o samym torze i jakie są odczucia w poszczególnych zakrętach, Kamila Kotulska - dziewczyna która ma spore pojęcie o f1 i do tego ma piękny głos! W weekend ma być Marcin Budkowski czyli szef Alpine przed Otmarem. O Jermakowie też muszę wspomnieć bo lubię go oglądać na YT. Zmiana na wielki + imo

avatar
patryko92

23.02.2023 08:49

0

Nikt nie lubi zmian, ale to kwestia przyzwyczajenia, natomiast jak widzę lament nad ceną viaplay to nie wiem czy się śmiać czy płakać.... Jak nie chcecie płacić 55 zł co miesiąc to sobie znajdźcie kogoś do wspólnego konta. 4 osoby mogą oglądać w jednym momencie to wam wychodzi 13,75 co miesiąc. Viaplay transmituje najlepszą lige na świecie + puchary europejskie i wiele wiele więcej niż pokazywał Eleven, chociażby dzisiejsze testy.

avatar
patryko92

14.02.2023 08:53

0

boczne sekcje przypominają bardziej williamsa a to nie wróży nic dobrego :D

avatar
patryko92

14.02.2023 08:51

0

Widać że większość zespołów wzorowała się na RB18 ale z drugiej strony trudno się dziwić. Już nie mogę sie doczekać pierwszego wyścigu!

avatar
patryko92

03.02.2023 16:01

0

@11 tak myślałem :) akurat od kilkunastu lat pracuję w branży motoryzacyjnej i zaciekawiła mnie Twoja opinia. Następnym razem jak piszesz takie rzeczy to poprzyj to jakimiś konkretami :)

avatar
patryko92

03.02.2023 14:47

0

@8 Oświeć mnie, czym się różni ford focus stojący w polskim salonie od tego w niemieckim oprócz tego że u nas cena jest w pln a tam euro?

avatar
patryko92

03.02.2023 08:36

0

Jakoś tego nie widzę z tym fordem. Przecież ford g*wno wort, cytując klasyka :)

avatar
patryko92

27.10.2022 11:45

0

Niech się ściga jak najdłużej. Oby w przyszłym sezonie Merc wrócił na top bo chciałoby się przeżyć jeszcze raz to co w 2021 roku.

avatar
patryko92

24.10.2022 09:24

0

Ja pamiętam jak LEC na Silverstone uszkodził identycznie skrzydło jak PER na pierwszym kółku i dojechał tak do mety, a nie było żadnej gówno burzy z tym związanej. Oczywiście kara dla ALO to kpina, tak jak 5 sekund dla RUS. Nie zgadzam się ze Gunterem a propo czarno-pomarańczowej flagi. Taka flagą dostaje się kiedy Twój bolid zagraża bezpieczeństwu na torze. Perezowi odpadł kawałek skrzydła więc de facto zagrożenia nie było tak jak w przypadku LEC na silverstone. Alonso to już cięższa sprawa do oceny, ponieważ element lusterka nie odpada zbyt często, można rzecz że wyjątkowo rzadko. Ciężko było wycofać go z wyścigu pod pretekstem wibrującego lusterka. A co do Strolla to gość powinien bana na przyszły wyścig. Dla mnie to był kryminał. FIA ma w biurze koło fortuny z karami i każdy dostaje losowa karę. Nie da się tego inaczej wytłumaczyć.

avatar
patryko92

27.09.2022 08:18

0

@1 @5 Zanim coś skomentujecie to przeczytajcie najpierw cały tekst a nie tylko tytuł. Nic nadzwyczajnego ani ofensywnego nie powiedział. A wy się spinacie jakby RB prowadził wojnę z Mercem xD Czas dorosnąć i wyleczyć kompleksy panowie

avatar
patryko92

09.09.2022 15:38

0

@3 RB raczej nie ma z tym problemu bo są najszybsi na prostych, aczkolwiek co mi mówi że Max tego wyścigu nie ukończy

avatar
patryko92

08.09.2022 15:23

0

@9 Daniel Ricciardo notował lepsze wyniki ale Max miał wtedy 18 lat.. a sam Daniel był w najlepszej formie. @16 przeczytaj jeszcze raz "pomijając czołówkę" Perez ma problem pokonać oba Ferrari i Mercedesy, gdzie Max w tym samym aucie jedzie w innej lidze. Lando ma fatalny bolid ma o wiele gorszy bolid od Alpine a jednak potrafi się im postawić. Dla mnie Lando to kierowca na poziomie Russela czy Leclerca czyli TOP

avatar
patryko92

08.09.2022 12:06

0

Faktem jest że Max niszczy każdego zespołowego partnera, czego nie można powiedzieć o Lewisie, patrz Russel, Alonso czy Rosberg. Jedynym kierowcą z poza czołówki, który mógłby jeździć na tym samym poziomie co Max jest Lando.

avatar
patryko92

05.09.2022 11:31

0

Podobno Perez w swoich samochodzie ma zamontowaną instalacje LPG w celu zmniejszenia kosztów eksploatacji i zmieszczenia się w limitach budżetowych. Stąd ta różnica tempa w obu samochodach RB

avatar
patryko92

01.09.2022 10:23

0

Życzę Sobie i Wam dobrego, wyrównanego ścigania :)

avatar
patryko92

29.08.2022 10:41

0

Obstawiam że w 2023r Merc nie będzie już korzystał z konstrukcji 0 pod, która jest kompletnym niewypałem.

avatar
patryko92

29.08.2022 08:18

0

Zastanawiam się jaki sens miała ta dyrektywa? Gołym okiem było widać jak bolidy podskakują, min Ferrari, AT i wiele innych. Dlaczego RB musiał się podporządkować skoro od samego początku nie mają problemu z podskakiwaniem. Gdzie tu sens i logika? Wałek ze "względem bezpieczeństwa" to największy hit tego sezonu xD Mam nadzieje że to tylko kwestia toru SPA na którym rb był zwyczajnie w innej lidze. Bo inaczej będzie totalna nuda jak w ostatnich latach dominacji Mercedesa.

avatar
patryko92

26.08.2022 11:01

0

Tego sie nikt nie spodziewał, byli totalnie w szoku :D

avatar
patryko92

17.08.2022 15:19

0

@14. Jacko Szanuje to że kibicujesz Mercowi i Lewisowi ale mówiąc ogólnie to trzeba być ślepym żeby nie widzieć jaką politykę prowadzi Toto. gdzie tu brak szacunku?

avatar
patryko92

17.08.2022 14:31

0

@ 11. Jacko No właśnie widać że jesteś zagorzałym fanem Merca i Hamiltona i ja to szanuje, ale postaraj się popatrzeć na niektóre fakty obiektywnie, jeżeli potrafisz. Nie wiem o jakiej teorii piszesz. Trzeba być naprawdę ślepy żeby nie zauważać tych wszystkich rzeczy. Nie jestem antyfanem. Lewisa szanuje, końcówka obecnego sezonu klasa sama w sobie w jego wykonaniu. W tym sporcie zawsze będą równi i równiejsi ale są pewne granice a wg mnie karty rozdaje tylko jeden zespół a reszta musi grać tym co ma.

avatar
patryko92

17.08.2022 12:48

0

@1. marcopx16 Z MGU-K które ma dostarczać 3x więcej energii.

avatar
patryko92

17.08.2022 11:13

0

@8. Jacko No właśnie było to widać w całym zeszłym sezonie a szczególnie to w tym teraźniejszym :D To że dał się porobić chytrą i nie do końca czystą zagrywką tego nie zmienia. Toto to szef i ma większą władzę niż pozostałe 9 zespołów razem wziętych, ale czy to jego wina?? Oczywiście że nie, sam sobie na to zapracował. Nie zmienia to faktu że dla każdego postronnego kibica i dla zdrowej rywalizacji jest to mega słabe.

avatar
patryko92

17.08.2022 08:52

0

Toto Wolf to szef wszystkich szefów i tyle w temacie :)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu