DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO:
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1
-
Żaden etatowy kierowca Ferrari przed Hamiltonem nie odpadł w Q1 trzy razy z rzędu

Ostatnia aktywność
11.12.2025 19:21
4
Powtórzę, to co już pisałem, a co każdy zna :
Testy Ferrari w Maranello.
Inżynier : I jak samochód?
Niki Lauda : Okropny, zwrotny jak świnia!
Inżynier : Nie możesz tak mówić!
Niki Lauda : Dlaczego?
Inżynier : To jest FERRARI!!
Niki Lauda : To sracz! Podsterowność jak cholera, a balans to katastrofa! To niesamowite! Macie całe te nowoczesne fabryki, a robicie takie g..o!?
I zgadzam się z przedmówcami : Charles...teraz albo nigdy, ale nigdy z Ferrari...chciałbym zobaczyć czy będę cofał te słowa z sezonem 2026.
Przejdź do wpisu Leclerc o sezonie 2026: teraz albo nigdy
09.12.2025 20:29
0
@Rextrex Zapewne, cóż zobaczymy jak to będzie bez niego w F1 i w Red Bullu.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Helmut Marko odchodzi z Red Bulla!
09.12.2025 16:57
7
Chyba w końcu do Pana Marko dotarło, że najwyższy czas zejść ze sceny i udać się na emeryturę. Ciekawi mnie jak to się teraz w Red Bullu poukłada. Jak jeszcze niedługo usłyszymy że GP odchodzi, to dopiero będzie ciekawie.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Helmut Marko odchodzi z Red Bulla!
01.12.2025 22:31
1
@ojciec3d Tak, a potem Bogu ducha winny człowiek zostaje zmieszany z błotem... Ludzie kłapią jęzorem bez zastanowienia się! Chore! Jest nawet taki mem ,, Zanim powiesz cokolwiek sprawdź czy twój język jest podłączony do mózgu ''
Przejdź do wpisu Red Bull i FIA wydali oświadczenia ws. hejtu, jaki spotkał Antonellego po GP Kataru
19.11.2025 15:55
1
Oby dobrze ten czas wykorzystali. Z mojej perspektywy to model jazdy do naprawy i dbanie o optymalne zoptymalizowanie osiągów Ai ( Zanim wyszedł patch jakiś miesiąc temu, bolidy innych pędziły po mokrym jak po suchym, a bolid gracza był jak na lodowisku ). I może niech zrobią efektywniejsze modele zniszczeń i kraks, no i dodadzą to, że gdy jest czerwona flaga to gracz musi sam bolid sprowadzić z powrotem do boksu, a nie wyświetla się komunikacik i pyk jesteś w boksie...
Przejdź do wpisu Serię gier o F1 od EA Sports czeka roczna przerwa - najnowsza odsłona pojawi się dopiero w roku 2027
15.11.2025 08:06
7
Odnośnie Ferrari to moim zdaniem w dalszym ciągu istnieje narracja pokazana dobitnie z znanego i lubianego, a moim zdaniem bardzo dobrego filmu ,, Rush '' z 2013 roku. Kiedy To Niki Lauda testował Bolid Ferrari na torze ( Bodajże w Maranello ). Fragment tego filmu stał się memem w środowisku F1 i oscyluje w nim aż do dziś:
---
Inżynier : I jak samochód?
Lauda : Okropny! Zwrotny jak świnia.
INŻ : Nie możesz tak mówić!
Lauda : Dlaczego?
INŻ : To jest FERRARI!
---
Moje pytanie : I co z tego!? Nie wiem ciągle mam wrażenie, że Włosi mają jakieś ( Dziecinne, naiwne ) przekonanie, że jak coś ma odpowiednią nazwę to na pewno będzie ,, świetne ''. Sam CEO Frederic Vasseur powiedział kiedyś, że zespół Ferrari boi się ,, nowych niesprawdzonych rozwiązań, boją się ryzyka, nieszablonowego myślenia ''. Dopóki nie zmienią toku myślenia ich samochód nigdy nie będzie dobry. Nie wiem poprawcie mnie jeśli źle myślę. Szkoda mi tylko Leclerca i Hamiltona w tym zespole, bo to chyba oni są tam najbardziej poszkodowani.
Przejdź do wpisu Słowa Elkanna wywołały duże poruszenie w mediach
15.11.2025 07:50
0
@Michael Schumi W połowie masz rację. Max ma styl jazdy Ayrtona Senny ( Rozpychanie się łokciami, co mnie osobiście nie leży za dobrze na wątrobie, ponieważ mam zdanie, że jeśli potrafisz jeździć jak Mistrz F1 to zrobisz to bez rozstawiania wszystkich po kątach. Nie wiem, może się mylę ). A często jak pokazała to Hiszpania gdy Max straci zimną głowę, to sam sobie krzywdę robi, no ale może to jedyny sposób aby się czegoś nauczył? Jednakże wiesz mnie bardziej chodziło o presję jaką zawodnik sam na siebie nakłada :). A czasem wydarzają się rzeczy, które są poza jego kontrolą i nie trzeba być dla siebie wtedy zbyt krytycznym, albo co gorsza jeszcze bardziej się rugać. Max pisze swoimi wyczynami historię, tego nie można zakwestionować, ale właśnie czasem przez to, że rzeczy czasem nie idą po jego myśli, popełnia błędy. I to jest jego słabość. Zostało mu to jeszcze z kartingu. A praca nad sobą to rzecz trudna. Trudna, ale chwalebna.
Przejdź do wpisu Verstappen przyznał, że był wściekły na wydarzenia z końcówki GP Hiszpanii
13.11.2025 06:58
3
No....trochę nie spodziewałem się takie wyznania po Maxie. Ale cóż skomentuję to tak ,, uczymy się całe życie '' i wiem z własnego doświadczenia, że czasem topornie coś nam wchodzi do głowy. A co do ,, muszenia '' dania z siebie wszystkiego to chyba tutaj za bardzo nasze ego odgrywa tu rolę i zawsze będzie nam wmawiało ,, a przecież mogłeś lepiej ''. Max nie jest w tym jedyny. Sami siebie nigdy nie poznamy na 100% i po prostu czasem lepiej odpuścić i po prostu dalej robić swoje.
Przejdź do wpisu Verstappen przyznał, że był wściekły na wydarzenia z końcówki GP Hiszpanii
10.11.2025 12:20
1
@Frytek Amen, kolego :)
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Sao Paulo. Verstappen stanął na podium po szalonej pogoni
10.11.2025 08:38
0
@Andrzej369 Fakt zapomniałem o Sprincie, który może być kluczowy. Co nie zmienia faktu, że Norris musi po prostu cisnąć do końca i nie popełniać błędów jeśli chce zdobyć tytuł.
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Sao Paulo. Verstappen stanął na podium po szalonej pogoni
10.11.2025 08:33
2
@Frytek Zwróć uwagę, że tak jest wszędzie. Praktycznie w każdej dyscyplinie. Niektórzy fani, jak i sama narracja mediów, obdarzają zawodników ,, syndromem Boga '' . Musi być Perfekcyjny, a jak nie jest, to jest do Dupy i wieszają na nim psy. Zapominają, że ci zawodnicy to też ludzie, tak samo jak ONI. Popełniają błędy. Dla mnie Perfekcja za częsta robi się po prostu nudna. Nie przepadam za Maxem i szczerze to wolałbym, aby Norris albo Piastri zdobyli tytuł, aby po prostu było ciekawiej. Maxowi nie można odjąć jego talentu bo to byłby co najmniej grzech, ale fajnie by było jakby jednak tytuł zdobył ktoś inny.
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Sao Paulo. Verstappen stanął na podium po szalonej pogoni
10.11.2025 08:26
1
@mirek8423 Fakt o tym sprincie zapomniałem, przyznaję. To też różnicę zrobi i może to być właśnie kluczowe. Cóż zobaczymy jak to wyjdzie :).
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Sao Paulo. Verstappen stanął na podium po szalonej pogoni
09.11.2025 23:38
2
Matematycznie Norris ( O ile nie rozbije auta lub mu nie wysiądzie ) musi ukończyć te 3 pozostałe wyścigi nie niżej niż 5-te miejsce i wtedy nawet jeśli Max będzie na 1-szym miejscu w wspomnianych 3-ech wyścigach, Norris zostanie Mistrzem F1! .
Obliczenia :
Max : 341 punktów + 3 x 25 ( za 1-sze miejsce) = 416
Norris : 390 punktów + 3x 10 ( za 5 miejsce ) = 420
Matematyka nie kłamie, wyżej nie liczę bo nie potrzeba :)
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Sao Paulo. Verstappen stanął na podium po szalonej pogoni
09.11.2025 15:03
0
@ojciec3d Z prognoz różnych portali ponoć ma nie padać.
Przejdź do wpisu Verstappen wyruszy z alei serwisowej! Kolejność startowa GP Sao Paulo (akt.)
09.11.2025 14:05
2
Desperacki rzut na jedną kartę, zobaczymy czy efektywny. Max musi jechać na 1 pit stop jeśli myśli o wysokiej pozycji końcowej.
Przejdź do wpisu Verstappen wyruszy z alei serwisowej! Kolejność startowa GP Sao Paulo (akt.)
05.11.2025 15:20
8
Aby zrobić coś takiego to trzeba być poziomem mentalnym poniżej poziomu zwierząt! Jakby się jeszcze okazało, że ma to jakiś związek z obecną sytuacją kwalifikacyjną w F1 to już odwiert w dnie swych umysłów mają ci wandale.
Przejdź do wpisu Grób Bruce'a McLarena został zdewastowany
01.11.2025 07:47
0
Z całym szacunkiem dla Meksykanów, ale z logiką chyba ostatnio problem. Należy zadać sobie pytanie : Kto w tym całym zamieszaniu szybciej zatrzyma się? Człowiek? Czy pędzący około 200 km/h Bolid? Chyba Ego za duże, a logiki za mało ( Jak zwykle z resztą ). I to nie tylko przypadek z torów, ale spotkasz coś takiego jeżdżąc po normalnych drogach.
Przejdź do wpisu FIA zareagowała na oświadczenie Meksykanów ws. sytuacji z Lawsonem
21.10.2025 08:28
0
Tak ,, Na razie '' , ale po ostatnich dwóch GP jakoś nie widać entuzjazmu w jego jeździe. Rozumiem zużycie opon i tak dalej, ale Piastri chyba pomału w Lewisa się zamienia, albo gorzej. Lewis już nie ma tej ,, iskry '' w jeździe, a Oscar chyba sobie odpuścił po Singapurze. Samym gadaniem nie zdobędzie tytułu Mistrzowskiego, co dobitnie pokazuje mu Max.
Przejdź do wpisu Piastri podkreślił, że wciąż znajduje się w lepszej sytuacji w mistrzostwach od Norrisa i Verstappena
20.10.2025 13:54
1
No interesujące. ,, Nieporozumienie '' - jak to ładnie brzmi. Coś ciężko mi się chce wierzyć, że to zwykłe ,, nieporozumienie '' jak to CEO Red Bulla określił. Czyżby tak się bali Norrisa, że do takich rzeczy się posuwają. Nie wiadomo czy to prawda, czy nie, ale ludzie i tak będą mieli to z tylu głowy, że mógł być to celowy zabieg. Pytanie się nasuwa ,, Po co robić coś takiego? '' . W naiwności swojej myślą, że im to nie zaszkodzi...
Przejdź do wpisu Red Bull chciał przeszkodzić Norrisowi w procedurze startowej
18.10.2025 23:27
1
@Markok Jak nie masz konkurencyjnego kolegi z zespołu to Ego rośnie i ślepniesz. Ale to zrozumie tylko ktoś pojętny ;)
Przejdź do wpisu Verstappen znowu wyśmiał zasady panujące w McLarenie
18.10.2025 23:15
5
Zack Brown ma jeden problem z Nicko, a mianowicie takie, że ,, Jak on śmiał nie zniknąć '' . Bez dalszego komentarza odnośnie Zacka. Piastri niby prowadzi, ale po tym manewrze wydaje mi się, że jeszcze za wcześnie na tytuł Mistrza. To zdarzenie ewidentnie pokazało, że jeszcze mu nieco kluczowego doświadczenia brakuje.
Przejdź do wpisu Brown obwinił Hulkenberga za kolizję swoich kierowców
18.10.2025 08:58
2
Zawsze dobrze się gada komuś, kto jako ,, jedyny '' dowozi punkty w zespole jakim jest Red Bull. Bardzo mnie ciekawi jakby Max miał zespołowego partnera, na takim samym poziomie jak on lub podobnym. Na razie nie ma...a nie powiedziane, że kiedyś takiego nie dostanie. Kto zagwarantuje, że tak nie będzie? Ciekawi mnie jaka wtedy będzie narracja Maxa. Lubię go ( Nie przepadam za nim ), ale kurcze...niech się zastanowi pięć razy zanim coś powie. Bo takie liczenie na ,, Tatusia '' to chyba nieco niedojrzałe jest w mojej opinii.
Przejdź do wpisu Verstappen znowu wyśmiał zasady panujące w McLarenie
26.08.2025 17:01
0
No nieźle. Sergio i Bottas moga nieźle namieszać! Do tego niezłe wprowadzenie. Nawiązanie do Matrixa i lektorem sam Neo ( Keanu Reeves ). Nieźle, nieźle :D
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Bottas i Perez powrócą do F1 wraz z Cadillakiem!
25.04.2025 19:23
1
Takie trochę podrasowany tor w Miami, ale wygląda nieźle :D . Szczególnie te proste i nawrót łukowy pod kątem. Będzie interesująco :)
Przejdź do wpisu Madring ujawnił pełną nitkę swojego toru
10.04.2025 07:55
0
Nigdy nie przepadałem za Clarksonem, ale jego komentarze według mojej opinii są czasem naprawdę w punkt. Jak takie uszczypilwe, acz prawdziwe szpileczki :)
Przejdź do wpisu Clarkson ma świetną radę dla włodarzy F1 po wyścigu na Suzuce
23.03.2025 16:25
0
@tytus83 Hymm...powiem ci, że ciekawa teoria. Cóż Alonso umiejętności odmówić nie można. Na pewno poradziłby sobie z bolidem Red Bulla szybciej niż jakiś świeżak. No ale...właśnie...zawsze jest to ,, Ale ''. Musiałby po prostu się nim przejechać i po jeździe się wypowiedzieć.
Przejdź do wpisu Media: Red Bull rozważa zamianę Lawson/Tsunoda już od GP Japonii
23.03.2025 11:26
1
Niech Yuki się bardzo dobrze nad tym zastanowi. Bo nie wiem czy to nie będzie sportowe samobójstwo.
Przejdź do wpisu Media: Red Bull rozważa zamianę Lawson/Tsunoda już od GP Japonii
20.03.2025 06:29
0
Ja z kolei czytając komentarze pana Helmuta Marko, czekam z niecierpliwością na tę wiekopomną chwilę, kiedy to zarząd Red Bulla ogłosi, że Pan Marko odchodzi na emeryturę i skończ się w końcu ta ,, żenada '', która tak go w oczy kole. Bo przecież Pan Helmut Marko jest zaprawdę ,, nieomylny '' i nigdy w życiu nie popełnił błędu, po którym by w kącie nie zapłakał. Hipokrytyzm poziom Hard :(
Przejdź do wpisu Marko o zachowaniu Hadjara po wypadku: to było żenujące
09.03.2025 07:47
2
Aż zastanawiałem się czy na dobrą stronę wszedłem. Niesamowita zmiana. Na duży +. :D
Przejdź do wpisu Nowy rozdział w historii F1 - Dziel Pasję rozpoczęty!
25.02.2025 05:49
1
Brytyjczycy jak to brytyjczycy swoje za uszami mają i potrafią się zachować w sposób specyficzny. Jednakże zarówno FIA została wygwizdana, Horner i Verstappen. Ciekawe dlaczego? Moim zdaniem dlatego, że wszystkie te 3 podmioty myślą sobie, że mogą zachowywać się jak chcą, robić co chcą, wypowiadać się jak chcą i przejdzie to bez acha i konsekwencji. Naprawdę poziom pojmowania rzeczywistości na poziomie dziecka jak to wspomniał @7. Co jak na ironię jest typowym zachowaniem większości dzisiejszych ludzi. No i teraz ból czterech liter następuje, typowe zachowanie ze strony Verstappena i Hornera oraz FIA. Najlepszy tekst dla mnie, to pochodzi od federacji FIA, która określiła zachowanie kibiców ( wybuczenia ) jako ,, plemienne '' - co już dostatecznie wiele mówi o arogancji FIA i tego jak ona postrzega ludzi oraz kibiców. Poziom piaskownicy i okien piwnicznych. Szczerze poniekąd wszyscy są tam siebie warci. Pytanie tylko którzy, których. Ja osobiście uważam, że tutaj te 3 podmioty bardziej.
Przejdź do wpisu Verstappen zagroził bojkotem prezentacji F1, jeśli odbędzie się w Wielkiej Brytanii
14.02.2025 22:27
0
No nareszcie głos rozsądku w tej sprawie. Brawo Carlos!
Przejdź do wpisu Sainz o blokowaniu komunikacji radiowej przez FIA: to za dużo
07.02.2025 15:56
0
A co i kogo tu bronić!? Każdy normalny wie, że takie coś może się zdążyć jak przesiadasz się do bolidu innej ekipy, który zachowuje się czasem zupełnie inaczej. Lewis nie jest tu wyjątkiem. Człowiek jak każdy inny, popełnia błędy.
Przejdź do wpisu DC i EJ stanęli w obronie Lewisa Hamiltona
26.01.2025 21:45
0
@21 Nie dostrzegasz sedna sprawy. Większość osób tutaj zgadza się co do tego, że przeklinać nie wypada. Ale to co robi FIA z tym regulaminem to jest totalny zamordyzm. Przeczytaj sobie te podpunkty, albo poszukaj w necie, bo gdzieś przetłumaczone są. To zobaczysz, że pod wiele punktów można podciągnąć wszystko. .. Nie możesz wypowiadać się negatywnie o działach FIA '' brzmi jeden z nich. Czyli co? Akceptuj wszystko jak leci i nie śmiej się sprzeciwiać. Jakbym był kierowcą F1 to w ogóle nie wiedziałbym jak mam się odzywać w takiej sytuacji i co mogę powiedzieć, bo komuś się coś nie spodoba i mnie zaskarży. Chciałbyś być kierowcą F1 w takich realiach? Bo ja na pewno nie...
Przejdź do wpisu Sędziowie będą mogli odejmować punkty kierowcom F1 za... przeklinanie
26.01.2025 14:27
0
@kawabandos Wiesz zamiast szukania MOJEGO mózgu, lepiej poszukaj własnego! Bo wychodzi mi na to, że ,, Ja o niebie, a ty o chlebie ''. Bo nie mam pojęcia na jakiej podstawie twierdzisz, ( uparcie jak osioł ) że nie mam nic lepszego w życiu do roboty tylko oglądanie analiz F1 na YT czy TV. TV nie oglądam od przeszło 5-ciu lat dla twojej wiadomości, bo trzeba być kretynem, aby wierzyć we wszystko co tam nadają. A poza tym tak czasem pieprzą, że nie da się tego słuchać. Nadal się nie odniosłeś do jakiegokolwiek przykładu z moim poprzednich komentarzy bezpośrednio. Tylko jakimś cudem ( kolejny raz) twierdzisz, że nie mam w życiu nic lepszego do roboty tylko siedzenie i szukanie każdej nowinki o F1 i pisanie cudzych mądrości. Wychodzi mi na to, że ja tutaj używam mózgu przeciwieństwie do ciebie. Ponieważ mam cywilna odwagę nazywać rzeczy po imieniu( Chodzi o to co FIA zrobiła ), a nie kierować się poprawnością polityczną i patrzeć na życie przez różowe okulary i udawanie, że ,, wszystko jest ładnie, pięknie '' Moja rada. Zanim odpowiesz na ten komentarz, ale ustosunkujesz się do poprzednich. Przeczytaj je z 5-razy albo i więcej, dopiero wtedy się wypowiedzi, bo nie chce mi się tłumaczyć czegoś tobie n-ty raz jak do ściany.
Przejdź do wpisu Sędziowie będą mogli odejmować punkty kierowcom F1 za... przeklinanie
24.01.2025 19:18
0
@14 ,,on, ona ono '' - Nie, nie, nie, nie chłopie...nie tak piszemy :). Idź za przykładem Shreka i pisz ,, Uwaga wszystkie baśniowe stwory '' i ogarniasz wszystkich :). BTW: Dzięki za komentarz, polepszyłeś mi humor :D
Przejdź do wpisu Sędziowie będą mogli odejmować punkty kierowcom F1 za... przeklinanie
23.01.2025 23:14
0
@11 Do czego pijesz gościu? A skąd niby wiesz, że F1 oglądam w TV? Nie znam cię, a ty nie znasz mnie. Po drugie nie odpowiedziałeś na mój komentarz. A po 3-cie to po co taki napisałeś? Szukasz, atencji? Zaczepki? Bo aż mnie to ciekawi :)
Przejdź do wpisu Sędziowie będą mogli odejmować punkty kierowcom F1 za... przeklinanie
23.01.2025 16:10
1
,, Rodzi się cenzura, umiera wolność słowa '' . Nie byłem i nie jestem za tym aby kierowcy często przeklinali, bowiem moim zdaniem to po prostu niesmaczne. Chyba, że zdażyła by się sytuacja, że byli bliscy kraksy i z emocji zaklnęli. Jednakże to co zrobiła FIA to jest już JAWNA, KOMUNISTYCZNA CENZURA!! Naprawdę jak przeczytałem ten regulamin, to stwierdziłem, że gdyby komuniści wstali z grobów to zaczęliby robić notatki od FIA. Jest jeden sposób, aby się tego pozbyć! Jeden Jedyny! Kierowcy i zespoły muszą robić wszystko, aby FIA jak najmniej pieniędzy zgarniała. Jak to możliwe wyjeżdzać najrzadziej, a na konferencjach prasowych udzielać zdawkowych odpowiedzi ( Z tym do Maxa po nauki :) ) lub nie udzielać ich wcale! Jak FIA zacznie napływać mniej pieniążków do portfeli, to zmienią zdanie. Nic tak nie daje człowiekowi do myślenia jak dostanie po portfelu.
Przejdź do wpisu Sędziowie będą mogli odejmować punkty kierowcom F1 za... przeklinanie
20.01.2025 22:56
0
@Claudiusz Yo What!? Hrabia Dracula XD. Ha ha nie wpadłbym na to, ale po przeczytaniu twojego komentarza i popatrzeniu na płaszcz Lewisa....Well...XD
Przejdź do wpisu Hamilton oficjalnie rozpoczął pracę w Maranello (GALERIA)
19.12.2024 17:08
0
No to będzie ciekawie. Już widzę pierwszą kraksę Maksa i Lawsona niczym Maksa i Daniela z Baku w 2018 roku, gdzie obaj się wyautowali. Lawson ma charakter + Max też ma charakter = Mieszanka istnie wybuchowa. Coś czuję, że rok 2025 będzie ciężki dla Red Bulla. Tsunoda ma nieco mniej charakteru. On bardziej wyzywa niż okazuje agresję na torze. Co innego w przypadku Lawsona. No to rok 2025 w Red Bullu zapowiada się jak siedzenie na beczce prochu, bawiąc się zapałkami :).
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Red Bull potwierdził awans Lawsona!
18.12.2024 21:36
0
Z całym szacunkiem dla Pereza ( To świetny kierowca, ale ostatnio wcale nie błyszczał ), to gdyby został to byłoby przeciw wszelkiej logice. Wtedy to była by albo czysta desperacja, albo chciwość na kasę Red Bulla. Widać, że postawili na ducha wyścigowego i bardzo dobrze. Ciekawi mnie kto będzie następny na miejsce Pereza? Pewnie Lawson albo Tsunoda, chyba, że ewentualnie ktoś trzeci. Szkoda, że nie Riccardo, ale on już skończył z F1.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Perez nie będzie kierowcą Red Bulla w sezonie 2025!
06.12.2024 07:03
0
@10 Cieszę się na ten jeden z niewielu konstruktywnych i mądrych komentarzy. Dzieci (Max i George ) kolejny raz robią w mediach gównoburzę ku uciesze gawiedzi. Mam dla nich propozycję...niech zrobią sobie ustawkę jak faceci i nich sobie wyjaśnią fizycznie co i jak, a nie się wyzywają jak dzieci w przedszkolu. Poziom piaskownicy, a nawet niżej. Czasem mam wątpliwości czy co poniektórzy kierowcy dorośli do tego sportu jakim jest F1.
Przejdź do wpisu Verstappen o komentarzach Russella: to przegryw
04.12.2024 07:12
0
@6 Zgadzam się. Można Sulayem'a nie lubić, ale słusznie zauważyłeś, że wiele rzeczy uległo poprawie. Nie wybielam go tu, bo każdy ma swoje za uszami, ale niech kierowcy oraz fani zauważą jedno ,, Zawsze mógłby być ktoś gorszy ''. Poza tym ktoś zarządzać FIA musi. A co do kierowców to mam wrażenie, że czasem to im sodówa za bardzo do głowy uderza, szczególnie po gadaniu Russella, ze decyzje FIA powinny być bardziej przejrzyste ( co tyczyło się ostatnich zwolnień dyrektorów wyścigowych ). Sulayem ma rację, że FIA nie musi się każdemu z wszystkiego tłumaczyć. Niech każdy skupi się na swojej robocie i drugiemu nie wchodzi w paradę.
Przejdź do wpisu Sulayem zareagował na wezwania kierowców: to nie ich biznes
02.12.2024 05:53
0
Czy to aby nie robienie z igieł wideł ze strony Maxa? Dobra nie przepadam za nim, ale nie bronię Russell'a, Każdy ma coś za uszami. A akurat ta kara dla Maxa nic przecież nie zmieniła. Wygrał...wygrał ( dop. autora - Ku chwale nudy ). Więc po co to roztrząsać do nie wiadomo jakich rozmiarów? Że niby F1 jest bardziej przychylne Brytyjczykom? A w którym sporcie nie ma już układów, układzików? Sport przestał być sportem już dawno. Teraz to jest biznes i trzeba nauczyć się z tym żyć..
Przejdź do wpisu Verstappen stracił szacunek do Russella po wydarzeniach z soboty
08.11.2024 17:08
0
@12 Dla ciebie brednie, dla mnie nie. Poczytaj sobie o doświadczeniu w Genewie z akceleratorem cząsteczkowym. Poczytaj siebie co naukowcy powiedzieli po symulacji Wielkiego Wybuchu :). Pozdrawiam i życzę miłej lektury :).
Przejdź do wpisu GPDA domaga się traktowania kierowców, jak dorosłe osoby w kwestii przeklinania
08.11.2024 16:01
0
@5 Z całym szacunkiem kolego, ale odpowiem ci, ze co poniektórzy to powinni na swoje przyjście na świat dostać od Pana Boga instrukcję do obsługi mózgu, w bonusie. Co do sytuacji drogowych to miałem nie jedną bo lat ma jeszcze raz tyle co napisałeś i trochę więcej. A jakoś potrafię nie przeklinać siarczyście za kółkiem. Wszystko sprowadza się do jednego...CHĘCI. Więc z całym szacunkiem, ale niektórzy to są po prostu lenie, bo im się pracować nad sobą nie chce. A jak na ironię społeczeństwo uważa się za ,, postępowe '' tudzież ,, rozwojowe '' . Więc idąc tym tokiem rozwój to dążenie do lepszego, a więc może mi wytłumaczysz w czym przekliaiine czyni człowieka lepszym? Świadczy o niczym innym jak braku samokontroli, więc przeczy rozwojowi :). Nie wspominając, ze świadczy o słabym umyśle i charakterze. A jak chcesz być elitą to musisz się do elity...dostosować, a nie na miarę dzisiejszego hasła ,, jestem jaki jestem...akceptuj mnie ''. Nawet nie musze o tym gadać, bo życie prędzej czy później każdemu pokaże, że to nie koniecznie tak jest, że cię ze wszystkim zaakceptują. Kończąc mój wywód. Mniej lenistwa, więcej starań o pracę nad sobą. Czego Tobie, sobie i kierowcom F1 oraz każdemu życzę.
Przejdź do wpisu GPDA domaga się traktowania kierowców, jak dorosłe osoby w kwestii przeklinania
07.11.2024 20:51
0
@2 Ja już dochodzę do wniosku, że kierowcy chyba sami robię tę gównoburzę, aby było głośno o F1, bo innego w tym celu nie widzę. Naprawdę mają ,, dzieci '' problem, bo im przeklinać zabraniają. No ludzie, kabaret! XD. Ośmieszają się, a wystarczy zrobić jedną prostą rzecz. Pilnować języka! ( Ale może to już dla co poniektórych za trudne zadanie).
Przejdź do wpisu GPDA domaga się traktowania kierowców, jak dorosłe osoby w kwestii przeklinania
03.11.2024 08:06
0
Jak zawsze każdy mądry, dopóki sam nie spróbuje. ,, Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia '' Chciałbym zobaczyć jak sobie Stefano radzi w takich warunkach z bolidem. Jeśli pojechałby lepiej niż L:ewis i reszta, to czapki z głów, ale szczerze wątpię aby tak było :)
Przejdź do wpisu Hamilton przerwał wywiad CEO F1: powinieneś wypuścić nas na tor
31.10.2024 16:19
0
Parę razy takie kary dostanie i będzie jeździł grzeczniej. Na każdego znajdzie się sposób. Trzeba go tylko poszukać. No chyba, że jest samobójcą tytułu Mistraa Świata, to nie zmieni stylu jazdy.
Przejdź do wpisu Herbert: żadna kara nie zmusi Verstappena do zmiany stylu jazdy
30.10.2024 22:09
0
Super! Nie musimy się martwić, gdzie oglądać transmisje F1 :D
Przejdź do wpisu Oficjalnie: F1 powróci do Eleven Sports od 2025 roku!
29.10.2024 07:07
0
Ludzie! Serio...kurde widać mamy do czynienia z tolerancją jednostronną. A może by tak popatrzeć na synka i sprawdzić czy ON postępuje właściwie. Kurna no...MĄDRY Człowiek to rozważa zdania dwóch stron i wyciąga wnioski ( Średnią ) i dopiero wtedy wydaje werdykt. Tak postępuje mądry człowiek. Rozumiem, że relacja rodzic - dziecko zobowiązuje, ale to nie znaczy, że twoje dziecko to aniołek bez winy. No panie Jos, myślimy...myślimy. To nie boli.
Przejdź do wpisu Jos Verstappen sugeruje, że niektórzy sędziowie F1 nie lubią Maxa