komentarze
  • 1. Przemrock
    • 2021-11-09 14:38:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Co do Red Bulla to tez taki pewien tego Porsche bym nie był, bo jestem w stanie się założyć że Honda w 26' wróci do F1 jako oficjalny dostawca, więc mogliby znowu dołączyć do RB, który na dobrą sprawę będzie jeździł na ich silnikach do tego czasu. Co nie znaczy że nie chciałbym Porsche.

  • 2. Harman1997
    • 2021-11-09 15:35:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprzedaz mcl zeby nazywalo sie to audi to bylby grzech smiertelny, to tak jakby fearri zostalo kupione przez audi i od tej pory nie mielibysmy w stawce fersri tylko audi. Takie cos jest niedopuszczalne.
    Wielka grupa wolksvagena tyle mln aut sprzedaja i noestac ich na wlasna ekipe w f1 ??
    Tym bardzoej ze silniki beda prostrze i sa limity buxzetowe na poziome 125mln.

  • 3. lucasdriver22
    • 2021-11-09 16:06:14
    • *.play-internet.pl

    @2. Dokładnie. Audi chce wejść do F1 jak najtańszym kosztem. Niech wejdą we współprace McLarenem ale niech ich nie wykupują.

  • 4. belzebub
    • 2021-11-09 16:43:28
    • *.centertel.pl

    Jak Mclaren się nie zgodzi, to przecież nikt ich nie zmusi do sprzedaży zespołu. No chyba, że Audi dogadało by się z MSP Sports Capital na kupno od nich tych docelowo 33% akcji zespołu i wtedy mogliby decydować w jakimś stopniu o jego przyszłości. Powiedzmy mogliby by wymusić zmianę nazwy na Mclaren - Audi. Ale oczywiście to tylko domysły.
    Niemniej lepiej byłoby jak stworzyli zespół od zera, ale na to się pewnie Grupa VW się nie zgodzi. Połowicznym rozwiązaniem jest kupno takiego zespołu jak Haas albo Alfa. Pewnie ten pierwszy, jak wyniki w najbliższej przyszłości nie będą satysfakcjonujące będzie pewnie chciał sprzedać zespół. Ale tutaj trzeba jeszcze uwzględnić jakie plany będzie miał Dmitrij Mazepin, pewnie jak dalej będzie zainteresowany F1, to może będzie chciał kupić zespół.

  • 5. hubertusss
    • 2021-11-09 17:11:55
    • *.30.18.230.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A ja myślę, że żadna z tych firm nie dołączy do f1 i nie ma o czym dyskutować.

  • 6. seybr
    • 2021-11-09 18:20:51
    • *.btk.net.pl

    @5 też mi się wydaje.

    VW ze swoją politykę technologii jest w lekkiej czarnej dupie. Jakościowo auta z Korei czy Japonii od lat już nie odbiegają. Technologicznie poszli w lepszym kierunku. TSI o pojemności silnika od kosiarki, afera z dieslami nadal odbija im się czkawką.
    VW na stworzenie grupy od zera nie ma pieniędzy. Zakładam że nawet nie ma na tyle kasy aby przejąć zespół. Nikt im nie da silnika. Proces konstruowania silnika nie trwa miesiąc. Red Bull prędzej wejdzie w korporacje z Hondą. Razem stworzą nowy projekt. Jedynie Sauber i Haas może gadać z VW. Tylko co z tego jak będzie trzeba dostarczyć silnik.

  • 7. kiwiknick
    • 2021-11-09 20:24:32
    • *.

    @6 VW AG produkuje 16, 12, 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 cylindrowe silniki od 8 litrów pojemności do do 0,8 litra w Ducati.
    Nie wspomnę o Scanii albo MAN bo tam są naprawdę duże silniki.
    ;)

  • 8. Amator
    • 2021-11-09 22:01:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6
    Kasę to akurat VW ma. Tylko wiedzą, że ciężko będzie się przebić budując zespół od zera w czasach limitów budżetowych. Limit taki sam jak inni, a lata pracy nad samochodem w plecy. Nikt im nie da no "no limit" bo są nowi, więc będzie im trudno. Stąd zapewne nacisk na kupno zespołu.

  • 9. dexx
    • 2021-11-09 23:27:59
    • *.81.148.46.multiplay.pl

    6. seybr

    Koncern VW akurat kasę ma. A silniki TSI są bardzo dobre. Jeździłeś nimi ? ale na dłuższą metę ? nie tylko słyszałeś o nich jakąś opinię ? Sam ma VW Golf 7 jednego 1.2 tsi 110 koni a drugiego ma kuzyn w wersji R. Chodzą jak szwajcarski zegarek. W rodzinie mają jeszcze Passaty, Polo, Lupo czy Arteona ma koleżanka z pracy, wszyscy sobie chwalą.

  • 10. jogi2
    • 2021-11-10 00:00:16
    • *.

    Silnik VW i szwajcarski zegarek
    Dwa przeciwieństwa :)
    a mistrzostwem jest już ta koleżanka, która ma i sobie chwali
    Jak nic mogą wchodzić do F1 :)

  • 11. seybr
    • 2021-11-10 13:56:17
    • *.btk.net.pl

    #9 TSI, ta technologia zaliczyła dużo wpadek. Najlepsze jest to, że nasi mechanicy potrafili poprawić fabrykę. Z tymi znajomymi to różnie bywa. Ilu się przyzna, że kupiło bubel ? Znam takich co klną na TSI. Ja głownie piję do małych silników. Praw fizyki nie oszukasz i swoje spalą podczas prędkości autostradowych. Analogicznie większy silnik bez turbiny o takiej samej mocy spali mniej. Trwałość silników TSI nie jest taka piękna. Mnie śmieszy jak widzę auto wielkości półtora tony z silnikiem 1.0.

    Jest kryzys i spada sprzedaż aut. VW to odczuje, podobnie jak inni producenci.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo