dexx
Ostatnia aktywność
avatar
dexx

09.11.2021 23:27

0

6. seybr Koncern VW akurat kasę ma. A silniki TSI są bardzo dobre. Jeździłeś nimi ? ale na dłuższą metę ? nie tylko słyszałeś o nich jakąś opinię ? Sam ma VW Golf 7 jednego 1.2 tsi 110 koni a drugiego ma kuzyn w wersji R. Chodzą jak szwajcarski zegarek. W rodzinie mają jeszcze Passaty, Polo, Lupo czy Arteona ma koleżanka z pracy, wszyscy sobie chwalą.

avatar
dexx

13.10.2021 07:42

0

7. Aeromis Też to zauważyłem, nic nie można powiedzieć na Hamiltona, czy zamieścić jakiś news który o Boże Kochany !!! obraża czy w jakikolwiek inny sposób krytycznie się o nim wypowiada. To zaczyna być śmeiszne, robi błędy Hamilton robi Verstappen, czasami jeden zajedzie drogę czasami drugi nie bójmy się tego stwierdzić. To zaczyna wyglądać tak jakby Hamilton jezdził w białych rękawiczkach i nigdy na torze nie walczył i nikomu nie zajechał drogi.

avatar
dexx

24.09.2021 11:40

0

Chwila chwila " Następnego dnia przeszedłem kontrolę medyczną i przez cały tydzień pracowaliśmy robiąc zabiegi z akupunktury." chyba tu Hamilton trochę kłamie :P czyż następnego dnia nie leciał na galę :P ? Jak czytam te wypowiedzi to czysty PR i bajki dla dorosłych, czasami czytać czy słuchać się tego nie da.

avatar
dexx

03.09.2021 07:11

0

21. Aeromis Nie koniecznie zaliczył tylko jeden dobry sezon po powrocie. W Lotusie to dwa sezony były, drugi też był dobry i mógł być 3 jakby nie końcówka z kontuzją pleców ( albo tym że mu nie płacili) a sezon 2018 ? chyba najlepszy w ferrari zaraz po 2007 roku. Sezon 2018 pokazuje że jakby Kimi miał odpowiednie auto ( RBR czy Mercedes) i na niego stawiali - odpowiednie wsparcie a wiemy że to jest potrzebne to by jeszcze nie jedne fajne GP mógł pokazać.

avatar
dexx

02.09.2021 14:31

0

46. Malmedy19 Po prostu widać że mi nie kibicujesz i nie przepadasz za nim. Mam znajomych co kibicują czy to Alonso czy Maxowi czy Hamiltonowi i potrafią minimum 3 GP powiedzieć z marszu. Np. GP Suzuka 2005. Start z 17 pola. Potem wiemy co się działo. Dla mnie np. wyścig legenda.

avatar
dexx

02.08.2021 07:06

0

6. TomPo Nie musi nic obliczać, po prostu chłopie powiedzieli mu lekko spóźnij start, to zawodowcy potrafią cuda, Bottas to idealny numer 2 podłoży się jak kłoda a wie jak to robić już oni tam analizują wszystko 100 razy. Wolf do Bottasa " lekko spóźnij start, RBR będą przed tobą ( bo niby gdzie mają być ? a jak sami się wyeliminują nic nie rób) wtedy opuznij hamowanie i zobacz co się stanie , to było na chybił trafił, ale miało się wydarzyć. Oglądałem ze znajomymi ( 7 osób) kibice Mclarena, RBR czy Mercedesa i wszyscy jak to się stało tak samo myśleli bo gadaliśmy potem o tym. To mogła być zagrywka Mercedesa.

avatar
dexx

30.07.2021 10:36

0

Spokojnie Max mu jeszcze pokaże karma wraca.

avatar
dexx

30.07.2021 10:35

0

Max pokaż mu teraz. Karma wraca. Max Max Max !!! liczę na ciebie !!!

avatar
dexx

30.07.2021 10:33

0

Wszyscy no i dobrze, a ja nie no i dobrze. Co teraz Ty Hamiltonie nie będziesz na szutrze.

avatar
dexx

14.07.2021 10:03

0

Oczywiście Rosberg nic nie pokazał, miał po prostu spacerek i nie pokazał nic w 2016 roku. Tytuł Rosberga jest w pełni zasłużony !!!

avatar
dexx

23.06.2021 09:33

0

Też mi się nie podoba. Nie rozumiem ataku niektórych na tych którym się nowe bolidy na razie nie podobają. Mamy po prostu bić ukłony na wszystko co pokażą ? a gdzie wolność słowa ?

avatar
dexx

20.06.2021 00:18

0

Lepiej już Wam ? humor poprawiony ? Ego już na poziomie zadowalającym ? Mistrz z przypadku, specjalnie pod kłótnie słowa ustawione ? jakie to śmieszne dowartościowywać się klawiaturą...

avatar
dexx

27.05.2021 07:30

0

Prawda taka że kierowcom taka przerwa od F1 to na dobre nie wychodzi. Można powiedzieć że Kimi miał najlepsze wejście po przerwie w 2012 roku z Lotusem. Pamiętam że też były gadki że będzie słabo a spoko jeździł w 2012 i 13 roku.

avatar
dexx

25.05.2021 07:43

0

Pewnie zrzućmy winę na Bottasa. To piekarnia jest. Niech idealnie tam w boksie zaparkuje co do milimetra, przecież jadą taczkami. Kurczę technologia Hi end, wszystko drogie, sprawdzane, nie ma tolerancji żadnej ? ile razy ten z lizakiem dostał od kierowców bo za szybko wjechali, pod kątem i jakoś dało się odkręcić . Nie szanują Bottasa, oby za rok był tam Russel i mieli młyn i sajgon w teamie, bo zwalać nawet połowicznie winę na Fina to chamstwo.

avatar
dexx

24.05.2021 08:12

0

Powtórzę to jeszcze raz i pochwalę się że wygrałem coś :D Ja założyłem się z Tatą o skrzynkę piwa, że jeżeli Hamiltonowi weekend w niedzielę nie pójdzie, a Bottas będzie w czołówce na podium to dziwnym trafem będzie miał awarię albo w boksach coś się stanie żeby nie był lepszy od Hamiltona. Mówiłem to ojcu po kwalifikacjach. Pomyliłem się ? przypadek ? nie sądzę. Wygrałem skrzynkę piwa.

avatar
dexx

24.05.2021 08:11

0

1. Mat5 Ja założyłem się z Tatą o skrzynkę piwa, że jeżeli Hamiltonowi weekend w niedzielę nie pójdzie, a Bottas będzie w czołówce na podium to dziwnym trafem będzie miał awarię albo w boksach coś się stanie żeby nie był lepszy od Hamiltona. Mówiłem to ojcu po kwalifikacjach. Pomyliłem się ? przypadek ? nie sądzę. Wygrałem skrzynkę piwa.

avatar
dexx

19.04.2021 08:43

0

6. Aeromis Obrona ma być w każdych warunkach, ma być fair, ale ma być twarda, po to się F1 ogląda dla mocnych akcji, wyprzedzeń itp. to nie jeżdżą dzieci. BUT nie odbił nie wiadomo jak przestańmy tak bronić RUS, było tam dużo miejsca, a ryzykowny atak. Ile HAM razy próbował Norrisa łyknąć, na spokojnie aż go łyknął, a RUS się podpalił jak małolat " łooo jeee łykam Merca".

avatar
dexx

19.04.2021 08:34

0

14. Aeromis Chwila chwila nauczka dla Bottasa ? za co że walczył ? to że jest tam mokro nie znaczy że wyprzedzający ma jakieś przywileje. Czyli Jak Russel wyprzedzał to Bottas miał się podłożyć bo ślisko ? chyba jeden i drugi powinni uważać, tudzież wyprzedzający ( Russel) powinien ocenić że pojedzie nie po idealnej linii i jest tam mokro czy wilgotni. Dobrze że Bottas nie popuścił po pierwsze Russel nauczy się że to nie cyrk i frytki tylko walka twarda po drugie może mu głowa ochłonie. Koń by się uśmiał, BOT kozaczył a Russel niewinny nie wiedział co się dzieje. Incydent wyścigowy, walczyli i tyle, winnego nie ma ale nie BOT to kozaczył a RUS się przeliczył.

avatar
dexx

15.04.2021 14:26

0

Ja to dokończę, bo sam tak myślę. Odruch wymiotny. Jako kierowca super, talent 1 klasa, ale te wszystkie właśnie smrody, komentarze itp. powoduje że z niechęcia spoglądam na garaż tego Pana.

avatar
dexx

26.03.2021 12:31

0

devious Poniosło Cię :) piszesz mądrze, znasz się na F1, szanuję Cię ale nie wiem czy obiektywnie piszesz o Hamiltonie i Alonso, chyba Cię poniosło. wyrwane z kontekstu z wywiadu z Massą "... Bardzo mocno cierpiałem jako zespołowy kolega Alonso... Brazylijczyk uważa, że Alonso podporządkowywał sobie wszystkich w zespole co prowadziło do wewnętrznego konfliktu..." Vandoorne również mówił że "Alonso zawsze dostawał wszystko, czego chciał..." Czy kolejny wywiad "...W zespole zawsze były dwie, trzy odpowiednio ?umocowane? osoby, które upewniały się, że wszystko przebiega dokładnie tak, jak życzył sobie tego Fernando..." i kolejna wypowiedz "... Ekipa przekazywała mu pełne wsparcie i moc. A każdy kierowca skorzystałby z dodatkowych udogodnień, aby prezentować się lepiej niż zespołowy partner jednak te dane były przekazywane tylko jemu ..." "...Zespół nigdy mi nie zabronił mi oficialnie finiszować przed nim, ale prosili mnie w czasie wyścigów, bym go przepuścił. Niemal zawsze tak robili... " A co trulli mówi ? kolejny wywiad i kolejne "... Odejście z F1 to wina jego trudnego charakteru..." a co mówi Luca di Montezemolo ? a no "... charakter przeszkodził Fernando Alonso w zdobywaniu kolejnych tytułów..." co mówi Button, mechanicy Mclarena ? "...gdyby nie charakter, byłby wielką legendą F1..." Tego jest Massa, wywiady z inżynierami, kierowcami, menagerami itp. to samo można poszukać o Hamiltonie, ale tu nie o to mi chodzi ale o fakt że to nie są wyssane z palca rzeczy, że nikt nic o Alonso nie mówił oczywiście w czasie gdy ktoś był partnerem zespołowym była cisza, po czasie po 2-3 może 6 latach Trulli, Button, Massa, Vandorne niedawno akurat wszyscy piszą o ciężkiej współpracy z Fernando. Po prostu trzeba zaakceptować kierowca wybitny ale charakter raczej ciężki, arogancki z wybujałym ego.

avatar
dexx

25.03.2021 14:38

0

No pewnie Alonso jesteś najlepszym kierowcą na świecie !!!, najlepszym inżynierem i mechanikiem !!! naj naj naj, wybujały gość. Kierowca z niego wyśmienity ale charakter to dno, przez ten charakter uważam że nie ma więcej tytułów, 2007 rok oczywiście cały Mclaren jak i Dennis szli za Hamiltonem, ale pamiętajmy to był debiutant, mógł po 6-8 wyścigach być tak wypruty że Alonso mógł go zjeść. To że miażdży partnerów zespołowych ? bo robi toksyczne układy w zespołach, czekam aż będzie na równi traktowany. Koleś ma wybujałe ego niesamowicie. Dlatego ten powrót mu się nie uda.

avatar
dexx

24.03.2021 13:52

0

A z dwóch miejsc ? Fernando ?

avatar
dexx

22.03.2021 11:18

0

Czyli że wróci z mistrzowskim bolidzie to była bujda :P Wiedział do czego wraca, myślał że co ? niech się cieszy że takim Mclarenem nie będzie znowu jeździł :P

avatar
dexx

16.03.2021 09:24

0

Kimi jest niesamowity. To prawdziwy mistrz. Carlos zaczyna już puchnąć a nawet jeszcze sezon się nie zaczął :P:P

avatar
dexx

26.02.2021 20:55

0

Niech się chłop kuruje, pewnie obolały jest niech zdrowienie na prezentacji nie musi być. Jeszcze by o ochrzcili kwazimodo.

avatar
dexx

17.02.2021 09:50

0

Ricciardo mówi wszystkim że nie chce być klaunem, koniec z wygłupami, a sam już tym zakładem znowu się tak zachowuje. I jak go brać na poważnie ?

avatar
dexx

03.02.2021 14:16

0

1. berko Pewnie taki ścisk jest że hoho, chodzę do kościoła moi znajomi też z różnych miejscowości i żadnego ścisku nie ma. Większy jest ścisk w lidlu po mielonkę.

avatar
dexx

11.12.2020 12:44

0

Z czasami jest coś nie tak. Robert ma być przed Russelem. Tabela jest ok.

avatar
dexx

08.12.2020 14:50

0

Tak to prawda, historia nie pamięta kto wygrał 3,7 czy 13 wyścigów ale suche fakty za 20-30 lat będzie się pamiętać o mistrzach nawet jednokrotnych jak JV,Rosberg czy Raikkonen ale na pewno nie o Maldonado, Weberze, Riccardo czy Hulkenbergu.

avatar
dexx

05.12.2020 16:17

0

No i koniec podniety, cieszę się ze tak się stało oby w kwalifikacjach i wyścigu było podobnie i ten balon w końcu pękł . Nie dało się już czytać tych zachwytów , ze pokonał Kubicy ze teraz pokonuje kolejnego debiutanta. Jest dobry ale takich dobrych kierowców ostatnio jest dużo . Jak Mercedes chciał coś ugrać kosztem Hamiltona czy Bottasa to ma za swoje i oby miał dalej. Karma wraca a Russel jest dobry ale to nie geniusz Alonso Verstappen czy Michael , nawet śmiem sadzić ze Kimi , Button, Rosberg, Vettel to większe talenty niż Russel. Dziękuje i czekam na kwalifikacje oby z sprawiedliwości stała się zadość .

avatar
dexx

15.10.2020 13:19

0

Ta wypowiedz mi się podoba: Jody Scheckter, mistrz świata z sezonu 1979: "Popatrzmy ile tytułów ma na koncie. Można powiedzieć, że miał pecha, że ścigał się słabymi, niekonkurencyjnymi bolidami. Ja uważam, że ludzie go zwyczajnie przeceniają. Jego podstawowym problemem jest to, że denerwuje członków zespołu, z którymi współpracuje. Tak tytułów mistrzowskich się nie zdobywa, zawsze musisz być liderem teamu. Alonso nigdy nim nie był." Alonso tak właściwe może własnie nie był nigdy takim liderem jak Hamilton jak Schumacher że potrafili zrobić sobie obóz dobry, podkreślę dobry, rozumiejący się a nie z kwasem czy atmosferą że można siekierę w powietrzu zawiesić. Prawdziwy lider może własnie powinien czasami przyświadczyć, uśmiechnąć się chociaż nie powinien itp. żeby wszyscy skakali jak on chce, a Alonso chyba tego nie potrafi.

avatar
dexx

15.10.2020 11:12

0

28. Raptor202 Zgodzę się oczywiście, w F1 mają jeździć najlepsi a nie najmłodsi. Ale co do Kimiego on nie blokuje miejsca, dobrze jeździ.

avatar
dexx

14.10.2020 13:03

0

9. ZS69 W punkt !!! Zgadzam się w 100%, sam interesuje się F1 od wczesnych lat 90-tych i również jak nikt to Alonso mnie drażni niesamowicie. F1 to biznes wiem dlatego Mclaren i Renault go biorą znowu ale jako człowieka pewnie by się na niego wypieli, a jak mogą zarobić na nazwisku to czemu nie, a fakt jest że człowiek zgryźliwy i kłopotliwy to jest strasznie.

avatar
dexx

09.10.2020 09:55

0

Oczywiście że tak, dać Kimiego do Mercedesa czy Red Bulla to wszystkich będzie łoił. On dalej jest jednym z najlepszych.

avatar
dexx

22.04.2020 08:43

0

Kimi w latach 2003-2007 był genialny. Kto nie pamięta nich zobaczy jak jeździł, pasowały mu te bolidy wtedy najbardziej. Miał też chęci i szczyt formy. Prawda taka też że 2 tytuły w 2003 i 2005 mu uciekły przez awarie, pokażcie mi drugiego co miał tyle pecha ? słynne " motorszaden" na RTL mi się śniło po nocach. Ktoś miał pecha to nie ukończył 2 wyścigów, a ile wyścigów nie ukończył Kimi w Latach 2004-2006 ? nie jeden by się zniechęcił. On walczył i dopiął swego. To jeden z najlepszych kierowców wstawce i w historii stawiam go na równi z Alonso, Vettelem czy Hamiltonem. Po prostu każdy z nich miał inną karierę ale bogatą i są świetnymi kierowcami.

avatar
dexx

25.10.2019 09:37

0

Jezu po to mamy zęby żeby jeść mięso. Jak ktoś nie chce niech nie je, jak ktoś chce jeść niech je proste, tylko niech jedni z drugich się nie śmieją, każdy ma swoje poglądy.

avatar
dexx

07.08.2019 12:28

0

Rozwalają mnie takie teksty na emeryturę, jak jest Kimi dobry to daleko mu do emerytury, kto powiedział gdzie jest granica emerytury w F1 czy ogólne sportach motorowych ? Jasne dajmy samych młodzików weteranów wyrzucimy i będzie co F1 miała większy prestiż ? Trochę szacunku dla Kimiego czy Vettela, tak samo brakuje mi Alonso czy Webbera, wszędzie powinno być wymieszanie, doświadczenie z młodymi wilkami a nie szybko już dać 10 młodzików po 20 lat, to to ma być F1 Junior ? Dobrze że w F1 jest Kimi, Sebastian, Lewis czy Bottas ale i dobrze że są Leclerc, Noris, Verstappen czy Russel. Wszędzie ma być równowaga.

avatar
dexx

29.06.2018 07:59

0

6. devious Jak już się tak naśmiewasz to może tez powiedz że Kimi ma rekord w ilości 30 wizyt na podium na różnych torach.

avatar
dexx

27.10.2017 07:10

0

31. elin Mam takie samo zdanie jak Ty.

avatar
dexx

26.10.2017 14:02

0

Sorry ale nie mogę czytać już tego jaki to Max ma pech i ogólnie jakby nie awarie to by może o mistrzostwo walczył ? Takim rozumowaniem możemy o każdym zawodniku powiedzieć. Hamilton i kokpit, Vettel awarie czy swoje błędy, kimi to samo awarie czy kontakty w Maxem, kazdy kierowca ma większego czy mniejszego pecha w wyścigu czy inaczej większe czy mniejsze szczęście w danych jakiś sytuacjach podczas GP. Dla porównania jak kolega wyżej napisał: Max - 4 awarie: -Bahrajn - hamulce -Kanada - elektryka -Azerbejdżan - ciśnienie oleju -Belgia - silnik Daniel - 3 awarie: -Australia - bateria -Rosja - hamulce -USA - silnik Można dobrze powiedzieć że Daniel jakby nie awarie może by walczył o wicemistrzostwo ? już nie przesadzajmy z tym pechem Maxa. Widać jak na dłoni że każdy go ma. Zdobycz punktowa jest mała z innego powodu, Max to na razie gorąca woda i za dużo się miesza w dziwne sytuacje na torze, uszkadza bolid itp. kolizje na pierwszych okrążeniach w Hiszpanii, Austrii, Węgrzech, Włoszech oraz Singapurze trochę dużo nieprawdaż ? niech na początku zacznie pokonywać pierwsze okrążenie bez problemu a potem możemy mówić gdzie on to by nie był. KolczastyKaktus Ja również stawiam wysoko Kimiego to podwójny wicemistrz, podwójnie zdobył trzecie miejsce oraz ma mistrzostwo i 89 podium w F1, to fakty które pokazują że jest nieprzeciętnym kierowcą.

avatar
dexx

26.10.2017 13:40

0

Oczywiście że trudno, jak się pracuje uczciwie, rozwija bolid ale i popełnia błędy bo jak się coś robi to i błędy się zdarzają, ale Ferrari i tak Cię zaskoczyło w tym roku cwaniaczku. Lepiej upozorować wypadek a drugim kierowcą wygrać co nie Flavio ? PAMIĘTAMY Grand Prix Singapuru 2008 !

avatar
dexx

19.09.2017 10:02

0

10. devious Aha wina Kimiego. Jak widzę takie komentarze to ręce opadają, co miał zrobić zwolnić bo wyprzedził Maxa ? a może wjechać na bok na farbę i stracić przyczepność ? Wina niczyja w tym jest. Vettel namieszał, on sprowokował ten incydent wyścigowy.

avatar
dexx

04.09.2017 07:39

0

Niektórych to zdrowo grzeje, jak Daniel objechał Kimiego to Daniel mistrz a Kimi słaby tak ? popatrzcie na opony, strategie i ciekawe myślicie, że Vettel by utrzymał Daniela za sobą jakby ten się zbliżył do niego ? przecież Ferrari traciło około 1 s, Daniel Vettela by łyknął tak jak Kimiego.

avatar
dexx

08.05.2017 06:22

0

4. devious Nie obraź się ale właśnie to jest te płaskie myślenie że nic nie robi i na emeryturę + nie ma tempa. Wiesz zapewne Ty jak i Ja że F1 to złożony sport nie indywidualny i tam wiele czynników ma znaczenie.

Przejdź do wpisu Ferrari zaskakuje Villeneuve'a

avatar
dexx

14.04.2017 14:48

0

Ale z Was polonisty ja nie mogę. Ważniejsze co się stało w bolidzie Ferrari bo ponoć to coś z silnikiem się stało a nie przegrzewała turbosprężarka.

avatar
dexx

06.10.2016 09:33

0

Nie wiadomo czy Kimi nie będzie w 2018 dalej w Ferrari.

avatar
dexx

04.10.2016 13:23

0

Nie rozumiem to myślenia co niektórych. My mówimy o TOP kierowcach wszech czasów ? czy o TOP aktualnym bo to dwie różne rzeczy. TOP wszech czasów jak najbardziej Alonso należy, ma mistrzostwa, podia, pełno sukcesów, ale aktualnie nie należy do TOP. Czy Button należy też teraz do TOP nie, mają słaby bolid, nie ma ich w czołówce, nic teraz nie osiągają, przepadają w nicość w 2016 roku czy 2015 roku, niestety ale takie są fakty. Na silę chyba niektórzy cały czas chcą żeby Alonso był przez 15 lat z rzędu w TOP czołówce, ale niestety kochani ostatnio go tam nie ma.

avatar
dexx

04.10.2016 11:56

0

Alonso jest wyśmienitym kierowcą, ale w chwili obecnej nie jest na Topie a co za tym idzie nie jest w TOP3 czy TOP6. O najlepszych kierowcach w historii to mówi się po zakończeniu kariery, Alonso dalej jeździ i ma słabe sezony, nie ważne czy to wina kasku czy auta czy jego, nie zapisuje sie teraz w historii F1, nie ma podium, FL czy zwycięstw.

avatar
dexx

25.07.2016 14:28

0

Należało się Kimiemu. Jechał kapitalnie.

avatar
dexx

11.07.2016 13:32

0

Super że Kimi dalej będzie jeździć, a Jahar niech się naje żurku i niech idzie pierdzieć gdzie indziej.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu