komentarze
  • 1. AS34
    • 2021-10-05 18:31:14
    • *.96.147.24.ipv4.supernova.orange.pl

    Po raz pierwszy od siedmiu lat mercedes musi drenować swoją jednostkę i takie są konsekwencje. Pewnie wprowadzą czwartą jednostkę dla Hamiltona, ale dopiero w USA. Jeżeli nie, konsekwencje mogą być znaczące.

  • 2. sismondi
    • 2021-10-05 18:45:46
    • *.219.15.225

    Dziadek sam powiedział co bolało RBR tryb kwalifikacyjny ....

  • 3. konewko01
    • 2021-10-05 19:06:25
    • *.8.17.174.ipv4.supernova.orange.pl

    Proponuję inny tytuł niż ten niczym zaczerpnięty z faktu, poziom dna.

  • 4. berko
    • 2021-10-05 20:23:03
    • *.centertel.pl

    "Jego pierwszy silnik był używany przez pełne sześć weekendów, a w trakcie piątkowego treningu na torze Zandvoort odmówił posłuszeństwa. Na liczniku miał on przejechane ponad 5000 kilometrów i Brytyjczyk nie będzie mógł już z niego korzystać w tegorocznej rywalizacji."

    W Zandvoort posłuszeństwa odmówił silnik nr dwa z tego co tutaj kiedyś wyczytałem. Czytałem, też o tym że pierwszy silnik był używany tylko w pierwszych 4 wyścigach, a w Holandii Lewis dostał trzeci silnik, który ma do teraz. Więc wychodzi na to, że silnik nr 1 jest jeszcze do użycia, nie mniej, czwartą jednostkę będą musieli wprowadzić tak czy siak.

    Ktoś tu kiedyś podał link do fajnej stronki, gdzie było czarno na białym opisane kto jakie elementy ma ma limicie w swoim bolidzie.

  • 5. parys0f1
    • 2021-10-05 20:31:53
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Berko, tu masz:
    https://www. cyrkf 1.pl

  • 6. berko
    • 2021-10-05 20:34:04
    • *.centertel.pl

    Znalazłem tą stronkę. Wpiszcie w google f1 2021 power units used.

    Z powyższej tabeli wcale nie wynika, że Mercedes jest bardziej awaryjny od Hondy, jak tutaj sugeruje redaktor Trzosek: "Honda odnotowała zdecydowanie mniej awarii niż Mercedes, a taka sytuacja nie jest przypadkowa."

    Trzeba też zaznaczyć, że w stawce jest 8 bolidów napędzanych niemieckim silnikiem, Honda zaopatruje połowę z tego. Więc normalnym jest, że nawet przy takim samym współczynniku awaryjności, więcej usterek będą miały bolidy napędzane silnikiem Mercedesa.

  • 7. berko
    • 2021-10-05 20:35:07
    • *.centertel.pl

    @5. parys0f1
    Dzięki. Spisałem się wcześniej, ale przez to że wkleiłem link cały post poszedł się....

  • 8. ekwador15
    • 2021-10-05 21:51:58
    • *.legionowodom.pl

    co za bzdury. jak mercedes miał latwo. kiedy Ferrari jezdzilo z nielegalnym silnikiem w 2018 i 2019 to tez musieli szukac osiagów bo ferrari ich niszczylo na prostych

  • 9. Glorafindel
    • 2021-10-05 21:58:38
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zadziwiająco śmieszne jest to że najwięcej na temat silnika Mercedesa wypowiada się największy rywal w stawce Red Bull!!!

    Mechanicy RB już wiedzą co to jest, a Marco wie jak pracował silnik Merca w ciągu ostatnich 7 lat.
    Nadal ktoś chce czytać czy słuchać tych bzdur?

  • 10. kamil39
    • 2021-10-05 22:14:18
    • *.e-sbl.net

    @berko
    Oglądałeś wyścigi w tym sezonie, czy piszesz od tak by pisać, a nawet nie oglądasz?
    Max brał kary z uwagi na kraksę na Silverstone spowodowaną przez Hamiltona,
    natomiast Perez miał karę z uwagi na zniszczenie silnika w kraksie spowodowanej przez Bottasa na Węgrzech. Pierwsze silniki są w starszej specyfikacji, więc nie mogą być prawdopodobnie wykorzystywane .
    Jeśli uważasz, że to świadczy o zawodności jednostki napędowej Hondy, bo nie jest odporna na uderzenia to nie mam pytań.

  • 11. weres
    • 2021-10-05 22:15:06
    • *.net.pulawy.pl

    3 z 4 samochodów z silnikiem hondy dostało już kary i 2 z 8 bolidów z silnikiem mercedesa, no ale redaktor Trzosek ma swój świat. Nie zmienia to faktu, że końcówka sezonu rysuje się w lepszych kolorach dla rb niż mercedesa.

  • 12. SpookyF1
    • 2021-10-05 22:17:59
    • *.plastcom.pl

    Na innych portalach narracja jest taka sama. Silniki Merca WYRAŹNIE bardziej awaryjne niż Hondy.

  • 13. Przemrock
    • 2021-10-05 22:25:33
    • *.vtelecom.pl

    3 z 4 samochodów z silnikiem Hondy dostało już kary, ale żadna z nich nie była spowodowana awarią. Red Bulle straciły po 1 jednostce w wyniku wypadków, a Yuki już podczas kwalifikacji na Imoli dostał 2 silnik po tym jak się rozbił. Wiec Honda może się pochwalić naprawdę dobrą niezawodnością.

  • 14. Davien 78
    • 2021-10-05 22:26:49
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    @4 Jestem zdziwiony artykułem pana Trzoska. Pamiętam że sam tu się pociłem podając że w Baku Merc wymienił silniki. Teraz czytam że w Holandii padł silnik nr 1. Co więcej jestem pewien że o wymuanie silnikaw Baku wyczytałem na tym forum. Więc poświęciłem nieco czasu i znalazłem artykuł z 19.06. pt: ,,Christian Horner zdziwiony wymianą silników w Mercedesach". Co więcej autorem artykułu jest redaktor Trzosek. No to jak to jest panie redaktorze? Ten artykuł jest fikcyjny czy poprzedni? Przed GP Belgii Merc zamontował w Mercach jednostki nr 3. I ten silnik padł Hamiltonowi w 2gim treningu. Zatem wrócił on do silnika nr 2. Silnik nr 3 pojechał do Brixword gdzie oceniono ho jako szmelc

  • 15. Davien 78
    • 2021-10-05 22:35:44
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Zatem prawidłowo Ham powinien mieć silnik nr 2 nadal. I jeszcze jeden dowód że Ham nie jeździł na silniku nr 1 po Monako. Merc zdecydował się na wymianę jednostek w Baku ponieważ silniki nr 2 i 3 miały nowinkę w postaci schładzania powierza. Więc dziwne by Ham tak długo jeździł na jedynce skoro RB oprotestował to rozwiązanie. A skoro oprotestowali to musieli mieć podstawę. Coś pan Trzosek mija się z prawdą.

  • 16. hubertusss
    • 2021-10-06 13:10:20
    • *.30.17.188.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wymiany silnika w RB były spowodowane przez Mercedesa. Ogólnie mówiąc. Cześć osób, która pisze tu różne bzdury nie potrafi rozróżnić wymiany spowodowanej usterką od wymiany spowodowanej uszkodzeniami w wypadku. Natomiast jeśli idzie o awaryjność jeszcze kilka tygodni temu czytaliśmy wypowiedzi z teamu Mercedesa jak to podkręcą swoje silniki by zmusić Hondę do przekroczenia progu niezawodności.

  • 17. Skoczek130
    • 2021-10-06 16:39:28
    • Blokada
    • *.172.85.142

    Merc pewnie stosuje swoją grę. Nic nie wymienią. ;)

  • 18. Davien 78
    • 2021-10-06 17:42:40
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    @16 napewno bzdury piszesz ty. To pewne. RB wymienił silnik u Ver po 6 rundach. Nr 2 o który się tak rzucasz wymienił na Węgrzech po 2 treningach , czyli po 5,5 rundach jak przyjmiemy że w treningach umachał po 20 okr. Skoro pierwszy przetrwał 6 rund to chyba 2gi nie przetrwal by 8. Nieprawdaż? Tym bardziej że w perspektywie była Monza i Spa a więc tory gdzie jednostki są wysilane na maksa. Więc nie pisz tu że coś przez Merca bo zapewne także napoczęli by 4 silnik. Tym bardziej że na Węgrzech Per miał już jednostkę nr 3. Czasem pomyśl jak coś naskrobierz bo widzę że normą jest u ciebie robienie dużo hałasu na początku każdej dyskusji, chociaż nie zawsze wiesz o co chodzi.

  • 19. berko
    • 2021-10-06 18:47:45
    • *.centertel.pl

    @10. kamil39
    Oglądam oglądam, ale nie mam na tyle wolnego czasu żeby śledzić co się komu popsuło i dlaczego. Jak widać Davien 78 go ma i wszystko wyjaśnił w komentarzu nr 18. Pozdr.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2022 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo