kamil39
Ostatnia aktywność
avatar
kamil39

24.07.2023 09:51

0

Max Jak zwykle nie pozostawił nikomu złudzień. RB ma mocny bolid, ale tutaj ewidentnie widac, że dominuje po prostu Max, a nie samochód. gdyby nie Max, to Perez wygrałby tylko 4 wyścigi, a wiele teamów wygrałoby wyścigi. Mercedes miał większa przewagę w aucie w latach 2014-2016 tylko Hamilton nie jeździł na 100% i często zamiast jeżdzić jak Max na maxa to sobie imprezował, plus zdarzały się błędy teamu, awarie, czego u RB dodatkowo nie ma. Max daje z siebie 100% cały czas i nie zdziwie się jak bez awarii wygra wszystko do końca, czego mu życzę, bo jest teraz ewidentnie najlepszy na gridzie. Mało błędów itp.

avatar
kamil39

27.12.2022 21:20

0

zastanawiam się jakim cudem Max nie zgarnął za ten sezon 250 pkt :D

avatar
kamil39

20.12.2022 16:00

0

9. Racja, tak to powinno wyglądać, w tym roku chyba z tym nie mieliśmy do czynienia. Max był szybszy od samego początku rywalizacji i miał więcej pkt od Checo i zeby zmaksymalisować szanse na zwycięstwo Checo powinien pomagać Maxowi, natomiast wychodzi na to iż, Checo próbował odrobić straty w nieczysty sposób :). Gdyby nie ta kraksa w Monaco to pewnie Max by miał wyższą pozycje na starcie i miałby pierwszeństwo strategiczne podczas wyścigu.

avatar
kamil39

20.11.2022 19:28

0

Max, Hamilton, Russel, Leclerc i Alonso by to zrobili na miejscu Pereza, niestety, ale wiekszość wyscigow Max walczył z Leclerckiem, a Perez był daleko, walczył tylko i wyłącznie przez dużą ilość DNF i kar u Leclerca. Dzisiaj dwa razy się dał skontrować, Vettelowi i Hamiltonowi i prawdopodobnie to go kosztowało dzisiejszy wynik. Już pominę fakt, że bardzo szybko zużywał Perez opony względem Maxa i Leclerca.

avatar
kamil39

06.10.2022 17:02

0

Ogolnie to nie pierwszy raz kiedy pytaja ze spontana Hamiltona o dany temat to wykręca się, nie zna szczegółów itp :D po czym następny race week - przez to przegrywamy, oni oszukują, my nie wydawaliśmy itp.. Mercedes zapomina, że dwa razy Mercedes zniszczył bolidy RB plus Baku i opona. Trochę to smieszne, że kraksy z kogoś winy też wchodzą do budżetu...

avatar
kamil39

05.09.2022 19:48

0

`4. Davien 78 bajkopisarzu - oglądnij lepiej Ty powtórkę wyścigu. Przed VSC Max jechał na medach juz 30 kółek, Hamilton na Twardych 19 - Medy Maxa się juz po prostu kończyły. Max za parę kołek założyłby nowe Medy (miał 2 komplety na wyścig) i wyjechałby koło 5 sekund za Hamiltonem - miałby nowiutkie Medy, a Hamilton Hardy po 23-5 ponad kółkach - wynik mógł być tylko jeden i dobrze o tym wiesz. VSC pomogło tylko tyle, że Max zmienił Opony i wyjechał przed Hamiltonem - nic to nie zmieniło w końcowym wyniku, bo Max by to wygrał bez problemu. SC namieszał, bo przewaga prawie 15 sekund zmalała do zera. A jeśli myslisz, ze Hamilton po VSC na medach odrobiłby 13-15 sekund to nie mam pytań, bo nie miał tyle tempa. Wybierasz jakieś jedno najlepsze kołko Ham i na podstawie tego doklejasz jakieś teorie nie stworzone. Max po zmianie z softów na medy bez problemu na jadącego na starszych gumach wyprzedził na torze Rusella, więc by sobie bez problemu z Hamiltonem poradził na zużytych oponach. Nie dziwie sie, ze piszesz tyle dyrdymałow w komentach - Ty po prostu nie oglądasz wyścigu tylko wymyślasz teorie spiskowe.

avatar
kamil39

29.08.2022 21:01

0

@ Davien 78 - skoncz sie udzielac, bo za kazdym razem piszesz glupoty i sie tylko motasz : czasy 3 pierwszych wyścigów: Bahrain Max 1:30.681, Checo 1:30.921, Arabia Max 1:28.461 Checo 1:28.200, Australia Max 1:18.154 Checo 1:18.240. Wiec 2:1 dla Maxa, przy czym Checo sam wyszedł z bolidu i mówił, że to jego jedno kółko na 1000 :) Twoja wiarygodność w pisaniu komentarzy jest żenująco niska - tak jak inne opinie o testowaniu nowego podwozia przez Checo na dyrektywę, oszukiwanie Red Bulla z elastycznością itp.. Każda Twoja smieszna teoria jest weryfikowana przez rzeczywistość, jeśli 78 to Twój rocznik to brak mi słów.

avatar
kamil39

28.08.2022 18:27

0

Tez sie zdziwilem, powinna byc kara 5 sekund lub 3 pozycje do next wyścigu. Wina Hamiltona była ewidentna i raz podciągają to pod chaos pierwszego okrażenia, a niekiedy rzeczywiście jak jest ciasno np. 3 auta w jednym zakręcie to potrafią przywalić karę. Komentarz na gorącą Alonso niezły :) ubawiłem się.

avatar
kamil39

11.08.2022 18:09

0

Perez zapomina, że jego jeden DNF w Austrii to brak jego myślenia i kalkulacji, Maxowi też tego w poprzednich latach brakowało, ale wygląda, że już się pod tym względem ogarnął. Wyscigu nie wygrywa się na starcie i pierwszym kółku, w Kanadzie nigdy się nie dowiemy, czy dzwon Pereza w kwalkach nie był głownym powodem awarii, w Bahrajnie Max też odpadł (a jechał Perez za nim, więc byłaby strata pkt). Max tez miał 2 DNF z awarii, plus na Silver mógł wygrać, a przez losowe zdarzenie stracił sporo pkt. W kwalach na początku sezonu Perez trzymał się bliżej Maxa ( tam gdzie wygrał to o jakieś setne części sekundy), ale w każdym z tych wyścigów tempo wyścigowe Max miał o wiele lepsze - wyjątek Monaco, bo tam się wyprzedzać nie da (a i tak w kwalach wygrał ledwo i potem się rozbił na szybkim kółku Maxa). Nie ma do Maxa podjazdu (kwale deszczowe to całkowite niszczenie Pereza, słabo się robiło jak Max non stop top czasy, a Perez ledwo się prześlizgiwał do kolejnych etapów), no chyba, że chodzi mu, że byłby na p2 teraz, to może zgoda, ale Leclerc też miał dwie awarie.

avatar
kamil39

26.07.2022 21:41

0

Niby mogli ściągnać go wcześniej, ale z tą karą i różnicą miedzy Alonso, a Perezem/ Russelem prawie 20 sekund jak pamiętam i tak by to chyba wiele nie zmieniło. W zeszłym roku strategia na 2 pit była szybsza, ale w tym wychodzi, że cięzko było nadrobić tyle czasu w Alei, może by to inaczej wyglądało gdyby Sainz nie stracił kupe czasu podczas 1 pit oraz tej kary 5 sekund, moze wtedy przy dobrym momencie 2 pitu było realne wskoczyć na podium.

avatar
kamil39

10.07.2022 22:34

0

Ciekawe co sie tam odwaliło w RB, że nagle takie zuzycie opon, w sprincie na tej samej mieszance Max zrobił o wiele więcej kołek i tempo w miarę było ok, dzisiaj przez parę kołek ok, i nagle spadek. Były wieksze temperatury? Dziwne to troche, albo Ferrari się trochę ukrywało z osiągami podczas sprintu ? Wydawało się, że ostatnio RB ma delikatną przewagę, ale tu z toru na tor się to wszystko zmienia :) i nie można niczego przewidzieć.

avatar
kamil39

10.07.2022 21:14

0

No Perez nie potrzebnie się zagotował i na siłę atakował przy dużym ryzyku, Mercedes dojechał40 sekund za Maxem, więc w tych okolicznościach gdyby poczekał to byłby z Maxem na podium, tak jest 0 pkt. Co do tempa RB, to zadziwiająco szybko padały opony, Max bez jakichkolwiek szans niestety, ten sezon jeszcze jest długi i nie wygląda jakby Red Bull miał przewage.

avatar
kamil39

04.07.2022 15:06

0

Glorafindel wez sobie zoabcz onboard i porównaj polozenia rok temu Hamiltona i teraz, zoabczysz w koncu roznice i skonczysz pisac te farmazony. Wracaj do środziemia, bo zyjesz w swoim przykrym swiecie i zyjesz jakaś iluzją.

avatar
kamil39

03.07.2022 21:11

0

Wszyscy kierowcy narzekają, tylko puszczają radio czołówki, dlatego tak to wygląda.

avatar
kamil39

03.07.2022 10:00

0

@55. No to MAX tak nie popełnil błędu, w 1 sektorze zrobił 0,7 sekundy lepszy czas od Sainza, przed nosem Maxa Leclerc spowodował zołtą flagę. Gdyby nie to to znów zrobiłby pewnie mega czas, jak podczas wszystkich sesji, ale oczywiscie pewnie nawet nie ogladałes kwalek, tylko jestes mistrzem jadu widząc tylko cyferki końcowe, a pewnie nawet to Cie przerasta, aby wyciagnać miarodajne wnioski. Skoro masz takie podejscie, to skoncz rozpamietywac zeszły sezon- Max przekroczył w Abu flage w szachownice jako pierwszy i taki jest wynik koncowy :D

avatar
kamil39

02.07.2022 21:07

0

Davien - jesteś glupi jak but i przestań oglądać F1, skoro nie widzialeś ze to Max dyktował tempo przez wszystkie sesje, Pole przegrał przez zolta flagę i to bez tego jednego kółka o mniej niz 0,1 sekundy... Albo masz problem z wyciaganiem wniosków z ogladania tego sportu, albo po prostu masz tyle jadu i piszesz same glupoty dla gównoburzy.

avatar
kamil39

21.06.2022 19:06

0

Predkosc na prostej moze i delikatnie była lepsza w RB, ale przecież Max odjezdzał po nawrocie i szykanie, z DRS na prostej Sainz miał 30 km/h więcej, tylko za daleko był na wyjściach, aby był wstanie zaatakować. Leclerc też za Oconem jechał1/3 wyścigu, bo nie był wstanie blisko się trzymać po nawrocie i szykanie. Po restarcie leclerc dał rade dopiero jak sie wepchał pod pachę przed nawrotem. mam wrażenie, że ludzie piszą komentarze, ale chyba dobrze nie ogladają tych wyścigów. 10. Davien 78 i sie mylisz, nawet nie daleko wracając podczas tego wyścigu było wyprzedzanie w nawrocie - cięzko nazwać to prostą :D Max sie dobrze ustawiał i miał lepsze wyjścia z szykan i nawrotów. Maxa wyprzedzić jest po prostu trudno, nie jest to ogórek, ale wiadomo papierzak ma najlepszy bolid, zero umiejetnosci i Latifi w tym RB też by wygrał, pomimo ze kierowca i szef Ferrari sami przyznali, że byli szybsi...

avatar
kamil39

12.06.2022 22:31

0

Leclerc na początku wyścigu miał strugę za Perezem, widać było, że Max ma lepsze tempo i gdyby nie zjechał Leclerc to by go Max wkońcu zamęczył - lub gdyby Zjechał Perez to bez strugi powietrza raczej Ferrari było bez szans. Dzisiaj (jak i w każdym innym wyścigu) tempo wyścigowe Max miał o wiele lepsze od Pereza, przegrane kwalifikacji o wielkości rzędu do 0,1 sekundy *( mniej od 0,1 stracil Max w Baku i Monaco, gdzie przy tym drugim przez Red Flag nie mógl ustanowic kołka) - to jest nic. Mają tylko pożywkę Fani Hamiltona, za to nie mają pożywki z tego, ze Russel po raz kolejny objechał Waszego guru bez mydła w kwalach i w wyścigu. Ale tak to już jest - Davien i reszta będzie dalej wypisywać te bzdury. Moze sie opkazac tak, że Max woli miec gorszą pozycje startową i moze przegrac o jakies chrupki z Perezem, ale ustawic bolid pod wyscig - Leclerc zgarnia wszystkie PP, a wyscigi wygral dopiero dwa, wiec pozycja startowa w tym sezonie aż tak nie przekalada na koncowy wynik jak wczesniejsze sezony. No ale wiadomo - Max ma lepsze tempo, bo drugi bolid jest gorszy, ciezszy, silnik mu skrecaja itp. Sainzowi tez tak podkladają nogę? Hamiltonowi i Riccardo tak samo ? Smieszne.

avatar
kamil39

11.06.2022 22:05

0

hehe, Hamiltoniarze jadą po Maksie, bo przegrzał ze swoim partnerem o 0,05 sekundy :) Hamilton dostał kolejny raz i to znacznie - 0,2 dziesiąte i cisza. Smieszne to, mysle ze w wyscigu bedzie o wiele szybszy Max od Pereza.

avatar
kamil39

24.04.2022 22:30

0

Powinni mu odebrać nagrodę - eksperci pokroju Wertera i Daviena są bardziej miarodajni w tej kwestii i mają na pewno racje.

avatar
kamil39

09.04.2022 09:45

0

Przecież to Hamilton tak też restartował zawsze, ale oczywiście obrywa się tylko Maxowi ... wiadomo narracja mistrza wszechczasow... widzicie jak Max jezdzi agresywnie...

avatar
kamil39

20.03.2022 21:42

0

@ 20. okazuje się, że jestes po raz kolejny ameba, to co tutaj przeczytasz to tłumaczenie, które zawiera błędy itp. Wez sobie oryginał wywiadu posłuchaj, zanim napiszesz takie bzdury.

avatar
kamil39

20.03.2022 10:12

0

Nie wiem jak mozna porównywać sesje kwalifikacyjną względem innych aut, zawsze myslalem ze formę kwalifikacyjną pokazuje teammate, a w tej kwestii to Max łoi każdego kierowce od 3 lat (w sezonie pojawiają się pojedyncze przypadki gorszej pozycji startowej od teammate). Nigdy sie nie dowiemy, czy takie wysokie pozycje w kwalach to nie jest tylko kwestia tego, ze Max wyciąga 100% albo i więcej i poprostu więcej się juz nie da, a drobne błędy to i tak 95% dyspozycji auta i moze pojsc coś nie tak, bo po prostu dużo ryzykuje. Pomimo tych drobnych błędów i tak swojego kolege z zespolu robi na kilka dzisiątych :) Co do Hamiltona to Valteri bardzo często zgarniał wyższe pozycje startowe. Leclerc z Vettelem i Sainzem przewaznie wygrywał, ale nie zdecydowaną przewagą. Od paru lat tylko Max ma zdecydowaną przewagę w kwalach nad kolegą z zespołu, mysle ze to coś znaczy... (nie licze jakis Williamsów itp z paydriverami). Albona mielił strasznie, w zeszłym sezonie Checo też dostał srogie baty, w tych kwalkach tez dostał. Często jest tak, ze zmienią się warunki i auto inaczej sie zachowuje, ile razy bylo tak, że podczas drugich przejazdów w q3 cała stawka nie mogła pobić swojego czasu z pierwszego przejazdu... a minęło raptem 5 minut i na tyle az sie warunki zmienily, więc w q3 ustawienia mogły nie do końca zadziałać w pełni optymalnie. W dalszym ciągi max stracil lekko ponad 0,1 sekundy do PP, to jest przecież nic.

avatar
kamil39

13.02.2022 11:41

0

To jest własnie logika fanów Hamiltona, Max na Mozna był be, a wjechał w szykane kolo w kolo, Hamilton nie zostawil nawet miejsca na poł bolidu, przy czym krytykuja Maxa, ze na Imoli nie zostawil miejsca w deszczowym wyscigu i Hamilton dohamowywał znacznie pozniej niz Max na Monza i nie mial prawa sie tam zmiescic, bo juz w szykanie był Verstappen od wewnętrznej. Na nosie Hamitlonowi Max zagrał w Hiszpanii, mega zaryzykował, a Hamilton odpuscil (zawalił start Hamilton, gdyby nie to, to by tej sytuacji nie było). W Silvestone Max bronił sie bardzo dobrze i podczas kolizji były dwie szerokosci bolidu dla Hamiltona, według mnie on to przekalkulował i wyelminował Maxa specjalnie, takiej klasy kierowca z takim doświadczeniem dobrze wiedział, co tam sie moze stac. on poprostu pojechał sobie praktycznie prosto omijajac Apex, gdyby sie dało to by pojechał jak Rosberg z Hamiltonem w Austrii :D Potem Max podobny numer odwalił w brazylii, skoro Hamiltonowi nic złego sie nie stalo po Silver, kara 5/10 sekund to dla tych dwóch kierowców jedynie moze zmienic ich kolejnosc wzgledem siebie i nic wiecej, wiec ryzyka malutko. Patrzcie ludzie obiektywnie, a nie wypisujcie takich głupot. Kazdy expert F1 sie zgodzi, ze w tym sezonie lepszym kierowca był Max, pełno swietnych manewrów jak np. w Meksyku, W Arabii po restarcie, wyprzedzanie Bottasa na poczatku sezonu chyba w Hiszpanii, w tym sezonie nie kojarze zadnego dobrego manewru Hamiltona, jedynie meczenie sie mając Mercedesa z Alonso i Perezem i krzyczenie przez radio"he driving dangerous, man :D"

avatar
kamil39

13.02.2022 08:56

0

@4 jak kierowcy Mercedesa nie będą wjeżdzac w Maxa i nie bedą wybuchać opony to sie o Maxa i przewage ponad 50 pkt przed ostatnim wyscigiem nie ma się co bać :) Ale ludzie to gamonie, ze patrzą tylko na ostatni wyscig, w którym i tak Mercedes z Hamiltonem popełniali błędy, sędziowie to skrzywdzili ten wyścig tym, że po 1 kółku Hamilton nie dostał kary/ nie puścił Maxa... Nie mogę się doczekać nowego sezonu i zoabczymy jaki będzie układ sił i jestem sam ciekaw, co pokaże Hamilton mając przy sobie młodego i pomimo zapewnienia o współpracy, jednak czuje ze podgryzającego go kierowcę.

avatar
kamil39

19.01.2022 22:53

0

Skąd jest informacja, ze BBS to producent japoński ?

avatar
kamil39

03.01.2022 23:00

0

3. te farty na Silver, Imoli i Wegrzech to w ciul pkt, na Imoli mógł nie dojechać nawet w pkt, gdyby nie czerwona Flaga, dojechał p2, wiec 18 pkt, na silver 26 pkt, na wegrzech nie tyle fart Lewisa, co niefart Maksa i pewnie tam Max stracił 16 pkt, ale sam Lewis przebijając się przez błąd strategiczny stracił tam 7 pkt,, + opona z baku, gdzie Hamilton nie miał szans dogonić pereza i by się skonczylo stratą Hamiltona 10 pkt, a wyszlo na zero, więc z pierwszej połowie sezonu roznica pkt mogła byc ogromna, wystarczająca na obydwa mistrzostwa do konca sezonu, stalo się inaczej i przez to rywalizacja była do konca, nic tutaj zaskakujacego i bez prawdy Szef Hondy nie powiedział...

avatar
kamil39

02.01.2022 11:20

0

Skonczcie pisać ze to nieucziwie bylo, bo Hamilton miał lepsze tempo. Co ma to do rzeczy? Wyścigi to nie tylko tempo samochodu, a również praca na pit wall, strategia oraz taktyka. Taktycznie został Mercedes ograny i to nie pierwszy raz w tym sezonie, pod ciśnieniem nie potrafili zaryzykować. Mieli mediumy u Hamiltona i zamiast na nich jechać tak, az Perez zjedzie to ściągli Hamiltona zaraz za Maksem i praktycznie w ogóle nie wykorzystali przewagi opon ze startu i stracili na Perezie 7 sekund, podczas VSC również nie zaryzykowali, a miał przewagę Mercedes, aby na swiezych oponach ograć Maxa, ale tego nie zrobili,bo nikt nie miał tam jaj. Po za tym Hamilton jechał w czystym powietrzu, nie wiadomo jakby się wyścig ułożył, gdyby Hamilton oddał po 1 kółku pozycje, bo sędziowie mu pomogli. W tym sezonie taktycznie ogrywał Mercedesa Red bull, mieli jaja mając prowadzenie zjechać jeszcze raz po opony i wymuszać jakieś decyzje na Mercedesie.

avatar
kamil39

19.12.2021 11:46

0

13. Nie wiem jak jednoznacnzie mozna zaliczyć Francję i USA na konto RB, skoro zostało to wyrwane lepsza strategią z oponami? Zwłaszcza, ze hamilton w brudnym powietrzu w USA trzymał się w dostępie DRS, więc moim zdaniem tempo mieli lepsze. We Francji taktyka na dwa pit stopy była szybsza i tylko dlatego Mercedes został ograny, bo pojechali na 1. Węgry Mercedes był o wiele szybszy. Jak silvestone zaliczasz na RB, skoro tam w kwalach wygrał Hamilton i walka była tylko i wyłącznie dlatego, że Hamilton zrypał kompletnie start do sprintu ? gdyby Hamilton odjechał to by max mógł pomarzyć o jego dogonieniu. Na Monza szybszy był Mercedes - proszę Cie, Bottas z p20 dojechał na p3, a Hamilton psuł starty i tylko dlatego Max był przed nim. Na tle całego sezonu moim zdaniem tempo kwalifikacyjne lepsze było u RB, natomiast w tempie wyścigowym szybszy był Mercedes i wynikało to szczególnosci przez mniejsze zuzycie opon przez Mercedesa. Wez sobie do policz jeszcze raz to wyjdzie, ze wcale taki szybki RB nie był jak większość uważa. Duzo bardziej ryzykowali w RB strategicznie z oponami (widać to było w ostatnim wyścigu )i Max jezdzac agresywnie parę wyścigów wyciągnał na swoją korzysc. Pisanie ze przez 3/4 sezonu RB był szybszy to jakieś nieporozumienie.

avatar
kamil39

19.12.2021 11:15

0

8. Mijasz się z prawdą. W bahrajnie cięzko powiedzieć kto miał szybsze tempo, ponieważ jechali na inne pitstopy, ale wydawała się przewaga RB. Imola to był wyścig na deszczu i tam wyciągnął to kierowca, a nie samochód. Portugalia, Hiszpania to mega przewaga Mercedesa, Monako szybszy był RB, ale niewiele - problem tam miał Hamilton z jazdą/ ustawieniem auta, Bottas był na p3 i nie wiele tracił do RB. Baku tempo było podobne, Hamilton w brudnym powietrzu utrzymywał się za RB cały czas. Hamilton został podcięty na pit stopach. Francja wyciągnięte zwyciestwo agresywna jazda na 2 pit stopy przez RB. Dwie Austrie był mocniejszy RB. Silverstone ciezko ocenic, Hamilton tam mial PP tylko zrypał start do sprintu, ale wygladało na szybsze tempo Mercedesa. Wegry, Mozna, Rosja, Turcja szybszy był Mercedes. USA wyciągniete agresywnymi pitstopami. Do końca sezonu lepsze tempo Red bull miał tylko w Meksyku. Policz sobie ile wyścigów rzeczywiście z początku sezonu był mocniejszy Red bull, bo to napewno na 3/4 szybszy był Red Bull - głupoty piszesz.

avatar
kamil39

17.12.2021 14:21

0

Jest to trochę prawda, natomiast Bottas znów miał problem z silnikiem i ponoć na kwale i wyścig dostał jakiegoś sztrucla starego bez osiągów, więc Mercedes załatwił sam siebie swoim niby niezwykłym silnikiem.

avatar
kamil39

16.12.2021 11:18

0

ja trochę nie rozumiem argumentacji tego typu, że Lewis był szybszy podczas ostatniego wyscigu -przeciez to nie pierwszy raz, gdzie ktos pod VSC lub SC stracil cała przewage wypracowana podczas wyscigu, nie daleko wstecz w Brazylii Perez pod VSC stracil podium, Max równiez pod SC stracil cała przewage wypracowana, zanim Lewis uporał się po przebijaniu się. Tak samo jak wielu kierowców traciło pod red flag tym, ze pare kolek przed robili pit, a na RF ktos dostal opony za friko. Takie sa wyscigi - Kubica stracil mistrzostwo po blisko 24 godzinach jazd, bo zgasł samochód pol kolka przed koncem... to tez jest pech i nic tego nie zmieni. Mercedes jechał zachowawczo i bali podjąc sie ryzyka przez cały wyscig i sie to na nich zemscilo Chcieli dojechac pod SC do konca, bo wiedzieli ze popelnili bład nie zjezdzajac opony wczesniej pod VSC (wzieliby opony i Hamilton wyprzedzilby na luzie na torze Maxa, i mialby na restart w miarę swieze opony, tak samo na poczatku mogli dluzej jechac na medach i wypracowac sobie wiecej przewagi i jechac az zjedzie Perez), Mercedes miał szybszy samochod w Abu, ale rozegrali to słabo.

avatar
kamil39

14.12.2021 16:57

0

Ciezko ocenic moc silników, do połowy sezonu Honda była z przodu wydawało się, później chyba Red Bull widzać osiągi silnika nałożył duzo więcej docisku i osiągi na prostych spadły. Osiągi na prostych w Brazylii chyba wynikały z kombinacji Merca ze skrzydłem i wygaszaniem tylnego dyfuzora, bo nie były normalne i nie wróciły one do końca sezonu po stronie Mercedesa. Na przestrzeni sezonu lepszy bolid ogólnie miał Mercedes - duzo mniej pożerał opony, widać to było w Hiszpanii, Portugalii i pod koniec sezonu, Red Bull typowe tory gdzie opony dostają w kość to udało im się agresywną taktyką pit stop wyciągnąc Francje oraz USA. Tak mysle, ze Red Bull duzo bardziej ryzykował oponami, jezdzic bardziej agresywnie, wczesniej zjezdzali na pit, zeby cos zwojować, Mercedes cały sezon praktycznie jezdzil zachowawczo, w ostatnim wyscigu równiez i to ich zgubilo, trzabylo brać opony pod VSC i by Hamilton nawet na restart mial o polowe swiezsze opony, gdyby trzymal wewnetrznych to moze by sie wybronil Hamilton przed Maxem.

avatar
kamil39

11.12.2021 15:31

0

blisko 30 komentarzy i fanów Hamiltona typu Daview, Kii i Berko nie ma, otrzyjcie łzy i piszcie te swoje farmazony nadal :).

avatar
kamil39

11.12.2021 12:33

0

6. a co , w treningu jeźdzą wolniej, jest więcej miejsca na torze, czy jaki inny masz usprawiedliwiający fakt? Bezpieczeństwo na każdym etapie jazd jest tak samo ważne.

avatar
kamil39

10.12.2021 15:45

0

W tempie wyscigowym jak podali w tej małej tabelce to RB wyglądał konkurencyjnie. Może tym razem bardziej ustawią się pod tempo na dłuższe przejazdy. Tak czy siak, rzeczywiste tempo zespołów jest nadal niewiadomą. Nie wierzę w stratę 0,6 dziesiątych..

avatar
kamil39

08.12.2021 08:59

0

1. Do tego Valterii też jechał na medach i walczył na nich do końca.

avatar
kamil39

06.12.2021 15:43

0

Sorry, w Brazylii *

avatar
kamil39

06.12.2021 15:43

0

Pod SC i VSC zmiana opon to też szcztuczne odbieranie pozycji na torze, w Meksyku Perez wypredził Bottasa na torze, a na takim pit stopie został wydymany bez mydła.. te wszystkie zasady nie mają nic wspólnego ze sportem, tylko to jest dla większej oglądalnościz u8waghi na nagłe zwroty akcji.

avatar
kamil39

06.12.2021 13:34

0

tak btw, jestem Fanem Hondy głownie, dlatego też Red bulla i Maxa, walka z Mercedesem o mistrzostwa to z obydwóch stron dziwne chwyty, walka na pograniczu przepisów itp, zupełnie inna niż walka np. Mclarena z Ferrari o P3, nie ma tam żadnych dziwnych akcji, walcza ostro miedzy soba, ale nikt nie ma zadnych pretensji, jada na tor i walcza, nikt z Ferrari nie blokuje Mclarena w alei, nie opoznia dojazdu na pola startowe, nie stoi przy pitstopie przeciwnika przy polu serwisowym i inne zjebany rzeczy :/ Jak myslicie, to wynika to tylko z innej stawki? Czy po prostu w Mercu i RB sa same cwaniaki ?

avatar
kamil39

06.12.2021 13:27

0

@37 Hamilton sie wycofuje, bo był z tyłu w klasyfikacji, jak miał straty ponad 30 pkt to bez pardonu sie nie wycofał, tylko wy jebal rywala na bandę.. toż to taka róznica, obydwoje przesadzaja niestety.

avatar
kamil39

06.12.2021 10:11

0

@20 to czemu Hamilton dojezdzajac do pol startowych podczas restarów mial wieksza odleglosc i sedziowie sie temu nie odnotowali?

avatar
kamil39

06.12.2021 09:15

0

@18 No właśnie ponoć nie złamali, bo to nie okrążenie formujace przed restartem, a w praktyce niczym sie nie rozni restart od startu, wiec regulamin jest do dupy i nie precyzyjny.

avatar
kamil39

06.12.2021 08:12

0

Niestety ale w tym jest racja, zasady są jakieś zjebane, decydująca dla tej szopki była sytuacja przy 1 restarcie - a tam mercedes z hamiltonem swoją tanią zagrywką powolnym dojezdzaniem do pol startowych zjebali start maxa, mial on dobra reakcje, tylko wychlodzone opony nie skleiły... Zasady w takich sytuacjach powinny byc jasne, a Mercedes z Hamiltonem jakzwykle pogrywa wszędzie tam, gdzie mozna nagiac regulamin lub wykorzystać jego braki.

avatar
kamil39

05.12.2021 12:42

0

Miejmy nadzieje, że ją sprawdzili i to z obydwóch stron.. pewnie chcą uniknać jazdy w środku stawki - tu mogą być jakieś kręgle, do tego start z p3 to Max moze przyaatakuje na starcie Bottasa ;).

avatar
kamil39

04.12.2021 06:58

0

Widać, że najwiecej do komentowania maja osoby, ktore nie ogladaja wyscigow, treningow itp tylko zapoznaja sie z wynikami czasowymi. W FP1 Max wyjechał na twardej mieszance i od bomby zaczął kręcic po półtorej sekundy lepsze czasy od reszty na miekkich... nawet Wasz Hamilton. Widac, że Max ma mega wyczucie po prostu.

avatar
kamil39

16.11.2021 20:30

0

Silnik Max miał założony w Rosji, więc 5 weekendów ma dopiero przejechane, myśle ze 8 są wstanie przejechać na spokojnie, pytanie, czy nie chcą też coś podkręcić silnika...

avatar
kamil39

16.11.2021 20:12

0

@3. mistrzu, porównujesz uszkodzony silnik wskutek kolizji do padnięcia silnika z awarii technicznej? Ludzie, Wy takie bzdury na serio piszecie, czy wiecznie ktoś chce tylko wyłować gówno burzę? Myśle, że Red Bull myślał, że w Brazylii dowiozą dublet i Max będzie miał 30 pkt przewagi, wtedy by mieli spokojne mistrzostwa do końca, teraz przy tym nowym silniku Hamiltona los mistrzostwa nie jest pewny, więc możliwe,l że będzie walka - kto odkręci więcej z silnika i nie **bnie. Hamilton z tego co kojarze dostał tylko spalinowy silnik nowy - ciekawe jak sprężarka, baterie oraz systemu odzyskiwania energii - on je powinien mieć dosyć styrane już.

avatar
kamil39

23.10.2021 18:55

0

@23.Jacko gdyby Martin Schmitt wskoczył na belkę tuz przed skokiem Małysza, bo lepszy jest wiatr pomimo "kolejki" to mógłbym się zdenerwować ;)

avatar
kamil39

19.10.2021 15:27

0

12. Davien 78 druga kolizja z winy Bottasa, walkę na Monza pomijam, bo niewiadomo ile kto by tam punktów stracił. Oboje byli w kiepskiej sytuacji na torze, gdzie wbrew pozorom było ciezkowyprzedzac. Pomijam sam fakt stwierdzeniea, czy rzeczywiscie tam byla wina Maxa. W baku jechał Hamilton 3, Max odrobiłby z FastLapem 11 pkt, Na silverstone stracone conajmniej 18 pkt, a prawdopodobnie gdyby Ham go nie wyrzucil w bandę to by Max to wygrał, wiec ham by mogl miec o 7 pkt mniej, a Max 25 pkt więcej niz ma. Po pierwszym zakręcie Max na węgrzech był 2, a dojechał ledwo w pierwszej 10, więc to tu brakuje tych punktów. Gdyby robili coś niezgodnie z regulaminem z tymi ciśnieniami to zostaliby oskarżeni o cokolwiek - było niższe ciśnienie w trakcie wyścigu, ale sama Pirelli nie była wstanie wskazać przyczyny - nie bez powodu zostały wprowadzone nowe opony... Fajne i ciekawe rzeczy piszesz w komentarzach, ale nie jestes wstanie pisac bez docinek osobistych, powalcz z tym to beda wychodzic ciekawe, konstruktywne wymiany zdan :) Pozdrawiam.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu