komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2021-10-04 23:35:03
    • *.legionowodom.pl

    absurd z tymi silnikami. widać że limit 3 jest zbyt surowy. powinny być 4 silniki jesli wyścigow jest wiecej niz 18 w sezonie. to jest sport wyczynowy, chcieli uniknąć sytuacji z lat 2000 kiedy byly silniki kwalifikacyjne i mnóstwo zużytych jednostek przez caly sezon, ale ze skrajności w skrajność.

  • 2. Kowiq
    • 2021-10-05 07:20:46
    • *.play-internet.pl

    @1 100% racji.
    A tak z przymrużeniem oka: Bottas ma dużo silników, więc Toto z pewnością już wysłał e-mail do Masi'ego z sugestią że chcieliby zamienić silniki HAM i BOT bez kary ;-)

  • 3. slawbo
    • 2021-10-05 08:56:15
    • *.energostal.pl

    @2. no prawie jest jak piszesz. Chcą wymienić silnik HAM ale to BOT ma byś cofnięty za wymianę ????

  • 4. Glorafindel
    • 2021-10-05 10:18:57
    • Blokada
    • *.173.38.34.tesatnet.pl

    1. ekwador15
    Dlaczego zawsze to przepisy trzeba dostosowywać do zawodów, a nie odwrotnie?

    Oczywiście że 3 silniki na ponad 18 wyścigów to mało. Ale jest to kolejny dodatkowy element taktyczny, z którym zespół musi sobie poradzić i który dodaje pikanterii w całej rywalizacji.

    Nie rozumiem dlaczego jest to postrzegane jako coś złego. Każdego obowiązuje ten przepis i każdy w sezonie będzie musiał się z tym zmierzyć. To do zespołu należy teraz rozplanować to tak aby ta wymiana wypadła dla nich jak najkorzystniej. Należy to wliczyć w przebieg sezonu i tyle. Tak jak koszty napraw aut.

    Co więcej teraz mamy najlepszą sytuację. Nudno by było gdyby wszyscy zainteresowani (liderzy) wymienili silnik w 1 czasie. Teraz mamy taką sytuację że Verstappen już nie musi i piłeczka po stronie Merca kiedy zrobić swoją. Zamiast się tym ekscytować to jest płacz że trzeba przepisy zmieniać. Wtedy będą procesje od początku do końca, a tak mamy emocje.

  • 5. hubertusss
    • 2021-10-05 14:38:45
    • *.17.172.2

    Trzy w zupełności wystarczą wielu zespołom. Większość tych wymian to są straty po wypadkach na torze. Druga sprawa Mercedes odpowiada na to co robi RB. Jeśli chcą walczyć do końca sezonu i ewentualnie podkręcać silnik to muszą mieć pewny i świeży.

  • 6. zmaciej
    • 2021-10-05 15:54:54
    • *.150.93.27

    @4. Glorafindel
    Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Przez te lata kombinacji w przepisach, ważniejszą role zaczynają odgrywają decyzje podejmowane za biurkiem niż sam wyścig.
    Chcieli oszczędności - nie ma sprawy, ograniczyć budżet i już. Niech każdy wybiera na co wyda tą kasę. Po co te wszystkie kombinacje? Potem tylko obiekcje, że to dla tego lub tamtego zespołu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo