komentarze
  • 15. XandrasPL
    • 2021-07-19 18:00:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wolf dobrze robi. Trzeba prowokować RedBulla. Wciskać im takie zaczepki, że twarde ściganie to twarde ściganie. Masi to po wypadku nie wiedział od kogo połączenie odebrać.

  • 16. Davien 78
    • 2021-07-19 18:00:38
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Areomis człowieku i ksywie greckiego bożka protopladty pederasty (przypadek?) idź na Sky Sport i tam komentuj funboyu zakichany. Człowieku przesycony jadem nienawiści. To jest sport decyzje podejmuje się tam w ułamkach sekundy i ty głosisz tu chore teorie o faulu, winie itp. Baranie nie masz pojęcia o F1. Weź nie ośmieszaj się tranwestyto ideowy.

  • 17. Danielson92
    • 2021-07-19 18:02:07
    • *.204.18.57.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @14 Okej, pożyjemy, zobaczymy:-)

    @13 https://i.imgur.com/DkteyHR.gif
    Widzisz jak to wygląda z tej kamery? Ile miejsca po zewnętrznej miał Max. Czemu nie pojechał ciut dalej. Założył się na Hamiltona, jak Pedersen na rywali w innym sporcie. Najpierw otworzył drzwi Hamiltonowi, a później awaryjnie próbował je zamknąć. Lewis nie był aż tak daleko z tyłu, żeby nie próbować ataku. Pewnie było to zbyt optymistyczne i bardzo ryzykowne, ale możliwe do wykonania. Tylko Max jak to Max-jeńców nie bierze.

  • 18. Bleki40
    • 2021-07-19 18:18:12
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Davien 78 w sedno. Mi też pseudo tego misia z homosiem też się jakoś spina. Wypociny jakie tu zamieszcza świadczą że jego wiedza o F1 jest jak lizanie lizaka zawiniętego w papierek dodatkowo znajdującego się za oknem wystawy sklepowej z odległości n! Coś chłop chce udowodnić a jedyne co mu wyszło to to że głupi.

  • 19. hubos21
    • 2021-07-19 18:25:30
    • *.8.182.156

    @17
    Kierowca z przodu dyktuje linię, HAM miał wystarczająco miejsca po wewnętrznej

  • 20. mik.
    • 2021-07-19 18:38:28
    • *.10.206.249

    @VER byl z przodu i to byl jego zakret. Poniewaz HAM byl obok to VER powinien zostawic miejsce HAM i zrobil to. Sek w tym, ze HAM przestrzelil zakret - minal skret do wierzcholka i pojechal dalej prosto - pojechal wiec inna niz wyscigowa linia.

  • 21. Danielson92
    • 2021-07-19 18:38:58
    • *.

    @20 Dlatego uważam, że bardziej Hamilton zawinił i kara była słuszna. Jednak na pewno nie był to bandytyzm żaden, jak niektórzy twierdzili i na pewno nie kwalifikowało się to do wykluczenia go z wyścigu. Incydent wyścigowy raczej.

  • 22. Danielson92
    • 2021-07-19 18:39:34
    • *.

    Miało być @19

  • 23. Bleki40
    • 2021-07-19 18:49:52
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    19. Ver miał wystarczająco miejsca po zewnętrznej. Pewnie on jak i ty na fizyce bywaliście tylko ciałem. Inaczej wiedzielibyście że jadąc 290 km/h jest prawie niemożliwe ścinać do wewnętrznej na promieniu jakim był samochód nr 44. Samochód nr 33 miał wystarczająco miejsca by ten łuk obaj przejechali razem. Dokładnie zachowanie Ver opisał ktoś mądry porównując go do Nickiego Pedersena. Dokładnie tak robił jak jeździł na żużlu. Skutki też były podobne często do tego co Verstapen wyrabia. Jak można pojechać w tym zakręcie pokazali Leclerk i Louis na 49 okrążeniu. Ale na szczęście to było dwóch gości myślących. Na okrążeniu nr 2 był tylko jeden. Niestety. Ver ma samochód o ok 13 km mocniejszy od Merca nr 44 więc miał ogromne szanse wygrać ten wyścig odpuszczając ten zakręt. Niestety w głowie za dużo nie posiada więc jest co jest. Skoro już podano tu żużlowe przykłady to śmiem twierdzić że na żużlu jeździł taki gość legenda który był najlepszym zawodnikiem na świecie ale zdobył tylko jeden tytuł mistrza w 2010 a mógł zrobić to z 5 razy ale głowa za talentem nie nadążała. Gość który wspomniał o Nickim wie o kim piszę. To były piękne czasy jak ten gość jeździł. Życzę mu powrotu do zdrowia. Pozdrawiam Panie Tomaszu. U Ver też głowa słaba chociaż talent duży. Za to pycha ogromna, większa od talentu.

  • 24. Bleki40
    • 2021-07-19 18:51:00
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    KM miało być.

  • 25. GTR
    • 2021-07-19 18:59:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @17
    Chyba zgubił się komentarz przez link. Opiszę jeszcze raz.
    Znam tego gifa, który był przytaczany 1000x do zmulenia. Pokazuje dobitnie, że Hamilton nie dojechał do apexu. Miał tam miejsce. Liczyłeś na to, że Verstappen będzie jechał przez cały zakręt w odległości równej od lewej krawędzi?
    Wariant Verstappena to early apex (faster turn-in). Wariant Hamiltona - bez szans na dojechanie do szczytu zakrętu i tym samym żaden. No i w tym jest problem.

    @23
    Poruszacie non stop ten sam niedorzeczny argument - Verstappen miał odpuścić, bo był z przodu.

  • 26. Rafii
    • 2021-07-19 19:08:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    farbowany lis

  • 27. Noise
    • 2021-07-19 19:16:03
    • *.play-internet.pl

    @25 zgadzam się z kolegą. Maks miał prawo wyboru linii jazdy z zachowaniem miejsca dla szerokości bolidu po wewnętrznej. HAM przestrzelił zakręt, nie da się tego inaczej ująć. Teraz możemy tylko mówić kto co mógł. HAM mógł lepiej dostosować prędkość, VER za to mógł pojechać szerzej nawet dając się wyprzedzić. Musi w końcu zrozumieć, że czasem lepiej mieć 7pkt mniej niż stracić szansę na jakiekolwiek. Poza tym było jeszcze wiele okrążeń do odrabiania ewentualnych strat. Miejmy nadzieję, że wróci silniejszy i przerwie hegemonię Gwiwzdy

  • 28. Danielson92
    • 2021-07-19 19:22:50
    • *.

    @25 Gdy już widział, że Ham sie tam pcha, to miał do wyboru dyktować tor jazdy jako ten z przodu(minimalnie) licząc, że Hamilton znów odpuści do czego się Max przyzwyczaił lub jechać bardziej po zewnętrznej. Wybrał pierwszy wariant i się przeliczył. Jakoś inni umieją tam jeździć bezkolizyjnie. Hamilton dostał karę za spowodowanie kolizji, ale Max poniósł dużo większe straty za swoją nieustępliwość i brak chłodnej kalkulacji.

  • 29. GTR
    • 2021-07-19 19:23:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @27
    Obejrzałem teraz analizę jednego z moich ulubionych kanałów dot. F1 czyli Driver'a61 i dobitnie mówi w filmiku sprzed 3h pt. "Hamilton vs Verstappen: Who was to blame? | British GP | The F1 Breakdown", że to Hamilton powinien odpuścić m.in. z tych powodów, o których pisałem. Polecam wsłuchać się w słowa od 3:42. Może rozjaśni się co poniektórym jak po polsku nie rozumieją.

  • 30. Danielson92
    • 2021-07-19 19:28:23
    • *.

    @23 Mistrz z 2010 to był artysta, wirtuoz. Zdecydowanie najlepszy żużlowiec, jeśli chodzi o umiejętności jeździeckie. Tylko jeden tytuł przy czterech np Hancocka. To tak jak Alonso przy Vettelu :-) Ferdek ma i tak dwa:-)

  • 31. Cadanowa

    @29 Ja tez oglądałem uważam wina leży po obu stronach, oni już się zrownali samochodami każdy miał swoją linie,Ham dawał w prawo, Max też, zabrakło miejsca. Ile razy ma odpuszczać Hamilton? Może niech rozłoży czerwony dywan przed Maxa. Pamiętasz czy Max odpuścił kiedykolwiek? Jak zapytasz w padoku kierowców kto jeździ najbardziej agresywnie odpowiedź brzmi oczywiście Max. Teraz już jak Max będzie miał Hamiltona koło siebie 3 razy pomyśli chyba ze się nie nauczy będzie nadal pchał się.

  • 32. mafico
    • 2021-07-19 19:51:02
    • *.

    Wolf to totalny cham...

  • 33. GTR
    • 2021-07-19 19:55:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @31 Cadanowa
    Problem w tym, że się nie zrównali. Wygląda to pozornie na ten sam poziom, gdy Verstappen nabiera wysokości do wyostrzenia linii. Hamilton nie był w ogóle przez moment na P1 i nie odpuścił wjazdu na pełnej petardzie (kamera kokpitu świetnie to pokazuje) nie dotykając nawet szczytu zakrętu. Takie jest moje zdanie.

  • 34. Bargiel

    Niestety to coś plujące jadem i nienawiścią i mające problem ze sobą o nicku Davien 78 już sam nie wiem jak nazwać bo zwierzęta bym obraził. Siedzi to coś przed kompem całymi dniami i ubliża innym próbując ulżyć własnemu cierpieniu. A niech kwiczy świnia. Przynajmniej mam ubaw. :D

  • 35. Danielson92
    • 2021-07-19 20:08:02
    • *.204.22.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mnie śmieszy inna rzecz. Po GP Francji paru użytkowników, a najbardziej Aeromis i Del Piero zarzucało Hamiltonowi, że pojechał w końcówce za miękko z Maxem, że na kompletnie zużytych oponach się nie bronił. Zarzucano mu, że nie potrafi już walczyć, że jest miękki, a wtedy mądrze ustąpił przed szalonym Maxem, być może unikając kolizji i dużej straty punktów. Przekalkulował to i odpuścił. Wczoraj jechał twardo nieustępliwie, to wylała się fala krytyki. Owszem w większym stopniu zawinił kolizji, ale pokazał ten pazur, którego zanik mu wytykano. To znów jest teraz z niego bandyta:-D Jak widać u niektórych punkt widzenia zależy od wygodnego punktu siedzenia.

  • 36. snakesparer
    • 2021-07-19 20:48:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @36
    Wiesz co, owszem pokazał, tylko szkoda, że w tak piekielnie szybkim łuku, a nie tam gdzie jadą np 150 kmh
    Tu konsekwencje mogły być naprawdę poważne.

    Ale zgodzę się, że ze punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Gdyby to Maks był z tyłu i wystrzelił Lewisa w bandy, to ciekawie by się słuchało wypowiedzi tych samych Panow z zespołów, jak i wielu tutejszych userow... Zaraz by było, że ze wrócił stary Max, że on kiedyś kogoś zabije itp...

  • 37. Bleki40
    • 2021-07-19 20:55:02
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Vo niektórym szpecom od f1 polecam filmiki, pierwszy z sprintu z soboty zakręt nr 1, 2 kółko. Ham jest tam mniej więcej w takiej pozycji przed Vet jak Ver podczas wyścigu Ver przed Hamem. Ham odjeżdża na zewnątrz zostawiając miejsce po wewnętrznej. Co robi Ver? Ścina do wewnątrz następnego dnia. Ten sam łuk te same okoliczności. Taka mała różnica a jak różne efekty.

  • 38. Danielson92
    • 2021-07-19 21:08:31
    • *.

    @36 Żaden tam nie odpuścił. Hamilton zaryzykował i dostał karę. Równie dobrze sam mógł odpaść. Max też mógł to inaczej pojechać. Od początku bardzo ostro pogrywał sobie z Hamiltonem.

    Masz rację. Gdyby było odwrotnie to Ci, którzy teraz jadą po Hamiltonie broniliby Maxa na czele z hipokrytami Hornerem i Marko.

  • 39. Danielson92
    • 2021-07-19 21:15:00
    • *.

    Nawet teraz w Eleven F1 specjalnie nie jadą po Hamiltonie. Mówią, że obaj mogli zachować się lepiej.

  • 40. Aeromis
    • 2021-07-19 21:42:00
    • *.adsl.inetia.pl

    @35. Danielson92
    Mnie śmieszy, że Danielson92 nie widzi różnicy pomiędzy twardą walka fair play, a faulowaniem. Hamilton wziął się za twarda walkę i wyszło, że nie umie, bo sfaulował, co potwierdza że już nie umie.

  • 41. GTR
    • 2021-07-19 21:58:32
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @40. Nie pisz, że nie umie, bo wszyscy wiedzą, że gość ma niesamowity kunszt, tylko górę wzięły emocje. To przez nie doprowadził albo do nadsterowności (opony raczej były dogrzane, choć auto ciężkie) albo (moim zdaniem najbardziej prawdopodobne) chciał Verstappena wypchnąć z linii jazdy, co udało mu się, być może nie z takim skutkiem jaki zakładał (oby).
    Źle to wyliczył i wiadome, że pacnięcie powodujące destabilizację toru jazy przy takiej prędkości na zakręcie i utracie docisku kończy się uderzeniem jak chłopa w bar po wypłacie.

  • 42. Danielson92
    • 2021-07-19 22:00:54
    • *.

    @40 Jak Verstappen w kogoś uderzy to też napiszesz, że nie umie? Ale Ty wypisujesz głupoty.

  • 43. Glorafindel
    • 2021-07-19 23:31:51
    • Blokada
    • *.173.38.34.tesatnet.pl

    @20
    "Sek w tym, ze HAM przestrzelil zakret"

    Proszę mi pokazać w którym miejscu Hamilton przestrzela zakręt. Pomogę Ci i od razu wrzucę najlepszą możliwą perspektywę.

    https://m.imgur.com/DkteyHR

  • 44. Glorafindel
    • 2021-07-19 23:48:11
    • Blokada
    • *.173.38.34.tesatnet.pl

    @27
    Co to znaczy że miał prawo wyboru toru jazdy bo był przed Hamiltonem?
    Nie ma czegoś takiego w F1!!!! Nie ma żadnych praw czy zasad, jest rywalizacja. Nic mniej nic więcej.

    Dla przykładu w zakręcie nr. 17 Hamilton był o pół auta przed Verstappenem i Max nie widział problemu w tym aby wynieść rywala do zewnątrz nie pozwalając mu wcześniej wejść w zakręt mimo że Ham już się składał ale musiał odpuścić bo wciskał się Verstappen. Dlaczego więc w zakręcie Copse Verstappen nie był zobowiązany do zrobienia tego samego co zmuszony był zrobić Hamilton chwilę wcześniej aby nie doprowadzić do kolizji? Przy czym Należało by tutaj podkreślić że w momencie ataku Hamiltona samochody jechały NIEMAL równo, a w zakręcie Brooklands, gdzie Verstappen wyniósł Hamiltona, Max był o pół auta za rywalem.

  • 45. Aeromis
    • 2021-07-20 00:12:21
    • *.adsl.inetia.pl

    @41. GTR
    Nie pisze mi co mam pisać. Mamy rok 2021. Od czasu pojawienia się w Mercedesie Bottasa Hamilton nie musiał jeździć pod presją i ścigać się koło w koło. Jego rzadkie koleżeńskie walki z Bottasem w istocie były koleżeńskie. Co mnie jego kunszt, skoro lata minęły, a on nie musiał pokazywać nic. W tym sezonie też nic nie pokazał, wszystko przegrał i raz sfaulował. Pomijam oczywiście łątwe wyprzedzanie, bo to na pewno potrafi. Przypomina mi to karierę Vettela, któremu nie można było odmówić prędkości, a w Toro Rosso potrafił ładnie walczyć. Po kilku łatwych latach gdy został zmuszony do walki to nie dało się go poznać. Nie mam powodów, aby myśleć, że Lewis jeszcze potrafi walczyć koło w koło, bo praktycznie z całej stawki przez ostatnie lata ma najmniej doświadczenia w tej materii i nic jeszcze nie pokazał. Nie deprecjonuje jego w całości - to profesor Pirelli i bardzo szybki kierowca, ale nie tak kompletny jak z czasów McLarena i początków Mercedesa. Słabo walczy, bardzo słabo startuje i stracił prędkość kwalifikacyjną. Świetnie dba o opony, ma świetne tempo wyścigowe, jest stabilny, ale też brak mu pewności siebie którą kiedyś miał. Złość jaką pokazał ostatni to zdecydowanie nie jest pewność siebie.

    @Danielson92
    Wiele razy tak pisałem a czasów jak się wydurniał m.in w Monako lata temu. Twoje bajdurzenie to argument dla ułomnego umysłu, zaskocz mnie następnym razem. Albo przynajmniej siebie zaskocz. xD


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo