komentarze
  • 23. PrzemeQ
    • 2008-02-13 20:48:53
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [ $herman ] ..."A może oni tak ściemnieją? Żeby Maclaren który daje rade na testach nie przykładał się do polepszania osiągów a BMW tak naprawde jest lepsze" hehe, mówisz tak jak by głównym rywalem dla mclarena było bmw ;). Myślę że mclaren będzie celował bardziej w ferrari ;)

  • 24. walerus
    • 2008-02-13 21:04:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    za Robertem - powiem tylko - Kurde Balans!

  • 25. obi216
    • 2008-02-13 21:13:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    He he he. Balans kurde balans . A Robert powiedział i sporo - i nic :-)

  • 26. spoxman
    • 2008-02-13 21:19:39
    • *.204.155.6

    Jak heidfeld cinko na testach wypada to potem narzeka a kubica pracuje i wie że to kwestia dobrego zapoznania sie z bolidem

  • 27. Piotre_k
    • 2008-02-13 21:44:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto jest fachowcem: od czego zależy zmienność balansu w czasie jazdy? Zawieszenia, aerodynamiki? Jeżeli przyczyna jest możliwa do wyeliminowania to można mieć nadzieję, że będzie dobrze. Ale jeśli da się kombinować tylko ze złagodzeniem skutków, to cały sezon do tyłu. Wypada tylko mieć nadzieję, że nie ma błędów w projekcie bolidu.

  • 28. greg11
    • 2008-02-13 21:48:12
    • *.range217-43.btcentralplus.com

    Miejmy nadzieje że bedziemy mogli powiedzieć jeszcze nie raz BMW Wygrałooooooooooo???

  • 29. reikorp
    • 2008-02-13 22:17:19
    • *.gprs.plus.pl

    Piotre_k: nie jestem fachowcem, ale balans o którym mówią kierowcy zależy właściwie od wszystkiego;) I dlatego Robert marudzi, żę się on ciągle zmienia. Wprowadzają nowe elementy, przez co ustawienia działają inaczej i trudno im to badać. Jedyne wyjście to jeździć, jeździć. Optymistyczne jest to, że te wypowiedzi kierowców mówią nam, że w bolidzie zmieniono bardzo dużo.

  • 30. walerus
    • 2008-02-13 22:56:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak chcecie wygrać z BMW to......obstawiajcie że nie wygrają wyścigu...;-)

  • 31. Dissident
    • 2008-02-13 23:00:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zagrywka taktyczna..................Panowie i Panie !!!

  • 32. Piotre_k
    • 2008-02-13 23:45:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja bym się tak z tych ogromnych zmian nie cieszył, bo to znaczy, że pierwotne założenia były kompletnie nietrafione i teraz działają po omacku. Oby się czegoś domacali :-)

  • 33. markorud
    • 2008-02-13 23:50:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TESTY TO TEŻ ZAMGLENIE OCZU KONKURENCJI-przeciez nie ma żadnej kontroli technicznej z szefostwa F1!! Weberr (taki sobie kierowca) miał ponoc stary pakiet elektroniki (z kontrola trakcji), i silnik 20-30 koni mocniejszy, i jechal na oparach !!! a chodzilo o to-aby wszyscy kombinowali teraz z jakąś"płetwa rekina" a odwrocili sie od swych planów testowych, zobaczycie jak kilka innych zespołow bedzie teraz kombinować i popsuja swoje ustawienia. skuteczna metoda. (potwierdza to ForceIndia i Fisi który na poprzednich testach tez byl wysoko w czołówce(i ponoc na podrasowanym sprzecie)-ale tu chodzi o to aby sie pokazac-i postraszyc konkurencje.

  • 34. dsu1
    • 2008-02-13 23:59:42
    • *.CNet2.Gawex.PL

    matibak - od kiedy to na testach jeździ sie na 100% ? W toku twojego rozumowania wczoraj Red Bull też jeźdzuł na 100%. Przestańcie wypisywać takie głupoty. Bardzo trafna uwaga Tanisa - są dwa zgoła różne tłumaczenia tego co powiedzieli kierowcy BMW . Oryginalny tekst z autosportu- Teammate Robert Kubica was less direct in his optimism for the season ahead, but still felt the team's position was better than it appeared from the outside."I think there is still a problem, but the car is better - and I think overall it is better going than it looks from the outside," he said."We know where the problems come from and we need time to fix them. The general balance of the car is changing and it is not easy to drive it, but it is not as bad as it was."We will do our best to be ready for Melbourne, because the tests in Valencia in the middle of January showed that we were not where we expected to be with the new car."
    Tak więc ogólnie Robert jest optymistycznie nastawiony i forma zespołu jest lepsza niż to można by z zewnątrz zaobserwować. Ten tekst można na 10 sposobów przetłumaczyć wiec niech każdy z was przetłumaczy sobie go sam - pozdrawiam

  • 35. kszyh21
    • 2008-02-14 00:02:51
    • *.adsl.inetia.pl

    cytat: "zebys sie ku..a nie przeliczyl' (chlopaki nie placza) - i fred sie przeliczyl.. oby tak nie byl oz bmw

  • 36. dsu1
    • 2008-02-14 00:07:25
    • *.CNet2.Gawex.PL

    markorud - pełna zgoda - tylko że takie chwyty Red Bulla nie zostaną kupione przez czołowe zespoły które jadą konsekwentnie swoim programem a niestety nasi forumowicze łykają.

  • 37. lewusFIA
    • 2008-02-14 00:39:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie dajmy się zwariować, jak powiedział Robert cała prawda o przygotowaniu teamów wyjdzie tylko w wyścigach !

  • 38. jarko dnb 85
    • 2008-02-14 03:09:43
    • *.toya.net.pl

    dobre podejscie obydwoch kierowcow.zamiast zachwycac sie nad bolidem dążą do jego poprawy.Nick narzeka teraz,narzekal rok temu,a taka Toyota czy Renault tylko wychwalala samochod i przy BMW wypadli dosc blado.

  • 39. dziarmol
    • 2008-02-14 10:20:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-02-13 23:59:42 dsu1- jak ten tekst wrzuciłem do translatora to mi się komp zawiesił hłehłehłe

  • 40. dragomirov
    • 2008-02-14 13:03:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie był bym takim pesymistą. Przede wszystkim nie zapominajmy o psychologicznej grze, którą prowadzą teamy. W tak prestiżowym sporcie liczy się dokładnie wszystko a wiemy przecież, że PR nie tworzy się na "kolanach" tylko jest to głęboko przemyślana taktyka. Nie wydaj mi sie żeby pozwolono kierowcom tak kategorycznie wypowiadać się na forum publicznym i to tak zgodnie w negatywny sposób. BMW to zespół niemieckich inżynierów a nie angielskich, japońskich czy włoskich, więc można się spodziewać, że bolid będzie perfekcyjny a dzisiejsze informacje mają na celu uśpić konkurencję i odciągnąć ciekawskich od garażu.

  • 41. pz0
    • 2008-02-14 13:28:31
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    W 2007 w Hondzie strasznie marudzili na zły, zmienny balans...

  • 42. bogdan
    • 2008-02-14 14:31:35
    • *.gprs.plus.pl

    Mnie tylko smuci jedna sprawa, pesymizm Nicka, on zawsze i chetnie opowiadal jak bedzie wygrywac, a tu nic. Kompletna cisza, od czasu do czasu wspomni, ze nie jest najlepiej.

  • 43. bogdan
    • 2008-02-14 14:37:45
    • *.gprs.plus.pl

    Poza tym Robert nigdy w testach nie zajmowal pierwszych miejsc (nie liczac posezonowych ubieglego roku i czasow, gdy byl kierowca testowym) tak wiec te straty nie sa czyms nadzwyczajnym. Jak im sie nawet nie uda zajac super miejsca w Austraii, to i tak nie odpuszcza i zrobia co swoje.
    Ja absolutnie wierze w BMW, choc moga miec wzloty i upadki, ale jak sie robi cos drugi raz to wszystko wyglada inaczej niz jak przygotowuje sie bolid od kilkunastu lub kilkudziesieciu lat.

  • 44. walerus
    • 2008-02-14 16:49:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    prze goście jesteście jak myślicie że testy to tylko mydlenie oczu - a jak kurna osiągają czasy lepsze niż wszystkie dotychczas - tak z katapulty dla mydlenia oczu...???

  • 45. wrona12
    • 2008-02-14 19:09:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moze te kilka zdan ktos wytrwal z kontekstu i dlatego tak ten artukuł wygląda jak wygląda. Robercik jest szybki i agresywny. BMW musie sie postarać.

  • 46. arek.jan
    • 2008-02-14 19:45:57
    • Blokada
    • *.almel1.ov.home.nl

    Moim zdaniem to jest wielka sciema i Robert bedzie wysoko w Australi, a bolid maja super bo sie nie psuje a to w tym sezonie to klucz do sukcesu

  • 47. dziarmol
    • 2008-02-14 19:47:55
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-02-14 13:03:43 dragomirov-a w ubiegłym sezonie to niby kto konstruował specyfikacje 07 ? pigmeje ?

  • 48. arek.jan
    • 2008-02-14 19:48:04
    • Blokada
    • *.almel1.ov.home.nl

    Juz sie nie moge doczekac Australi znowu sie zacznie piekne sciganie, Robert teraz bedzie nr1 bo nickowi cos nie idzie jazdz nowym bolidem

  • 49. Ziobul
    • 2008-02-14 21:38:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NIck jak zwykle nie przykłada się do testów ale jak przyjdzie do wyścigów to liderowanie Roberta nie jest wcale pewne, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, jak Robert traktuje oponky.

  • 50. Bakos_Lambo
    • 2008-02-14 23:02:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie za dużo gadacie, przyjdzie czas na wyscigi to wtedy sie zobaczy na co ich stac

  • 51. conrad30
    • 2008-02-15 10:34:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a skad ten tytul-Bedzie ciezko o wygrane?Bo nigdzie tego nie wyczytalem.

  • 52. del
    • 2008-02-16 21:31:35
    • *.centertel.pl

    Przykładowo przeczytaj pierwszy cytat to znajdziesz. Przeczytaj również całość, przeanalizuj i wtedy też znajdziesz ;-)

  • 53. grzesiek1870
    • 2008-02-17 19:27:34
    • *.adsl.inetia.pl

    Wątpię czy w tego rocznym GP BMW może liczyć na jakieś wygrane. No chyba, że będzie tak jak w Chinach w 2007 roku, wtedy to mają jakieś szanse. :(


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo