komentarze
  • 1. Danielson92
    • 2021-05-09 20:37:34
    • *.204.22.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Z pewnością Hamilton nie wiedział o poleceniu. Jasne, jasne. Jak wiedział, że ma świeższe opony i inną strategie, to tym bardziej naciskał na zespół, żeby go Valterri puścił. Tu Lewis chyba ściemnia. A zachowanie Bottasa było i tak głupie. Hamilton goni na innej strategii za Maxem a ten go wstrzymuje. Mówił, że jechał dla siebie, swój wyścig to tym bardziej powinien go puścić, aby jechać optymalnym torem i nie tracić czasu. To będzie bardzo ciężki sezon dla Fina. Pewnie bardziej upokarzający niż ten 2018. Ciekawe czy, gdy będzie miał pewność, że wyleci z Mercedesa to będzie pokornie puszczał Lewisa i robił na niego. Sądzę, że może się trochę buntować.

  • 2. berko
    • 2021-05-09 20:40:44
    • *.

    Wg mnie w tym przepuszczaniu nie było żadnego problemu. Zresztą sam Lewis mówi że nie stracił dużo czasu, więc nie wiem o co ten szum. Podczas wyścigu nie odniosłem wrażenia że Bottas robi coś źle, faktycznie było miejsce żeby Lewis wyprzedził go wcześniej, ale zrobili to tak że ani jeden ani drugi nie stracili dużo czasu podczas tej mijanki.

  • 3. Skoczek130
    • 2021-05-09 20:44:05
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    Zwykłe bicie piany fanów Hamiltona i przeciwników Bottasa. W ostatnim czasie Fin stał się klasycznym "chłopcem do bicia" - tak w mediach, jak i na torze. ;)

  • 4. Danielson92
    • 2021-05-09 20:51:14
    • *.204.22.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @2 A co miał powiedzieć publicznie. Skrytykować i jeszcze bardziej dobić Bottasa. Leżącego się nie kopie. Poprawna wypowiedź Hamiltona.

  • 5. Sasilton
    • 2021-05-09 21:09:30
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    2. berko
    Lewis stracił na tym jakieś 2 sekundy. To całkiem dużo na takim etapie wyścigu.

  • 6. weres
    • 2021-05-09 21:10:36
    • *.net.pulawy.pl

    @1
    Oczywiście, że Lewis kłamie bo przecież f1 tv nie istnieje i każdy kto nie chce nie może sobie odsłuchać całej jego komunikacji z zespołem. Jeszcze jakaś spiskowa teoria w twoim urojoniom świecie?

  • 7. berko
    • 2021-05-09 21:17:45
    • *.

    @5. Sasilton
    Dojeżdżając do Bottasa Lewis miał stratę do Maksa 10.99 sek. po wyprzedzeniu Fina 11.44 sek, gdzie te dwie sekundy? Stracić i nie zyskać to dwie różne rzeczy. Bottas jechał mniej więcej tempem Maksa więc Lewis do Holendra nic nie tracił, po prostu przestał odrabiać dystans, co nie przeszkodziło w wyprzedzeniu Red Bulla. Nie chcę bronić Bottasa, bo jak napisałem wyżej, mógł przepuścić Lewisa wcześniej, ale skoro HAM mówi, że nic się nie stało, i faktycznie nic się nie stało to ten cały szum jest niepotrzebny.

  • 8. Aeromis
    • 2021-05-09 21:19:32
    • *.adsl.inetia.pl

    @5. Sasilton
    Nie, to nie było dużo, to było coś nieznaczącego w tym wyścigu i na jego etapie. HAM gonił VER na wielkim luzie, finalnie wyprzedził go na mecie o 15 sekund. Jego wyprzedzenie było oczywistością i ani przez moment nie było zagrożone, no chyba że wyjechałby SC i VER zmienił opony za pół darmo. Ile okrążeń (a nie zakrętów) BOT musiałby blokować HAM, by ten nie dogonił VER? ;]

  • 9. hubertusss
    • 2021-05-09 21:22:15
    • *.30.20.184.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A tam PR owa gadka. Trochę czasu przez Bottasa stracił. Ale co ma teraz mówić. Wydali polecenie zespołowe. Bottas nie bardzo chciał wykonać. A teraz wolą jak najszybciej o tym zapomnieć i powiedzieć, że nie ma sprawy. Tym bardziej, że Hamilton wygrał.

  • 10. Danielson92
    • 2021-05-09 21:22:54
    • *.204.22.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @6 Nie wiem, może masz rację. Może wysłuchałeś wszystkich komunikatów. Ja nie słuchałem. W każdym rszie

  • 11. Danielson92
    • 2021-05-09 21:23:58
    • *.204.22.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @9 Idealnie w punkt.

  • 12. weres
    • 2021-05-09 21:50:01
    • *.net.pulawy.pl

    @7
    Nie bardzo wiem, czego nie rozumiesz, gdyby Lewis zbliżał się po 1.5-1.7 sekundy do Maxa, to po okrażeniu na którym miał miał stratę 10.99 na kolejnym miałby 9-29 -9.49 skoro tracił prawie 11.5 to znaczy, że wyprzedzenie Bottasa spowodowało, że był o 2 sekundy za maksem więcej niż gdyby nie musiał wyprzedzać Fina.

  • 13. berko
    • 2021-05-09 22:31:58
    • *.

    @ 12. weres
    Napisałem wyraźnie, że stracić a nie zyskać to dwie różne rzeczy. Nie zyskał tych 1,5 - 1,8 sekundy ale stracił tylko 0,5 sek.

  • 14. TomPo
    • 2021-05-09 23:07:01
    • *.110.114.188

    BOT chyba juz wie, ze jest na wyloscie.
    Inaczej to w zyciu by sie tak nie zachowal.
    No i dobrze... z tej maki chleba i tak by nigdy nie bylo.

  • 15. weres
    • 2021-05-10 09:18:01
    • *.net.pulawy.pl

    @13
    Popracowałbyś w jakiejś firmie ubezpieczeniowej to byś zrozumiał...

  • 16. berko
    • 2021-05-10 09:24:37
    • *.

    @15. weres
    Wszystko rozumiem. Staram się wytłumaczyć, że sytuacja w której Lewis nie odrabia do Maxa to nie to samo, jak sytuacja, w której traci czas do Holendra. Więcej się na ten temat nie będę produkował.

  • 17. Krukkk
    • 2021-05-10 10:00:34
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @14 TomPo. Ale o co Tobie chodzi? Dojechal Bottas na P3? Dojechal i tak ma byc-schemat dziala. Obydwaj z Lewisem zgarniaja dublet dla Mercedesa, na dodatek Valteri protegowany jest przez Hamiltona.

    @berko. Jemu nie wytlumaczysz.

  • 18. weres
    • 2021-05-10 12:49:11
    • *.net.pulawy.pl

    @17
    A kto tobie wytłumaczy co znaczy dublet?

  • 19. Krukkk
    • 2021-05-10 16:48:39
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @18. Ktokolwiek, byle nie Ty i dexter.

  • 20. hubertusss
    • 2021-05-10 17:59:46
    • *.17.172.2

    @19 to ja ci wytłumaczę. Dublet to pozycja pierwsza i druga na mecie a nie pierwsza i trzecia.

  • 21. Krukkk
    • 2021-05-10 19:32:26
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @20 hubertusss. Wiem, chodzilo mi o to, ze Mercedes w klasyfikacji koncowej mial dublet: Mistrzostwo Konstruktorow i Kierowcy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo