komentarze
  • 1. obiektywny2019
    • 2019-10-14 16:48:22
    • *.static.chello.pl

    LEC się wkurza i spina bo VET zaczyna sobie coraz lepiej radzić. Przegrane kwalifikacje na tak technicznym torze, gdzie wiele zależy od kierowcy musiały go zaboleć, bo przecież On jest drugim Ayrtonem i jakiś papierowy mistrz świata nie będzie mu podskakiwać.

  • 2. ReddyS
    • 2019-10-14 17:30:21
    • *.dynamic.mm.pl

    Brawo dla VET. Podobno ma słabą psychikę, a w tak trudnej sytuacji (porażki, ryzyko straty lub nawet strata pozycji kierowcy nr 1) odbił się i zaczyna wracać na pozycję. Tytuł MŚ kto będzie miał wiadomo, natomiast zapowiada się smakowicie na koniec sezonu walka o fotel w SF z nr 1!

  • 3. Kruk
    • 2019-10-14 17:59:06
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @1. O...I takich kibicow bardzo lubie! Ventyl zaczyna sobie coraz lepiej radzic.

    Hmm... Czyli trzeba go traktowac jak swiezaka: Dac mu pelna kontrole trakcji (innym zespolom calkowicie zabronic), pelne wsparcie zespolu a drugi kierowca i reszta stawki ma tworzyc tlo dla Feniksa z popiolu.

  • 4. evildeamon0
    • 2019-10-14 18:59:28
    • *.static.sitel.net.pl

    Jeżeli chodzi o sytuację z Willmansem, to zespół pójdzie na sprzedaż wtedy gdy Frank niestety ale odejdzie już całkowicie bo Clair się nie nadaje a dostanie sporo $ za markę mimo wszystko, szkoda że tak traktują kierowców. Bo po części RUS też będzie tak w końcu traktowany jak będą dalej mieć takie bolidy. Ale to jak traktują RK jest żenujące.

  • 5. Ambrose
    • 2019-10-14 19:10:02
    • *.ujscie.net

    Tradycyjnie, bardzo ciekawe podsumowanie. Jeśli chodzi o Williamsa, to zespół próbuje chyba desperacko dotrwać do końca sezonu - widać, że brakuje części, a w takich warunkach ciężko improwizować. Warto odnotować słowa George'a Russella, który po wyścigu stwierdził, że jeszcze w trakcie rywalizacji był blisko podjęcia decyzji, by się wycofać z uwagi na fatalną pracę hamulców.

    Przytrafiły się też drobne chochliki (wyrazy pomiędzy podwójnymi wykrzyknikami - do usunięcia):
    "Suzuka przecież !!nie!! jest trudnym i wąskim torem, który praktycznie nie wybacza błędów."
    "Jeżdżenie z takimi prędkościami bez pewności przecież !!nie!! jest niebezpieczne."

  • 6. kiwiknick
    • 2019-10-14 19:22:45
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    "Pinokio w Williamsie"
    Tam jest taki jeden który ma duży nos.
    :))

  • 7. Spargus
    • 2019-10-14 19:59:00
    • *.toya.net.pl

    @5 to nie są chochliki, tylko ironia...

  • 8. sliwa007
    • 2019-10-14 20:06:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Vettel tak sobie świetnie radzi, że najpierw spalił się na starcie a później o mało co nie przekroczył prędkości w pit lane robiąc większą zadymę niż stary autobus PKS wyjeżdżający z zajezdni. Pojechał dobry wyścig ale bez szału. To bardzo dobry kierowca, ale ma pecha bo jednak Leclerc robi lepsze wrażenie choć także nie jest bezbłędny. Broni go jednak wiek i brak doświadczenia. Vettela już nic i nikt nie broni.

    Trudno jest sędziować, skoro trzeba brać pod uwagę względy marketingowe i show w wyścigu.
    Łatwo jest zauważyć, że zawodnik nie popełnił falstartu, przecież jest z Ferrari więc... nie popełnił - oczywiste!. Trudniej jest orzekać jeśli w kolizji brali udział dwaj zawodnicy "pod parasolem ochronnym". Trzeba ustalić kto ma większy parasol ochronny a to nie jest łatwe.

  • 9. obiektywny2019
    • 2019-10-14 20:16:09
    • *.static.chello.pl

    To co zrobił VET w pitlane było mistrzowskie. Tak się właśnie walczy o tysięczne sekundy. Nie pierwszy raz tak pojechał po zjeździe do boksów, jadąc absolutnie na limicie.

  • 10. Tomus1
    • 2019-10-14 20:40:06
    • *.

    Gdzie jest BelzeDup ???
    Czekamy

  • 11. Tomus1
    • 2019-10-14 20:40:54
    • *.

    Czekamy na przepowiednie???
    ????????????????????????

  • 12. Tomus1
    • 2019-10-14 20:44:24
    • *.

    Czekamy a tu nic .
    Belzedupie, no weź coś nam przepowiedz, ej no weź.....
    Ej no nie bądź taki.
    Twoje przepowiednie o RK przecież są takie trafne .
    No weź no....
    Belzedupie, prosimy

  • 13. Ambrose
    • 2019-10-14 20:45:52
    • *.ujscie.net

    @Spargus, ha, faktycznie, mój błąd, pardon! Gdy czytam o Williamsie sam już nie wiem, co jest czym.

  • 14. Jen
    • 2019-10-14 21:40:24
    • *.play-internet.pl

    @8 sliwa007
    Ze zjazdem do boksow to nie byla żadna wpadka. Vettel celowo opóźnił hamowanie przed pit lane aby dzięki temu zyskać jak najwięcej na czasie. Zrobił tak nie pierwszy i nie ostatni raz.

  • 15. Spargus
    • 2019-10-14 21:44:19
    • *.toya.net.pl

    @13 a tutaj się nie dziwię, ciężko u nich rozróżnić ponury żart od rzeczywistości, to prawda :P

  • 16. XandrasPL
    • 2019-10-14 23:00:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @8

    Chłopie ku**a jak ty oglądasz wyścigi. Widzisz tylko to co chcesz zobaczyć. Hamilton przy 2 picie zrobił identyczny zjazd. Ile razy tak robią kierowcy. W tym sezonie nie pierwszy raz tak Vettel zrobił czy inny kierowca.

    Gdzie byłeś w Austrii 2 lata temu? Zabrali zwycięstwo Vettela bo Bottasa falstart był jeszcze fartowniejszy. Chłop ruszył mili sekundę przed zgaśnięciem świateł i był w ciągle polu gdy już światło zgasło a ruszył szybciej bez zatrzymania. Sainz w tym roku też w Austrii zrobił identyko ruch co Vettel. Zdążył się zatrzymać. Kimi ruszył i przejechał przez ten box. To jest ta różnica i nie tam był falstart wg ich zasad bo Kimi i tak się zatrzymał i stracił na tym.

  • 17. Vendeur
    • 2019-10-15 01:58:24
    • *.

    @7. Spargus

    Przecież on pisał o wykrzyknikach i nawet skopiował tekst. Wykrzyniki to nie cydzysłów, zatem też nie ironia...

    @12. Tomus1

    Po co ten idiotyczny spam, wywołujący kolejnego idiotę z lasu?

  • 18. Tomus1
    • 2019-10-15 02:59:25
    • *.

    @17
    Bo do idiotów trzeba ich sposobem.

  • 19. sliwa007
    • 2019-10-15 07:50:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    14. Jen
    Było na granicy błędu, zysk czasowy był zbyt mały by aż tak ryzykować.
    5 razy takie ostre hamowanie przyniesie zysk po pół sekundy a następnie dostanie gratisowy przejazd przez aleję serwisową i skończy się pokazywanie jaki to jest mistrz dohamowania przed pitlane.

    Dla mnie Vettel dalej jeździ nerwowo i tylko czekać aż popełni kolejny kompromitujący błąd.

  • 20. ds1976
    • 2019-10-15 09:13:57
    • *.gigainternet.pl

    Cieszy, że wystarczyły zaledwie dwa dobre występy Vettela by "wielka gwiazda" z Monako zaczęła rozsypywać się psychicznie. A już próba odebrania P3 po starcie Verstappenowi to jak skok do basenu bez wody - z góry wiadomo, że się nie powiedzie. Leclerc nie odrobił zadania domowego, o ile z Albonem może sobie tak pogrywać to z Holendrem nie ma sensu. A tu jeszcze noska utarł 4-krotny mistrz świata, deklaracje Lewisa też nie pozostawiają wątpliwości jak się zachowa przy kolejnej walce z LEC. Czerwony bolid na tym etapie to jednak za wysokie progi, kolejny sezon w Alfie bardziej by mu wyszedł na zdrowie.

  • 21. narya
    • 2019-10-15 09:23:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 20.
    Nie dziwię się że coraz mniej osób tutaj ma ochotę z tobą dyskutować. Sorry, ale jesteś hipokryta i zwykłym prowokatorem. Dokładnie za to samo za co zawsze wychwalasz Verstappena, piętnujesz Leclerca.
    Bez odbioru.

  • 22. ds1976
    • 2019-10-15 10:07:15
    • *.gigainternet.pl

    Leclerc nie jest taki jak Verstappen ? tu tkwi problem Monakijczyka. Holender jest taki jakiego go widzimy, bezczelny, arogancki, dość grubo ciosany młody chłop, który co powie to zrobi. Ale przede wszystkim piekielnie szybki! Wystarczy wziąć do ręki takie pisemko choćby jak F1 Racing. W wielu artykułach Holender jest stawiany (jako jedyny) jak równy Lewisowi. Pozostali rywale (konkretnie Vettel, Leclerc) mogą co najwyżej próbować dorównać w/w wymienionym. To słowa ekspertów w tejże gazetki. Podobne opinie przeważają w zachodnich portalach poświęconych F1. VER odróżnia od LEC również talent, wystarczy prześledzić drogę jaką pokonali do F1 obydwaj kierowcy. Ile sezonów zajęło Maxowi dojście do poziomu umożliwiającego konkurencyjną rywalizację w F1?

    Leclerc ma ten problem, że próbuje naśladować innych. Zwłaszcza po Austrii 2019 chce być fighterem ? jak Holender. Ale w rzeczywistości do delikatny chłopaczek, któremu sposób w jaki wykonuje swój zawód Holender zupełnie nie służy. To tak jakby Prost na siłę próbował jeździć jak Senna? Tylko o ile VER prezentuje bezkompromisowy styl Senny pełną gębą to Leclercowi jeszcze daleko do ?profesora?. A kolejnym Senną nie będzie.

    Generalnie ogromny wpływ na niemal bałwochwalcze uwielbienie Leclerca na tym portalu ma? nienawiść do wyciągniętego palucha pewnego sympatycznego Niemca :))

  • 23. ds1976
    • 2019-10-15 10:08:28
    • *.gigainternet.pl

    niestety brak możliwości edycji - po wklejeniu tekstu napisanego w Word powskakiwały jakieś znaki typu "?"

  • 24. rent
    • 2019-10-15 13:40:27
    • *.centertel.pl

    ......nie cieszcie się nieobecni-karma do was wróci,gdziekolwiek będziecie......

  • 25. Kruk
    • 2019-10-15 14:36:19
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9 i @Jen. Zablokowane kola, zawsze oznaczaja wydluzenie drogi hamowania i utrate panowania nad osia kierujaca pojazdem-czyli brak kontroli kierowcy nad pojazdem!

    To co Ventyl podgonil na alei prowadzacej do pit lane, stracil palac gumy przed radarem.

  • 26. josef
    • 2019-10-15 15:58:27
    • *.mtm-info.pl

    To ciekawa rzecz socjologicznie ,że większość postów tutaj i na innych polskich portalach polega na demonstrowaniu własnego stosunku do danego kierowcy czy zespołu. Niechęć lub sympatia autora jest najważniejszym przekazem komentarza. Niektórzy nawet w nickach mają zawarte swoje upodobania. Osobiście unikam czytania postów takich osób, ponieważ z góry wiadomo ,że tacy delikwenci delikatnie mówiąc są mało obiektywni. Generalnie uważam takie posty za żenujące i trudno traktować ich autorów poważnie. Bardzo popularne jest tez obrażanie kierowców. Jakie jest to małe i szczeniackie to chyba nie trzeba pisać.
    Przyznam ,że jest kilku userów których z przyjemnością się czyta. Można napisać coś ciekawego i w sposób kulturalny. Tutaj pozdrawiam szczególnie kolegów śliwa007, saint77.

  • 27. obiektywny2019
    • 2019-10-15 16:42:58
    • *.static.chello.pl

    @ 22

    To prawda że uwielbienie w Polsce do Leclerca, bierze się najbardziej z nienawiści do Vettela.

  • 28. R4F1
    • 2019-10-15 17:13:24
    • *.centertel.pl

    Przede wszystkim brawo dla Bottasa i Mercedesa.

    Odnośnie Williamsa to ich tłumaczenie jest rzeczywiście żenujące. Czy jakiś inny zespół zmieniłby diametralnie części i ustawienia bolidu kierowcy tuż przed kwalifikacjami? Ktoś pracuje nad dopasowaniem ustawień na dany wyścig, a potem daje mu się zupełnie inny bolid, po czym tłumaczy się to tym, że i tak by się rozwalił, więc podjęto bardzo słuszną decyzję. Nie rozumiem tylko jak Claire może zakładać, że Latifi zapłaci im te rzekome 30 mln... wartość ich miejsca spada z każdym kolejnym GP.

    Sędziowie: temat ogólnie znany i niestety nie zmieni się to szybko.

    Racing Point vs. Renault: to także kwintesencja F1 i nie tylko współczesnej. Zespoły zawsze walczyły ze sobą na torze i poza nim. To także się raczej nie zmieni, a czy Renault rzeczywiście ma coś nieregulaminowego okaże się niebawem.

    Gasly w Toro Rosso: nie załamał się jak kiedyś Kvyat i robi dobrą robotę. Brawo dla niego, bo jak pokazała historia z tym bywa różnie. Ogólnie RBR ma obecnie szczęście, bo mogli stracić na tej zamianie bardzo dużo, a jak widać i Albon i Gasly dają radę w nowych środowiskach.

    Leclrerc vs Verstappen: głupi manewr, ale błędy zdarzają się wszystkim. Chłopak jest w trudnej sytuacji wewnątrzzespołowej, do tego jak widać ciągle ma w pamięci GP Austrii i to jak daleko może się posunąć podczas wyścigu (jak widać tryb agresora musi jeszcze poprawić). Zobaczymy jak będzie za rok, obecnie jest chyba nieźle jak na pierwszy rok w Ferrari i pozycję kierowcy nr 2.

  • 29. Spargus
    • 2019-10-15 22:55:41
    • *.toya.net.pl

    @17 Przeczytaj jeszcze raz proszę komentarz nr 5, potem nr 7, a na koniec jeszcze 13. Myślę, że nie załapałeś o co chodzi

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo