komentarze
  • 1. wojasheck
    • 2019-09-08 17:25:25
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Pomijając debilną strategię RWR i to że wysypał się całkowicie ekran w aucie...

  • 2. Kornelinho10
    • 2019-09-08 17:41:14
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    O jaką dokładnie strategię Tobie chodzi?

  • 3. DixSplott
    • 2019-09-08 17:42:15
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @2 - to ze Roberta pitowali az 7 okrazen po Russelu i w dodatku zamiast twardych opon jak Georgowi to mu zalozyli... miekkie.... bez komentarza

  • 4. belzebub
    • 2019-09-08 17:42:55
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. ;)
    W praktycznie niemal każdym wyścigu coś mu nie pasuje. A fakty są takie, że pojechał kolejny słaby wyścig, przecież na szybszej mieszance którą dostał na pierwszym pitstopie nie był w stanie powalczyć z Russellem... Bilans 12:2 dla tego ostatniego i tyle w temacie.

  • 5. Kornelinho10
    • 2019-09-08 17:52:12
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @4 widać, że nowa specyfikacja silnika, którą otrzymał RUS jest całkiem hyża. RUS trzymał się za VET w równej odległości dość sporo okrążeń. Mercedes zrobił robotę.

  • 6. Luzak564
    • 2019-09-08 17:59:40
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Kubica - pojechał tak jak wcześniej pisałem na swoim poziomie, ciągle coś mu nie pasuje, stawiam piwo że do końca sezonu będzie w tym samym miejscu, tu już nie ma szans na poprawę i co najgorsze nie ma widoku na to że będzie lepiej, myślę że on już wie że w przyszłym sezonie nie będzie go w F1

  • 7. go!!!
    • 2019-09-08 17:59:42
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Wsadźcie kogoś innego do bolidu #88 to i problemy się skończą...

  • 8. Realista
    • 2019-09-08 18:02:16
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Cienki jest jak barszcz.
    Z całym szacunkiem. Czas kończyć ? karierę? ????

  • 9. Vendeur
    • 2019-09-08 18:05:33
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @3. DixSplott

    Otóż to... ale większość jest ślepych i bezmyślnych, widzi tylko wynik końcowy.

  • 10. obiektywny2019
    • 2019-09-08 18:12:34
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @ 9

    To samo zrobił Mercedes z Botasem i tam jakoś to zadziałało, więc....

  • 11. rent
    • 2019-09-08 18:15:17
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    NIE ZGODZIŁBYM SIĘ PŁACIĆ OGROMNE SUMY ZA UPOKORZENIA-TO NIE NA DZISIEJSZE CZASY.

  • 12. PatiMat
    • 2019-09-08 18:34:09
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Kubicy niedługo skończą sie wymówki i bedzie musiał się przyznać ,że jest słaby. Ciagle mu coś nie pasuje a to kierownica a to hamulce a to coś innego. #Sekta88 wy naprawde nie potraficie zobaczyć ,że GR jest lepszy od RK? Na Węgrzech RUS prawie wszedł do Q2 a więc się jednak da coś tym bolidem wykręcić ale wy ciągle bronicie tego biednego Robercika ,że on to gorszy bolidek ma.

  • 13. Andrzej1972
    • 2019-09-08 18:35:21
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @4
    Kubica -1
    Russell -0
    Ot i wszystko...

  • 14. saint77
    • 2019-09-08 18:35:55
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Fakty są takie:

    po raz kolejny Kubica całkiem niezły start, wyprzedza kolegę z zespołu czy innych 1 lub 2 pozycje przed nim, przez pierwszych kilka do kilkunastu okrążeń dobre tempo, pozwalające albo trzymanie ich za sobą i podążanie za poprzednikiem.

    Potem nagle magiczne spowolnienie tempa, utrata pozycji, strata do Russella nawet o sekundę na okrążeniu.
    Dziwne, że w treningach tego nie ma. Ale w wyścigu zawsze. każdy bez wyjątku.
    Zapewne #sektabelzebuba będzie zaklinać się, że Kubica wypadł z formy i jest za stary, ale jak to możliwe, że podczas treningów/testów trzyma formę a w wyścigu juz po 10 okrążeniach (dzisiejszy przykład na Monzy) zaczyna tracić?

    To już na starcie Kubica może zyskać 2 lub 3 pozycje i walczyć o kolejne a po 10 okrążeniach nagle łapie zadyszkę?

    Jedyny logiczny argument, którym posługuje się #sektabelzebuba - i to im należy przyznać - jest to, że Kubica nie radzi sobie z zarządzaniem oponami. Ale jest on nieco niespójny, bo jeśli w treningach zespół potrafi ustawić mu bolid tak, aby jego tempo na testowych okrążeniach przejazdowych było równe, a osiągane czasy nie odbiegały a nawet były lepsze od kolegi zespołowego, to co się dzieje w KAŻDY dzień wyścigowy, kiedy nagle sytuacja obraca się o 180st.?
    I jeśli jest to zasługa zmiany temperatur - ok. może i tak być - to dlaczego dotyczy tylko bolidu nr 2?

    I dalej: skoro Robert faktycznie ma problem z dużą degradacją opon, co jak wspomniałem jest jak najbardziej możliwe, to dlaczego zespół zakłada mu miękkie gumy podczas gdy w bolidzie nr 1 wręcz odwrotnie?

  • 15. skilder3000
    • 2019-09-08 18:47:54
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    KUB nie jest tak słaby jak się wydaje. Na dodatek jesli się nie mylę jest drugi zespół który zawsze dojeżdża do mety dwoma samochodami?
    Nie czarujmy się. Williams zrobił padake, na dodatek mają ogromne opóźnienia produkcyjne. Efekt. Russel jako pierwszy dostaje nowe części bo i jak widać lepiej sobie radzi. Kub ma nadal rozwijać auto. Dostaje to co dostaje, efekt jaki jest każdy widzi. na dodatek na konferencjach KUB nie bredzi o pakietach, potencjalach ect. tylko mówi jak jest. Jednak nie zapominajmy, że postęp w rozwoju tego auta to również ogromna zasługa Kub.
    I taki jest obecnie podział w Williamsie.
    Russell ma się ścigać, KUB rozwijać auto.
    Pytanie na koniec tego sezonu. Czy Williams zbuduje lepsze auto? A może Hass przygarnie KUB aby przyspieszyć swój rozwój?

  • 16. BlahFFF
    • 2019-09-08 19:01:05
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @14. saint77, w treningach przejezdza 20-30 okrazen i czesto najszybsze okrazenie ma i tak gorsze niz kolega z zespolu. W wyscigu dochodzi tez strategia i straty wynikajace z dublowania. Z jednej strony moze to wlasnie problemu z oponami, z drugiej moze zmeczenie na dystansie wyscigu w polaczeniu z reszta problemow.

  • 17. Mission Winnow
    • 2019-09-08 19:06:03
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Ludzie

    Jak Kubica ma rozwijać samochód jak nie ma o tym zielonego pojęcia.

    To nie jest rok 2008 a 2019 sztuczna inteligencja, technologia itd. poszła o lata świetlne do przodu.

  • 18. Luzak564
    • 2019-09-08 19:41:36
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @17 zgadzam się w 100 % z tym co napisałeś, RK jest już za cienki do F1

  • 19. rowers
    • 2019-09-08 19:57:22
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Kubica po prostu nie rozumie samochodu i opon. Niestety, ale taka jest prawda. Ogółem zwykle w drugim treningu zespoły przeprowadzają tzw. symulację wyścigową, jednak jazda w trybie wyścigowym wokół innych bolidów to zupełnie inna bajka. Jeśli kierowca nie potrafi zarządzać przełożyć tego tempa "symulacyjnego" na wyścig to świadczy właśnie o tym, że nie rozumie czegoś w bolidzie. Najgorsze jest jednak to, że myślę, że nikt mu nie chce tam pomóc tego zrozumieć, albo zespół sam nie do końca wie co sie dzieje, coś jak Haas. Przecież żaden zespół nie wprowadza poprawek dających 0.5 sekundy z wyścigu na wyścig, szczególnie Williams, więc nie wiem jak Russel miałby z tego korzystać w ten sposób. Wiadomo, samochód to padaka, ale wystarczy spojrzeć na Russela. Można też to było dostrzec np. porównując na całym dystansie wyścigu Hamiltona i Bottasa w pierwszej części sezonu. Valteri potrafił utrzymywać mniej więcej tempo Lewisa, a potem nagle tracił mega dystans. Sam wtedy mówił, że to kwestia opon i musi to zrozumieć. Wiadomym jest, że przecież nagle się nie zmęczył.
    Nie wylewam fali hejtu na Roberta, bo osiągnął więcej niż większość z nas, ale osobiście widziałbym go w Formule E. Byłbym mega usatysfakcjonowany, żeby móc go tam oglądać.

  • 20. waldi1
    • 2019-09-08 19:57:41
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Większosć komentarzy szkoda czytac, nikomu nie zycze takich kibiców. Co do Kubicy mysle ze zna on swoje miejsce w zespole i podobnie jak Schumacher wrócił po to by rozwijać i testować a nie być najlepszy.

  • 21. rowers
    • 2019-09-08 19:58:35
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    *zarządzać i przełożyć

  • 22. go!!!
    • 2019-09-08 20:13:50
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    #20
    Po pierwsze nie sądzę żeby Kubica a tym bardziej Schumacher po powrocie mieli jedynie ambicje testować i rozwijać, a po drugie kibice mają tak samo prawo chwalić po dobrym występie, jak i krytykować po słabym, a tych drugich niestety u Roberta jest zdecydowanie więcej... Poza tym jego ton w wywiadach i teksty w stylu co się tak interesujecie moją przyszłością, ja nikomu do domu przez okna nie zaglądam są średnio kulturalne... Szacun za powrót do F1, ale skoro jest kierowcą najwyższej serii wyścigowej na świecie to wymagamy najwyższego poziomu i tyle... Najwyższy poziom to oprócz jazdy też najwyższe standardy wymagań w stosunku do samego siebie, nie jest chyba ujmą przyznać się do tego że coś można było zrobić lepiej, że czegoś się nie rozumie, gdzieś się popełniło błąd, a nie ciągle wina auta, wina auta... Kibicujmy Robertowi z całej siły ale bądźmy obiektywni...

  • 23. XandrasPL
    • 2019-09-08 20:15:03
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Dzięki Robert za walkę do końca! Następny Singapur może być twój.

  • 24. Raptor202
    • 2019-09-08 21:01:11
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @13
    Tarso Marques też wyprzedził Fernando Alonso w klasyfikacji sezonu 2001, ale czy to znaczy, że był od niego lepszy? I czy ktoś dzisiaj o tym pamięta, albo czy kogokolwiek to dzisiaj obchodzi?

  • 25. Kalor666
    • 2019-09-08 21:37:11
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    A ja Wam powiem jak jest!
    Tego nie wie nikt kto nie ma dostępu do ekipy. Na pewno jednym z warunków zatrudnienia RK (a także innych kierowców) jest to że pewne rzeczy zostają za drzwiami garażu i nikt się o nich nie dowie.
    Tam się dzieje dużo!

  • 26. go!!!
    • 2019-09-08 21:53:20
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    #25
    Dzięki - nareszcie wszytko jasne...

  • 27. Luzak564
    • 2019-09-08 22:43:49
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @25 no mądrego to aż miło posłuchać, a możesz tak jaśniej co za tymi drzwiami słychać?

  • 28. goralski
    • 2019-09-09 09:51:38
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    nie, bo "gimb nie wpuszczajo..."

  • 29. XandrasPL
    • 2019-09-09 15:47:21
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Ogólnie to nie wiadomo jak zachowaliby się inni kierowcy w tych samych bolidach. Przypuśćmy, że 20-stka jedzie Williamsem (wszyscy tak samo przygotowani, przystosowani pod bolid) Najlepiej radzi sobie np. Magnussen bo ogarnia jeżdżenie taczką. Wszyscy w Mercu. Nagle na przód o dziwo wyskakuje Verstappen. W Renówce najszybszy jest Bottas. Są kierowcy, którzy robili robotę w zespole środka stawki nad stan bolidu a w lepszy bolidzie już tego przełożyć nie potrafili. Taki dla mnie był Bottas. Można tak pisać wieczność.

    W 2016 roku to i ja zwątpiłem, że Robert w ogóle coś będzie robił jak skończył rajdy. A rok później okazuje się, że po 8 latach znów pojeździ bolidem. Ogarnijcie ile wtedy kierowców tych młodych było branych pod uwagę, że jak zrobią wynik w F3, F2 to będą wchodzić do F1 na sezon 2018, 2019, 2020 a dostał się Kubica, który zaczął praktycznie wszystko od nowa 2017. Okej jedynym przywilejem było łatwiejsze uzyskanie superlicencji bo tylko ją odnawiał a tak był z tyłu. Russell testował w Mercu i ForceIndii a Leclerc już jeździł Haasem 2017.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo