waldi1
Ostatnia aktywność
avatar
waldi1

05.02.2024 19:46

0

Dla mnie żenadą jest ustalanie śmiesznych dat prezentacji swoich bolidów a potem pokazywanie samych malowań na czymś co nie jest ani bolidem z zeszłego roku ani nowym. Chyba lepiej ogłośić ze wszyscy pokażą nowe bolidy na testach, anie robić z ludzi idiotów.

avatar
waldi1

27.03.2022 21:41

0

Wśród tej 20 kierowców prawie każdy jest mistrzem w swoim fachu, lecz nie każdy ma bolid by to pokazać. Hamilton w tym roku jest tego najlepszym przykładem. Bez najlepszego bolidu nawet on niewiele tu może zdziałać.

avatar
waldi1

27.05.2021 16:31

0

Nie ma czegoś takiego jak sztywny element. Wszystko pod odpowiednim obciążeniem się ugnie lub przechyli. Siła przeciążenia lub siła powietrza przechyla lub odkształca prawie wszystko. Dobrym przykładem są budowla takie jak kominy ( te z zbrojonego betonu, z cegły czy metalu) przechylają się nawet o kilka metrów. Jak ktoś nie wierzy niech uda się na szczyt komina energociepłowni w Toruniu a się przekona.

avatar
waldi1

14.05.2021 17:53

0

Moim zdaniem to Mercedes szuka kierowcy który będzie jeżdził pod dykdando Hamiltona, bo Botasowi chyba się to już znudziło.

avatar
waldi1

07.08.2020 21:36

0

Czy to ważne czy ktoś klęka czy stoi czy w inny sposób wyraża swoja aprobatę do walki z rasizmem. Rasizm to między innymi wszystkie sposoby zniewolenia, narzucania swojej woli innym, by robili coś w sposób sobie narzucony a nie według własnej woli. Dlatego jak ktoś chce stać niech stoi. Ten co zmusza go do klękania sam przez to stosuje metody rasistowskie.

avatar
waldi1

08.09.2019 19:57

0

Większosć komentarzy szkoda czytac, nikomu nie zycze takich kibiców. Co do Kubicy mysle ze zna on swoje miejsce w zespole i podobnie jak Schumacher wrócił po to by rozwijać i testować a nie być najlepszy.

avatar
waldi1

11.05.2019 23:45

0

Czytając komentarze mam wrażenie że ze wielu z nas zapomniało jak brać przyjemność z oglądania F1. Ciągle tylko Robert taki albo taki itp. Przyjrzyjmy się innym zespołom, w każdym jeden z kierowców jest lepszy a drugi gorszy. Akurat Williams jest w tej chwili najsłabszym zespołem, ale niedawno podobnie było z Mclarenem ale jakoś się poprawili. Cieszmy się ze mamy Roberta jako etatowego kierowcę, i zrozummy to iż on przez ostatnie lata nie ścigał się w wyścigach F1 ani innych seriach wyścigowych na pełen etat. Jego kolega z teamu mimo ze jest debiutantem w F1 ścigał się na cały etat w podobnych seriach wyścigowych. I nie bronie tu Kubicy tyko cieszę się z tego co mamy. PS. Chwilami mam nadzieje ze Robert nie czyta niektórych komentarzy.

avatar
waldi1

25.11.2018 21:57

0

Co do wypadku Hulkenberga, dziś zobaczyliśmy ze system HALO wymaga dopracowania. Nie może być tak by HALO przeszkadzał przy wydostaniu się z kokpitu. Podobna sytuacja była kilka lat temu w Australii, ale wtedy bez systemu HALO Alonso wydostał się bez problemu. Co by było gdyby dziś ogień objął cały bolid. Konstruktorzy powinni popracować nad tym systemem.

avatar
waldi1

18.09.2018 17:12

0

Dlaczego Merc jest daleko z przodu przed innymi(z wyjątkiem Ferrari) bo nie potrzebuje od kierowców kasy i nie zatrudnia dzieciaków bez doświadczenia. Gdzie by byli gdyby bolid "rozwijali" tacy jak w Williamsie. Co do Roberta, żeby rozwijać bolid trzeba nim jezdzic, a nie oglądać w garażu.

avatar
waldi1

19.03.2016 13:05

0

Nic dziwnego ze Polsat już tego nie transmituje. F1 właśnie pozbywa się reszty kibiców tego sportu.

avatar
waldi1

19.03.2016 13:02

0

F 1 jakiś czas temu osiągnęła DNO, a teraz to DNO ODPADŁO! Kwalifikacje w tym formacie to kpina, dobicie słabszych. Po raz pierwszy zgodzę się z Bernie jak nazwał kwalifikacje w tym formacie "wielkie g...."

avatar
waldi1

16.02.2016 17:19

0

Transmisje będą dostępne dla wszystkich? Kpina. W Polsacie przynajmniej była w ogólnie dostępnych kanałach, a Eleven? spytajcie pospolitego polaka czy o niej słyszał.

avatar
waldi1

14.07.2014 20:04

0

Nie lubię Vettela, ale po raz pierwszy gada z sensem. I za to mu chwała!

avatar
waldi1

07.07.2014 20:13

0

Przepraszam ze nie na temat, ale od jakiegoś czasu Polsat narzeka na spadek oglądalności F1. Oglądając właśnie powtórkę Polsat sport news, stwierdzam ze to istna parodia, 30 min. reklamy, ciągły pasek na dole ekranu itd. A tak na marginesie odcinają połowę kibiców od oglądania transmitując tylko bezpośrednio na płatnym kanale, samemu jest się sobie winnym malejącej oglądalności.

avatar
waldi1

10.06.2014 20:00

0

Myślę ze żaden nie zawinił. Sami jeżdżąc po ulicach mamy sytuacje w których musimy podejmować decyzje w ułamku sekundy. A teraz dodajmy ze my się nie ścigamy(przynajmniej nie wszyscy), i ze oni na torze pędzą po 300 km/h, i każdy z nich chce wygrać. To jest wyścig i takie sytuacje są i będą zawsze. Dla mnie to incydent wyścigowy.

avatar
waldi1

25.05.2014 20:05

0

Hamilton powinien porozmawiać sobie z Kubicą, wtedy by wiedział jak zespoły takie jak bmw czy mercedes traktują kierowcę "nie rodaka". Ma wygrać Rosberg (w Kubicy przypadku Nick Heidfeld) a drugi ma zdobywać jak najwięcej dla zespołu.

avatar
waldi1

05.04.2014 19:00

0

Chciałbym nawiązać do ciągłego narzekania na silniki RENAULT, zwłaszcza Red Bulla. Skoro silniki te mają o ok. 80 KM mniej to w jaki sposób Ricardo był 3 w kwalifikacjach, bo przecież jego narzekający kolega aż 11. Myślę ze wreszcie widać kto jakim jest kierowcą.

avatar
waldi1

05.10.2013 20:29

0

Żadnego z zawodników w stawce nie można nazwać przeciętniakiem. Są to najlepsi kierowcy sportów motorowych, ale sam chciałbym zobaczyć Vettela w innym słabszym bolidzie (np. Sauber) co by wtedy potrafił pokazać, czy rzeczywiście jest tak dobry czy to jednak w dużej mierze jednak bolid.

avatar
waldi1

26.05.2013 20:39

0

Perez bardzo przypomina mi pewnego kierowce F1 z którym miał też nasz Robert K.Nakadžime, on też jeżdził bardzo kontrowersyjnie.

avatar
waldi1

14.05.2013 21:20

0

1. PanPikuś Zgadzam się z tobą. RBR niech uczy się od Hamiltona i jego zespołu. Tak postępują prawdzi mistrzowie, biora się do roboty a nie płaczą jak ten byczek.

avatar
waldi1

13.05.2013 17:00

0

Przepraszam za te "Ssauberowi" ale pisze z małym fanem F1 na kolanach. Miało być Sauberowi (bez głupich skojarzeń)

avatar
waldi1

13.05.2013 16:57

0

Czytając wiele postów zastanawiam się czy czasami niektórzy nie są uzależnieni od Red Bulla bo zachowują się jak fanatycy. Ja jestem fanem F1 a nie jednego zespołu. Kiedy jezdził Kubica kibicowałem jemu a nie Lotusowi czy Ssauberowi. W skrucie zacznijcie pasjonować się wyścigiem a nie zespołem, bo wygrywa ten, który danej chwili jest jajlepszy.

avatar
waldi1

13.05.2013 16:49

0

12. SilverX Najszybsze nie znaczy najlepsze, a to właśnie najlepsze wygrywają. Gdyby wystarczyło do wygranej tylko to by bolid był najszybszy to bolidy przypominały by dragstery bo w nich liczy się to by byc najszybszym. Za to najlepszy bolid to taki który jest mieszanką wielu zalet a nie tylko najszybszy.

avatar
waldi1

13.05.2013 16:34

0

Ci z Red Bulla są naprawde żałośni, jak ich pupilek nie wygrywa to zganiają wszystko na innych. Jak nie są najlepsi i nie potrafią nic z tym zrobić to chcą żeby zmieniać wszystko (opony,przepisy) pod ich zespół. Najlepiej niech stworzą swoją serie wyścigową i dadzą sobie spokój z F1.

avatar
waldi1

24.03.2013 12:17

0

Nie wiem czy dobrze znam sie na sprawie ale w innych sportach za ustawianie winików groz ichyba sąd. Tylko w F1 jest inaczej? Bo takie ustalanie kto ma wygrac to przecież nic innego, Nieprawdaż?

avatar
waldi1

22.03.2013 19:40

0

Pewnie ze to spisek;) Red Bull,Ferrari i Mercedes też wnim biorą udział bo ich czasy sa bardzo podobne do Lotusa ;) Smiechu Warte.

avatar
waldi1

18.03.2013 16:43

0

A ja mysle ze z ECU było wszystko OK. a Webber po prostu cos testował dla kolegi z zespołu.JAK ZWYKLE.

avatar
waldi1

14.03.2013 20:20

0

12. docent . Chyba nie zauwazyłes praw jakie rzadzą w zespołach. Prawie w każdym jest kierowca nr.1 i ten drugi który pracuje na sukces tego pierwszego (jest miedzy innymi testeram częsci dla "Lidera")

avatar
waldi1

12.12.2012 20:14

0

W ferrari Massa, redbull Weeber, lotus Grosjan itd. Perez nie zdaje sobie sprawy ze on to nr. 2 w zespole czyli ten testujący dla lidera .

avatar
waldi1

30.11.2012 20:15

0

Kiedys mistrzowie to byli Klasą samą dla siebie, dzisiejsi są już tyko ich cieniem. Wyprzedzanie poza torem, przy żółtych flagach, team orders itd. Sport ten schodzi na psy.

avatar
waldi1

02.11.2012 20:39

0

5. beret zgadzam sie z tobą. Najlepiej skierowac uwage na innych kiedy sie samemu cos kombinuje.

avatar
waldi1

27.10.2012 16:12

0

Nawet Alonso wie ze Paluch to przeciętniak i to Neweyowi cała chwała

avatar
waldi1

27.10.2012 16:08

0

No to sezon znowu stał się nudny jak flaki z olejem, no chyba ze znowu odkryją gdzie nasz kochany Adrian z RB naciągnoł przepisy bo prawie zawsze jak coś wynajduje to po trosze jest to niezgodne z przepisami. Ale zanim to nastąpi to pewnie paluch będzie miał juz 3 tytuł w kieszeni. Szkoda bo sezon jak dotąd był bardzo ciekawy.

avatar
waldi1

13.10.2012 20:51

0

Do tych co wierzą slepo w RB oni nie są bogami i tak jak innych i ich da się pokonać. Jest kilka dobrych zespołów które przy odrobinie szczęscia mogą ich zostawić w tyle. Ten byk tylko tak grożnie wygląda.

avatar
waldi1

12.10.2012 23:29

0

Vettel jak zwykle jak ma super samochód to jest najlepszy a jak go nie ma to kicha. Zaden z niego mistrz. Zdobyc mistrzostwo nie zawsze najlepszym bolidem to czyni mistrza a Vettel to przecietniak w stawce , majac bolid taki jak dostaje Seba wielu zostawiło by go daleko z tyłu.

Przejdź do wpisu Red Bull znowu dominuje

avatar
waldi1

09.09.2012 20:58

0

Niewiem jak inni ale mnie interesuje to ze Robert się wrescie pokazał, bo winien to był swoim PRAWDZIWYM kibicom. A to czy uda mu się znowu scigac w F1 to pokarze czas. Najwazniejsze ze chce i stara sie, nie zrezygnował i daje nam (kibicom) radosc .

Przejdź do wpisu Kubica zdeklasował rywali

avatar
waldi1

22.07.2012 16:29

0

Brawo dla Alonso, gratulacje dla Buttona i pogarda dla Vettela. Jak by miał choć troche honoru to oddał by pozycje tak jak powinien to uczynić. Wielkich mistrzów nie tworzą tytuły, tylko to jakimi są kierowcami a Vettel nawet nie dorasta im do pięt więc lepiej go nie porównywać do nazwisk takich jak Senna, Alonso,Schumacher czy inni.

avatar
waldi1

12.05.2012 10:26

0

No to mamy nowy sposób na obrone przed szybszymi :wystarczy zepchnąć wyprzedzającego na bande i sedziowie uznają ze taka obrona jest słuszna a winien jest atakujący:. Z drugiej strony to jak mozna ukarac takiego "lalusia" jak Rosberg :)

avatar
waldi1

18.04.2012 19:26

0

"przepisy celowo uderzyły w Red Bulla"-śmieszne, przecież przepisy zawsze coś ograniczają, raz bardziej dotkną RBR a drugim razem Mclarena lub Ferrari. Pozatym RBR i tak naginał zeszłoroczne przepisy na ile było to możliwe. Takie jest zycie i trzeba sobie radzić więc niech nie płaczą tylko się wezmą do roboty.

avatar
waldi1

24.03.2012 11:36

0

Zal mi HRT ale FIA powinna pomyśleć i nie wpuszczać do F1 zespołów które nie mają szans na walke w stawce a nawet mają problem ze zbudowaniem bolidu. Przecież w kolejce jest wielu kandydatów i to z lepszymi mozliwosciami niż HRT.

Przejdź do wpisu Zadowolone HRT liczy na deszcz

avatar
waldi1

24.03.2012 11:27

0

To co mi sie podoba to to ze wszyscy muszą walczyć by ktoś ich nie przeskoczył, bo rok temu co by kto nie zrobił i tak Vettel był pierwszy.

avatar
waldi1

21.03.2012 17:46

0

mclaren-fast zgadzam się z tobą najlepiej dba o opony Button i to za niego pod nieobecność Roberta trzymam kciuki. A red bull niech przyjmie do wiadomości ze dobra passa się kiedyś kończy dla karzdego, i wygrywać będą tez inni i to nie tylko Mclaren.

avatar
waldi1

18.03.2012 10:10

0

Smieszą mnie niektóre komentarze. , jesteście pasjonatami F1 czy babami które komentują ubrania komentatorów TV i to co gadają. Jezeli choć troche się znacie na F1 to macie swoje zdanie i to co gadają ci z tv was zbytnio nie interesuje. Co do wyścigu brawa dla Buttona. Zobaczymy jak będzie dalej.

avatar
waldi1

17.02.2012 17:32

0

No to teraz będą testować swój bolid w terenie, bo wszyscy przecież wiedzą jak Pietrow lubi zwiedzać pobocza :)

avatar
waldi1

26.01.2012 21:43

0

13.Z całym szacunkiem ale jeżeli!!! Caterham bedzie się rozwijał a LR będzie trzymał drogi którą obrał przez ostatnie dwa lata(czyli na dno) to ten pierwszy może zacząć walczyć o punkty.

avatar
waldi1

26.01.2012 20:29

0

Jeden z niewielu zespołów kture maja realne założenia. Życze im nie jednego lecz wielu punktów w tym roku. A za rok jeżeli Robert wróci a zespół nadal będzie się rozwijał tak jak teraz, fajnie by było zobaczyć go w zielonych barwach a nie w zespole pokroju LR.

avatar
waldi1

21.01.2012 23:50

0

Skoro fia faworyzuje jeden zespół, i po raz trzeci red bull bedzie dzieki temu ciagle wygrywac to fia samo zakłada sobie petle na szyje. Wyscigi pod dyktando jednego zespołu stają się coraz nudniejsze(a przepisy fia dodają tylko oliwy do ognia), a co z tym niesie mają coraz mniejszą oglądalnośc i mniejszą popularność(F1 staje się nudna), a to będzie powodowało ze coraz mniej firm będzie chciało sponsorować to kiepskie widowisko, zwłaszcza w dobie światowego kryzysu.

avatar
waldi1

11.01.2012 21:38

0

Szkoda mi Roberta ale jestem zawiedziony jego zachowaniem w stosunku do nas, jego kibiców. Bylismy, Jesteśmy i BĘDZIEMY zawsze z nim, i w zamian chcieli byśmy choć jakiejś informacji od niego samego o tym co się z nim dzieje od roku.Od chwili wypadku zapomniał o nas, a to zachowanie karygodne i mało spotykane u prawdziwych mistrzów. Mimo to czekamy i będziemy czekać tak długo jak będzie to konieczne.

avatar
waldi1

26.06.2011 20:53

0

Z LR jest jak ze wszystkimi autami made in France ładnie wyglądają są stosunkowo wygone ale cała reszta to dno. Wie to każdy kto kiedyś miał Peugeota lub inne francuskie auto.

Przejdź do wpisu Renault kiepsko wystartowało

avatar
waldi1

25.06.2011 15:26

0

A tak na poważnie ciekaw jestem czy to tylko talent Vettela czy RB ma coś więcej i jak by jeżdził bolidem Vettela nasz Robert czy też by był bezkonkurencyjny.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu