komentarze
  • 21. DonMotylos
    • 2011-12-30 17:33:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jestem zdania, aby DRS był do użycia na całym okrążeniu i wtedy byłoby ciekawie. Jeśli dodać do tego opony Pirelli robi się BARDZO CIEKAWIE :)

  • 22. bod
    • 2011-12-30 18:13:21
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    20.GrzeSzny - pij słabszą kawę... :)

  • 23. GrzeSzNY
    • 2011-12-30 20:34:16
    • *.sub-174-252-11.myvzw.com

    Bod :)c 3 godziny snu tez swoje robi ;)

  • 24. fanAlonso=pziom
    • 2011-12-30 21:32:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    17 łał nie spodziewałem się że lubisz starą szkołę a szczególnie mocne silniki i tory ! Właśnie! jak tak sobie oglądam filmiki sprzed 7-8 lat to była dla mnie super zaje extra fajna F1 ( ba trudno opisac to słowami) i wtedy tory nie miały żadnych stref asfaltowych na 130R czy eau rouge jak zobaczyłem samą trawę i żwir to aż zbaraniałem ci kierowcy musieli miec niezłe jaja a SILNIKI ! jak niedawno ściągnąłem moda na rfactora z seoznu 2005 to do teraz trudno

  • 25. krzysiek000
    • 2011-12-30 21:37:37
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    19. Polak477
    Co racja to racja, najciekawszymi sezonami były 2007 i 2008, przynajmniej była jakaś walka o mistrzostwo.

  • 26. fanAlonso=pziom
    • 2011-12-30 21:44:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mi ujarzmic te maszyny a dochamowania do szczególnie średnio szybkich zakrętów kończą się spinem
    19 ja też uważam że 2008 był ostatnim sezonem z prawdziwego zdarzenia bolidy wyglądały extra jak bolidy a teraz jak pługosolarki, testy dozwolone a i silniki wybuchały i jakoś inaczej brzmiały ( choc dla mnie v10 jest jedynym słusznym i godnym silnikiem dla F1) 2006 2007 2008 silniki brzmiały całkiem nieźle choc w 2008 nie było już kontroli trakcji
    a do 2009 mam wrażenie że już nie brzmią tak intensywnie jak wcześnie może to zmiany aerodynamicznie tak na to wpłynęły a może to tylko jak tak mam i nikt inny tego nie dostrzega

    a tymczasem udanego sylwestra !
    sorry urwało mi dalsze cześci

  • 27. fanAlonso=pziom
    • 2011-12-30 21:45:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    sorry urwało mi dalsze cześci - to miało byc na początku
    eh przydałaby się możliwosc edycji komentarzy

  • 28. Knight Rider
    • 2011-12-30 22:33:11
    • *.raciborz.vectranet.pl

    powiem tak : kiedys jak kierowcy sie wyprzedzali siedzialem w napieciu czy wyprzedzi czy nie , emocje siegaly zenitu , teraz jak kierowca wyprzedza w strefie drs nie robi to na mnie zadnego wrazenia , bo wcisna przycisk to wyprzedzil... powiem wiecej , nudzi mnie strasznie jak tak sie wyprzedzaja.
    Tesknie za rokiem 2008 , to byl sezon ... a teraz..?
    DRS to zlo!

  • 29. athelas
    • 2011-12-30 23:24:20
    • *.strong-pc.com

    W sumie zmiany z 2009 roku miały słuszny cel... zwiększyć docisk mechaniczny, zmniejszyć aerodynamiczny żeby wyprzedzanie było łatwiejsze. czemu się nie udało? Tak jak napisałem, stawiam na to, że na torach jak Abu Dhabi to nawet bolidy z lat 70. i 80. z kierowcami z tamtych lat nie dawałyby gwarancji dobrego wyścigu.

  • 30. athelas
    • 2011-12-30 23:25:24
    • *.strong-pc.com

    Inna sprawa, że w 2008 roku bolidy były piękne i rzeczywiście nie było nudno. Po nich było widać, że to najszybsza maszyna świata, szybkie strzały.

  • 31. szerter
    • 2011-12-31 00:14:38
    • *.static.hostnoc.net

    DRS sam w sobie nie jest zły, to strefy wyprzedzania są złe. Jakby pójść w kierunku obranym przez Mercedesa i zrobić DRS sterowany pedałem tak, żeby kierowca mógł dobrać stopień redukcji docisku i zezwolić na stosowanie tego cuda na całym torze, bez względu kto ile za kim jedzie, to byłby taki lepszy, tańszy i bezpieczniejszy kanał F.

    Śmieszne natomiast jest to, że Lauda krytykuje akurat ten obszar gdzie Vettel był pokrzywdzony...

  • 32. Jahar
    • 2011-12-31 01:09:26
    • *.opera-mini.net

    Wycofać drs wzmocnić KERS i do przodu. Wycofać także zamrażanie silników przez zespoły. Prędkość F1 jest słaba i dlatego wymyśla się jakieś DRS. Próby zrównania stawki wychodzą bokiem i tyle. Winne przepisy a mniej tory.

  • 33. Grzesio22
    • 2011-12-31 08:16:53
    • *.opera-mini.net

    Nie powinno być Drsu niech go tak szybko wywala jak wprowadzili

  • 34. zet075
    • 2011-12-31 08:45:58
    • *.radom.pilicka.pl

    Szybkiego powrotu na tory F1 w 2012 roku Robert. Nie martw się... my poczekamy !!!

  • 35. atomic
    • 2011-12-31 09:16:37
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    31@ co w tym śmiesznego pracuje dla niemieckiej stacji tv/ pobiera kasę/ to co ma mówić
    34@ ciekawe czego robert życzy swoim fanom?

  • 36. maniek_88
    • 2011-12-31 10:11:49
    • *.telpol.net.pl

    ja nie mam nic do DRSu, ale aktualnie to wygląda tak że kierowcy kombinują żeby tylko w punkcie pomiaru być o tą niecałą sekundę za przeciwnikiem... A jakby zrobić 3 punkty pomiaru na całym torze? Za 3 strefa drs ale tylko dla tych kierowców którzy we wszystkich 3 punktach mieli stratę mniejszą niż sekunda? Wtedy faktycznie DRS pomagałby tym kierowcom którzy utkneli, a nie tym którzy przypadkowo znaleźli się za przeciwnikiem wskutek jego jakiegoś lekkiego błędu.

  • 37. Tutankhamun
    • 2011-12-31 13:02:08
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    tak mysle czy nowinki z F1 nie powinny czasem isc w kierunku koncernow samochodowych? (no jak np. teflon z nasa na naszych patelach)?
    DRS - wrzesien 2005 rok, wchodzi Bugatti Veyron, po przekroczeniu xxx na godzine wysowa sie automatycznie tylna lotka dociskowa - drs to plagiat uruchamiany guziczkiem?.
    KERS - co tu pisac od dawna stosowany w autach dla mas, mozna go zobaczyc dokladnie na YT jest animacja.
    zaraz mi wyjedziecie ze pierwsze auto spalinowe nie bylo wyscigowe, racja. Ale wg. mnie F1 powinna wnosic nowinki w motor spalinowy! tymczasem F1 cofa sie w rozwoju i p..li o ekologii i oszczednosci kasy, nie mam pomyslu co jeszcze mozna wniesc do silnikow Formuly 1, od tego sa fachowcy i powinni usasc na d0pie i myslec, nie nad elektryka ale raczej nad innym paliwem. a chocby i kurde atomowym:)

    Wszystkiego najlepszego w tym nowym roku 2012-ym, zycze wszystkim zdrowia, kasiory, cuksow, ladnych panienek, i adrenaliny przed tv f1.

  • 38. Voight
    • 2011-12-31 13:52:50
    • *.ssp.dialog.net.pl

    37. Tutankhamun CO?! Gdzie ty masz KERS w cywilach?!

  • 39. Cwirs
    • 2011-12-31 13:52:54
    • *.intergeo.pl

    Jak dla mnie, to DRS to jest jedna wielka porazka, nie chce mi sie rozwijac, zdania sa rozne. Moje - SYF

  • 40. athelas
    • 2011-12-31 16:13:52
    • *.strong-pc.com

    37. To chyba w Veyronie jest odwrotnie, przy większej prędkości zwiększają docisk żeby łatwiej było samchód opanować... DRS czyli po prostu ruchome tylne skrzydło było już używane w latch 60 w F1. Więc to żadna nowość. Ale wreszcie można go używać... Szkoda, że tak idiotyczne zasady są wokół niego. a KERS w cywilnych autach? nie spotkałem w takich, na które przeciętnych ludzi stać... Jest od dawna używany w londyńskim metrze, to wiem na pewno.

    F1 jest zbyt ograniczona przepisami. Dlatego m.in. koncerny się wycofały - brak pola do rozwoju technologii do zwykłych samochodów.

  • 41. Tutankhamun
    • 2011-12-31 18:26:15
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    38 i 40 dali sie podpuscic, albo nie, sa oblatani. sorki za dziolk, Tutek ma dzis urodzinki

  • 42. sever
    • 2011-12-31 19:58:22
    • *.sky24.pl

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM 2012 ROKU!

  • 43. mourinho33
    • 2012-01-01 00:13:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech rok 2012 będzie lepszy.

  • 44. melo
    • 2012-01-01 19:02:48
    • *.153.102.202

    Brak wyprzedzania jest nudny to fakt , ale sztuczne wyprzedzanie a w zasadzie omijanie przeciwnika przy uzyciu DRS jest jeszcze bardziej nudne i bez sensu. Ja chce widziec walkę koło w koło, fruwające elementy aerodynamiczne i wygrażających sobie rękami zawodników, to są emocje to jest sport i ja tak to widze, Walka i jeszcze raz Walka!!! DRS to niszczy

  • 45. GoQu
    • 2012-01-01 19:32:03
    • *.cdma.centertel.pl

    I Robert już jest wolny na rynku. ; )

  • 46. Samurai_Hideto
    • 2012-01-01 20:50:25
    • *.icpnet.pl

    Robert K. podpisał roczny kontrakt na kierowcę rezerwowego Scuderia Ferrari...

    Joke :)

  • 47. frg1pl
    • 2012-01-01 22:01:53
    • *.dynamic.mm.pl

    Nawet krótkiego "newsa" z noworocznymi życzeniami? W takim razie nawzajem :)

  • 48. Konik_mekr
    • 2012-01-02 08:05:56
    • *.gorzow.mm.pl

    Tak, Robert jest już wolnym kierowcą, teraz pytanie, czy będzie się starał o któreś z pozostałych miejsc w sezonie 2012 (zostało po jednym w Williamsie i HRT). Myslę, że obojętnie gdzie miałby przejeździć ten sezon, ważne żeby wrócił do czynnego ścigania w F1. Może być też opcja, ze w skoczy do któregoś zespołu z czołówki w połowie zesonu, nie wykluczałbym takiego rozwiązania.

  • 49. xeoteam
    • 2012-01-02 14:51:19
    • *.rev.pro-internet.pl

    a według kempy next wyścig bedzie w Brazylii :D jak to zapowiada na głównej stronie portalu ;)

  • 50. leo_
    • 2012-01-02 16:52:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja tam bym nie krytykował DRSu. Ma spełnić podstawową funkcję , jaką jest pomoc kierowcom, którzy utknęli za wolniejszymi (którzy jednak nie są na tyle powolni, żeby można było ich normalnie wyprzedzić). Działa, raz lepiej, raz gorzej, ale działa. Czasem może zbyt łatwo sie wyprzedza, ale to jest kwestia dopracowania stref (potrzeba doświadczenia). Choć wydaje się, że rozwiązań jest więcej, np podoba mi się to, żeby znieść DRS i zlikwidować ograniczenia odnośnie mocy z KERSu, i po prostu stosować podobne zasady jego używania, jak w przypadku DRSu. Następne – dalej tak trzymać z oponami (one chyba najbardziej namieszały). No i wreszcie jest opcja bardziej rewolucyjna ( i docelowo chyba najlepsza), która ostatecznie powinna być max prorozwojowa. Mianowicie w regulaminie ograniczyć się do określenia mocy silnika i pojemności baków paliwa (tak z grubsza), a reszta, to jak kto chce, byle by było w miarę bezpiecznie i max innowacyjnie . Dałoby to oszczędne silniki + KERS i byłoby zarazem ekologicznie, co jest szczególnie ważne dla masowej produkcji samochodów. Byłoby również ciekawie , a poza tym uprościłby się regulamin, co byłoby na pewno tzw. plusem dodatnim.

  • 51. xeoteam
    • 2012-01-02 18:37:32
    • *.rev.pro-internet.pl

    olac to wszystkie dodatki, i wrócić do tankowania w czasie wyscigu, i kwale ciekawsze i wyscigi ciekawsze,


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo