komentarze
  • 9. atomic
    • 2010-12-01 11:46:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie interesuje mnie na dzień dzisiejszy kto będzie "kolegą" roberta . żądam stworzenia przez zespół bolidu , który będzie w stanie walczyć regularnie o pierwszą piątkę w Q

  • 10. arthi
    • 2010-12-01 11:48:11
    • *.adsl.inetia.pl

    Dalbym sobie reke uciac, ze dzisiaj rano mignelo mi na Polsat News, ze sklad zespołu zostaje czy RK i VP, ale tu widzę cisza. Przewidziało mi się?

  • 11. dnb
    • 2010-12-01 11:54:03
    • *.adsl.inetia.pl

    9. atomic w sumie ja też nie przykładam do tego większej uwagi, zespół sam sobie zdecyduje, najważniejsze żeby w przyszłym sezonie przyłożyli się i postawili na kierowcę, który jak widzieliśmy w tym sezonie jest w doskonałej dyspozycji :)

  • 12. gogo
    • 2010-12-01 12:09:53
    • *.wegrow.domtel.com.pl

    Mały rachunek ekonomiczny, gdyby Renault mając lepszego kierowcę od Pietrova wyprzedził Mercedesa i dostał większa kasę Berniego na sezon 2011 i nie w sezonie ponosił kosztów naprawy samochodu, regularnie wysadzanego przez Witalija na bandzie, czy sumy uzyskane od sponsorów Rosjanina byłyby rzeczywiście warte tego aby Rosjanin w Renault pozostał. Rozumiem - Renault brakowało forsy do dopięcia budżetu na 2110 ro, ale czy teraz nie stoi lepiej?

  • 13. zbkie1
    • 2010-12-01 12:32:13
    • *.vlan186.corcoran.lubman.net.pl

    @12. gogo dobre pytanie, też się zastanawiałem jaki byłby bilans. Czy wyprzedzenie Mercedesa pozwoliłoby zarobić więcej niż koszty naprawy bolidu i wkład sponsorów Pietrova? Niestety nie mamy danych i chyba nie dowiemy się nigdy.
    Wg mnie zatrudnienie WP będzie błędem, najważniejszy jest wynik sportowy. Będą dobre wyniki, będą sponsorzy.

  • 14. kojack
    • 2010-12-01 12:32:45
    • *.multimo.pl

    Lopezowi nie chodzi o F1 a o kontakty w Rosji, które za sprawą sponsorów PET rozwija. Choćby im nie brakowało kasy to PET i tak zostawią aby mieć o czym gadać podczas biznes lunch-ów z miliarderami z Rosji.

  • 15. nietopereek
    • 2010-12-01 12:37:09
    • *.ds5.univ.gda.pl

    Petrov z każdym wyścigiem radzi sobie coraz lepiej i kto wie czy za rok nie będzie jeździł dobrze.

  • 16. atomic
    • 2010-12-01 12:48:02
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12@ team wraz ze sprzętem jest ubezpieczony w pezetuuuuuu na korzystnych warunkach to spoko może jeszcze wychodzą z 40 % zyskiem

  • 17. saint77
    • 2010-12-01 12:48:07
    • *.mercus.com.pl

    A ja jestem przekonany, że decyzja o zatrudnieniu kierowcy na sezon 2011 już zapadła.
    Team zdecydował kto będzie nr 2. Chcą tylko poczekać na odpowiedni moment i wyciągnąć maksymalnie dla siebie.
    To, że Petrov lub Aloszyn będą kierowca nr 2 jest pewne na 99.9%.
    Rosjanom nie zależy na tym, który z ich kierowców będzie jeździł w Renault. Ważne, że będzie to Rosjanin. A będzie.

  • 18. Zgred Zen
    • 2010-12-01 12:58:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A przy okazji jeszcze wspomne,że pytany we wcześniejszych wywiadach Kubica na pytanie Co mu utkwiło najbardziej w sezonie w kontaktach z Witią?Ten odpowiedział- Zdanie,które Pietrow powiedział po przejechaniu kilku kólek na testach bolidów przed sezonem- " Nie wiedziałem,że jazda bolidem F_1 jest taka łatwa ".Czyli Pietrow nic konstruktywnego nie wniósł do zespołu,za wyjątkiem "diengów' od sponsorów,które jak twierdzi Lopez nie były aż tak duże jak wszyscy pisali.W ostatnim swoim wywiadzie Lopez mówi ,że musi siąść z Pietrowem do stołu i spojrzeć sobie prosto w oczy,bo jednak bardziej zależy mu na wyniku sportowym,chociaż nie zaprzecza ,że Witia ma potencjał na przyszłóść.- "To z pewnością nie jest sprawa o podłożu finansowym, ponieważ jest wielu kierowców gotowych zapłacić za fotel - i mówimy o kwotach znacznie wyższych niż te, które jakikolwiek sponsor Vitalija może - czy raczej nie może przynieść." tak zakończył temat Lopez.A to już daje dużo do myślenia.

  • 19. tomek83f
    • 2010-12-01 13:00:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. nietopereek Pietrov radzi sobie coraz lepiej? chyba nie mowisz powaznie.Dla zespolu powinny sie liczyc punkty zdobyte przez obydwu kierowcow,im wyzej znajda sie w klasyfikacji konstruktorow tym wieksze pieniadze dostana za trnsmisje tv,a to priorytet dla kazdego zespolu,na drugim miejscu jest zdobycie tytulu przez kierowce.Najlepszym rozwiazaniem byloby pozyskac kilku pozadnych sponsorow i szybkiego kierowce i pewnie zostane zlinczowany za to co napisze ale najmniej renault zaryzykowaloby zatrudniajac Nicka Heidfelda,ktory potrafi regularnie punktowac.

  • 20. GrzesB
    • 2010-12-01 15:29:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jesteście krótkowzoroczni! Tutaj nie chodzi o kasę dla zespołu i osiąganie rezultatów ale o platformę biznesową na wschodzie - a kasa pójdzie do spółek inwestujących w F1. Gdyby nie Pietrow nie byłoby takiego zainteresowania Renaultem ani spółkami Lopeza na wschodzie. Oni kręcą tam duże interesy a F1 im to tylko ułatwia. Im nie zależy na WDC ani WCC dopóki sam Pietrow załatwia odpowiednią reklamę na wschodzie!

  • 21. Uuk
    • 2010-12-01 16:40:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @15 Tak. A skoro w wieku 20 lat mam 190cm wzrostu to w wieku 40 lat będę mieć ich 380.

  • 22. ziyon
    • 2010-12-01 16:56:04
    • *.77.120.145

    3. michal669
    Robert powiedział a nie napisał, skoro otwarcie nie powiedział to trudno o tym otwarcie napisać... Pozdro ];-)

  • 23. RentonB
    • 2010-12-01 17:00:40
    • *.tbcn.telia.com

    GrzesB cos podobny nick do mojego :p

    Platforma biznesowa to byla dobra zanim nie bylo Marussi, bo kasa bedzie ladowana tam

    WYWALIC DREWNIAKA!

  • 24. Marti
    • 2010-12-01 17:25:17
    • *.160.167.4

    Co innego może powiedzieć Kubica na ten temat? :|

  • 25. roko
    • 2010-12-01 18:55:01
    • *.limes.com.pl

    @24 Marti - sądzę że wiesz i Ty i Ja oraz reszta że wiele do powiedzenia to tutaj nie ma.

    @1 Atomic - "Oczywiście, że w grę może wchodzić jeszcze wiele spraw, o których nie mamy pojęcia. Tak czy siak kogoś w końcu wybiorą. Pożyjemy, zobaczymy."
    Pełna zgoda, bo co my robaczki możemy zrobic ?!, oglądać albo i nie F1i tyle.

    Pozdrawiam przed dłuuuuuuuuugą przerwą.

  • 26. 6q47
    • 2010-12-01 20:49:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a tak konkretnie:

    - Lopez "posmakował" bycie F1,
    - czy próbuje kręcic lody na bazie zespołu

    ??

  • 27. Marti
    • 2010-12-01 21:11:22
    • *.160.167.4

    25. roko - wszyscy wiemy, że nic nie ma do powiedzenia, a wcześniejsze zapewnienia Renault/Genii o rzekomym budowaniu zespołu wokół Roberta były tylko bujdą. Niedawno - nie pamiętam dokładnie czy to Lopez czy Boullier powiedział wprost, że rady Kubicy o zatrudnieniu drugiego doświadczonego kierowcy nie będę respektowane i zrobią sobie "po swojemu".

    Niestety nie sądzę, aby z obecnym zespołem Kubica mógłby walczyć o tytuł. Jeśli nie trafi do dobrego, czołowego, tradycyjnego teamu poważnie podchodzącego do sprawy, to może być nieciekawie, mówiąc ogólnie ;/
    Pozdrowienia - przerwa szybko zleci, wnet święta, styczeń jakoś przetrwamy, luty krótki, szybko minie (przynajmniej będą testy) i już będzie marzec :)

  • 28. karlito
    • 2010-12-01 21:35:31
    • *.adsl.inetia.pl

    Renault chciało by pewnie kase już od sponsorów 2 kierowcy na rozwój nowego bolidu ( dlatego jeszcze myślą nad Witalijem ) ale z drugiej strony kasa za pierwszą trójkę w klas. konstr. na koniec sezonu też jest kusząca.
    27. marti , nie ma rzeczy niemożliwych. Renault może (ale czy potrafi?) zbudować rakietę na miarę Red Bulla w tym sezonie. Kiedyś już mieli majstra i to rok po roku. pzdr.

  • 29. 6q47
    • 2010-12-01 21:46:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Aloszyn coraz blizej podpisania kontraktu?" artykuł z 26-11-2010

    sorki, ale chciałem coś od siebie dodać w odpowiedzi dla >cyk< i >lukasz1< odnośnie sumy wnoszonej jako sponsor tytularny do Renault pod wodzą Lopeza:

    130 mln w euro, natomiast 125 mln w funtach - czyli jest to mniej więcej ta sama suma tylko wyrażona w innej walucie.

    Pozdr.

  • 30. 6q47
    • 2010-12-01 21:52:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    28. karlito
    ok, ale dla Rosjan, tzn. dla Putina i jego dworu, jest jakaś różnica czy to będzie Witalij czy Michaił?
    Czy to samo pytanie można zadać Boullier-owi lub Lopez-owi?
    Pozdr.

  • 31. masabitumiczna
    • 2010-12-01 23:21:09
    • *.net.pulawy.pl

    @up - pewnie że jest różnica, przyjdzie taki Michaił i będzie się uczył torów, odpowiedniej koncentracji przez cały weekend, itp. itd.
    Problemem Pietrowa nie jest szybkość (FL w Turcji), ma dobre starty, jego problem to jest odpowiednia koncentracja, Węgry, Turcja czy Abu Dhabi to były świetne występy, w porównaniu do Hulkenberga na Monzy który regularnie ścinał Prima Variante Pietrow wydaje się być dużo lepszym kierowcą

  • 32. 6q47
    • 2010-12-02 09:11:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. masabitumiczna
    zakładając że zostaje w Renault, to chyba będzie musiał coś z tym zrobić - tylko czy będzie w stanie tego dokonać?
    Ozanką tego będzie łapanie chociaż 1 punkciku w każdym GP. Jeżeli na to pozowli R31...

  • 33. essien15
    • 2010-12-02 09:28:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    31, To ja nie rozumiem dlaczego WP nie nauczył się przez ten rok koncentrować tak jak najlepsi... skoro tego mu brakuje jak mówisz. Myślę, że jak po sezonie się nie nauczył tzn że nie jest w stanie tego osiągnąć moim zdaniem. A Alioszyn... może on ma dobrąkoncentrację i tylko musiałóby paru weekandów wyścigowych na zapoznanie? Niewiadomo.

  • 34. TomPo
    • 2010-12-02 09:59:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Najlepiej niech partnerem KUB zostanie czarny koń na żółtym tle xD czy tam inny byczek.
    Co za różnica kto nim będzie? Będzie to Rosjanin, lepszy lub gorszy.
    Co z tego skoro bolidu to oni nie zrobią i obawiam się o zaliczenie doła jak BMW przez zawirowania i jeszcze większą stratę do Merca i walczenie raczej z tymi z dołu środka stawki.

  • 35. hotshots
    • 2010-12-02 14:46:09
    • *.dynamic.chello.pl

    co wy wiecie.......po kazdym wyscigu z ruskiem za kólkiem wzrasta do niebotycznych rozmiarów ......skup butelek po wódce w Rosji ! nie wiecie jaki to biznes / jaka przyszłość ?

  • 36. lukaszf44
    • 2010-12-02 20:04:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja jestem za tym aby Lotus wykupił resztę udziałów i wybrali doswiadczonego kierowce, tylko czy Lopez na to pójdzie, lepiej dla niego i jego kasy jak Putin wpompuje kase, Pietrow będzie jeździł i robił reklamę, nie wiadomo co mu się tam w głowie kotłuje, a z Lotusem by było jak z Red Bullem, niby 2 takie same zespoły ale działają na własną rękę.

  • 37. kmicic
    • 2010-12-03 19:29:02
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Rakiety wycelowane są we francuski team, więc pozostanie status quo...

  • 38. major.
    • 2010-12-03 21:41:57
    • *.206.114.28.static.telsat.wroc.pl

    no no Robert jak ladnie dyplomatycznie mówisz, aż jestem pod wrażeniem.

  • 39. Forza Ferrari
    • 2010-12-03 22:14:13
    • *.apus-net.pl

    właśnie ! Hulkenberg do Renault , było by idealnie ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo