WIADOMOŚCI

Rusza drugi dzień testów przedsezonowych
Rusza drugi dzień testów przedsezonowych
Drugi dzień zimowych testów zapowiada się równie dobrze co pierwszy. Prognozy pogody sugerują, że kierowców czeka intensywny dzień w pracy.
baner_rbr_v3.jpg

W środę na Circuit de Barcelona-Catalunya samochody Formuły 1 wyglądały na niezniszczalne. Przejechały setki kilometrów bez żadnej awarii. Jedyny problem, który dotyczył oprogramowania i został szybko zażegnany, miała AlphaTauri.

Wczorajsze warunki były znakomite, co zgodnie zauważyło kilku kierowców. Nawierzchnia od razu była bardzo szybka, przez co rozwijane w zeszłym roku i przez zimę bolidy mogły od razu imponować. Wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że na prężenie muskułów przyjdzie jeszcze czas, chociaż postawa dwóch, a biorąc pod uwagę komentarze z Hiszpanii, nawet trzech Mercedesów na czele, zrobiła wrażenie.

Składy na drugi dzień testów mocno się zmieniły. Większość zespołów nie dzieliła czasu na torze, przez co dziś zawodnicy po prostu wpuszczą swoich kolegów do samochodów. Wśród tych, którzy wczoraj dzielili kokpit, dojdzie do zamiany kolejności lub oddania auta w ręce tylko jednej osoby.

Tak jak to miało miejsce wczoraj w przypadku Ferrari, poniższy harmonogram może ulec zmianie w każdej chwili.

  • Mercedes - L. Hamilton/V. Bottas
  • Ferrari - C. Leclerc/S. Vettel
  • Red Bull - A. Albon
  • McLaren - L. Norris
  • Renault - D. Ricciardo/E. Ocon
  • AlphaTauri - P. Gasly
  • Racing Point - S. Perez
  • Alfa Romeo - K. Raikkonen
  • Haas - R. Grosjean
  • Williams - G. Russell
  • Konferencja prasowa - J. Allison (dyrektor techniczny Mercedesa), L. Hamilton

    Tradycyjnie prosimy wszystkich o komentowanie testów przedsezonowych poniżej i zachowanie kultury.

    Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

    15 KOMENTARZY
    avatar
    RoyalFlesh F1

    20.02.2020 10:25

    0

    No ładny ten bolid, Racing Point. Konstrukcja Mercedesa z 2019 roku. Nawet nie da się tego ukryć. Nie mam nic przeciwko sprzedawaniu swojego produktu. Ciekawe jak będą się zachowywać na torze.


    avatar
    sliwa007

    20.02.2020 11:01

    0

    1. RoyalFlesh F1 Kto kombinuje ten żyje. Jeśli będą mieć wyniki na torze to pozostaje im tylko przyklasnąć. Stroll małymi kroczkami ciągle pnie się do góry. A taka Claire Williams kolejny rok spędzi w trzeciej lidze, ale za to będzie mogła podkreślać na lewo i prawo, że są niezależni.


    avatar
    jaromlody

    20.02.2020 11:45

    0

    @1 podobnie zachowywały się RedBull dając swoje części Toro Rosso, i Ferrari dając Alfie. Zastanawia mnie dobre tempo Williamsa, czy tylko podczas testów brylują czy podczas wyścigów też będą sobie jakoś radzić.


    avatar
    ds1976

    20.02.2020 11:46

    0

    A niech Force India pnie się do góry, taką czy inną drogą. Niech Perez naruszy ten kolorystyczny zastój na podium! Czy Stroll powtórzy sukces Red Bulla, kiedy wydawało się, że "ino" Ferrari, McLaren i Renault mają szanse walczyć o tytuł? Ale z tym bolidem Mercedesa z 2019 to trochę chyba przesadzacie? Wizualnie może się kojarzyć, ale kupę elementów bolidu zespół musi sam zaprojektować.


    avatar
    jaromlody

    20.02.2020 12:02

    0

    Dla tych co chcą śledzić na żywo na yt na kanale f1 Live można oglądać testy lektor angielski - dokładnie to samo co na F1Pro tylko że za free.


    avatar
    Mayhem

    20.02.2020 12:34

    0

    @4 Andrew Green: Świadomie skopiowaliśmy projekt Mercedesa Chyba tyle wystarczy od dyrektora technicznego ;) Swoją drogą, śledzi ktoś testy dziś ? To co pokazał Mercedes to jest coś niemożliwego... Ciekawe czy legalne.


    avatar
    orto

    20.02.2020 12:51

    0

    Można prosić o linka testów ?


    avatar
    gzr

    20.02.2020 13:14

    0

    @6 Czemu niemożliwego? Skoro mają znaczy, że możliwe :) Pytanie - co ta kierownica im faktycznie daje, co mogą tym zmieniać? Tylko układ kierowniczy czy powiązane jest to również z układem hamulcowym?


    avatar
    Krys007

    20.02.2020 13:38

    0

    @8 Ustawienie kół. Zauważ że ruchy kierownicą w przód i w tył powodują przejście z rozbieżności przednich kół do zbieżności.


    avatar
    gzr

    20.02.2020 13:47

    0

    A faktycznie :)


    avatar
    Believer

    20.02.2020 14:02

    0

    To rozwiazanie jest tak banalnie proste, zbyt proste jak na technologie w F1. Nie dziwie sie, ze tak pozno na to wpadli. Jesli nikt nie skopiuje lub nie wymysli rozwiazania, ktore da podobny efekt, juz mozna obstawiac podwojne mistrzostwo Merca.


    avatar
    gulik3

    20.02.2020 14:07

    0

    Sterowanie mechaniczne, więc raczej nic nielegalnego tam nie ma. Podobno daje to dużo na długich prostych. Koła równo się nagrzewają, łatwiej zapanować nad ich temperaturą, tylna oś też podobno mniej jest obciążona w pewnych momentach.


    avatar
    mordziaty

    20.02.2020 15:10

    0

    https://www. youtube.com/watch?v=Fi_WjvtncKk


    avatar
    XYz1

    20.02.2020 16:27

    0

    Ferrari słabo. Widać, że będą odstawać


    avatar
    Inszy

    20.02.2020 17:07

    0

    @14 w zeszłym roku było widać, że zdominują sezon, także ten...


    zaloguj się, by pisać komentarze

    Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

    zarejestruj się
    LOGOWANIE
    Odzyskaj hasło
    REJESTRACJA
    Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu