WIADOMOŚCI

Ferrari przygotowuje się do zmiany zawieszenia
Ferrari przygotowuje się do zmiany zawieszenia
Zespół Ferrari, który jako jeden z nielicznych w tym roku postanowił pozostać przy tradycyjnej konstrukcji zawieszenia typu push-rod, w przyszłym najprawdopodobniej ulegnie trendowi i pójdzie w ślady Red Bulla, którego koncepcja zawieszenia opiera się na systemie typu pull-rod.
baner_rbr_v3.jpg
Tak przynajmniej twierdził włoski dziennik Corriere dello Sport, który podał, że w Maranello model nowego bolidu Ferrari jest już sprawdzany w tunelu aerodynamicznym.

„W Maranello wszystko zostało postawione pod znakiem zapytania w świetle niesatysfakcjonujących wyników” napisano w dzienniku. „System [pull-rod] pozwoli obniżyć i zmniejszyć tylną część bolidu ale pojawi się dopiero w przyszłym sezonie.”

„W ostatnich sześciu wyścigach w tym roku, nawet podczas wyścigów, nowe części mechaniczne i aerodynamiczne na sezon 2012 będą sprawdzane.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

13 KOMENTARZY
avatar
marcin_114

14.09.2011 11:18

0

Chciałbym aby Ferrari zdobyło w końcu mistrza.


avatar
fotoman

14.09.2011 11:26

0

a ja bym chciał, żeby znowu jakiś zespół ze środka stawki eksplodował formą i namieszał w czubie, (i tym zespołem miałoby być Renault z Robertem) - jeśli już koncert życzeń robimy ;)


avatar
atomic

14.09.2011 11:30

0

a ja chciałbym sprzedać 7000 kapinosów klinkierowych w kolorze rosa i brawn z ceramiki paradyż po 15 pln/szt.


avatar
fotoman

14.09.2011 12:26

0

ale drożyzna hehe :)))


avatar
TomPo

14.09.2011 13:13

0

A ja chciałbym sprzedawać akcje, które kupuje z przynajmniej 100% zyskiem :D A tak serio... no coś muszą zrobić tylko szkoda że to F naśladuje soczek, a skończyły się czasy gdy to ich podpatrywano żeby ich dogonić.


avatar
fanAlonso=pziom

14.09.2011 14:48

0

ma ktoś może dostęp do jakiegoś rysunku który pokazuje różnice między oboma typami zawieszenia ?


avatar
adrols

14.09.2011 15:00

0

http :// f1-dictionary.110mb. com/pushrod_pullrod. html


avatar
beltzaboob

14.09.2011 16:44

0

3. atomic - :)


avatar
Haziaj

14.09.2011 19:31

0

No to teraz jak ktoś wjedzie w dupę Alonso na Spa w 2013 roku to już nie będzie tak kolorowo jak przez dwa ostatnie wyścigi tam ;-) Pullrod ma widzę poprowadzony drążek reakcyjny od koła w dół w stronę karoserii, a pushrod odwrotnie stąd pewnie jest bardziej wytrzymałe na bezpośrednie, boczne uderzenie. Pewnie dlatego, że nie podbija tak kół przy uderzeniu. Wytrzymalsze może jest jednak pod względem konfiguracji i przyczepności ustępuje pullrodowi gdzie mam wrażenie ma lepszy zasięg regulacji. Jednak eksperci nie mówią jednoznacznie, które jest lepsze. wszystko ponoć zależy od konstrukcji bolidu. Ponoć przy zawieszeniu pullrod trzeba uporać się z umiejscowieniem skrzyni biegów i odprowadzaniem ciepła.


avatar
walerus

14.09.2011 19:32

0

ha część Ziomali jeszcze tu pisze... chlip chlip...


avatar
D.S.

14.09.2011 21:48

0

10. walerus, kilku ziomalom powinienes postawic zgrzewke browaru, za pilnowanie twoich praw autorskich.


avatar
atomic

15.09.2011 08:51

0

10@ gdzieś ty był jak cię nie było z kapinosów proszę się nie śmiać dla forumowiczów dołożę jeszcze 15% rabatu a dla kempy 20% co do zawieszenia : nie ma to jak dobry resor


avatar
pjc

15.09.2011 09:31

0

@10 Gumy już dawno się zmieniły:) Co tak długo?


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu