komentarze
  • 1. jar188
    • 2010-03-18 09:49:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taa, McL taka ogromna i potężna firma zabroniła malućkiemu Mercedesowi dostarczać silniki Red Bullowi, ciekawe na jakiej podstawie, co McL ma paragraf w umowie, że to do nich należy ostateczna decyzja o przydzielaniu innym ekipom silników Mercedesa. Bzdury, nie wierzę w to.
    Mercedes sam obawiał się RB i tyle, a teraz zrzucają winę tylko i wyłącznie na McL, znaleźli sobie kozła ofiarnego bo to,że McL nie chciał takiego rozwiązania to było wiadomo ale chociaż sam Mercedes miałby trochę honoru i przyznali by się ,że była to również lub nawet przede wszystkim ich decyzja.

  • 2. hot dog
    • 2010-03-18 10:08:16
    • *.160.99.162

    "McL taka ogromna i potężna firma zabroniła malućkiemu Mercedesowi dostarczać" idac tym tropem to samo mozna powiedziec o SF. Moze i mala ale w tym sporcie potezna.

  • 3. Peti_bis
    • 2010-03-18 10:21:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziwne, że Renault nie może wprowadzić zmian w silniku. Cały czas tylko lamentują, że proszą FIA a wyrównanie mocy.

  • 4. HornetFire
    • 2010-03-18 10:24:17
    • *.expro.com.pl

    hmm... a według tego źródła: http: //www .renault-f1 .fr/?+Renault- RS27-Avantage-de-30+ Renault dostało zgodę na poprawę silnika i teraz ma przewagę 30 koni mechanicznych nad silnikiem Mercedesa

    czy to prawda czy tylko plotka? okaże się się w przyszłości czy inne serwisy potwierdzą tą informację

  • 5. kempa007
    • 2010-03-18 10:28:26
    • *.chello.pl

    4. HornetFire 30 koni to przesada, Renault tracilo kolo 20 - 30 kucy, wiec jak wyrownaja to bedzie gitara. Mocnejszy motor ma ponoc jedynie Cosworth.

  • 6. Gwyn_Bleidd
    • 2010-03-18 10:30:40
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    mnie sie cos nie chce wierzyc, ze im pozwola poprawic. Chociazby z tego powodu, ze byly pewne obszary w silniku, gdzie mozna bylo sie troche poprawiac, a renault tego nie robilo ze wzgledu na ciecie kosztow. Teraz z jakiej paki maja sobie moc za darmo poprawic silnik, nie wydajac na to nawet euro wtedy, gdy np. mercedes walil na to kase.

  • 7. jar188
    • 2010-03-18 10:46:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2. hot dog SF akurat jest tylko marką jednej z największych firm motoryzacyjnych, porównanie chybione. Ale nie to mi chodziło.
    Nie sądzę po prostu żeby taka firma jak Mercedes podpisując umowę z McL na dostarczanie silników pozwoliła sobie na wpisanie w umowie klauzul dających ostateczne prawo McL do decydowania o przydzielaniu bądź nie silników różnym zespołom.
    Dla mnie jest to typowe zrzucanie odpowiedzialności Mercedesa tylko i wyłącznie na McL.

  • 8. sebekorzel
    • 2010-03-18 11:45:19
    • *.220.50.111

    na f1.com jest fajna rozmowa z vettelem moglibyście wrzucić ją tu

  • 9. szary_x
    • 2010-03-18 12:51:45
    • Blokada
    • *.koronowo.com.pl

    głupie te tłumaczenie merca ... nie wiedzieli co powiedzieć to zgonili na McLarena....

  • 10. rogas144
    • 2010-03-18 12:52:38
    • *.tktelekom.pl

    też czytałem o tym, że Renault ma teraz 30km więcej. Zobaczymy, czy to prawda czy tylko plotki. Prośba była wysłana do FIA więc z pewnością z niej skorzystali, jeśli mogli. W Australii bedzie dobrze zobaczycie

  • 11. szerter
    • 2010-03-18 13:40:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @6. Gwyn_Bleidd - kto powiedział, że za darmo?

  • 12. matito
    • 2010-03-18 15:07:52
    • *.adsl.inetia.pl

    I TAK PODKRĘCILI ŚILNIKI NA MAXA

  • 13. Voight
    • 2010-03-18 15:33:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Czyli de facto w prost powiedzieli, że grzebią przy mocy silnika tylko w zgodzie z regulaminem

  • 14. sk0k
    • 2010-03-18 15:38:54
    • *.icpnet.pl

    o co tyle zamieszania ? nawet jesli nie chcieli im dac silników to jest tylko i wyłacznie ich sprawa i mieli prawo sie obwaiac konkurencyjności RB, a to nie powinno nikogo obchodzic bo to nie jest zasrany obowiazek mercedesa zeby dostarczac kazdemu kto chce silnikow....

  • 15. luka55
    • 2010-03-18 15:55:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No w Niemczech sportowcy i zespoly maja dobrze ( sponsorzy , kasa itd) . Kolega matito @ 7 pisze ze Schumacher sie przeliczyl , Ja tak nie uwazam . Uwazam ze pierwszy wyscig w jego wykonaniu byl bez rewelacji ale dobrze jechal . Schumi bedzie wysoko moze nie koniecznie mistrz ale wyoko ( a moze jakis tytul jeszcze dorzuci) . Na pewno nie przeliczyli sie sponsorzy ktorzy chetnie chca byc na bolidzie Merca . I ciagle przybywaja nowi widzac wzrost zainteresowania i ogladalnosci w tym kraju wraz z powrotem Michaela.

  • 16. luka55
    • 2010-03-18 15:56:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przepraszam za powyzszy post . To nie do tego teamtu tylko do teamtu wyzej. Jeszcze raz przepraszam cos mi komputer zeswirowal.

  • 17. luka55
    • 2010-03-18 16:07:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odnosnie tego teamatu to apeluje aby nie przesadzac . Silnik jest Merca i moze z nim zrobi co zechce . Kazdy z nas jak w cos wlozy duzo pracy i wkladu to ma chyba prawo o tym decydowac. Red Bull se odpicowal autko ( bo jest dobre ) i jeszcze by chcieli najlepszy silnik . To ja im odpowiadam niech se zrobia a nie zrzedza. Oczywiscie ze Merc I Mclaren sie obawiaja Red Bulla ale to po stronie mErca jest pileczka i to ich silniki. A swoja droga to jestem przekonany ze byla taka klauzula w umowie . Mclaren wieloletni i lojalny odbiorca tych silnikow widzac ze sa to dobre jednostki napedowe ( nie zmieniaja ich ) rowniez nie chce aby konkurencja posiadala dobry produkt , to chyba jasne . Lubie Red Bull ale zaczynaja mnie jzu draznic tymi gadkami .

  • 18. luka55
    • 2010-03-18 16:09:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A swoja droga to na miejscu Reno tez bym sie troche czul urazony bo Red Bull sysytematycznie robi zla reklame ich silnikom ciaglym narzekaniem ( swoja droga to tez uwazam ze silniki Reno nie sa rewelacyjne ale to juz inna kwestia 0

  • 19. dziarmol@biss
    • 2010-03-18 16:28:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. luka55 - masz rację co do kryptoreklamy jaką byki robią reni ;-)) Też bym się na nich wypiął ;-)) A że silniki Renaulta na chwilę obecną są chyba najsłabsze w stawce to wina leży po stronie o ironio Flavio Briatore który zakaz rozwijania silników przyjął dosłownie ;-)) podczas gdy konkurencja spokojnie sobie w nich gmerała (mercedes) podnosząc moc ;-))

  • 20. szerter
    • 2010-03-18 16:38:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    18. luka55 - Tak, Merc się wypiął, Renault może w przyszłości też, Ferrari nie będzie miało interesu żeby im dać swoje cacuszko - zostanie Cosworth albo nie będą mieli nic :D

  • 21. mariusz-f1
    • 2010-03-18 16:56:16
    • *.opera-mini.net

    14.skOk - Dokładnie ! A swoją drogą. Do niedawna Red Bull był najbardziej luzackim teamem. Ale po ostatnich sukcesach, chyba im sodówa uderzyła do głowy. Co chwile mają jakieś pretensje do innych. Jeśli nic im nie pasuje, to może niech się napiją Red Bulla, dostaną skrzydeł i wtedy.....
    17 i 18.luka55- W 100% się z tobą zgadzam.

  • 22. kuczek
    • 2010-03-18 17:15:02
    • *.146.202.130.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    żeby tak Renult mogło coś jeszcze pomajstrować przy silniku za zgoda FIA

  • 23. marcin20
    • 2010-03-18 17:20:12
    • *.static.sitel.net.pl

    Szkoda tylko, że dyfuzor Renault jest nielegalny !

  • 24. Roll
    • 2010-03-18 17:56:07
    • *.56.2.33

    No. Powini dopuśić jak Browna ro k temu

  • 25. luka55
    • 2010-03-18 18:06:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol@biss To fakt Briatore ma w tym swoj udzial . Bylo jeszcze pare innych czynnikow , jak chocby wielka niewiadoma czy w koncu Reno wystartuje czy nie zreszta sam wiesz i tak to silnik stal w miejscu zamiast sie rozwijac . Wcale ten silnik nie musialby byc taki slaby. Reno nie powinno tez sie tlumaczyc tym ze potraktowali powaznie zamrozenie rozwoju bo wszsyscy wiemy ze duza wina lezy po ich stronie .

    szerter@20 Dokladnie tez o tym pisalem przy innym teamcie . Niech sobie wezma coswortha i po sprawie ( na pewno bedzie im lepiej )

    mariusz-f1 @21 Wlasnie za to lubilem i nadal lubie Red Bull ale widze ze tak jak mowisz po paru sukcesach stali sie bardzo aroganccy . Zabijaj w ten sposob moja sympatie o tego zespolu

  • 26. lechart
    • 2010-03-19 05:55:34
    • *.olsztyn.mm.pl

    Nie od silnika wszystko zależy. Zmiana silnika wiązała by się też z koniecznością zmiany konstrukcji samochodu. Powinni się cieszyć, że mają co mają.........

  • 27. McLfan
    • 2010-03-19 16:46:59
    • *.gaja.net.pl

    McLaren faktycznie zablokował sprzedaż silników Merca Red Bullowi. Pewnie było to też zapisane w kontrakcie McLaren <-> Mercedes, ale z tego co się orientuję, to Konstruktor musi mieć zgodę całej stawki, by dostarczać silniki więcej, niż dwóm zespołom. Mercedes i tak zaopatrywał już McLarena, Brawna i Force India. Więc na Red Bulla konieczna była kolejna zgoda. W McLarenie nie są w ciemię bici i nie chcieli dopuścić, by bezpośredni rywal dysponował takim atutem...

  • 28. luka55
    • 2010-03-19 22:27:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    McLfan dokladnie . O to mi te chodzilo

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo