komentarze
  • 1. kuczek
    • 2010-03-12 17:07:16
    • *.147.175.162.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    i dobrze

  • 2. Dagmara_W
    • 2010-03-12 17:10:59
    • *.146.165.207.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    byl to0 ciekawy pomysl.. mysle ze zespoly na to pujda .. napewno jest to duzo lepsze niz te medale wymyslone przez eclestona. ale w tym seoznie niech to zostanie tak jak jest.

  • 3. nasedo
    • 2010-03-12 17:11:05
    • *.adsl.inetia.pl

    Ma to sens, jeśli nie byłoby głupiego limitu teamów do 13 (a w zasadzie 12)... Chętnych w tym roku było chyba kilkunastu nowych - dlaczego było im bronić? W kwalifikacjach (lub prekwalifikacjach) by poodpadali, i sami musieliby sobie przeliczyć, czy chcą wchodzić do takiej Formuly, żeby nie startować w wyścigach.

    Nie ma to sensu w obecnej sytuacji, bo jest to pogrążanie słabych zespołów - jak one miałyby się rozwijać, jeśli by nie jeździły w wielu wyścigach czyli nie byłyby eksponowane loga sponsorów, kiedy wyścig ogląda kilkaset milionów ludzi...? Dlatego uważam, że to głupota.

  • 4. m4x
    • 2010-03-12 17:11:10
    • *.adsl.inetia.pl

    z jednej strony beznadziejnie, a z drugiej mniej "przeszkadzajek" na torze ;]

  • 5. m4x
    • 2010-03-12 17:11:45
    • *.adsl.inetia.pl

    poza tym słabe zespoły sie na to nie zgodzą, więc jak cos to od przyszlego sezonu

  • 6. kuczek
    • 2010-03-12 17:13:04
    • *.147.175.162.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    przystanie na to wiekszosc ale nei wszyscy

  • 7. sharpi
    • 2010-03-12 17:15:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla przykładu jeśli pole position zajmie kierowca z czasem 90s to granica 107% wynosi 96.3s

  • 8. lechu55
    • 2010-03-12 17:15:37
    • *.181.129.250

    jesli tak to od przyszlego sezonu. W tym nie pojdą na to słabsze zespoly.

  • 9. REDY
    • 2010-03-12 17:29:12
    • *.pz1-nat.espol.com.pl

    jestem za teraz jest to zbyt niebezpieczne, bo nowe stajnie będa testować a nie się ścigać.

  • 10. Bajto
    • 2010-03-12 17:32:34
    • *.ssp.dialog.net.pl

    7. sharpi zgadzam się z tobą w 107% :P. Niech przywrócą może to będzie mobilizować wszystkich do cięższej pracy a zwłaszcza nowe zespoły. F1 jako królowa sportów motorowych musi znowu zacząć się szanować bo to co obserwowaliśmy przed tym sezonem to jakiś obłęd.

  • 11. Daniels
    • 2010-03-12 17:42:36
    • *.chello.pl

    niby oki ale bezsensu wydaje sie byc zachowanie FIA
    najpierw marudza zeby bylo wiecej zespolow a teraz chca te zespoly udupic. TOTALNY BEZSENS. niech sie zastanowia w koncu czego chca bo szlag mnie trafia od tych ciaglych zmian.

  • 12. saint77
    • 2010-03-12 18:16:42
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A co w przypadku awarii bolidu czołowego kierowcy podczas Q?
    Nie wystąpi w wyścigu?
    Coś tu nie tak...

  • 13. kempa007
    • 2010-03-12 18:21:32
    • *.chello.pl

    a co sie dzieje jak teraz ma awarie?

  • 14. kempa007
    • 2010-03-12 18:22:20
    • *.chello.pl

    po za tym w tamtych latach do FIA nalezalo ostatnie zdanie i mogla w wyjatkowych sytuacjach dopuscic zawodnika mimo przekroczenia 107 procent czasu PP.

  • 15. Voight
    • 2010-03-12 18:23:47
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Fakt. Zaprasza się zespoły obiecując budżet 60 mln $ i inne cuda na kiju a potem się z tego wycofuje i rzuca kłody pod nogi. Myślałem że za Todta się coś zmieni... a to najgłupszy idiotyzm od czasu ograniczeń aero i zamrożeń

  • 16. saint77
    • 2010-03-12 18:47:52
    • *.ssp.dialog.net.pl

    chodzi mi o to, że kierowca (np. Massa) w Ferrari ma awarię bolidu w Q1 a mimo to startuje w wyścigu z ostatniego pola i ma szansę (teoretyczne) na punkty.
    A wg nowego (odgrzanego) przepisu taki kierowca nie może wystartować w wyścigu bo z pewnością nie uzyska tych 107%. I to jest nie w porządku.

  • 17. marcin_114
    • 2010-03-12 20:54:32
    • *.elblag.dialog.net.pl

    to by było dobre ale w 115% a nie w 107

  • 18. Juvefan
    • 2010-03-12 22:26:25
    • *.ms-net.eu

    Głupie to. F1 jest coraz gorsza. Najpierw sprowadzaja tu jakies zalosne teamki, a teraz chca powrotu reguly 107% ktora by je zupelnie skompromitowala. Bylo zostawic stara punktacje i 10 zespolow i tankowanie w wysicgu. Wtedy bylo fajnie a teraz to sie pogubic juz mozna. Wiecej nie wiemy niz wiemy. I jeszcze ciecia kosztow, przerazliwie slabe silniki, wyglad bolidow koszmarny.

  • 19. kempa007
    • 2010-03-12 22:36:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. saint77 moj drugi post odpowiada na to pytanie

  • 20. Sztandi
    • 2010-03-13 00:12:10
    • *.chello.pl

    Ale, że jak to się liczy? Przecież jak 100% to osoba która chciałaby być w wyścigu musiałaby mieć lepszy czas od zdobywcy PP co jest nonsensem?

  • 21. szerter
    • 2010-03-13 00:21:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    20. Sztandi - dobrze, że matematyka wraca na maturze - Ty jeszcze przed czy już po? Odpowiedź masz w 7. sharpi, wystarczyło przeczytać...

    co do wiadomości: "...Jean Todt, nowy prezydent FIA..." - on już chyba nie taki nowy ;), niedługo 5. miesiąc kończy, lub inaczej patrząc 2. sezon :P

  • 22. atomic
    • 2010-03-13 07:54:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla nowicjuszy początki są trudne /samo zebranie kasy to problem/ więc nie można ich wypier... z wyścigu bo są wolniejsi o 10 sek . jeżeli już , to według mnie, przepis ten powinien obowiązywać po roku obecności teamu w stawce .

  • 23. mattimek
    • 2010-03-13 08:48:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    jeżeli brunno senna traci na okrążeniu ok. 10 sek, a jedno okrążenie to ok. 2 min
    to będzie dublowany po 12 okrążeniach! Cały wyścig liczy 49 okrążeń
    więc na trasie całego wyścigu zostanie zdublowany 4-krotnie przez jednego kierowcę!
    To oznacza że aby senna ukończył wyścig musi przejechać tylko 45 okrążeń,a nie 49:)
    Chociaż pewnie i tak po parunastu kółkach rozsypie mu się bolid.
    Ciekaw jestem czy Chandhuk wyjedzie dziś na trening, czy też HRT wystawi tylko jednego kierowcę

  • 24. Sztandi
    • 2010-03-13 09:39:58
    • *.chello.pl

    Po prostu myślałem, że to działa w drugą strone, czyli tym 107% jest lepszy czas :D Cos mi sie w głowie pomieszało :P Co nie zmienia faktu ze mnie ten przepis nie przekonuje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo