DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
09.10.2014 14:45
0
do kiedy jest ważna ta promocja? :)
Przejdź do wpisu Gra F1 2014 jest już na sklepowych półkach - kup grę taniej!
19.08.2014 15:38
0
"W moim zespole w zasadzie tylko ja z nimi walczyłem." A Alonso przepadł na wieki :D
Przejdź do wpisu Hamilton przyrównuje walkę o tytuł do gry w otwarte karty
05.08.2014 10:00
0
Nowy poziom newsów, literówki w tytule :D
Przejdź do wpisu Zetsche: w Mercedesie nie będzie team orders
28.06.2014 11:20
0
@16 Virgin->Button łooooo to poleciałeś po bandzie ;)
Przejdź do wpisu Rosberg nie będzie zdradzał sekretów Hamiltonowi
28.06.2014 11:13
0
@1 o czym ty mówisz skoro zazwyczaj to Caterham (a wcześniej Lotus) był znacznie szybszy od Virgin/Marussia...
Przejdź do wpisu Fernandes wycofuje się z F1?
23.06.2014 00:51
0
Williams i McLaren to pseudo zespół? Co ty piszesz? :o
Przejdź do wpisu Magnussen: uwierzcie mi, cały czas robimy postępy
26.05.2014 16:02
0
@12 Moim zdaniem chodzi tutaj o politykę zarządzania jednostkami napędowymi, że nie mogą ich "żyłować" bardziej niż wyznaczony próg w danym wyścigu, by do końca sezonu ich nie zabrakło ;) Ale to tylko moje domysły. Ogólnie za kilka wyścigów może się dziać bardzo źle w Mercedesie i jak dalej będą tak lekko podchodzić do tego co się dzieje pomiędzy kierowcami, to może się to skończyć jak z Alonso w McLarenie ;) Tylko tym razem to Hamilton przejmie "pałeczkę" od Fernando, a ROS będzie tym faworyzowanym przez zespół (w końcu Niemiec w niemieckim zespole...)
Przejdź do wpisu Wychodzą na jaw inne spory Hamiltona i Rosberga
14.05.2014 15:27
0
@15 Zakaz ruchomej wuwuzeli, padłem :D Pewnie RBR już nad taką pracuje :D
Przejdź do wpisu Mercedes rozpoczyna testy nowej końcówki wydechu
14.05.2014 11:19
0
Ściągneli trylliard "specjalistów", którzy powiedzą po kilku przejazdach... "No.. emm... faktycznie jest nieco głośniejsze" :D Niech podwyższą limit paliwa i te głupie ograniczenie w chwilowym przepływie i wszyscy będą zadowoleni :)
Przejdź do wpisu FIA zaprosiła inżynierów akustyków na tor pod Barceloną
14.05.2014 11:15
0
1 kwietnia już było... jak oni potrzebują stada inżynierów do skonstruowania takiej vuvuzeli, którą zrobiłby Pan Mietek w garażu to nie dziwię się, że ich starty w F1 wymagają tak wielkich funduszy :) Mało kiedy tu piszę, ale niech się lepiej nie ośmieszają bo to wygląda co najmniej idiotycznie...
Przejdź do wpisu Mercedes rozpoczyna testy nowej końcówki wydechu
28.03.2014 09:35
0
Nie ogarniam, niby idą za "trendami", a to w dużej mierze nie przez silniki oszczędzają paliwo tylko przez jazdę na pół gwizdka... Więc jaki to ma sens, równie dobrze mogliby V8 kręcić na 30% i wyszłoby na to samo pewnie :D Cały ten cyrk potwierdza tylko, że downsizing to zło, katalogowo niby te silniki mało palą ale pomiary dokonywane są wg. określonych wytycznych, które nijak mają się do normalnej eksploatacji. Te wszystkie śmiesznie małe silniczki o wielkiej mocy w dolnym zakresie obrotów w ogóle "nie jadą" przez co trzeba kręcić wyżej i marnować przy tym więcej paliwa... Już dajcie spokój, żeby w nowym Mondeo był silnik 1.0... Co się dzieje z tą motoryzacją...
Przejdź do wpisu Ricciardo:nie wiedziałem nic o dyskusji między zespołem i FIA
24.02.2014 09:23
0
To dobrze, że Bernie w takim wieku widzi w ciemności :)
Przejdź do wpisu Ecclestone widzi nocne GP Rosji
23.01.2014 20:09
0
Dbają o bezpieczeństwo... taa, dlatego koce grzewcze będą wyeliminowane ;) No chyba, że w ramach oszczędności, bo prąd przecież taki drogi ostatnio :(
Przejdź do wpisu FIA chce podnieść minimalną masę bolidów o 1 kg
16.01.2014 17:14
0
"zwalniając go ze swoich obowiązków do czasu wyjaśnienia sprawy” - obawiam się, że Berniemu życia nie wystarczy na wyjaśnienie sprawy :(
Przejdź do wpisu Ecclestone ustępuje ze stanowiska, ale...
13.01.2014 16:27
0
Wolff chyba naoglądał się za dużo memów. "Silniki takie wydajne, Chłodzenie takie problematyczne, wow"
Przejdź do wpisu Wolff nie przewiduje tragedii podczas testów F1
10.01.2014 14:32
0
Większość tych zmian dyktują ostatnie trendy w motoryzacji, które są tragicznie krzywdzące... Samochody obecnie to już tylko puszki do transportu (w sumie taki był zamysł od początku, ale jednak trochę finezji zawsze by się przydało). Wszystko teraz jest proEKOlogiczne i w ogóle takie zielone i F1 dostosowuje się do obecnych trendów bo to się "sprzedaje". Cieszmy się, że w ogóle jakieś zmiany są bo tak od dziesięciu lat nic by się nie działo i też by wszyscy zrzędzili ;) Może to i upadek tego sportu, ale raczej z powodów ekonomicznych - lecz jako wierny fan od czasów dziecięcych będę oglądał F1 do ostatniego wyścigu :P Choć osobiście czuję, że ta seria przetrwa, choć przez kryzysowe czasy z elitarności wiele nie zostanie...
Przejdź do wpisu Allison: kierowcy będą musieli przećwiczyć nowy styl jazdy
22.12.2013 20:48
0
W następnym komunikacie będzie: "Uznaliśmy, że aby było sprawiedliwie, podwójne punkty będą obowiązywały podczas każdej rundy sezonu" - wilk syty i owca cała :D A co do numerów, jakoś nie specjalnie przeszkadza mi ta zmiana ;)
Przejdź do wpisu Ecclestone: podwójne punkty mogą zostać odwołane
18.12.2013 16:25
0
69. 6q47 Tu nie chodzi o to, że obecne czasy utrudniają Alonso zdobycie tytułu, bo jeśli chce sie być mistrzem w dzisiejszych czasach, trzeba ogarniać wszystko jak Vettel (wszystko co wokół się dzieje). Po prostu kiedyś było widać upór kierowców i ich charakter, dzisiaj wszystko skrywają PR-owcy, "bo nie wypada". Seb to kompletny kierowca i gdyby nie posiadał odpowiednich umiejętności to na pewno żadnego tytułu by nie zdobył i to wątpliwości nie podlega. Bardziej w swojej wypowiedzi starałem się go bronić, że pomimo iż go nie lubiłem to i tak uważam, że swoje zapracował na to gdzie aktualnie się znajduje. W dawnych czasach też wygrywały bolidy Neweya. I co? Tamte tytuły to też tylko jego sprawka? Nie. Kierowca - czy ma wpływ w 20% czy w 30% (swoją drogą śmieszą mnie takie procentowe rozkłady) na ogólny wynik, to zawsze jest tymi 20%, grunt to je zapewnić żeby zespół wykorzystał 100% możliwości utworzonego bolidu, a nie np w 90 ;) Wszelkie bicie piany na "paluszka" jest bezcelowe - w moich oczach w tym sezonie zyskał akurat sporo, tak jak kiedyś Hamilton :) Obecne zmiany jak dla mnie zabijają ten sport, kierowcy bojący się jeździć w deszczu, podwójne punkty, mniejsze silniki brzmiące jak odkurzacze, przewrażliwieni sędziowie. Brakuje mi tego czaru lat 90-tych i 80-tych (z których nagrania przeglądam na internecie, bo wtedy jeszcze nie stąpałem po naszej planecie :P). "Teraz jest tylko, nie wyprzedze bo odpadnie mi skrzydełko i będę o 0,03s wolniejszy" albo "Coś nie wyjdzie i dostanę karę". Tu nie chodzi o to, czy ktoś zdobywa tytuł po połowie sezonu czy kiedyś indziej, tutaj chodzi o ogólny obraz całego wyścigu. Największy psuja widowiska i rywalizacji to moim zdaniem system DRS...Możliwość używania go w określonych strefach i w określonej sytuacji to nieporozumienie i nigdy zdania na ten temat nie zmienię. Choć szczerze przyznam, w tym sezonie i tak było jeszcze co oglądać ;) I nie mówię tu o modelkach klaszczących przed podium :D
Przejdź do wpisu Kubica o Alonso, Vettelu i Massie
18.12.2013 16:07
0
Całkiem ładna ta Eddie, choć nie przypominam sobie, żeby jeździła w F1. Za to ten jej facet to jakaś kaszana... Chyba że to jakiś koleś z zespołu :D
Przejdź do wpisu Irvine: Formuła 1 pogubiła się w zmianach
18.12.2013 09:21
0
Przeczytałem tego newsa wczoraj na tym portalu, po słowach Roberta pomyślałem sobie "kurcze, ale będzie zaraz bicie piany w komentarzach". Wchodzę dzisiaj i co? Nie zawiodłem się :) Alonso jest jednym z moich ulubionych kierowców F1, ma w sobie coś z tych "starych" mistrzów, jednak jak widać w obecnych czasach to nie pomaga, a wręcz utrudnia. Nie mniej jednak sprawia, że formuła pomimo tych wszystkich zmian jakie dzieją się od kilku lat jeszcze nie jest totalnie "bezpłciowa" - a tutaj sobie wyprzedzimy z team orders, tutaj w pitstopie jakaś akcja, lament jak Hamilton udowadniał mu w 2007, że potrafi jeździć jego tempem (a nawet szybciej) - szkoda tylko, że czasami w tych zachowaniach tak mało jest sportu. Vettela nie lubiłem od samego początku - już od pierwszego startu w zastępstwie Roberta po wypadku w Kanadzie. Irytowała mnie jego postawa po wygrywaniu wyścigów, ten "paluch"... Kultowe stało się też pokazywanie twarzy "szarej eminencji" F1, Helmuta Marko za każdym razem gdy Sebastian wygrywa ;). Jednak po tym sezonie stwierdzam, że coś on jednak musi potrafić, zresztą jazda bolidem to nie jazda samochodem do kościoła czy tam po bułki do piekarni.. Jeśli bolid ma potencjał to trzeba to umieć wykorzystać i Seb w przeciwieństwie do Marka (którego bardzo lubię) - potrafił to zrobić. Ale za bączki po wyścigu ma duży plus, dawno tego nie widziałem a tak bardzo lubię :D Jeśli tak narzekacie, że wygrywa samochód, to poczytajcie sobie dlaczego Williams wygrywał w latach 90, kluczem do odpowiedzi na to pytanie jest jedna osoba - Adrian Newey. Z niecierpliwością czekam na nowy sezon ponieważ zmiany w stawce mogą dodać wiele pikanterii wyścigom, Alonso vs Raikkonen, no i zobaczymy jak Ricciardo spisze się na tle "paluszka" :)
Przejdź do wpisu Kubica o Alonso, Vettelu i Massie
13.12.2013 09:53
0
Co czytam komentarze do jakiegoś newsa to flame war... ludzie uspokójcie się, to nie onet.
Przejdź do wpisu Mallya: di Resta nie jest niczemu winny
14.07.2013 14:08
0
Widzę że forum portalu z miesiąca na miesiąc coraz bardziej równa do poziomu forum onetu... Niedobrze... :(
Przejdź do wpisu Nowy silnik Hondy zabrzmi jesienią
27.05.2013 00:13
0
Tu nie chodzi o to że Perez walczył, tylko o jego zadufanie w sobie i to, że nie widzi nic złego w tym, że zniszczył Raikkonenowi wyścig. zdecydowanie pchał się tam gdzie nie powinien, a Kimi to osoba niereformowalna i nie przepuści cwaniaczka tak jak Button czy tam Alonso. Grosjean cały weekend tragicznie a dzisiaj przeszedł samego siebie... Sam wyścig jak najbardziej pozytywnie :)
Przejdź do wpisu Raikkonen: Perez nie wie o czym mówi
28.06.2012 20:20
0
a myślałem, że tylko moja fiesta ma problemy z ładowaniem :)
Przejdź do wpisu Przegrzanie przyczyną awarii alternatorów Renault
08.05.2012 16:15
0
W celu poprawy widowiska proponuję opony Dębica Passio 2, to dopiero będzie degradacja w warunkach wyścigowych! :D
Przejdź do wpisu Schumacher vs. Pirelli - druga odsłona
18.03.2012 09:38
0
62. RoyalFlesh F1 no ale było to chyba za czasów gdy tankowano bolidy podczas pitstopów - a wtedy była afera, że ktoś nie ma paliwa i nie może zatankować, no chyba, że się mylę... pamięć bywa zawodna ;)
Przejdź do wpisu Button pewnie wygrywa GP Australii
20.07.2011 21:11
0
@Ataru May czepia się pętli Nordschlife , a nie tej na której rozgrywane jest GP... ogarnij sie :]
Przejdź do wpisu Jedna strefa DRS na Nurburgringu
29.06.2011 13:15
0
Jak dla mnie takie zmiany są bez sensu, niby technika ma iść do przodu, a FIA ciągle czegoś zakazuje... Jak dla mnie bolidy powinny mieć nawet potrójne dmuchane dyfuzory, kanały F z DRSami (pewnie to awykonalne ale co mi tam) i innymi cudami, żeby tylko były jak najszybsze, wkońcu to F1, całe szczęście te bolidy przynajmniej juz po ludzku wyglądają bo w 2009 sie na nie patrzeć nie dało :] Brak Kontroli trakcji i innych el wspomagaczy mogę zrozumieć, a wręcz popieram tamte zmiany, ale usilnego "zwalniania" bolidów już nie... Co mnie obchodzi ze jakies tam HRT ma mniejszy budżet, jak ma mniejszy niech startuje sobie w GP2, bo ma bolid o podobnych osiągach do tej serii ;)
Przejdź do wpisu Marko: zmiany będą kosztowały nas pół sekundy
26.09.2010 19:58
0
24. fabian Wyprzedził praktycznie bez problemu Masse w ferrari więc gdzie tu niby miał ułatwione zadanie i "nierówne szanse" ??
Przejdź do wpisu Kubica: Miło było wyprzedzać ich jeden po drugim
15.09.2010 17:55
0
@14 nie jest nie zdecydowany tylko po zerwaniu kontraktu z mercem bencem otworzyła się furtka :D
Przejdź do wpisu Heidfeld nie będzie testował opon Pirelli
03.09.2010 08:26
0
Mnie rozbroił filmik, ludzie płacą kupe kasy za miejsca na prostej startowej i zamiast ogladac to wolą z aparatami latać byle tylko na youtube cos wrzucić. Przeciez relacje mogą sobie obejżeć w TV jak wrócą do domu. To samo było na Renault F1 Team Show, myślałem że mnie skręci, oglądam R29 a tu zaraz 5 gości z cyfrakami wpada i zaczyna nagrywać ;D Jeszcze rozumiem gdyby poczekali aż sobie pójde, ale jak na głowe ludziom wchodzą to już chyba coś z nimi nie tak :D
Przejdź do wpisu FIA przyjrzy się pozycji startowej Felipe Massy
25.07.2010 17:56
0
Zabawne, zminimalizowali strate do ROBERTa, nie renault :) Widać renault jest teamem jednoosobowym :)
Przejdź do wpisu Rosberg: Zminimalizowaliśmy stratę do Roberta
27.04.2010 17:56
0
5500 Euro za DWA okrążenia... to chyba jakiś żart.
Przejdź do wpisu Feel it: Ty także możesz poprowadzić bolid Renault
14.03.2010 23:05
0
Czego chcecie od Karuna... 4 okrążenia zapoznania z torem i to na dodatek z pustym zbiornikiem, a w wyścigu auto cysterna, najpierw pomyślcie a potem piszcie, że jest kiepskim kierowcą :/
Przejdź do wpisu HRT: dwa bolidy na poboczu
13.03.2010 09:39
0
Po prostu myślałem, że to działa w drugą strone, czyli tym 107% jest lepszy czas :D Cos mi sie w głowie pomieszało :P Co nie zmienia faktu ze mnie ten przepis nie przekonuje
Przejdź do wpisu FIA jest za powrotem reguły 107 procent
13.03.2010 00:12
0
Ale, że jak to się liczy? Przecież jak 100% to osoba która chciałaby być w wyścigu musiałaby mieć lepszy czas od zdobywcy PP co jest nonsensem?
Przejdź do wpisu FIA jest za powrotem reguły 107 procent
08.04.2008 23:19
0
@ Leeloo baardzo malo realne, poniewaz BMW musi miec niemca w zespole...
Przejdź do wpisu Red Bull nie chciał zatrudnić Alonso
02.04.2008 15:12
0
A niech robi co chce, kazdy robi z zyciem co mu sie podoba... Moze ktos chce sie go pozbyc z jego stanowiska?
Przejdź do wpisu Mosley przeprasza i nie zamierza składać dymisji