Sztandi
Ostatnia aktywność
avatar
Sztandi

09.10.2014 14:45

0

do kiedy jest ważna ta promocja? :)

avatar
Sztandi

19.08.2014 15:38

0

"W moim zespole w zasadzie tylko ja z nimi walczyłem." A Alonso przepadł na wieki :D

avatar
Sztandi

05.08.2014 10:00

0

Nowy poziom newsów, literówki w tytule :D

avatar
Sztandi

28.06.2014 11:20

0

@16 Virgin->Button łooooo to poleciałeś po bandzie ;)

avatar
Sztandi

28.06.2014 11:13

0

@1 o czym ty mówisz skoro zazwyczaj to Caterham (a wcześniej Lotus) był znacznie szybszy od Virgin/Marussia...

Przejdź do wpisu Fernandes wycofuje się z F1?

avatar
Sztandi

23.06.2014 00:51

0

Williams i McLaren to pseudo zespół? Co ty piszesz? :o

avatar
Sztandi

26.05.2014 16:02

0

@12 Moim zdaniem chodzi tutaj o politykę zarządzania jednostkami napędowymi, że nie mogą ich "żyłować" bardziej niż wyznaczony próg w danym wyścigu, by do końca sezonu ich nie zabrakło ;) Ale to tylko moje domysły. Ogólnie za kilka wyścigów może się dziać bardzo źle w Mercedesie i jak dalej będą tak lekko podchodzić do tego co się dzieje pomiędzy kierowcami, to może się to skończyć jak z Alonso w McLarenie ;) Tylko tym razem to Hamilton przejmie "pałeczkę" od Fernando, a ROS będzie tym faworyzowanym przez zespół (w końcu Niemiec w niemieckim zespole...)

avatar
Sztandi

14.05.2014 15:27

0

@15 Zakaz ruchomej wuwuzeli, padłem :D Pewnie RBR już nad taką pracuje :D

avatar
Sztandi

14.05.2014 11:19

0

Ściągneli trylliard "specjalistów", którzy powiedzą po kilku przejazdach... "No.. emm... faktycznie jest nieco głośniejsze" :D Niech podwyższą limit paliwa i te głupie ograniczenie w chwilowym przepływie i wszyscy będą zadowoleni :)

avatar
Sztandi

14.05.2014 11:15

0

1 kwietnia już było... jak oni potrzebują stada inżynierów do skonstruowania takiej vuvuzeli, którą zrobiłby Pan Mietek w garażu to nie dziwię się, że ich starty w F1 wymagają tak wielkich funduszy :) Mało kiedy tu piszę, ale niech się lepiej nie ośmieszają bo to wygląda co najmniej idiotycznie...

avatar
Sztandi

28.03.2014 09:35

0

Nie ogarniam, niby idą za "trendami", a to w dużej mierze nie przez silniki oszczędzają paliwo tylko przez jazdę na pół gwizdka... Więc jaki to ma sens, równie dobrze mogliby V8 kręcić na 30% i wyszłoby na to samo pewnie :D Cały ten cyrk potwierdza tylko, że downsizing to zło, katalogowo niby te silniki mało palą ale pomiary dokonywane są wg. określonych wytycznych, które nijak mają się do normalnej eksploatacji. Te wszystkie śmiesznie małe silniczki o wielkiej mocy w dolnym zakresie obrotów w ogóle "nie jadą" przez co trzeba kręcić wyżej i marnować przy tym więcej paliwa... Już dajcie spokój, żeby w nowym Mondeo był silnik 1.0... Co się dzieje z tą motoryzacją...

avatar
Sztandi

24.02.2014 09:23

0

To dobrze, że Bernie w takim wieku widzi w ciemności :)

avatar
Sztandi

23.01.2014 20:09

0

Dbają o bezpieczeństwo... taa, dlatego koce grzewcze będą wyeliminowane ;) No chyba, że w ramach oszczędności, bo prąd przecież taki drogi ostatnio :(

avatar
Sztandi

16.01.2014 17:14

0

"zwalniając go ze swoich obowiązków do czasu wyjaśnienia sprawy” - obawiam się, że Berniemu życia nie wystarczy na wyjaśnienie sprawy :(

avatar
Sztandi

13.01.2014 16:27

0

Wolff chyba naoglądał się za dużo memów. "Silniki takie wydajne, Chłodzenie takie problematyczne, wow"

avatar
Sztandi

10.01.2014 14:32

0

Większość tych zmian dyktują ostatnie trendy w motoryzacji, które są tragicznie krzywdzące... Samochody obecnie to już tylko puszki do transportu (w sumie taki był zamysł od początku, ale jednak trochę finezji zawsze by się przydało). Wszystko teraz jest proEKOlogiczne i w ogóle takie zielone i F1 dostosowuje się do obecnych trendów bo to się "sprzedaje". Cieszmy się, że w ogóle jakieś zmiany są bo tak od dziesięciu lat nic by się nie działo i też by wszyscy zrzędzili ;) Może to i upadek tego sportu, ale raczej z powodów ekonomicznych - lecz jako wierny fan od czasów dziecięcych będę oglądał F1 do ostatniego wyścigu :P Choć osobiście czuję, że ta seria przetrwa, choć przez kryzysowe czasy z elitarności wiele nie zostanie...

avatar
Sztandi

22.12.2013 20:48

0

W następnym komunikacie będzie: "Uznaliśmy, że aby było sprawiedliwie, podwójne punkty będą obowiązywały podczas każdej rundy sezonu" - wilk syty i owca cała :D A co do numerów, jakoś nie specjalnie przeszkadza mi ta zmiana ;)

avatar
Sztandi

18.12.2013 16:25

0

69. 6q47 Tu nie chodzi o to, że obecne czasy utrudniają Alonso zdobycie tytułu, bo jeśli chce sie być mistrzem w dzisiejszych czasach, trzeba ogarniać wszystko jak Vettel (wszystko co wokół się dzieje). Po prostu kiedyś było widać upór kierowców i ich charakter, dzisiaj wszystko skrywają PR-owcy, "bo nie wypada". Seb to kompletny kierowca i gdyby nie posiadał odpowiednich umiejętności to na pewno żadnego tytułu by nie zdobył i to wątpliwości nie podlega. Bardziej w swojej wypowiedzi starałem się go bronić, że pomimo iż go nie lubiłem to i tak uważam, że swoje zapracował na to gdzie aktualnie się znajduje. W dawnych czasach też wygrywały bolidy Neweya. I co? Tamte tytuły to też tylko jego sprawka? Nie. Kierowca - czy ma wpływ w 20% czy w 30% (swoją drogą śmieszą mnie takie procentowe rozkłady) na ogólny wynik, to zawsze jest tymi 20%, grunt to je zapewnić żeby zespół wykorzystał 100% możliwości utworzonego bolidu, a nie np w 90 ;) Wszelkie bicie piany na "paluszka" jest bezcelowe - w moich oczach w tym sezonie zyskał akurat sporo, tak jak kiedyś Hamilton :) Obecne zmiany jak dla mnie zabijają ten sport, kierowcy bojący się jeździć w deszczu, podwójne punkty, mniejsze silniki brzmiące jak odkurzacze, przewrażliwieni sędziowie. Brakuje mi tego czaru lat 90-tych i 80-tych (z których nagrania przeglądam na internecie, bo wtedy jeszcze nie stąpałem po naszej planecie :P). "Teraz jest tylko, nie wyprzedze bo odpadnie mi skrzydełko i będę o 0,03s wolniejszy" albo "Coś nie wyjdzie i dostanę karę". Tu nie chodzi o to, czy ktoś zdobywa tytuł po połowie sezonu czy kiedyś indziej, tutaj chodzi o ogólny obraz całego wyścigu. Największy psuja widowiska i rywalizacji to moim zdaniem system DRS...Możliwość używania go w określonych strefach i w określonej sytuacji to nieporozumienie i nigdy zdania na ten temat nie zmienię. Choć szczerze przyznam, w tym sezonie i tak było jeszcze co oglądać ;) I nie mówię tu o modelkach klaszczących przed podium :D

avatar
Sztandi

18.12.2013 16:07

0

Całkiem ładna ta Eddie, choć nie przypominam sobie, żeby jeździła w F1. Za to ten jej facet to jakaś kaszana... Chyba że to jakiś koleś z zespołu :D

avatar
Sztandi

18.12.2013 09:21

0

Przeczytałem tego newsa wczoraj na tym portalu, po słowach Roberta pomyślałem sobie "kurcze, ale będzie zaraz bicie piany w komentarzach". Wchodzę dzisiaj i co? Nie zawiodłem się :) Alonso jest jednym z moich ulubionych kierowców F1, ma w sobie coś z tych "starych" mistrzów, jednak jak widać w obecnych czasach to nie pomaga, a wręcz utrudnia. Nie mniej jednak sprawia, że formuła pomimo tych wszystkich zmian jakie dzieją się od kilku lat jeszcze nie jest totalnie "bezpłciowa" - a tutaj sobie wyprzedzimy z team orders, tutaj w pitstopie jakaś akcja, lament jak Hamilton udowadniał mu w 2007, że potrafi jeździć jego tempem (a nawet szybciej) - szkoda tylko, że czasami w tych zachowaniach tak mało jest sportu. Vettela nie lubiłem od samego początku - już od pierwszego startu w zastępstwie Roberta po wypadku w Kanadzie. Irytowała mnie jego postawa po wygrywaniu wyścigów, ten "paluch"... Kultowe stało się też pokazywanie twarzy "szarej eminencji" F1, Helmuta Marko za każdym razem gdy Sebastian wygrywa ;). Jednak po tym sezonie stwierdzam, że coś on jednak musi potrafić, zresztą jazda bolidem to nie jazda samochodem do kościoła czy tam po bułki do piekarni.. Jeśli bolid ma potencjał to trzeba to umieć wykorzystać i Seb w przeciwieństwie do Marka (którego bardzo lubię) - potrafił to zrobić. Ale za bączki po wyścigu ma duży plus, dawno tego nie widziałem a tak bardzo lubię :D Jeśli tak narzekacie, że wygrywa samochód, to poczytajcie sobie dlaczego Williams wygrywał w latach 90, kluczem do odpowiedzi na to pytanie jest jedna osoba - Adrian Newey. Z niecierpliwością czekam na nowy sezon ponieważ zmiany w stawce mogą dodać wiele pikanterii wyścigom, Alonso vs Raikkonen, no i zobaczymy jak Ricciardo spisze się na tle "paluszka" :)

avatar
Sztandi

13.12.2013 09:53

0

Co czytam komentarze do jakiegoś newsa to flame war... ludzie uspokójcie się, to nie onet.

avatar
Sztandi

14.07.2013 14:08

0

Widzę że forum portalu z miesiąca na miesiąc coraz bardziej równa do poziomu forum onetu... Niedobrze... :(

avatar
Sztandi

27.05.2013 00:13

0

Tu nie chodzi o to że Perez walczył, tylko o jego zadufanie w sobie i to, że nie widzi nic złego w tym, że zniszczył Raikkonenowi wyścig. zdecydowanie pchał się tam gdzie nie powinien, a Kimi to osoba niereformowalna i nie przepuści cwaniaczka tak jak Button czy tam Alonso. Grosjean cały weekend tragicznie a dzisiaj przeszedł samego siebie... Sam wyścig jak najbardziej pozytywnie :)

avatar
Sztandi

28.06.2012 20:20

0

a myślałem, że tylko moja fiesta ma problemy z ładowaniem :)

avatar
Sztandi

08.05.2012 16:15

0

W celu poprawy widowiska proponuję opony Dębica Passio 2, to dopiero będzie degradacja w warunkach wyścigowych! :D

avatar
Sztandi

18.03.2012 09:38

0

62. RoyalFlesh F1 no ale było to chyba za czasów gdy tankowano bolidy podczas pitstopów - a wtedy była afera, że ktoś nie ma paliwa i nie może zatankować, no chyba, że się mylę... pamięć bywa zawodna ;)

avatar
Sztandi

20.07.2011 21:11

0

@Ataru May czepia się pętli Nordschlife , a nie tej na której rozgrywane jest GP... ogarnij sie :]

avatar
Sztandi

29.06.2011 13:15

0

Jak dla mnie takie zmiany są bez sensu, niby technika ma iść do przodu, a FIA ciągle czegoś zakazuje... Jak dla mnie bolidy powinny mieć nawet potrójne dmuchane dyfuzory, kanały F z DRSami (pewnie to awykonalne ale co mi tam) i innymi cudami, żeby tylko były jak najszybsze, wkońcu to F1, całe szczęście te bolidy przynajmniej juz po ludzku wyglądają bo w 2009 sie na nie patrzeć nie dało :] Brak Kontroli trakcji i innych el wspomagaczy mogę zrozumieć, a wręcz popieram tamte zmiany, ale usilnego "zwalniania" bolidów już nie... Co mnie obchodzi ze jakies tam HRT ma mniejszy budżet, jak ma mniejszy niech startuje sobie w GP2, bo ma bolid o podobnych osiągach do tej serii ;)

avatar
Sztandi

26.09.2010 19:58

0

24. fabian Wyprzedził praktycznie bez problemu Masse w ferrari więc gdzie tu niby miał ułatwione zadanie i "nierówne szanse" ??

avatar
Sztandi

15.09.2010 17:55

0

@14 nie jest nie zdecydowany tylko po zerwaniu kontraktu z mercem bencem otworzyła się furtka :D

avatar
Sztandi

03.09.2010 08:26

0

Mnie rozbroił filmik, ludzie płacą kupe kasy za miejsca na prostej startowej i zamiast ogladac to wolą z aparatami latać byle tylko na youtube cos wrzucić. Przeciez relacje mogą sobie obejżeć w TV jak wrócą do domu. To samo było na Renault F1 Team Show, myślałem że mnie skręci, oglądam R29 a tu zaraz 5 gości z cyfrakami wpada i zaczyna nagrywać ;D Jeszcze rozumiem gdyby poczekali aż sobie pójde, ale jak na głowe ludziom wchodzą to już chyba coś z nimi nie tak :D

avatar
Sztandi

25.07.2010 17:56

0

Zabawne, zminimalizowali strate do ROBERTa, nie renault :) Widać renault jest teamem jednoosobowym :)

avatar
Sztandi

27.04.2010 17:56

0

5500 Euro za DWA okrążenia... to chyba jakiś żart.

avatar
Sztandi

14.03.2010 23:05

0

Czego chcecie od Karuna... 4 okrążenia zapoznania z torem i to na dodatek z pustym zbiornikiem, a w wyścigu auto cysterna, najpierw pomyślcie a potem piszcie, że jest kiepskim kierowcą :/

Przejdź do wpisu HRT: dwa bolidy na poboczu

avatar
Sztandi

13.03.2010 09:39

0

Po prostu myślałem, że to działa w drugą strone, czyli tym 107% jest lepszy czas :D Cos mi sie w głowie pomieszało :P Co nie zmienia faktu ze mnie ten przepis nie przekonuje

avatar
Sztandi

13.03.2010 00:12

0

Ale, że jak to się liczy? Przecież jak 100% to osoba która chciałaby być w wyścigu musiałaby mieć lepszy czas od zdobywcy PP co jest nonsensem?

avatar
Sztandi

08.04.2008 23:19

0

@ Leeloo baardzo malo realne, poniewaz BMW musi miec niemca w zespole...

avatar
Sztandi

02.04.2008 15:12

0

A niech robi co chce, kazdy robi z zyciem co mu sie podoba... Moze ktos chce sie go pozbyc z jego stanowiska?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu