komentarze
  • 12. sssebooo
    • 2009-10-31 18:47:28
    • *.lukman.pl

    i też go nie lubie

  • 13. UveMasta
    • 2009-10-31 19:00:30
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    Williams na silniku Coswortha!

  • 14. karolf1
    • 2009-10-31 19:10:51
    • *.aster.pl

    Niezbyt lubię vettela ale wolę go bardziej od kovala, heidfelda, nelsona, romaina, trullego, glocka, buemiego, bourdaisa, webbera, rosberga, nakajimy, buttona, sutila, badoera, fisichellle i troichę bardziej niż Barichellniaka.

  • 15. karolf1
    • 2009-10-31 19:11:36
    • *.aster.pl

    no i bardziej od villeneune

  • 16. AndrzejOpolski
    • 2009-10-31 19:13:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Obaj kierowcy i Christian Horner zapowiadają walkę z Hamiltonem. Chyba zapominają, że jutro najważniejszym przeciwnikiem jest Rubens, który startuje za ich plecami wspomagany przez Buttona. Jak się Red Bulle zapatrzą na Lewisa to może im uciec tytuł wicemistrzowski. A może im się to należy?

  • 17. Gutek
    • 2009-10-31 19:18:54
    • *.home.aster.pl

    moim zdaniem Button bedzie chcial bez przygod dojechac do mety a Vettel bedzie dzielnie bronił pozycji, więcej wątpliwości mam co do Webbera na nowym torze.

  • 18. AndrzejOpolski
    • 2009-10-31 19:26:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. Gutek: jutro nadrzędnym zadaniem dla całego zespołu BRAWN GP będzie walka o wicemistrzostwo dla Barichello i na pewno zrobią wszystko aby tego dokonać. Button nie będzie jechać po punkty ale jako ewentualna pomoc dla Rubensa. Nie przewiduję jakiś nieczystych zagrań lecz na pracę dla tytułu dla Barichello.

  • 19. Skoczek130
    • 2009-10-31 19:29:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No coz, RBR-owcy, McL obecnie wykonuje wybitna prace i nie ma co do tego watpliwosci. A KERS - niczym wisienka na torcie tego cuda. Dla mnie to Oni sa mistrzami swiata 2008, a nie Ferrari!!! :))

  • 20. Ra-v
    • 2009-10-31 20:15:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Mowicie niektorzy tak jakby wicemistrzostwo bylo jakims mega wyroznieniem, sami kierowcy mowia ze im to zwisa, bo liczy sie tylko zwyciestwo i mistrzostwo. "Drugi na mecie jest pierwszym przegranym". Vettel z tym swoim KERS-em robi sie juz nudny, znowu psioczy, tak jakby chcial powiedziec "Jestem najlepszy tylko KERS-u nie mam"

  • 21. Gutek
    • 2009-10-31 20:16:46
    • *.home.aster.pl

    Słusznie, Webber będzie musiał przytrzymać BAR, będzie ciekawie

  • 22. AndrzejOpolski
    • 2009-10-31 20:22:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    20. Ra-v: w tym przypadku nie chodzi o zgarnięcie tytułu wicemistrzowskiego ale o zgarnięcie całej puli przez BRAWN GP a tylko tego im brakuje.

  • 23. Niespokojny
    • 2009-10-31 20:37:41
    • *.tvgawex.pl

    W całej rozciągłości zgadzam się z opiniami nt. McLarena - wykonali wspaniałą robotę, czapki z głów przed nimi, przede wszystkim nie załamywali rąk jeśli chodzi o KERS.
    Ciekawe, jak to będzie w przyszłym sezonie, bez KERS-u? , czy Hamilton za mocno nie przyzwyczaił się do guziczka, dającego trochę więcej mocy i czy mu nie będzie go brakować ; to samo tyczyć się będzie jego partnera, Raikkonena, który również mógł się przyzwyczaić do tego buttona w Ferrari.
    Z RBR kibicuję Webberowi , a Vettela też nie lubię, od kiedy przestał mówić swoim głosem (pisałem już kiedyś). Co to w ogóle za gadka o KERS-ie - takie gdybanie! To może, jak Force India miałaby KERS , to nikt by nie podskoczył ?! ;-)

  • 24. Gosu
    • 2009-10-31 21:41:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Bardzo solidne tempo Red Bull'a. Będzie walka o miejsca 2-3 z Brownami.

  • 25. maniak300
    • 2009-11-01 00:14:34
    • *.lubin.dialog.net.pl

    Vettel bedzie vicemistrzem ...niestety

  • 26. L.H_MClaren
    • 2009-11-01 01:51:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    wszyscy krzyczeli ze kers to gowno wiec do kogo teraz pretensje??

  • 27. niza
    • 2009-11-01 09:33:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cokolwiek by nie powiedział Vettel to i tak będzie źle, mam jakieś deja vu chyba...tak samo było z Hamiltonem rok temu. Tylko, że wypowiedzi Lewisa z poprzedniego sezonu a teraźniejsze Sebastiana to niebo a ziemia, więc ja nie wiem o co chodzi???
    Po raz kolejny i to nie tylko tutaj widzę wielką niechęć do tego chłopaka, nie ma pojęcia czym to jest spowodowane?
    Ja rok temu też nie pałałam sympatią do Hamiltona za te chore gadki o tym jaki on jest super, ale tego u Vettela nie widzę, chyba co poniektórym włącza się "kompleks niemiecki", bo innego wytłumaczenia nie widzę....

  • 28. Marti
    • 2009-11-01 09:47:13
    • *.160.167.2

    27. niza +5 za ten komentarz. Dokładnie w tym tkwi problem, narodowość to główna wada Sebastiana. Mam takie same odczucia. Cóż jednak może Vettel za to, że nie jest Polakiem, Hiszpanem bądź Finem??
    Obawiam się, że Glock także stanie się nielubiany gdy będzie jeździł u boku Roberta. Jemu z czasem też będzie się przypinało arogancję, egoizm i pyszałkowatość. Nie chcę uogólniać, lecz w przekroju sprawa tak właśnie wygląda, niechęć do Vettela wyraźnie się zwiększyła i nie różnych forach nie brakuje określeń typowo kompleksowych na pewnym tle.
    Pozdrawiam :-)

  • 29. niza
    • 2009-11-01 10:05:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti, właśnie najprawdopodobniej Glock zostanie partnerem zespołowym Roberta, do tej pory chłopak był raczej lubiany w naszym kraju, ale nawet nie wie co go teraz czeka ze strony niektórych Polaków hehe. Timo strzeż się, bo możliwe, że nadchodzą dla Ciebie ciężkie czasy :P
    A wracając do Vettela, proste: chłopak odnosi sukcesy, ma talent, a że jest Niemcem to trzeba go nie lubić oraz zgnoić i basta!
    Również pozdrawiam :)

  • 30. ubik
    • 2009-11-01 10:45:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tia. Odnosi sukcesy, ma talent, jest Niemcem.
    Jest także zarozumiały. Pierwsze, drugie i trzecie nie mają związku z czwartym.
    A po piąte ( przez dziesiąte ) jest nieodporny psychicznie, przez co jest nieprzewidywalny, w tym złym znaczeniu tego słowa.
    Zawodnika można lubić, albo nie. Zarzucanie tym, co nie lubią Wentyla ksenofobi, jest głupie. Każdy z nas może zrobić ranking, kogo lubi, a kogo nie. I nic więcej z tego nie wynika.

  • 31. grzes12
    • 2009-11-01 11:07:03
    • *.146.146.53.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Absolutnie nie zgadzam się z wami @ niza & @ Marti ze niechęć do Vettela jest spowodowana "kompleksem niemieckim" zwłaszcza ze nie przeczytałem powyżej postu który byłby antyniemiecki . A wysuwanie tego typu argumentów jest poniżej pasa , gdyż ciężko jest udowodnić że jest inaczej . Niezależnie od tego czy byłby Japończykiem , Włochem czy Hiszpanem i tak się zachowywał i wypowiadał jak on zarzucałbym mu arogancję i pyszałkowatość, i tak samo twierdzę w przypadku Hamiltona (Angola) i co, znaczy się ze mam kompleks brytyjski ? , chociaż uważam ze jako kierowca jest z nieco wyższej półki ? Także Brazylijczyk Piquet jest taki sam .....
    Wracając do wypowiedzi Vettela ,to on chyba nie rozumie ze na 99,9% żeby nie ten KERS i to ze z początku zespoły fabryczne na jego postawiły to by w tym sezonie w ogóle by nie zaistniał jako kierowca walczący o tytuł mistrzowski , który zresztą poprzez swoje błędy zaprzepaścił.

  • 32. dick777
    • 2009-11-01 11:35:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31.grzes12: Masz całkowitą rację! W Polsce generalnie nie lubi się ludzi butnych i zarozumiałych, więc tacy Hamiltonowie i Vettelowie, zawsze będą mieli wśród Polaków pod górę. W innych kulturach lubi się pyszałków, ale to nie znaczy, że mamy się na nich wzorować.

  • 33. maniak300
    • 2009-11-01 11:37:25
    • *.lubin.dialog.net.pl

    Team Orders ...ciekawe, kto bedzie bardziej szczwany podczas wyscigu :]

  • 34. major.
    • 2009-11-01 12:51:18
    • *.206.114.28.static.telsat.wroc.pl

    Swietne wytlumaczenie, gdyby nie ten cholerny KERS to bylby mistrzem. ale z tego Vetela palancina

  • 35. niza
    • 2009-11-01 12:55:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grzes12, jest między nami taka różnica, że Ty widzisz u niego pyszałkowatość i arogancję, a ja tego nie widzę. Jak dla mnie chłopak jest sympatyczny i ambitny, wie czego może oczekiwać od życia i zna swoją cenę. Zupełnie inaczej zachowywał się w tamtym czy jeszcze poprzednim roku Hamilton, jasno dawał do zrozumienia, że jest najlepszy w stawce. Ja tego u Vettela nie widzę, nie wiem może jestem ślepa, albo nie umiem czytać.
    "Samochód zachowuje się dobrze, wydaje się tylko, że nasz przycisk KERS, który mamy na kierownicy, nie działa! Ale zobaczymy. Uważam, że mamy dobre tempo wyścigowe i samochód staje się coraz lepszy. Patrzę z optymizmem na jutro". Większość ludzi w tej wypowiedzi widzi arogancję, ze mną chyba w takim razie faktycznie jest coś nie tak, bo ja tego nie dostrzegam....

  • 36. Marti
    • 2009-11-01 13:13:51
    • *.160.167.2

    @ 30. ubik, 31. grzes12 & 32. dick777 - nie zgadzam się z Wami, nie odbieram Vettela jako pyszałka i zarozumialca, wręcz przeciwnie, to jeden z najsympatyczniejszych kierowców w stawce. Pyszałkiem to mogę nazwać takiego Heidfelda np. lub obecnego miłościwie nam panującego mistrza świata, który daje wyraźnie do zrozumienia, że Vettel jest gorszym kierowcą i tytuł stracił z powodu własnych błędów (owszem popełnił błędy, lecz awarie silnika też się przyczyniły do przegranej walki, gdyby dowiózł te wszystkie utracone punkty, to on byłby dziś mistrzem >wg mnie<).
    Button powiedzial też, że gdyby MSC jeździł w Red Bullu, to musiał by bardziej walczyć, gdyż byłby mocniejszym rywalem od Vettela. Po co ten przytyk w stronę Sebastiana? To jest dopiero pyszałkowatość. Niech się lepiej skupi na sobie, bowiem jakoś zapomina o swoim mega-szczęściu w postaci Rossa Brawna, gdyż to głównie on jest ojcem jego sukcesu. Z Buttona nigdy żaden rewelacyjny kierowca nie był i nie będzie.
    Apropos Vettel: przed chwilą był reportaż w TV, małe podsumowanie sezonu, gdzie Vettel m.in. wyraźnie powiedział, iż przegrał walke o tytuł z powodu własnych błędów oraz awarii silnika, że w przyszłym sezonie także chce walczyć o majstra oraz że w jego oczach Button jest godnym mistrzem świata. To też pyszałkowatość, tak??

    Oczywiście każdy może kibicować komu chce i lubieć kogo chce, ma prawo ktoś nie lubieć Vettela, tak samo jak ja nie lubie innych kierowców. Nie twierdzę, że każdy kto nie lubi Vettala nie lubi go z powodu jego narodowości, lecz gdy widzę komentarze, w których ktoś określa Vettela jako "niemiaszka" to przekaz jest dla mnie jasny.

    grzes12 - pośledź przez chwilę komentarze na innych stronach nt. Vettela, to może chociaż trochę mnie zrozumiesz ;-)
    To wszystko na ten temat, gdyż nie chcę się znowu w niego zagłębiać :-)

  • 37. Marti
    • 2009-11-01 13:18:09
    • *.160.167.2

    grzes12 - także moim zdaniem porównanie Vettela z Hamiltonem jest kompletnie nietrafione

    niza - nie wiesz, że każdą wypowiedź można interpretować w dowolny sposób? ;-)))

  • 38. kumahara
    • 2009-11-01 13:23:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto nie lubi Niemców ten jest ksenofobem, kto nie lubi Żydów ten jest antysemitą, kto nie lubi Hamiltona ten jest rasistą - ludzie opanujcie się...

  • 39. niza
    • 2009-11-01 13:29:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti, a no można, można, widzimy to tutaj doskonale :P Masz rację, porównywanie tych dwóch zawodników jest troszeczkę nijakie, Ci dwaj mają zupełnie inne postawy wobec siebie i swojego otoczenia.
    Nie chcę ciągnąć dalej tego tematu, ale nie zmienię swojego zdania, że takiego Vettela nie lubi się przede wszystkim za to, że odnosi sukcesy w tak młodym wieku + to, że jest Niemcem. Koniec, kropka.

  • 40. Smola
    • 2009-11-01 13:34:33
    • *.adsl.inetia.pl

    Hamilton Pociśnie.... niemiłosiernie :-)

  • 41. tych
    • 2009-11-01 13:44:40
    • *.mas.abpl.pl

    Usunięty

  • 42. grzes12
    • 2009-11-01 20:04:36
    • *.146.143.168.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No właśnie zgadzam się z wami , ze tej rozmowy nie ma co dalej ciągnąć ..... Tak samo jak nie zmienię swojego zdania ze większość osób oceniających kierowców ( Vettela , Hamiltona , Piqueta ) nie patrzy na ich narodowość... tym bardziej @ niza na wiek
    @ Marti Zgadza się ze z ust Buttona takie słowa nie powinny były paść ,chociaż zgadzam się z ich treścią


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo