komentarze
  • 27. Moralez
    • 2009-05-23 17:00:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    To że BMW jest słabe to wiemy już od początku sezonu, wieszanie na nich psów, narzekanie i frustracje nic nie dadzą. Lepiej zastanówmy się dlaczego tak jest i jakie są szanse na przyszłość żeby to zmienić. Moim zdaniem cała konstrukcja F1.09 to wyjątkowy niewypał i pomimo zmian jakie starają się wprowadzić inżynierowie sezon jest już stracony, to nie tylko kwestia słabego pakietu aero, na całokształt wpływa więcej czynników. Nie traktujcie tego jak ironię zeszłorocznej wypowiedzi Tissena, ale BMW faktycznie powinno odpuścić już ten sezon i zacząć konstruować bolid od podstaw. Za bardzo podczas przygotowań do tegorocznych startów skupiono się na Kersie, który jak się okazuje nie jest takim plusem jak sądzono, dodaje co prawda trochę energii, ale kosztem gorszego zbalansowania bolidu. Red Bull spisuje się w tym roku kapitalnie pomimo braku Kersu, jak i podwójnego dyfuzora - to po prostu dobrze skonstruowany bolid. BMW potrzebny jest wstrząs konstrukcyjno - organizacyjny, nowi ludzie, nowe koncepcje.

  • 28. feels3
    • 2009-05-23 17:04:24
    • *.chello.pl

    @27. Moralez - ale dlaczego mamy się my zastanawiać? To oni są od tego, a my od tego żeby czerpać przyjemność z oglądania tego. A tak swoją drogą, to jedno tylko ratuje w moich oczach BMW, to ten ciągle zmieniający się regulamin, tu faktycznie ciężko się wtrzelić.

  • 29. feels3
    • 2009-05-23 17:05:44
    • *.chello.pl

    Brown się wtrzelił, Redbull się wstrzelił, ale sądze że stare wygi jak Mclaren i Ferrari mając doświadczenie z poprzedniej dekady w końcu dobije się na swoje miejsce.

  • 30. Niespokojny
    • 2009-05-23 17:06:30
    • *.tvgawex.pl

    Nick chce chyba wyśrubować swoj rekord, tak by długo, długo go nikt nie pobił !

  • 31. lukasz1
    • 2009-05-23 17:31:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tor w Monaco jest taki ciasny że nawet jak będą zatankowani do pełna to i tak nikt ich nie wyprzedzi :)

  • 32. Grellenort
    • 2009-05-23 17:33:12
    • *.satfilm.net.pl

    A jak to szło "w Manako możemy sprawić niespodziankę" i co? Jeśli niespodzianką miało być trafienie kompletnie na koniec stawki, to coś im nie wyszło bo ten obrazek od początku sezonu oglądamy.

  • 33. Grellenort
    • 2009-05-23 17:33:37
    • *.satfilm.net.pl

    *Monako

  • 34. Niespokojny
    • 2009-05-23 17:40:30
    • *.tvgawex.pl

    Lepiej, jak daliby sobie spokoj i oszczędzili silniki, ale pewnie muszą jechać, więc niech jadą, wszystko może się zdarzyć, że nawet jak będą zatankowani po korek, to i tak będą musieli dać się wyprzedzić przy dublowaniu. :-)

  • 35. Dr Prozac
    • 2009-05-23 18:01:05
    • *.2a.pl

    Również obawiam się ze BMW już nic w tym sezonie nie zdziała. Co więcej, będzie im trudno w tej sytuacji bez większej rewolucji regulaminowej w kwestiach technicznych wrócić do czołówki. Musieliby poczynić znacznie większy postęp z sezonu na sezon niż ich rywale. Trzeba było rewolucji technicznej żeby zespoły z końca stawki trafiły na początek (sama rewolucja nie wystarczyła, Honda cały poprzedni sezon zajmowała się pracami nad nowym bolidem)..

  • 36. felek08
    • 2009-05-23 18:07:02
    • Blokada
    • *.231.202.83

    ciaptak: jak mogą testować między gp jak testy w trakcie sezonu są zakazane

  • 37. Wojciech5
    • 2009-05-23 18:07:31
    • *.sml.pl

    Witam wszystkich. Wytworzona w BMW sytuacja powoduje, że coraz bardziej zaczynam odczuwać rozgoryczenie niepowodzeniami Roberta. Nie mam do niego żadnych pretensji, bo wszyscy zgodzimy się co do jednego ten CHŁOPAK ma TALENT. W tym sporcie to jednak nie wszystko. Liczy się sprzęt, który swoim zaawansowaniem przekracza czasami możliwości pojmowania. W prównaniu do zeszłego sezonu, obecny bolid na tle pozostałych w stawce jest gorszy, by nie powiedzieć czegoś więcej. Dlatego tym większy mam żal do szefów BMW, że położyli w drugiej cześci sezonu 2008 starania o mistrzostwo dla Kubicy. Wtedy pojawiła się szansa nie dla zespołu, bo klasyfikacja konstruktorów była poza zasięgiem, ale dla kierowcy zespołu, a to przecież korzyść obopólna. Taka szansa dla BMW w najbliższej przyszłości długo się nie nadaży. Chciałbym się mylić, ale z racji tego, że jestem historykiem i pamięć u mnie funkcjonuje bez zastrzeżeń, jeszcze długo nie zapomnę BMW, że wtedy zostawili Roberta samego i zajęli się F1'09. Pozdrawiam.

  • 38. ziyon
    • 2009-05-23 18:13:25
    • *.miedzyrzec.net.pl

    Żenua...

  • 39. Piotre_k
    • 2009-05-23 18:19:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Theissenowi ciągle się wydaje, że skonstruowali super bolid, tylko mają drobne nieprzewidziane problemy. Im szybciej przyjmie do wiadomości, że są w ciemnej d... i żadne analizowanie przyczyn pojedynczych problemów nic nie da tym lepiej. BMW jest teraz mniej więcj tam gdzie rok temu była Honda.

  • 40. grzes12
    • 2009-05-23 18:31:00
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Myślę ze BMW popełniło błąd zimą ze zbyt szybko uwierzyli ze ich bolid jest szybki,gotowy wygrywać wyścigi i zamiast szukać nowych lepszych rozwiązań cała ich uwaga skupiła się na KERS i cwaniakowaniem jak by tu ze słabszego kierowcę w zespole zrobić mistrza,bo co Niemic w Niemieckim zespole był by MŚ,to nie jakiś tam Polak i w pewnym momęcie cała ich uwaga skupiła się na Nicku,widać to było na przykładzie dni testowych obu kierowców A do tego system KERS który nadawał się tylko do zamontowania w samochodzie NIcka najlepiej o tym świadczy Ich upór i konsękwencja przynajmniej w tym przypadku okazała się skutecznaze na dzień dzisiejszy Nick ma więcej punktów od Roberta.Tylko tyle ze podczas testów okazało się ze ich prędkość jest słaba i zaczeły się tłumaczenia i szukanie lepszych rozwiązan ale niestety w tym momęncie to było już po zawodach ,a do tego okazało się ze cały zespól do wprowadzenia jakich kolwiek poprawek potrzebuje dwa razy więcej czasu jak inni.Ale mam nadzieje ze w Turcji moze będzie lepiej chociaż jest to niestety mało prawdopodobne.A najgorsze jest to ze Kubica pomału "zaczyna pękać" i moze się okazać ze nad czym pracował dwa lata pójdzie w zapomnienie bo tym złomem nie idzie jechać .A niestety tak już jest w sporcie ze jesteś taki jak twój ostani wyścig

  • 41. obi216
    • 2009-05-23 19:12:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica jest wściekły , to widać - ale nie pęka..........

  • 42. Skoczek130
    • 2009-05-23 19:24:00
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Gdyby nie "bączek" Glocka, Robert mógłby awansować. Jednakże nie jest to żadna satysfakcja, gdyż oni mieli walczyć o tytuł. Rozumiem, dyfuzor i takie rzeczy, ale niech spojrzą na Macka i Ferrari. Oni jakoś wybrnęli z kłopotów i walczą. To właśnie świadczy o samym zespole. Teraz wychodzi ich amatorszczyzna i brak doświadczenia. Tak więc na punkty raczej nie ma co liczyć. Ja teraz czekam na Turcję, gdzie mam nadzieje, będą konkurencyjni na wejście do Q3 i bezproblemowe punkty. Jeśli nie tam, niech skupią się na 2010 roku i niech nie spieprzą roboty, jak teraz. Nawet KERS im nie wyszło, chociaż tak nad nim pracowali, ehh!!!

  • 43. grzes12
    • 2009-05-23 21:23:40
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    41 obi216 Mam nadzieję ze to ty masz rację!

  • 44. RoninRonin
    • 2009-05-23 21:26:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczycie że wygrają ostatni wyścig, bo wszyscy inni będą cofnięci 10 miejsc do tyłu z powodu nadprogramowych silników. Na to liczy Thaisen ... ciekawe czy liczy też, że będzie w 2010 szefem zespołu ...

  • 45. walerus
    • 2009-05-23 21:32:39
    • *.adsl.inetia.pl

    wiemy że jesteście słabi = piwko wieczorem....

  • 46. arba
    • 2009-05-23 22:27:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Barcelonie krok do przodu w Monaco dwa do tyłu

  • 47. Raven89
    • 2009-05-23 23:17:28
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Może im się uda włamać do parku zamkniętego i podpieprzyć dwa bolidy Brawn GP.Wystarczy przemalować i po kłopocie.Ale by się jutro Button i Barichello zdziwili jakby ich do BMW wsadzili na starcie :D

  • 48. witcher1976
    • 2009-05-23 23:49:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    trzeba zmienić stajnię to dla roberta jedyne wyjście żeby się rozwijać kolejne gp i kolejna wtopa a miało być tak pięknie.jednym słowem kaszana.jedyna strategia jak jeden z kolegów wcześniej napisał pod korek zatankować i gaz do dechy niema co kombinować

  • 49. witcher1976
    • 2009-05-24 00:09:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wyjaśnię skrót BMW będziesz miał wypadki w przypadku roberta pasuje jak ulał.
    strategię to mu zawsze dopasują jak ulał.strategia dla robrta na wyścig w monako zmienić barwy na BRAWN GP i pierwsze miejsce murowane

  • 50. cayman
    • 2009-05-24 02:28:16
    • *.chello.pl

    PLus jest taki, ze kers mają juz opracowany,a kers ma byc obowiązkow w przyszłym roku. A to znaczy że Brown będzie potrzebował KERS. Podobnie jak inni którzy teraz nie mają. A to z kolei wpłynie na ich bolidy. Znowu wielka niewiadoma :-)

  • 51. cayman
    • 2009-05-24 02:28:33
    • *.chello.pl

    Brawn*

  • 52. smus80
    • 2009-05-24 09:38:16
    • *.196.253.30.threembb.co.uk

    ROBERT moja rada; na silę do przodu ,niepatrz na bolid przed toba Możesz niedojechać , ale przynajmniej moze sie wywalczyć pierwszy punkt!!!!!!!!

  • 53. zwierzak
    • 2009-05-24 11:37:15
    • *.26.2.martel.pl

    Ciaptak - zapoznaj się z regulaminem F1 a będziesz wiedział wszystko na temat testów w sezonie 2009. Stare pierdoły rządzące F1 wymyślają herezje i tak się dzieje. Zespół, który ma przewagę w pierwszym wyścigu - ma duże szanse na utrzymanie jej do końca sezonu. Wszystkiego nie da się zrobić na symulatorach i w tunelach aerodynamicznych.

  • 54. DawidJP
    • 2009-05-24 19:32:01
    • *.centertel.pl

    BMW ? yyy to oni jeszcze sa w formule 1 ? no to jestem zaskoczony... Robert szybciej by gokartem smigał niz tym niby bolidem...

  • 55. mario1541
    • 2009-05-29 16:23:02
    • *.toya.net.pl

    DawidJP ma rację... chyba xd

  • 56. mario1541
    • 2009-05-29 16:23:19
    • *.toya.net.pl

    xD

  • 57. Ilona
    • 2011-02-15 23:49:13
    • *.net.stream.pl

    schön


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo