ebbpp
Ostatnia aktywność
avatar
ebbpp

20.04.2013 18:26

0

lol-może tam być gorąco: 6. Adrian Sutil Force India 7. Mark Webber Red Bull 8. Kimi Raikkonen Lotus 9. Lewis Hamilton Mercedes 10. Jenson Button McLaren 11. Romain Grosjean Lotus

avatar
ebbpp

17.03.2013 14:24

0

Brawo Kimi! Widać, że i w tym sezonie uda Ci się namieszać w stawce.

avatar
ebbpp

17.03.2013 02:17

0

A Renault jak zwykle w środku stawki... a już takie wypowiedzi były, że wyglądało że nie wiadomo jakie autko mają... a tu jak zwykle.

avatar
ebbpp

18.12.2010 20:06

0

Ludzie - spokojnie, Kubica to nie Loeb, ale pokazuje że jest bardzo dobrym kierowcą i gdyby startował w rajdach regularnie to by miał szansę to mistrzostwo zdobyć.

Przejdź do wpisu Pechowy finisz Kubicy

avatar
ebbpp

20.11.2010 14:44

0

UUU-Mercedes zaczyna być groźny

avatar
ebbpp

18.11.2010 09:55

0

No cóż-wyczytałem na innym serwisie,że Boiler tak się zachwycił jazdą Pietrova w Abu Zabi,że w wywiadzie powiedział,że generalnie szanse Pietrova są bardziej pozytywne niż negatywne a szanse na kogoś innego są nikłe

avatar
ebbpp

16.11.2010 12:19

0

Robert też odegrał decydującą rolę-przez wiele okrążeń wstrzymywał Hamiltona-jakoś o tym nikt nie pamięta...

avatar
ebbpp

13.11.2010 17:11

0

W teorie spiskowe nie do końca wierzę-jeśli Robert pokona Rosberga(jeszcze niby taka szansa jest) to przełoży się też to na Renię,chociaż z drugiej strony w konstruktorach już przegrali ;)

avatar
ebbpp

13.11.2010 17:03

0

Czyli znowu mechanicy dali ciała w Renault-tak trzymajcie na pewno w ten sposób zdobędziecie mistrzostwo.

avatar
ebbpp

13.11.2010 16:59

0

"Robert próbował wszystkiego, ale miał za mało przyczepności oraz nadsterowność" czyli jednak ustawienia a nie wina Roberta-dziękujemy mechanikom Renault za super ustawiony balans -cheers

avatar
ebbpp

13.11.2010 15:18

0

Nie wiem czyj błąd-ja chętnie poczekam na konferencję z Kubicą bo wg.mnie źle był ustawiony bolid

avatar
ebbpp

13.11.2010 15:01

0

@30 Mam nadzieję,że dobrze się czujesz będąc w grupce antyfanów Roberta bo jakoś Ci co się znają widzieli,że bolid dzisiaj źle ustawiony a wszyscy specjaliści i kierowcy w Formule 1 uważają Roberta za ścisłą czołówkę.

avatar
ebbpp

13.11.2010 14:50

0

Już było widać po Q1,że coś nie gra z ustawieniami-masakra-czemu jakoś inni mogą ustawić bolidy a Renia nie?

avatar
ebbpp

13.11.2010 14:47

0

Kurcze-nie myślałem,że znowu coś mechanicy nie dograją,żartowałem z tą skrzynią a się okazuje że samochód znowu skopany na wyścig...

Przejdź do wpisu Q1 dla Alonso

avatar
ebbpp

12.11.2010 15:35

0

Czemu? Alonso by objechał Kubicę na starcie-by cisnął a Webber by nie dał się wyprzedzić i by zrobił z nim kraksę,zaś Hamilton by cisnął za Vettelem aż temu by się spalił silnik i na mecie Hamilton zdobywa mistrzostwo a Robert drugi :).

avatar
ebbpp

12.11.2010 15:21

0

I tak pewnie dla odmiany mu władują skrzynię kangura zamiast właściwej-ach taka mała pomyłeczka...

avatar
ebbpp

08.10.2010 14:54

0

Jak przebiegła nauka toru w wykonaniu Witalija? „Myślę, że dobrze się spisał. Udało mu się znaleźć około pół sekundy za Robertem, możemy się spodziewać lekkiej redukcji tej straty podczas jutrzejszych sesji”. Taaaa-ja bardziej liczę,że Pietrow podczas kwalifikacji zwiększy tą różnicę.

Przejdź do wpisu Porównawcze sesje Renault

avatar
ebbpp

26.09.2010 23:41

0

Problem polega,że to zrobił :) tylko na Heidfeldzie :).

Przejdź do wpisu Hamilton nie myśli o tytule

avatar
ebbpp

26.09.2010 18:25

0

Tempo też złe nie miałeś-ciekawe jakbyś się spisywał w Renault.

avatar
ebbpp

26.09.2010 18:19

0

Ja nigdy fanem Hamiltona nie byłem i uważam,że jest zarozumiały i jeździł tak jakby tylko on się ścigał to tak jak parę osób powyżej przyznaję,że według mnie więcej winy było po stronie Webbera. Zresztą naprawdę Hamilton jeździ coraz lepiej w tym sezonie. Ciągle wojownik, ale już nie taran uliczny. Dojrzał.

Przejdź do wpisu Hamilton nie myśli o tytule

avatar
ebbpp

26.09.2010 17:46

0

76.To chyba widzieliśmy różne wyścigi. Ja widziałem jak Pietrow zaliczył po błędzie uślizg tylniej osi, którą Robert wykorzystał-ale może się nie znam. W końcu ekspertem nie jestem.

avatar
ebbpp

26.09.2010 16:47

0

13. I owszem tylko,że wielu z tamtych miało porównywalne lub nawet znacznie lepsze maszyny jak Massa.

avatar
ebbpp

24.09.2010 19:30

0

"Ciężko pracowałem aby dostosować mój styl do obiektu i samochodu"-to też jest dobre:) Vitek a jaki masz styl? Im wolniej tym lepiej?

avatar
ebbpp

11.09.2010 00:13

0

„Sesje przebiegły pomyślnie, ale był to dzień nauki"- Vitek nadal się uczy? "Nadal musimy znaleźć kilka dziesiątych części sekundy aby zmieścić się w czołowej dziesiątce"- i ma strasznie wysokie aspiracje,wow.

avatar
ebbpp

09.08.2010 15:10

0

Niom-przy pomocy team orders i założeniu bratobójczych walk innych to jasne,że Alonso wygra. Nie miałem nic do niego-ale jak dla mnie staje się coraz bardziej przemądrzały. Gdzieś też czytałem, że jak był w Renault a już podpisał kontrakt z Ferrari to był z niego tam też kawał chama mającego też wszystko w tylniej części ciała.

avatar
ebbpp

22.07.2010 10:00

0

Ataru-w pełni popieram Twoje zdanie o incydencie.Co do odpowiedzi o wywiezieniu na trawę jakbyście zobaczyli powtórkę to byłoby jasne,że gdyby Robert na tym zakręcie nie wypchnął Alonso(który prawdę mówiąc był nawet milisekundę przed Robertem) to następny zakręt był w prawo(czyli od strony Alonso) i ten by go na nim wziął. Kara dla Alonso sprawiedliwa a Robertowi bardzo kibicuję ale tutaj był akurat hamem.Co do opóźnionej decyzji sędziów-fakt-tylko nie zapomnijcie też,że podobno sędziowie wpierw prosili Ferarkę 3x aby Alonso oddał pozycję-podobno chcieli zakończyć tylko na upomnieniu,ale jak się Ferrari nie zastosowało to dostało karę. Co do zmian regulaminu-uważam jak większość tutaj-przepisy są dziurawe i sędziowie są czasami stronniczy, ale akurat ta zmiana to jest absurd i faktycznie Ferrari to robią się "święte krowy".

avatar
ebbpp

11.07.2010 17:06

0

No cóż-pierwsza awaria Kubicy. Każdemu może się zdarzyć. Ciekawe czy Alonso jest nadal przyjacielem Kubicy po tym jak Kubica wpierw go wziął na starcie, potem nie dawał się wyprzedzić a na końcu walczył o swoje domagając się kary?

avatar
ebbpp

10.07.2010 11:55

0

Niom-ale ten tekst,że opony muszą mieć zmniejszoną żywotność bo kibice oczekują widowiskowości i częstszych pit-stopów zupełnie mnie rozbroił. Niech jeszcze ustali,że na którymś zakręcie będą wysypane gwoździe-tak dla widowiskowości, zamienią przedni spoiler na wersję papierową tak dla widowiskowości i kierowcy będą jechać z lekko przedziurawionym bakiem-tak dla widowiskowości :D

avatar
ebbpp

09.07.2010 20:41

0

Przy okazji mały off-topic- słyszeliście o rewelacjach Ecclestona na temat opon? :D. Przepraszam adminów z góry, ale nie znalazłem nigdzie indziej dyskusji na ten temat.

avatar
ebbpp

09.07.2010 20:31

0

Czyli jednak nie ma kanału f :/ -no cóż. Albo mocne kwalifikacje, albo znowu jazda za jakimś Wiliamsem lub Force india

avatar
ebbpp

07.07.2010 16:18

0

A odnośnie dokładnej lokalizacji i dojazdu samochodem- wyszukiwarki naprawdę nie gryzą (nazwa obiektu Tor Poznań)

avatar
ebbpp

07.07.2010 16:15

0

17. Prawdę mówiąc dojazd innym środkiem niż samochód lub samolot jest beznadziejny (tor jest niedaleko lotniska). Najlepiej wysiąść z pociągu na Głównym i jechać pośpieszną L na lotnisko i dalej piechotą, albo z przystanku Bałtyk(niedaleko dworca głównego) jedzie 48 na ulicę Perzycką i też trzeba stamtąd przejść już piechotą. Jest jeszcze parę dni może MPK Poznań stworzy jakiś dodatkowy kurs-zobaczymy.

avatar
ebbpp

26.06.2010 17:47

0

"To nie jest nasz najmocniejszy tor i dodatkowo przypomina on parking Tesco" lol To jadę z moim seicento na parking Tesco i będę mógł poczuć prawdziwą atmosferę formuły 1 lol

Przejdź do wpisu Red Bull powraca na szczyt

avatar
ebbpp

26.06.2010 17:44

0

"Jednakże stwierdziliśmy, że lepiej będzie, jeżeli w wyścigu wystartujemy na miękkich oponach, dzięki temu nie musimy mieć długiego stintu właśnie na tych mieszankach.” No nie wiem-jakby na ostatnie parę kółek by mu założyli nie wiem czy by nie było lepiej-zobaczymy.

avatar
ebbpp

26.06.2010 17:34

0

Jak dla mnie ewidentny błąd strategi, ale zobaczymy. Skoro Renault wiedziało,że twardsza jest lepsza to nie wiem czy lepiej nie było jechać na "gorszej" miękkiej na samym końcu wyścigu.

avatar
ebbpp

25.06.2010 19:34

0

Kubica-"Całkiem łatwo było je ocenić, a ja byłem w stanie poczuć różnicę w bolidzie." Pietrow-"Sesje spędziłem na przyzwyczajaniu się do zachowania bolidu" Ja chyba czegoś tutaj nie rozumiem..jeżdżą w tym samym zespole nie? i tym samym samochodem,nie? Jeśli tak to czemu Kubica mógł testować a Witek zaledwie przyzwyczajał się do bolidu?

avatar
ebbpp

21.06.2010 13:29

0

Robert wyjątkowo optymistycznie patrzy na temat. Daje to sporo nadziei na przyszłość. Przynajmniej Robert wierzy w zespół.

avatar
ebbpp

14.06.2010 10:29

0

A ja Wam powiem,że widzę to wszystko całkiem optymistycznie. Zobaczymy w następnym wyścigu. Na początku i na końcu(jeszcze na twardej mieszance) Robert miał tempo Red Bulli. Wydaje mi się,że Renia dobiła do czołówki-tylko McLareny są poza zasięgiem obecnie(no może poza słabszymi okresami jazdy Buttona :)).

avatar
ebbpp

14.06.2010 10:21

0

Zgadzam się z przedmówcą. Schumacher zepchnął Roberta na trawnik. Możecie mieć inne zdanie,ale Robert już był po prawej stronie jak Schumacher zjechał. Wyprzedzanie Massy jak dla mnie było ok-komentatorzy krytykowali Schumachera,ale jak dla mnie nie było tam jego winy. Pierwsze wyprzedzanie Liuzziego też nie było dla mnie do końca czyste ze strony Schumachera. Reasumując Schumacher dzisiaj nie miał tempa i pokazał że nie zapomniał w jaki sposób on broni pozycji(czytaj wszystkie chwyty dozwolone).Jak dla mnie los okazał się sprawiedliwy w tym wyścigu.

avatar
ebbpp

09.06.2010 14:31

0

yxzabc. Dobrze obserwując widać, że zarówno Hamilton jak i Vettel są kierowcami nr 1 w swoich zespołach. Co do Mercedesa nie znam opinii zespołu, ale znam Schumachera z przeszłości i jak zacznie się walka o pozycję to się nie zdziwię jak zaczną się wypychania Roberta na trawnik itp.

avatar
ebbpp

09.06.2010 13:49

0

No i kończą się jakiekolwiek opcje. Ferrari zajęte. W Red Bullu Webber kolejny rok,zresztą Vettel+Kubica niezbyt to pasuje, McLaren-Robert+Hamilton to też będzie masakra, Mercedes-przy Schumacherze podobnie jak w McLarenie. Hmm chyba zaczyna brakować zespołów-cała reszta wolniejsza więc chyba Robert skazany na Renówkę na najbliższe lata, bo raczej nie przejdzie do Saubera czy Wiliamsa. Chyba,że Lotus nagle wybije się do przodu-podobno historia pokazuje,że to jest realne.

avatar
ebbpp

09.06.2010 11:28

0

po tym artykule wygląda na to,że kto da więcej Berniemu "w łapę" ten będzie dostarczał opony.

avatar
ebbpp

28.05.2010 14:38

0

No cóż Merce raczej odjechały od Reni, ale dobrze że ciągle Renault może się ścigać z Ferrari. Przy niespodziankach może być nawet podium, ale punkty powinny być raczej na 100%.

avatar
ebbpp

17.05.2010 02:33

0

Popieram-co to za regulamin,który można interpretować jak się chce. Nie lubię Szumachera,nawet bardzo, ale jak dla mnie samochód zjechał-zielona flaga-można wyprzedzać. Ciekawe czemu wszystkie 3 pierwsze renault przyspieszyły po zjeździe-wiedziały że zaczyna się wyścig na paręset metrów

avatar
ebbpp

07.04.2010 10:34

0

lol To ja chcę być vice-prezesem-a co. Jak Massa i Vetel mogą.

Przejdź do wpisu Schumacher ponownie w GPDA

avatar
ebbpp

06.04.2010 16:19

0

Głodny-dokładnie. BMW przygotowywało poprawki raz na prawie pół sezonu. Renia widać,że się stara.

avatar
ebbpp

29.03.2010 22:27

0

Jakość ten link na justintv nie działa :( Gdzie on-line jeszcze leci?

avatar
ebbpp

03.02.2010 11:15

0

Hiszpanie górą :D

avatar
ebbpp

01.02.2010 14:39

0

R30 wygląda na bardziej opływowy-mam nadzieję,że to wystarczy

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
ebbpp

23.12.2009 13:42

0

Chyba ankieta się zdezaktualizowała......

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu