Wszystko wskazuje na to, że drugie Grand Prix w sezonie 2009 odbędzie się w deszczu.
R E K L A M A
W Malezji aktualnie występują bardzo mocne opady deszczu, synoptycy BBC przewidują, iż nie ustąpią one do czasu wyścigu. Należy mieć jednak na uwadze, iż sprawdzalność długoterminowych prognoz pogody nie jest bardzo wysoka. Jeżeli jednak meteorolodzy nie mylą się, będziemy świadkami pierwszego w sezonie wyścigu w deszczu.
Chcialbym. Bo podczas deszczu KERS juz nie bedzie dzialac tak sprawnie. Ci z KERSem bada wpadac w poslizki jesli nie wyhamuja wystarczajaco dobrze.:D Nie moge sie doczekac. Juz odliczam nawet do I treningu
a mnie się wydaje, że jeśli będzie ulewnie to zastosowanie Kersu nie ma zupełnie sensu... Lepiej dobrze wyważyć bolid i równo jechać, a nie szybciej wolniej szybciej wolniej ... w deszczu łatwiej o błąd (a jak widzieliśmy w przypadku nelsinio błędy z udziałem Kersu są dość efektowe)..
Kto zrobi PP, będzie miał łatwiej (widoczność). Jeśli zaczną na mokrych oponach, jakoś to będzie. Gorzej, jak ich dopadnie deszcz w trakcie wyścigu, jak będą na slickach - wtedy loteria i masakra na torze ;)
blue57 nelsinio nie mial problemu z kersem, dajcie juz spokoj chlopakowi. Zablokowalo mu hamulce jak naciskal i nic sie nie dzialo, nagle zadzialaly wszystkie na raz same i wypadl a wy zaraz ze kers sramto i tamto juz to wyjasniali. Poczytaj zanim cos napiszesz
fan massy - i ty jesteś jego fanem. Jakbyś nie wiedział bolidy Ferrari nie należą do czołówki w tym aspekcie, a poza tym sam Massa nie ma nerwów, by jeździc w tych warunkach.
a ja osobiscie nie moge sie doczekac kiedy bedzie wyscig w deszczu, dobry samochod, umiejetnosci kierowcy i strategia pokaza kto jezdzi....albo i nie..heheh
Jeżeli będzie padać,to Robert automatycznie wysuwa się na czoło murowanych faworytów do zwycięstwa.Zanikną też różnice między teamami,więc może być bardzo ciekawie.Tylko jeśli kwalifikacje będą na mokro,to niech BMW nie zrobi takiego błędu,jak na Monzy w 2008.
@Skoczek130 - Nie wiadomo jak w tym sezonie bolidy Ferrari spisuja sie na mokrym - konstrukcja znacznie rozni sie od zeszlorocznej, poza tym Massa moze i nie jest fanem jazdy w deszczu ale w deszczu tez nie radzi sobie az tak zle jak to wszyscy mowia, Ok na Silverstone 08 krecil sie niezle ale tam prawie wszyscy sie krecili, ale np w Monaco niezle mu poszlo, gdyby nie to jedno spoznione hamowanie to kto wie, albo w Brazylii - jechal swietnie mimo trudnych warunkow... Ja osobiscie mam nadzieje na suchy wyscig, ja chce poznac prawdziwa forme zespołow w koncu a jak bedzie taka loteria to sie g***o dowiemy, poza tym w tym roku kierowcom jest duzo duzo trudniej jezdzic w deszczu niz rok temu wiec podejrzewam ze czasy okrazen beda strasznie slabe, bedzie duzo wypadkow duzo wyjazdow SC i wyścig skonczy sie bo skonczy sie regulaminowy czas...
Skoczek130- Bardzo silne opady deszczu, trudny tor w Malezji... Ty się łudzisz że nie będzie neutralizacji? na 100% będzie, chyba że Nelsinho Piquet się wycofa xD
odnośnie KERS: jestem przekonany, że obojętnie na jakim torze i dowolnej pogodzie nie stanowi on aż takiego "dopału" jak sądzi szanowna większość na forum. Co z tego, że w Malezji są dwie długie proste i łagodny łuk na których można użyć KERS? Prawda, jest większa możliwość jego wykorzystania ale i tak jeśli ktoś użyje go na pierwszej prostej to na drugiej już nie, bo będzie miał puste baterie:) Widzieliście HAM lub MAS jak wciskali KERS na prostej w Australii i jaki wniosek? Odrobili 0,1 lub 0,2 w tym sektorze a na kolejnym tracili 0,3 lub 0,4. Nie, mówię wam że jeszcze ten system nie do końca jest taki jak powinien być i póki co Robert nie powinien pozwolić aby wpakowali mu go do bolidu. Co do deszczu: ciężka sprawa, nawet jak będzie lekka wilgotność toru to przejściówki obowiązkowe bo inaczej nikt wyścigu może nie skończyć:)
Ra-v masz rację ze bolidy bedzie dużo trudniej prowadzić bo gładka opona rekompensuje troche mniejszy docisk aero to opony deszczowe i przejściowe nie bo sa takiej jak rok temu
A ja słyszałem, że to Heidfeld ma byc nr 1 w BMW;P. Tak buńczucznie zapowiadał to, a tu proszę, Kubica prawie nie wygrał, a on był chyba przedostatni xD.
W deszczu znowu BGP będzie miało dodatkową przewagę. Te bolidy mają prawdopodobnie największy docisk aero. Makówki mają od prawdopodobnie najlepsze zawieszenie. Hamilton na mokrym jeździ bardzo dobrze, Rubensowi ani Buttonowi nie można też zarzucić braku umiejętności jazdy w deszczu, Vettel też pokazał się z dobrej strony, Kubica i Heidfeld również. Jeżeli komuś mogę źle wróżyć to właśnie kierowcom Ferrari, Toyoty, Williamsa. Przydałby się jednak deszczowy, bo można byłoby zweryfikować tegoroczne konstrukcje również pod tym kątem, bo rzeczywiście nie jest powiedziane że w tym roku będzie podobnie jak w poprzednich latach.
PIqeta, nakdzime, vetella to moga odrazu wykulczyc z wyscigu zeby nie spowodowali jakiejs kraksy na torze i nie zepsuli nikomu wyscigu. Massa czy raikonen tez beda jezdzic na lyzwach
przy tej specyfikacji bolidów jeszcze bardziej uwypuklą się umiejętności kierowców podczas jazdy w deszczu, no to by było jeszcze bardziej emocjonujące GP niz Australia byle do piątku!
Ra-v - Co to znaczy "poważne" uszkodzenia? Skoro były tak poważne, że mimo nich zrobił 5 czas okrążenia to rzeczywiście Heidfeld celuje w mistrzostwo. Zresztą, Trulli i Hamilton startowali z pit lane i jakoś spokojnie dali radę. Też nie zmienia faktu, że Heidfeld był w pit stopie na początku, bo wszyscy którzy uczestniczyli w tej kraksie chyba dojechali przed nim. Zresztą zobaczymy następne wyścigi.
Wolałbym tym razem "nudny" suchy wyścig bez neutralizacji. Łatwiej byłoby ogarnąć formę wszystkich teamów. Ciągle mam nadzieję że BMW nie odstaje aż tak drastycznie od BGP.
Nie dobrze jeśli w Malezji będzie padać. Jak to kiedys powiedział pan Adrzej Borowczyk w Malezji nie pada taki zwykły deszcz tylko nagle niebo sie otwiera i leje sie wodospad wody. Coś takiego może nawet opóznić start jeśli go nawet nie uniemozliwić.
na suchej ze względu na opony i mniejszy opór przy przyspieszaniu bolidy zachowały prędkość z tamtego roku, ale w deszczu najprawdopodobniej bedą wolniejsze i to sporo
dawid199422222- wychodziłoby na to że kwalifikacje i wyścig na sucho po dokładnie zmytym torze, no ciekawe ile ta prognoza potwierdzi się z realiami,ale wystarczy że chmurki spóźnią się lub pospieszą o parę godzin i może być ulewa w czasie zawodów.
@Roberto666 - wlasnie odwrotnie... bo te rowki odprowadzaly troche wody a przy slickach wytwaraza sie wartswa wody meidzy opona a nawierzchnia i jedzie sie jak po lodzie...
W nocy w Kuala Lumpur były potężne ulewy spadło ok. 80mm i nie obyło się bez podtopień a w ciągu ostatnich 6dni spadło ok. 180mm deszczu i pada tam w dzień w dzień. A prognozować teraz na wyścig nie warto bo pogoda tam dynamiczna jeśli już się prognozuje na przyszłe 12-36h
Piątek
burza z wyładowaniami. niewielkie zachmurzenie. Maks.: 93 °F / 34 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 60% (water equivalent of 0.24 in / 6.03 mm). Odczucie gorąca: 98 °F / 37 °C .
Piątek wieczór i noc
możliwe burze. obłoki zanikające. Min.: 73 °F / 23 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 50% (water equivalent of 0.14 in / 3.67 mm). Odczucie gorąca: 86 °F / 30 °C .
Sobota
burza z wyładowaniami. obłoki zanikające. Maks.: 93 °F / 34 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 60% (water equivalent of 0.21 in / 5.46 mm). Odczucie gorąca: 102 °F / 39 °C .
Sobota wieczór i noc
burza z wyładowaniami. niewielkie zachmurzenie. Min.: 75 °F / 24 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 60% (water equivalent of 0.26 in / 6.69 mm).
Niedziela
burza z wyładowaniami. Maks.: 89 °F / 32 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 80% (water equivalent of 0.36 in / 9.23 mm). Odczucie gorąca: 107 °F / 42 °C .
W sumie to nie chce zeby padało... boje sie ze bedzie za duzo kraks i nie bedzie fajnego wyscigu. W sumie Robert lubi sie scigac w takich warunkach... Vettel tez.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. Maximiliana
No to będzie ciekawie.! ;)
2. randalll
No to teraz będą fruwać.:) Zapowiada sie niezwykle emocjonująco.
3. tomek83f
i bardzo dobrze zobaczymy jakie umiejetnosci ma Button i Rubens bo to sie liczy podczas deszczu a nie super szybki bolid
4. impostor1981
A ja bym chciał Qual w deszczu a wyscig na sucho, bo podczas wyscigu wieksze szanse ze ktos Kubka zdejmie z toru.
5. impostor1981
Podczas wyscigu w deszczu oczywiscie
6. vip015a
mam nadzieje
7. tt16
Chcialbym. Bo podczas deszczu KERS juz nie bedzie dzialac tak sprawnie. Ci z KERSem bada wpadac w poslizki jesli nie wyhamuja wystarczajaco dobrze.:D Nie moge sie doczekac. Juz odliczam nawet do I treningu
8. tt16
Teraz jeszcze przeczytałem, ze podczas treningów ma być pochmurnie i ulewnie
9. fan massy
@tomek83f zgadzam się z tobą. To fajnie ze wyscig bedzie w deszczu. Może Massa przebije się do przodu.
10. blue57
a mnie się wydaje, że jeśli będzie ulewnie to zastosowanie Kersu nie ma zupełnie sensu... Lepiej dobrze wyważyć bolid i równo jechać, a nie szybciej wolniej szybciej wolniej ... w deszczu łatwiej o błąd (a jak widzieliśmy w przypadku nelsinio błędy z udziałem Kersu są dość efektowe)..
11. tt16
http:// malaysiangp. com. my/ index.php Na tej stronce toru w Malezji pisze ze teraz jest lekki deszczyk, zobaczymy jak bedzie w weekend:D
12. Shallan
Kto zrobi PP, będzie miał łatwiej (widoczność). Jeśli zaczną na mokrych oponach, jakoś to będzie. Gorzej, jak ich dopadnie deszcz w trakcie wyścigu, jak będą na slickach - wtedy loteria i masakra na torze ;)
13. darecky3
blue57 nelsinio nie mial problemu z kersem, dajcie juz spokoj chlopakowi. Zablokowalo mu hamulce jak naciskal i nic sie nie dzialo, nagle zadzialaly wszystkie na raz same i wypadl a wy zaraz ze kers sramto i tamto juz to wyjasniali. Poczytaj zanim cos napiszesz
14. tt16
Shallan- to zjada do boksow<haha>:):)
15. Shallan
@tt16 jak dadzą radę ;)
16. Skoczek130
Mam nadzieje, że nie będzie deszczu. Sezon 2008 w zupełności wystarczy, na dwa lata.
17. Skoczek130
fan massy - i ty jesteś jego fanem. Jakbyś nie wiedział bolidy Ferrari nie należą do czołówki w tym aspekcie, a poza tym sam Massa nie ma nerwów, by jeździc w tych warunkach.
18. Skoczek130
Dlatego też lepiej byłoby dla niego i jego zespołu jeździc po suchym torze.
19. tt16
Shallan- no tak, moze sie okazać, ze nie zdażą bo bedzie za pozno:)
20. darecky3
a ja osobiscie nie moge sie doczekac kiedy bedzie wyscig w deszczu, dobry samochod, umiejetnosci kierowcy i strategia pokaza kto jezdzi....albo i nie..heheh
21. wobz
jak dlamnie to nirch pada bedzie wesoło tylko niewiem czy sie w 2 godzinach zmieszcza
22. Skoczek130
jeśli nie będzie ciągłych neutralizacji, to czemu nie...
23. walerus
no to będzie " jazda"...
24. Raven89
Jeżeli będzie padać,to Robert automatycznie wysuwa się na czoło murowanych faworytów do zwycięstwa.Zanikną też różnice między teamami,więc może być bardzo ciekawie.Tylko jeśli kwalifikacje będą na mokro,to niech BMW nie zrobi takiego błędu,jak na Monzy w 2008.
25. fezuj
Hmm.... mokro to widzę ;)
26. Ra-v
@Skoczek130 - Nie wiadomo jak w tym sezonie bolidy Ferrari spisuja sie na mokrym - konstrukcja znacznie rozni sie od zeszlorocznej, poza tym Massa moze i nie jest fanem jazdy w deszczu ale w deszczu tez nie radzi sobie az tak zle jak to wszyscy mowia, Ok na Silverstone 08 krecil sie niezle ale tam prawie wszyscy sie krecili, ale np w Monaco niezle mu poszlo, gdyby nie to jedno spoznione hamowanie to kto wie, albo w Brazylii - jechal swietnie mimo trudnych warunkow... Ja osobiscie mam nadzieje na suchy wyscig, ja chce poznac prawdziwa forme zespołow w koncu a jak bedzie taka loteria to sie g***o dowiemy, poza tym w tym roku kierowcom jest duzo duzo trudniej jezdzic w deszczu niz rok temu wiec podejrzewam ze czasy okrazen beda strasznie slabe, bedzie duzo wypadkow duzo wyjazdow SC i wyścig skonczy sie bo skonczy sie regulaminowy czas...
27. daav
Skoczek130- Bardzo silne opady deszczu, trudny tor w Malezji... Ty się łudzisz że nie będzie neutralizacji? na 100% będzie, chyba że Nelsinho Piquet się wycofa xD
28. saint77
odnośnie KERS: jestem przekonany, że obojętnie na jakim torze i dowolnej pogodzie nie stanowi on aż takiego "dopału" jak sądzi szanowna większość na forum. Co z tego, że w Malezji są dwie długie proste i łagodny łuk na których można użyć KERS? Prawda, jest większa możliwość jego wykorzystania ale i tak jeśli ktoś użyje go na pierwszej prostej to na drugiej już nie, bo będzie miał puste baterie:) Widzieliście HAM lub MAS jak wciskali KERS na prostej w Australii i jaki wniosek? Odrobili 0,1 lub 0,2 w tym sektorze a na kolejnym tracili 0,3 lub 0,4. Nie, mówię wam że jeszcze ten system nie do końca jest taki jak powinien być i póki co Robert nie powinien pozwolić aby wpakowali mu go do bolidu. Co do deszczu: ciężka sprawa, nawet jak będzie lekka wilgotność toru to przejściówki obowiązkowe bo inaczej nikt wyścigu może nie skończyć:)
29. LOL85
Ra-v masz rację ze bolidy bedzie dużo trudniej prowadzić bo gładka opona rekompensuje troche mniejszy docisk aero to opony deszczowe i przejściowe nie bo sa takiej jak rok temu
30. prolim
A ja słyszałem, że to Heidfeld ma byc nr 1 w BMW;P. Tak buńczucznie zapowiadał to, a tu proszę, Kubica prawie nie wygrał, a on był chyba przedostatni xD.
31. Ra-v
@prolim - a ktory mial byc z powaznymi uszkodzeniami ?? poczekaj do "normalnego" wyscigu, wtedy bedzie mozna ocenic kierowcow i teamy...
32. pz0
W deszczu znowu BGP będzie miało dodatkową przewagę. Te bolidy mają prawdopodobnie największy docisk aero. Makówki mają od prawdopodobnie najlepsze zawieszenie. Hamilton na mokrym jeździ bardzo dobrze, Rubensowi ani Buttonowi nie można też zarzucić braku umiejętności jazdy w deszczu, Vettel też pokazał się z dobrej strony, Kubica i Heidfeld również. Jeżeli komuś mogę źle wróżyć to właśnie kierowcom Ferrari, Toyoty, Williamsa. Przydałby się jednak deszczowy, bo można byłoby zweryfikować tegoroczne konstrukcje również pod tym kątem, bo rzeczywiście nie jest powiedziane że w tym roku będzie podobnie jak w poprzednich latach.
33. krzyHc
PIqeta, nakdzime, vetella to moga odrazu wykulczyc z wyscigu zeby nie spowodowali jakiejs kraksy na torze i nie zepsuli nikomu wyscigu. Massa czy raikonen tez beda jezdzic na lyzwach
34. radzix
a mi sie wydaje ze KERS w deszczu to dopiero może być zabójstwo poślizg praktycznie murowany co sądzicie?????
35. caddy71
Taaa... bez Nelsinho byloby mniej neutralizacji....
36. lukasz556
Mam nadzieje że będzie padać uwielbiam takie wyścigi ale jak deszcz się pojawia nie wiadomo skąd.
37. lukasz556
radzix
też mi się tak wydaje ponieważ bolidy przez to zyskują większą prędkość a podczas deszczu trzeba na to uważać.
38. Simi
będzie ciekawie jeśli wyścig odbędzie się w deszczu...
39. Piotr123
@pz0 - słuszna racja jeśli chodzi o BGP i deszcz. Z drugiej strony oni chyba jeszcze nie testowali w deszczu...
40. radzix
przy tej specyfikacji bolidów jeszcze bardziej uwypuklą się umiejętności kierowców podczas jazdy w deszczu, no to by było jeszcze bardziej emocjonujące GP niz Australia byle do piątku!
41. LOL85
no nie bardzo mieli okazję ale ferrari tez sie kwapiło do testów na mokrej nawierzchni
42. prolim
Ra-v - Co to znaczy "poważne" uszkodzenia? Skoro były tak poważne, że mimo nich zrobił 5 czas okrążenia to rzeczywiście Heidfeld celuje w mistrzostwo. Zresztą, Trulli i Hamilton startowali z pit lane i jakoś spokojnie dali radę. Też nie zmienia faktu, że Heidfeld był w pit stopie na początku, bo wszyscy którzy uczestniczyli w tej kraksie chyba dojechali przed nim. Zresztą zobaczymy następne wyścigi.
43. LOL85
piotr123 nie bardzo mieli okazję o ile mnie pamięć nie myli ale ferrari te nie bardzo sie kwapiło do testów na mokrej nawierzchni
44. elin
lukasz556- zawsze wiadomo, skąd pojawi się deszcz - jest tylko jedna możliwość - pojawi się z nieba ...;)
45. krz08
to się będzie działo
46. Piotr123
Wolałbym tym razem "nudny" suchy wyścig bez neutralizacji. Łatwiej byłoby ogarnąć formę wszystkich teamów. Ciągle mam nadzieję że BMW nie odstaje aż tak drastycznie od BGP.
47. quick B
Nie dobrze jeśli w Malezji będzie padać. Jak to kiedys powiedział pan Adrzej Borowczyk w Malezji nie pada taki zwykły deszcz tylko nagle niebo sie otwiera i leje sie wodospad wody. Coś takiego może nawet opóznić start jeśli go nawet nie uniemozliwić.
48. Budyn_F1
Moglo by troche popadac w koncu Robert lubi wyscigu podczas deszczu.
49. grzes878
no i super,na mokrym torze bedzie ciekawe. A Robert i tak pokaze klase...trzymamy kciuki xD
50. morek150
na suchej ze względu na opony i mniejszy opór przy przyspieszaniu bolidy zachowały prędkość z tamtego roku, ale w deszczu najprawdopodobniej bedą wolniejsze i to sporo
51. damianpietrzak1
Ma padac i mają byc też burze w cały tydzień i ma być upał 30 stopni.
52. shad2pl
Wg mnie BrawnGP bedzie mial jeszcze wieksza przewage w desczu niz na suchym torze. Maja wiekszy docisk i to sie liczy.
53. masaj
Byle nie deszcz - i bez niego można liczyć na ciekawy wyścig. A jak zacznie tam lać, to wyścig w ogóle może się nie odbyć.
54. dawid199422222
zobaczę dlugoterminową dla Kuala Lumpur i podam wam link
55. dawid199422222
Link: http://pogodynka.pl/smiasto.php?name=152
56. fezuj
dawid199422222- wychodziłoby na to że kwalifikacje i wyścig na sucho po dokładnie zmytym torze, no ciekawe ile ta prognoza potwierdzi się z realiami,ale wystarczy że chmurki spóźnią się lub pospieszą o parę godzin i może być ulewa w czasie zawodów.
57. władek
W Malezji w deszczu nikt nie pojedzie. To nie nasz klimat i wiosenne deszczyki. Tor jest cały czas mokry. Wystarcza wilgotność powietrza.
58. Roberto666
Slicki lepiej spisują się w deszczu niż opony rowkowane.
59. Ra-v
@Roberto666 - wlasnie odwrotnie... bo te rowki odprowadzaly troche wody a przy slickach wytwaraza sie wartswa wody meidzy opona a nawierzchnia i jedzie sie jak po lodzie...
60. Gabrych
W nocy w Kuala Lumpur były potężne ulewy spadło ok. 80mm i nie obyło się bez podtopień a w ciągu ostatnich 6dni spadło ok. 180mm deszczu i pada tam w dzień w dzień. A prognozować teraz na wyścig nie warto bo pogoda tam dynamiczna jeśli już się prognozuje na przyszłe 12-36h
61. pjc
To dopiero będzie widowisko.
62. Niespokojny
Piątek
burza z wyładowaniami. niewielkie zachmurzenie. Maks.: 93 °F / 34 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 60% (water equivalent of 0.24 in / 6.03 mm). Odczucie gorąca: 98 °F / 37 °C .
Piątek wieczór i noc
możliwe burze. obłoki zanikające. Min.: 73 °F / 23 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 50% (water equivalent of 0.14 in / 3.67 mm). Odczucie gorąca: 86 °F / 30 °C .
Sobota
burza z wyładowaniami. obłoki zanikające. Maks.: 93 °F / 34 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 60% (water equivalent of 0.21 in / 5.46 mm). Odczucie gorąca: 102 °F / 39 °C .
Sobota wieczór i noc
burza z wyładowaniami. niewielkie zachmurzenie. Min.: 75 °F / 24 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 60% (water equivalent of 0.26 in / 6.69 mm).
Niedziela
burza z wyładowaniami. Maks.: 89 °F / 32 °C . Wiatr light. Chance of precipitation 80% (water equivalent of 0.36 in / 9.23 mm). Odczucie gorąca: 107 °F / 42 °C .
63. mario547
Jak to mawia Robert pożyjemy zobaczymy jaka będzie pogoda
64. Fojart
To byłby dopiero widowiskowy wyścig
65. pirzmol
to bedzie ciekawie ;]
66. 20mama02
jak będzie deszczowo to zapowiada się fascynujący wyścig ;oD
67. roofi121
no Kubica lubi w deszczu no to moze wygra he he
68. Novy
W sumie to nie chce zeby padało... boje sie ze bedzie za duzo kraks i nie bedzie fajnego wyscigu. W sumie Robert lubi sie scigac w takich warunkach... Vettel tez.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz