Santander będzie sponsorował Ferrari od sezonu 2010
Plotka o sponsorowaniu zespołu Ferrari przez hiszpański bank Santander, która niedawno powróciła, dzisiaj została potwierdzona.W tej samej informacji prasowej Botin wyraził chęć do ponownej współpracy z Fernando Alonso, który w ubiegłym roku rozstał się z zespołem McLarena, pozostawiając hiszpańskiego sponsora w brytyjskiej stajni.
„Alonso jest najlepszym kierowcą na świecie i chcielibyśmy z nim pracować, ale to nie zależy tylko od nas” dodał Botin.
Kimi Raikkonen i Felipe Massa mają oficjalnie potwierdzone kontrakty z włoskim zespołem do końca sezonu 2010.
komentarze
1. pz0
Tylko ciekawe co zrobi Fernando jak się okaże że Renault będzie nie do pobicia.
2. tomek83f
Od 2010 roku?? hehe do tego czasu F1 moze się obrócic o 180stopni,osobiście uważam że to kolejna dziennikarska kaczka
3. czmiel_t
pz0 - może wtedy Robert wskoczy na jego miejsce :)
4. skyler
a czy wiadomo co z Malboro? zostaje ze SF czy nie?
5. Iceman_1
Do tego czasu Felipe Massa może stracić formę i okazałoby się że Kimi i Alonso byliby w jednym teamie, jestem za
6. piotrek74
będę bardzo zdziwiony jak Alonso nie będzie w Ferrari razem z bankiem (ma plecy ) ..W tej sytuacji RK do czerwonych raczej nie pójdzie.
7. walerus
a może pojawi się inny hiszpański kierowca a może.......
8. Skoczek130
Kimi pewnie zakończy karierę p 2010, więc dla Alonso pewnie znajdzie się miejsce. Jeśli chodzi o Kubicę, to jeśli Massa będzie tak dobry, jak w tym roku, to jego przejście do Ferrari będzie plotką.
9. 1993kasia3
fajnie byłoby zobacz Kubicę w barwach Ferrari ! Ale w sezonie 09 szykuje się tyle zmian ze az szkoda gadać ... Medale w F1 głupota ! A kto pomyślał o słabszych kierowcach zawsze na koncie maja mieć ZERO ? Ten kto to wymyślił nie był zbyt ....(kończcie sami )
10. niza
Santander liczy na obecność Alo w SF ale to może wcale nie stać się rzeczywistością, nie zdziwię jeśli tak będzie, że Alo pozostanie na Renault a San będzie sponsorem SF
11. niza
*a San w tym samym czasie będzie sponsorem SF
12. sivshy
Santander będzie naciskał na Ferrari, aby postarali się o Alonso, co wcale nie znaczy że Hiszpański kierowca tam trafi...
13. Piotre_k
Dwa lata to kupa czasu. Trzeba jednak przyznać, że tak realnych perspektyw na fotel w Ferrari Fernando jeszcze nie miał.
14. grzesiek1870
Fernando ma farta ze ma takie banki w swoim kraju xD
15. jakub_l
Czyli, gdyby od 2010 roku sponsorem Ferrari zostalby PKO to znaczyloby to ze Robert by z nimi jezdzil?
16. pz0
Poza tematem, wygląda na to że pomysł ze standardowym silnikiem jest bliski realizacji. Podobno Ilmor ma zbudować silnik V8 o mocy 680-700KM z obrotami obciętymi do 14000rpm, który ma wystarczać na sześć weekendów. (na stronie http: //en.f1-live.com/f1/ en/headlines/news/detail/081126144206 .shtml)
17. baworak
2010 rok?to brzmi jak odlegla przyszlosc...nie wiadomo ktory zespol bedzie TOP po rewolucjach w przyszlym sezonie.Alonso na pewno bedzie chcial utrzec nosa Ronowi i JEGO pupilkowi na kazdym kroku a do tego potrzebuje mocnego bolidu.do tej pory moglby to zrobic tylko za kierownica Ferrari ale kto wie moze Renault wroci do gry?
18. Shallan
Na razie nie wiadomo, czy 2009 nie będzie czasem ostatnim sezonem F1 ;) Dlatego chyba za wcześnie na spekulacje dotyczące sezonu 2010. Z jednej strony chcą obcinać koszty, z drugiej największe zespoły nie zgodzą się na standardowe silniki i odejdą (np. Toyota, BMW). Z powodu recesji zespołów może być coraz mniej, niż więcej - dlatego lepiej niech Bernie nie kombinuje i cieszy się z tego, co jest ;)
19. pz0
niza - lenistwo króluje, zamiast sobie przetłumaczyć, to można poszukać gotowca na polskich stronach :-)
20. Asturia
Ta gazeta, AS, już podawała "pewne" informacje, więc nie ma co brać tego o czym piszą na 100%. Fernando jest najlepszym kierowcą na świecie, to fakt niezaprzeczalny, a kontrakt zawsze można rozwiązać lub zmienić.
21. conrad30
jakub_l-raczej NBP bo PKO już nie jest polskie.
22. dziarmol@biss
Nie wiem dlaczego Alonso uparł się na scuderię, prestiż? przecież w Renault święcił swoje największe sukcesy , raz przeszedł do topowego teamu i do dziś tego kroku żałuje , moim skromnym zdaniem powinien pozostać w Renault ponieważ tylko taki układ jest najbardziej efektywny (druga połowa minionego sezonu dowodem tego)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz