komentarze
  • 3. hot dog
    • 2008-08-31 13:02:42
    • *.cust.tele2.pl

    "Kluczowym czynnikiem będzie tutaj sposób wykorzystania potencjału opon" Racja zapomnial dodac do tego prawidlowe cisnienie bo z tym maja najwieksze problemy;-)

  • 4. Lord_Darnok
    • 2008-08-31 13:22:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chyba pierwszy raz przed GP nie padło zdanie:
    "Na tym torze praktycznie nie mozna wyprzedzac"
    i bardzo dobrze :)

  • 5. sadzio1
    • 2008-08-31 13:24:06
    • *.ip.netia.com.pl

    F1.08 Nicka dostanie nową jednostkę napędową BMW P86/8 z nową skrzynią biegów, podczas gdy Robert będzie jechał na tym samym silniku i skrzyni biegów co w Walencji. Moze to pomoze biednemu Nickowi

  • 6. dziarmol@biss
    • 2008-08-31 13:27:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bridgestone prowadzi bardzo dziwną "politykę" jeśli chodzi o opony. Na "gorących" torach stosuje miękkie i super miękkie opony a na "zimnych" twarde, przyznam że nie nadążam za nimi . No i czekam na kolejne 1 miejsce Kubicy.

  • 7. kamaro
    • 2008-08-31 14:19:48
    • *.kwidzyn.mm.pl

    kocham ten tor i uwielbiam jezdzic po nim na symulatorze

  • 8. niza
    • 2008-08-31 14:33:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja mam nadzieję, że skrzynia biegów i silnik Roberta dadzą radę w sobotę i w niedzielę i nic się złego nie stanie :)

  • 9. hotshots
    • 2008-08-31 14:51:46
    • *.chello.pl

    dziarmol
    mam pytanie - co znaczy na zimnych/gorących ?
    są skrajnie zuzywające (ostre/szybkie łuki+dohamowania) i są "maxy" jak Spa i Monza
    ........o to ci chodzi ???

  • 10. fan_BMW
    • 2008-08-31 14:55:03
    • *.xdsl.centertel.pl

    Willy jakbys nie zauwazyl ze w montrealu docisk aero jest średni i niski

  • 11. quick B
    • 2008-08-31 16:11:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nowa skrzynia i silnik zawsze dają ciut lepsze osiagi. Plus to że tor jest długi to może tym razem Nick być z ta bardziej agresywną strategią bo może tym razem uda mu sie dogrzac opony tak jak należy. Chociaz nie sądze żeby dwie najtwardzsze mieszanki były odpowiednie na Spa. I z tymdogrzaniem moze być problem. Szczerze mówiąc nie pamiętam jakie były opony w zeszłym roku na Spa więc trudno mi sie teraz do tego odnieść.

  • 12. jaros69
    • 2008-08-31 16:22:42
    • *.chello.pl

    "Spa wymaga średniej siły dociskającej, podobnej do tej z Montrealu" niech będzie podobnie albo nawet tak samo i Kubica wygra ( taranowanie Lewisa można sobie darować )

  • 13. Budyn_F1
    • 2008-08-31 17:02:46
    • *.199.253.213

    Bardzo dobrze ze kierowcy lubia ten tor jest niezwykly jak mowi Mario i Willy napewno Kubica z Nickiem tez sa zadowoleni mysle ze Robert z heidfeldem dobrze sie spisza na tym torze i zdobeda jakiej punkty

  • 14. dziarmol@biss
    • 2008-08-31 17:55:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-08-31 14:51:46 hotshots- mam na myśli klimat , np.Hiszpania Węgry Włochy to chyba dość ciepłe kraje a tam mają być miękkie natomiast na Spa w Ardenach jest dość zimno a wiadomo gumka jak jest zimna to sztywnieje(twardnieje) a do tego jeszcze dołożyć twarde gumki to chyba jest coś nie tak, i tylko to mam na myśli

  • 15. Marti
    • 2008-08-31 18:55:33
    • *.tpnet.pl

    hot dog - czy chcesz dać do zrozumienia, że jeśli opony będą kluczowym czynnikien na Spa, to możemy się pozegnać z wizją dobrego wyniku w tym GP? :-) -------------- Zarząd BMW zapomniał tylko dodać, że w Belgii ogłosi skład kierowców na 2009 ;-)

  • 16. hot dog
    • 2008-08-31 19:08:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witaj Marti;-). Chce zaznaczyc ze w kazdym Gp czy bedzie to Spa czy Monza nieodpowiednie cisnienie spowoduje to co np mielismy na Wegrzech;-( i nie pomoze w tym chocby najlepszy bolid.pozdrowki;-)

  • 17. hot dog
    • 2008-08-31 19:18:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co do skladu mysle ze Nick tak sobie skomplikowal swoja sytuacje ze byc moze skladu nie poznamy do momentu jakiegos dobrego wystepu Heidfelda.

  • 18. Dagmara_W
    • 2008-08-31 19:19:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to będzie ciekawie.. szkoda tlyko że Kubica nie dostanie nowego ''wyposazenia'' ale może bedzie dobrze.. Pozdrawiam

  • 19. Marti
    • 2008-08-31 19:20:59
    • *.tpnet.pl

    ;-) liczę, że nie będą juz popełniali takich błędów (racja, pompowanie cisnienia to ich pięta Achillesowa :-) pozdrówki ;-)

  • 20. Marti
    • 2008-08-31 19:22:22
    • *.tpnet.pl

    @ koment @ hot dog :-)

  • 21. Marti
    • 2008-08-31 19:27:35
    • *.tpnet.pl

    hot dog - niezaleznie, czy Heidfeld zostanie, to skład oficjalnie poznamy pewnie dopiero przed GP Brazylii, lub nawet po nim :-).

  • 22. hot dog
    • 2008-08-31 19:29:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przyjmujac moj tok Myslenia moze to nigdy nie nastapic;-)ahhh ten Boski Nick;-)

  • 23. Marti
    • 2008-08-31 19:44:13
    • *.tpnet.pl

    :-)

  • 24. Voight
    • 2008-08-31 20:14:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jak już kiedyś pisałem Kubica i Alonso celują w fotel Ferrari w 2010. A zatem zatrudnienie obydwu na rok jest jak najbardziej opłacalne bo któryś z nich musi zostać przynajmniej do 2011

  • 25. hot dog
    • 2008-08-31 21:24:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dagmara_W. Nalezy pamietac o tym ze BMW jest chyba najmniej zawodna ekipa w stawce wiec nie wiem skad te obawy o silnik i skrzynie??? Jak do tej pory wszystko przebiega jak nalezy wiec nie widze powodow aby w Spa bylo inaczej. Szczerze cieszyl bym sie bardziej, gdyby Heidfeld dojechal na punktowanym miejscu, gdyz BMW potrzebuje punktow, niz gdyby mial nie dojechac. Kubica pokazal juz wystarczajaco kto jest gora w BMW tak wiec czas teraz zadbac o obrone 3 pozycji w klasyfikacji konstruktorow.

  • 26. hot dog
    • 2008-08-31 21:24:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pozdrowienia oczywiscie;-)

  • 27. CIGAM
    • 2008-08-31 23:40:38
    • *.range81-156.btcentralplus.com

    czeee moze to i dobrze ze robert pojedzie na sprawdzonym silniku i skrzyni ... niech nick testuje nowa t;o kubek bedzie wiedzial co mu wloza na Monze ;)

  • 28. hotshots
    • 2008-09-01 08:06:32
    • *.chello.pl

    CIGAM
    ..........tak.. i nie , 1 jest Spa

  • 29. pz0
    • 2008-09-01 09:55:49
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    no i dobrze że Kubica pojedzie na używanej skrzyni i silniku na tym GP, bo na bardziej wymagającej Monzie będzie miał nową jednostkę. BMW już w tamtym tygodniu ogłosiło że składy podadzą dopiero po zakończeniu sezonu.

  • 30. walerus
    • 2008-09-01 11:37:55
    • *.klingspor.pl

    Wyścig prawdy dla Nicka - od dtrony technicznej i wsparcia zespołu dostanie wszystko co najlepsze i najnowsze.... walczy o status nie-bezrobotnego kierowcy F1 w 2009 więc musi dać czadziora a latka lecą.... fajnie jakby już podali skład - ale o tym pewnie zdecyduje postawa Nicka H.....

  • 31. owadd
    • 2008-09-01 11:51:11
    • *.ksknet.pl

    Nie rozumiem czemu tak bardzo podkreślają tą zmianę silnika i skrzyni u Nicka- przecież to tylko standardowa, przepisowa zmiana silnika co dwa wyścigi i skrzyni co cztery- nic szczególnego. Tak po prostu wypadło.

  • 32. rama
    • 2008-09-02 10:13:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cos z innej beczki;) czy ktos wie ile ekip bedzie w przyszlym roku ?? czy ten cały prodrive to wystąpi wreszcie?? z gory dzieki :D

  • 33. sivshy
    • 2008-09-02 17:40:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale dla Kubicy akurat dobrze ułożył się cykl, bo na monzie to on będzie miał nowiutki silnik. Przyda sie, bo ten tor chyba najbardziej ze wszystkich daje popalić silnikowi.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo